КТП з англійської мови для 5 класу на ІІ семестр за підручником Карпюк О. Д. (0.8 год)
Індивідуальне навчання. НУШ
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Тема. Підтема. |
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||||
прізвище |
|
|
||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання Зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія
|
Письмо Писемне продукування |
|||||||||||||
1.
|
|
|
|
вміти описати погоду і різні пори року, вміти складати речення з be going to,
|
Погода. Погода в різних частинах світу. Одягаємось за погодою. |
cold dry freezing wet warm hot сentigrade degree forecast to expect to report a snowstorm, foggy, the West the North the East the South buy |
be going to Future Simple |
Ex.3, p.75 |
Ex.1, p.76 |
Ex.2, p.79 |
Ex.1, p.79 Ex.3, p.79 |
Ex.4, p.51 WB |
||||||
2.
|
|
|
|
вміти описати погоду та одяг, вміти описати свої відчуття |
Одяг. Одягаємось за погодою. Мої відчуття. |
tie shirt suit jersey shorts trainers top leggings flip-flops bathrobe underwear slippers T-shirt cap leggings gloves shirt shoes swimsuit slippers |
Zero Conditional |
|
Ex.1, p.80 Ex.2, p.80 |
Ex.2, p.83 Ex.4, p.83 |
|
Ex.3, p.57 WB
|
||||||
3. |
|
|
|
вміти написати лист другу про погоду і клімат узагальнити знання |
Лист другу. Мої відчуття.Узагальнення знань. |
|
|
Ex.2, p.84 |
|
|
Ex.1, p.84 |
Ex.1, p.58 WB |
||||||
4 |
|
|
|
вміти розповісти про своє улюблене заняття вміти спілкуватись в парах за темою |
Мої вподобання . Хобі. Країна чудес. |
activity ballet choir fan violin creative physical both tennis creative reading foreign languages discussion |
We are good at He is keen on the ‘-ing’ form of the verb |
Ex.3, p.90 Ex.4, p.94 |
Ex.1, p.93 |
Ex.1, p.96 Ex.3, p.96 |
Ex.2, p.92 |
Ex.4, p.63WB Ex.2, p.56WB |
||||||
5 |
|
|
|
вміти написати розповідь про свої вподобання вміти взяти інтерв’ю у свого друга |
Спілкуємось в месенджерах . Заняття після уроків .Інтерв’ю. |
newspaper, Spanish lessons, School choir, Drama group, School band |
Present Continuous For Future Actions |
Ex.1,p.100 |
Ex.1,p.101 |
Ex.1, p.97 Ex.6, p.98 |
Ex.5, p.98 Ex.7, p.98 |
Ex.2,p.69WB |
||||||
6 |
|
|
|
вміти написати листа другу, описати свої гуртки узагальнити знання |
Заняття після уроків Хобі Узагальнення знань |
interesting exciting wonderful nice dangerous |
|
Ex.2,p.102 |
Ex.5,p.104 Ex.6,p.104 |
Ex.1,p.103 Ex.4,p.104 |
Ex.1,p.102 |
Ex.3,p.71WB |
||||||
7 |
|
|
|
вміти розповісти про своє місто вміти складати речення в Past Simple та в Present Perfect |
Україна Моє місто В селі. Мої заняття |
capital centre to symbolise to take a name after bus stop, bus station, last summer never already would like |
Past Simple та Present Perfect |
Ex.3,p.109 |
|
Ex.4,p.110 Ex.5,p.113 |
Ex.2,p.108 Ex.4,p.113
|
Ex.3,p.77WB
|
||||||
8 |
|
|
|
вміти запитати та відповідати на питання, розповідати про Україну. |
Київ Як пройти? Заняття моїх друзів Моє місто |
chestnut hero main go down the street turn left turn right go straight |
Past Simple та Present Perfect |
Ex.1,p.117 Ex.2,p.117 |
Ex.1,p.114
|
Ex.3,p.117 Ex.4,p.117 |
Ex.2,p.115 |
Ex.2,p.80
|
||||||
9 |
|
|
|
вміти написати лист про свою країну узагальнити знання, виконавши завдання |
Лист другу Моя країна.Запрошуємо до України! Узагальнення знань |
national, ancient, part of Kyivan Rus, talented, centre of Europe, customs to symbolise , language and culture, |
|
Ex.1,p.119 Ex.4,p.120 |
|
Ex.6,p.121 Ex.7,p.121 |
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118
|
за завданням вчителя
|
||||||
10 |
|
|
|
вміти написати про свою подорож вміти називати країни та мови, якими говорять в різних країнах |
Подорож Країни та мови Англомовні країни |
article choice journey to display to go camping Ukraine Italy Greece Ukrainian Portuguese German GreekItalian SpanishJapanese Chinese |
linking words |
Ex.1,p.124 Ex.2,p.124
|
Ex.2,p.126 |
Ex.1,p.127 Ex.6,p.128 Ex.4,p.129 |
Ex.4,p.125
|
Ex.4,p.85WB Ex.3,p.88WB |
||||||
11 |
|
|
|
вміти розповісти про деякі цікаві місця країн |
Цікаві місця в різних країнах Країни на карті Подорожі.Артиклі |
sunny centre places capital famous business tourists important world |
Article THE |
Ex.3,p.133 Ex.4,p.133 |
Ex.2,p.130 Ex.2,p.134 |
Ex.4,p.130
|
Ex.3,p.131 Ex.4,p.131 |
Ex.2,p.89WB Ex.4,p.90 |
||||||
12
|
|
|
|
вміти написати листа другу про подорож узагальнити знання, |
Лист другу.Країни. Узагальнення знань |
|
|
Ex.2,p.136 Ex.4,p.137 |
Ex.3,p.136 |
Ex.7,.8.9p.139
|
Ex.1,p.135 Ex.2,p.135 |
Ex.5,p.95WB |
||||||
13 |
|
|
|
Контроль читання і аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||||||||
14
|
|
|
|
Контроль письма і говоріння |
|
|
|
|
|
|
||||||||
15 |
|
|
|
Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
||||||||