28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

КТП з англійської мови для 2 класу на 2 семестр (зі змістовими лініями)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 2 класу на 2 семестр зі змістовими лініями. Складено за підруником О.Карпюк у відповідності до нової програми та за новими стандартами НУШ. автор Швага Марина Максимівна.
Перегляд файлу

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

                                                                                                 UNIT 5:  My toys .

                                                                    Тема 5: Мої іграшки.

 

 

 

Мої іграшки.

Впр.1, 2, 3,

ст.68-69

 

Нові звуки.

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про свої іграшки.

Впр.5

ст.69

 

 

Чиї це іграшки?

Впр.1, 2,3,4,

ст.70-71

Нові звуки.

Is this your?

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про свої іграшки.

Впр.5ст.71

 

 

Чиє це?

Впр.1,2,3,4.

Ст.72-73

 

Нові звуки.

Whose is this?

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

 

 

Вміти розповідати про свої іграшки.

Впр.5,

Ст.73

 

 

Давайте пограємо.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..74-75

Нові звуки.

Присвійні займенники.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про свої іграшки.

Впр.5

Ст.75

 

 

 

 

Подарунки.

Впр.1,2,3,

Ст.76-77

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про свої іграшки.

Впр.4

Ст.77

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

 

Давайте пограємо.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..78-79

Модальні дієслова.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти сказати що ти вмієш робити та що ні.

Впр.4

Ст.79

 

 

 

 

Давайте пограємо.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..80-81

Модальні дієслова.

Займенники.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти сказати що ти вмієш робити та що ні.

Впр.4

Ст.81

 

 

 

 

Повторення теми.

Тематична.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..82-83

Модальні дієслова.

Займенники.

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти сказати що ти вмієш робити та що ні.

 

 

 

UNIT 6:  My body .

Тема 6: Моє тіло.

 

 

 

 Я маю….

Впр.1, 2, 3, 4, 5,

Ст.84-85

Дієслово have got/has got. Нові звуки.

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти сказати що ти маєш.

Впр.6.

Ст.85

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

 

Моє тіло.

Впр.1,2, 3, 4, 5,

Ст..86-87

Дієслово have got/has got. Нові звуки. Множина.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Вміти сказати що ти маєш.

Впр.6

Ст.87

 

 

 

 

Моє тіло.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..88-89

Дієслово have got/has got. Нові звуки.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Вміти сказати що ти маєш.

Впр.5

Ст.89

 

 

 

 

 Моє тіло.

Впр.1,2, 3, 4, 5,

Ст..90-91

Дієслово have got/has got. Нові звуки. Множина.

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

+

 

Вміти сказати що ти маєш.

Впр.6

Ст.91

 

 

 Моє тіло.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..92-93

Дієслово have got/has got. Нові звуки. Множина.

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

+

 

Вміти сказати що ти маєш.

 

 

Впр.5

Ст.93

 

 

 Моє тіло.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..94-95

Дієслово have got/has got. Нові звуки. Множина.

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

+

 

Вміти сказати що ти маєш.

 

Впр.5

Ст.95

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

 

Давайте поговоримо про наше тіло.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..96-97

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти сказати що ти маєш.

Впр.4

Ст.97

 

 

 

 

Повторення теми.

Тематична.

За завданнями вчителя

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти сказати що ти маєш.

 

UNIT 7: The animals .

Тема 7: Тварини.

 

 

 Тварини. Домашній улюбленець.

Впр.1,2,3,4,

Стор.98-99

Прикмет-ники

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти сказати якого дом.улюбленця ти маєш та описати його.

Впр.5

Ст.99

 

 

  Домашній  

  улюбленець.

Впр.1,2,3,4, 5

Ст.100-101

Прикмет-ники

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти сказати якого дом.улюбленця ти маєш та описати його.

Впр.6

Ст.101

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

 

Дики тварини.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..102-103

Нові буквосполу-чення.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Вміти назвати тварин.

Впр.5

Ст.103

 

 

 

 

Тварини.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..104-105

Нові буквосполу-чення. Множина.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

+

 

Вміти назвати тварин.

Впр.4

Ст.105

 

 

 

 

 Домашні тварини  

 та дики тварини.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..106-107

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

+

 

Вміти назвати тварин.

Впр.5

Ст.107

 

 

 В зоопарку.

Впр.1,2, 3, 

Ст..108-109

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

+

 

Вміти назвати тварин.

Впр.5

Ст.93

 

 

 Тварини.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..110-111

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

+

 

 

Впр.5

Ст.111

 

 

Повторення теми.

Тематична.

За завданнями вчителя

 

Ініціативність і під-приємлив.

 

 

 

+

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

                                                                                                 UNIT 8:  Seasons .

                                                                    Тема 8: Пори року.

 

 

 

Пори року. Погода.

Впр.1, 2, 3, 4,

ст.112-113

 

Нові звуки. Прикмет-ники.

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти назвати пори року.

Впр.5

ст.113

 

 

Хобі в різні пори року.

Впр.1, 2,3,

ст.114-115

Нові звуки. Прикмет-ники.

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про свої іграшки.

Впр.4ст.115

 

 

Дні тиждня.

Впр.1,2,3,4.

Ст.116-117

 

Нові звуки. Прикмет-ники.

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

 

 

Вміти розповідати про свої іграшки.

Впр.5,

Ст.117

 

 

Пори року.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..118-119

Нові звуки. Прикмет-ники.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про свої іграшки.

Впр.5

Ст.119

 

 

 

Пори року.

Впр.1,2,3,

Ст.120-121

Нові звуки. Прикмет-ники.

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти розповідати про свої іграшки.

Впр.4

Ст.121

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

 

Місяці.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..122-123

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти сказати що ти вмієш робити та що ні.

Впр.5

Ст.123

 

 

 

 

Моя улюблена пора року.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..124-125

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

+

 

 

Вміти сказати що ти вмієш робити та що ні.

Впр.4

Ст.125

 

 

 

 

Повторення теми.

Тематична.

Впр.1,2, 3, 4,

Ст..126-127

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

+

 

 

Вміти сказати що ти вмієш робити та що ні.

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відпо-відальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінанова грамотні-сть

 

 

 

Контроль навичок аудіювання.

Listening Comprehension

(the first  term)

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Написати контроль аудіювання.

 

Підготу-ватися до ко-нтролю читання

 

 

 

Контроль навичок читання.

Reading

Comprehension

(the first term)

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Написати контроль читання.

 

Підготу-ватися до ко-нтролю письма

 

 

 

Контроль навичок письма.

Writing

Comprehension

(the first term)

 

Ініціатив-ність і підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Написати творчу роботу.

 

 

Підготу-ватися до конт-ролю мовлення

 

 

 

 

 

Контроль навичок говоріння.

 

Speaking Comprehension

(the first term)

Ініціативність підприєм-ливість

 

 

+

 

 

Розказати обрану тему.

 

 

 

Повторити вив-чене

 

 

 

 

Підсумок знань за 2 семестр та рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчене у 1 семестрі.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ситар Ганна Василівна
    Дякую вам за вашу працю та допомогу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
23 січня
Переглядів
699
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку