№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
UNIT 5: My toys . Тема 5: Мої іграшки.
|
|||||||||||
|
|
Мої іграшки. |
Впр.1, 2, 3, ст.68-69
|
Нові звуки. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свої іграшки. |
Впр.5 ст.69 |
|
|
Чиї це іграшки? |
Впр.1, 2,3,4, ст.70-71 |
Нові звуки. Is this your? |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свої іграшки. |
Впр.5ст.71 |
|
|
Чиє це? |
Впр.1,2,3,4. Ст.72-73
|
Нові звуки. Whose is this? |
Ініціативність і підприємливість |
|
+
|
|
|
Вміти розповідати про свої іграшки. |
Впр.5, Ст.73 |
|
|
Давайте пограємо. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..74-75 |
Нові звуки. Присвійні займенники. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свої іграшки. |
Впр.5 Ст.75
|
|
|
Подарунки. |
Впр.1,2,3, Ст.76-77 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свої іграшки. |
Впр.4 Ст.77
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
|
|
Давайте пограємо. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..78-79 |
Модальні дієслова. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти сказати що ти вмієш робити та що ні. |
Впр.4 Ст.79
|
|
|
Давайте пограємо. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..80-81 |
Модальні дієслова. Займенники. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти сказати що ти вмієш робити та що ні. |
Впр.4 Ст.81
|
|
|
Повторення теми. Тематична. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..82-83 |
Модальні дієслова. Займенники. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти сказати що ти вмієш робити та що ні.
|
|
UNIT 6: My body . Тема 6: Моє тіло.
|
|||||||||||
|
|
Я маю…. |
Впр.1, 2, 3, 4, 5, Ст.84-85 |
Дієслово have got/has got. Нові звуки. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти сказати що ти маєш. |
Впр.6. Ст.85 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
|
|
Моє тіло. |
Впр.1,2, 3, 4, 5, Ст..86-87 |
Дієслово have got/has got. Нові звуки. Множина. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти сказати що ти маєш. |
Впр.6 Ст.87
|
|
|
Моє тіло. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..88-89 |
Дієслово have got/has got. Нові звуки. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти сказати що ти маєш. |
Впр.5 Ст.89
|
|
|
Моє тіло. |
Впр.1,2, 3, 4, 5, Ст..90-91 |
Дієслово have got/has got. Нові звуки. Множина. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти сказати що ти маєш. |
Впр.6 Ст.91 |
|
|
Моє тіло. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..92-93 |
Дієслово have got/has got. Нові звуки. Множина. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти сказати що ти маєш.
|
Впр.5 Ст.93 |
|
|
Моє тіло. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..94-95 |
Дієслово have got/has got. Нові звуки. Множина. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти сказати що ти маєш.
|
Впр.5 Ст.95 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
|
|
Давайте поговоримо про наше тіло. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..96-97 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти сказати що ти маєш. |
Впр.4 Ст.97
|
|
|
Повторення теми. Тематична. |
За завданнями вчителя |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти сказати що ти маєш. |
|
UNIT 7: The animals . Тема 7: Тварини. |
|||||||||||
|
|
Тварини. Домашній улюбленець. |
Впр.1,2,3,4, Стор.98-99 |
Прикмет-ники |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти сказати якого дом.улюбленця ти маєш та описати його. |
Впр.5 Ст.99 |
|
|
Домашній улюбленець. |
Впр.1,2,3,4, 5 Ст.100-101 |
Прикмет-ники |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти сказати якого дом.улюбленця ти маєш та описати його. |
Впр.6 Ст.101 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
|
|
Дики тварини. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..102-103 |
Нові буквосполу-чення. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти назвати тварин. |
Впр.5 Ст.103
|
|
|
Тварини. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..104-105 |
Нові буквосполу-чення. Множина. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти назвати тварин. |
Впр.4 Ст.105
|
|
|
Домашні тварини та дики тварини. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..106-107 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти назвати тварин. |
Впр.5 Ст.107 |
|
|
В зоопарку. |
Впр.1,2, 3, Ст..108-109 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти назвати тварин. |
Впр.5 Ст.93 |
|
|
Тварини. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..110-111 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
|
Впр.5 Ст.111 |
|
|
Повторення теми. Тематична. |
За завданнями вчителя |
|
Ініціативність і під-приємлив. |
|
+ |
|
|
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
UNIT 8: Seasons . Тема 8: Пори року.
|
|||||||||||
|
|
Пори року. Погода. |
Впр.1, 2, 3, 4, ст.112-113
|
Нові звуки. Прикмет-ники. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти назвати пори року. |
Впр.5 ст.113 |
|
|
Хобі в різні пори року. |
Впр.1, 2,3, ст.114-115 |
Нові звуки. Прикмет-ники. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свої іграшки. |
Впр.4ст.115 |
|
|
Дні тиждня. |
Впр.1,2,3,4. Ст.116-117
|
Нові звуки. Прикмет-ники. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+
|
|
|
Вміти розповідати про свої іграшки. |
Впр.5, Ст.117 |
|
|
Пори року. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..118-119 |
Нові звуки. Прикмет-ники. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свої іграшки. |
Впр.5 Ст.119
|
|
|
Пори року. |
Впр.1,2,3, Ст.120-121 |
Нові звуки. Прикмет-ники. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про свої іграшки. |
Впр.4 Ст.121
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
|
|
Місяці. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..122-123 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти сказати що ти вмієш робити та що ні. |
Впр.5 Ст.123
|
|
|
Моя улюблена пора року. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..124-125 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти сказати що ти вмієш робити та що ні. |
Впр.4 Ст.125
|
|
|
Повторення теми. Тематична. |
Впр.1,2, 3, 4, Ст..126-127 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти сказати що ти вмієш робити та що ні.
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відпо-відальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотні-сть |
||||||||
|
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the first term) |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль аудіювання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю читання |
|
|
|
Контроль навичок читання. |
Reading Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль читання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю письма |
|
|
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати творчу роботу.
|
Підготу-ватися до конт-ролю мовлення |
|
|
|
Контроль навичок говоріння.
|
Speaking Comprehension (the first term) |
Ініціативність підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Розказати обрану тему.
|
Повторити вив-чене |
|
|
|
Підсумок знань за 2 семестр та рік.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене у 1 семестрі. |
|