Урок з англійської мови у 2 класі на тему: "Pets and Animals"

Про матеріал
Урок "Pets and Animals" - урок узагальнення і систематизації знань. Перевіряється рівень засвоєння лексичного матеріалу з теми: "Тварини", "Зовнішність", граматичного матеріалу множина іменників ( закінчення -s, дієслово to be - is/are, вказівні займенники this/these), рівень сформованості навичок читання, аудіювання, говорінння.
Перегляд файлу

Тема: Pets and Animals

Мета:

 практична:удосконалювати навички читання, письма, аудіювання, говоріння,перевірити рівень засвоєння лексичного матеріалу(назви тварин) та граматичного матеріалу(множина іменників), вчити ставити запитання і давати на них відповіді;

освітня:вживання  вказівних займенників thisthese, дієслова  to be(is, are);

розвивальна: розвивати фонематичний слух, артикуляційний апарат, пам'ять, мислення, мовлення учнів;

виховна:виховувати любов до тварин, інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: підручник, мультимедійний додаток “English with Smiley2”, “FlyHigh 1” pupils CD, картки, ІКТ

Хід уроку:

І. 1. Оргмомент. Привітання.

   2. Мовленнєва зарядка

Listen to the song and be ready to answer my questions;

  •                   Have you got a pet? – Yes, I have.
  •                   What is it?

   3. Оголошення теми та мети уроку

T: Today we have got an unusual lesson. We have got many guests, they come to see how we can read, write and speak English. We are speaking today about Pets and Animals. Let’s start!

 ІІ. 1.  Перевірка д/з

Open your books at page 110, exercise 2 “My Pets”. Let’s read one-by-one. Translate, please.

  2. Аудіювання

a) Pre Listening. Look at the board and tell me, please

- What  animal is it? (All together)

A cat, a dog, a snake, a bear, a bird, a rhino, a turtle.

   b) Listening (FlyHigh 1” pupils CD, tr.40). On your desks you have got pictures, listen to the song and tell me:

 - What  animals have you heard? (A cat, a dog, a snake, a bird)

3. Фізкультхвилинка

- What  animal is this?

- This is a bear.

Stand up, let’s have some rest with Teddy bear.

4.  Граматика. Множина іменників.

T: One animal. This is a fox.

Many animals. These are monkeys.

Look at the board and name the animals. All together

Exercise 1, p.110. Name the animals one-by-one (1-5).

5. Письмо

a) I’ll give you cards. You have to make up sentences. Work in pairs.

b) Read the sentences

c)  Write down them in your copybooks.

6. Фізкультхвилинка “Head and Shoulders”

7. Говоріння

a) Rhyme ( English with Smiley2”)

Listen to the rhyme and be ready to tell about animals.

b)  Listen to me. This is a… (зразок учителя)

с) Who wants to tell me about animals? (розповіді учнів)

ІІI. Підведення підсумків

  1. We have spoken about animals today.
  • Do you like…?
  • Yes, I do. No, I do not.
  1. “Guessing game”( відгадати назву тварини по опису зовнішності)

We did a lot of tasks today at the lesson. We worked very hard and nice. Your marks are…

  1. Hometask

Open your daybooks, write down your hometask. Ex.1, p.102.

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
24 січня 2019
Переглядів
1834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку