КТП з англійської мови для 5 класу НУШ
на ІІ семестр за підручником Карпюк О. Д. – 2021 (2 год)
Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти з 2022-2023 н.р.
(автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Рівень A2 5й клас Англійська мова, 2022-23, НУШ
UNIT 5. WHAT’S THE WEATHER LIKE TODAY? (8 год) |
||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати (за видом діяльності)
|
Тематика спілкування. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія |
Письмо Писемне продукування |
|||||
(1) |
|
|
Погода. Особливості клімату. С.74-75 |
climate, rainforest, chilly, freezing, however |
|
c.74 – блог, в.1 |
|
С.75 в.2, 3 |
|
С.75 в.5 |
(2) |
|
Vocabulary Reading |
Особливості клімату. 76-77
|
Cloudy, foggy, stormy, wet |
|
С.77 в.1Ь |
С.77 в.1Ь |
c.76 в.1, 3 |
С.77 в.1а |
С.76 в.4-усно С.78 в.2-пис |
(3) |
|
Reading Grammar |
Природні явища. С.78-79 |
|
Future Simple С.79 |
|
|
С.78 в.3 |
С.79 в.1, 2 |
С.79 в.4-пис |
(4)
|
|
Listening Vocabulary
|
Сезонний одяг. С.80-81 |
Tie, shirt, suit, jersey, shorts, trainers, leggings, top, flip-flops, bathrobe, underwear, slippers |
|
С.81 в.2 |
С.80в.1, 2, 3 |
С.80 в.4 c.81 в.1 |
|
С. 81 в.3 - пис |
(5)
|
|
Grammar Speaking |
Якщо погода… С.82-83 |
Careful, slippery |
Zero Conditional С.82 |
С.83 в.1 |
С.83 в.1 |
c.82 в.1 с.83 в.2, 3 |
С.82 в.2 |
С.82 в.3-пис С.83 в.4- усно |
(6) |
|
Writing |
Погода в Австралії С.84-85 |
|
|
С.84 в.2а |
|
С.85 в.3, 4
|
с.85 в.1, 2 |
С.84 в.2b |
(7) |
|
Look back! Актуалізація лексики та граматики |
Погода (повторення) С.86-87 |
|
|
С.86 в.6,8 |
С.87 в.9 |
С.86 в.5 |
С.86 в.7 |
С.87 в.10-пис |
(8) |
|
|
Урок узагальнення знань. TO |
|
|
|
|
|
|
Завдання для самоперевірки С.88 |
UNIT 6. LET’S HAVE FUN! (8 год) |
||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія |
Письмо Писемне продукування |
|||||
(1) |
|
|
Відпочинок і дозвілля. Види занять. c.90-91 |
Activity, ballet, choir, fan, violin, creative, physical, both |
|
c.90 в.1, 2 с.90 в.3 |
|
С.90 в.3, 4 |
|
С.90 в.5-пис |
(2) |
|
Vocabulary Reading |
Хобі. Види відпочинку. (парк розваг). c. 92-93 |
Повторення - С.92 Adventure, attraction, experience, maze, roundabout, theme park, amazing, awesome, to explore, to relax
|
|
С.92 в.1 С.93 в.1 |
С.93 в.1 |
С.93 в.3 |
С.92 в.4 |
С.93 в.2 |
(3) |
|
Reading |
Що ти справді любиш? c. 94-95 |
|
|
С.94 в.4 |
|
|
С.95 в.5 |
|
(4) |
|
Grammar Listening |
Незвичні захоплення. c.96-97-98 |
|
The ‘-ing’ form of the verb c. 96 |
С.97 в.2 |
С.98 в.3, 4 |
С. 96 в.1, 3 С.98 в.3, 4 |
С.96 в.2 С.98 в.5 |
С.98 в.6- усно, В.7- пис |
(5) |
|
Vocabulary Grammar
|
Види розваг. Хобі c.99-100 |
|
Present Continuous for Future Actions c. 100 |
С.99 в.3 С.100 в.1 |
|
С.99 в.1, 2 |
С.100 в.2 |
С.100 в.3-пис |
(6) |
|
Speaking Writing |
Відпочинок і дозвілля c.101-102 |
|
|
С.101 в.1 |
С.101 в.1 |
С.101 в.3, 4 |
С.102 в.1 |
С.102 в.2 |
(7) |
|
Look Back! |
Відпочинок і дозвілля (повторення). c.103-104-105 |
|
|
С.104 в.4 |
С.104 в.5,6 |
С.103 в.2 С.105 в.7 |
С.103 в.1 |
С.105 в.8-пис |
(8) |
|
|
Урок узагальнення знань. TO |
|
|
|
|
|
|
Завдання для самоперевірки С.106 |
UNIT 7. THIS IS THE PLACEI LIVE IN (8 год) |
||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія |
Письмо Писемне продукування |
|||||
(1) |
|
Vocabulary
|
Україна. Основні відомості С.108-109-110
|
Capital, centre, country, culture, founder, state, independent, to symbolize, to take a name after |
|
С.108 блог С.110 в.1 |
|
С.110 в.2, 3,4 |
С.108 в.1, 2 |
c.109 в.4-пис |
(2) |
|
Reading |
Рідне місто\село c. 111-112 |
Crossroad, region, traffic, traffic light, modern, native, to be famous for, to be proud of |
|
c.111 в.1 с. 112 в.3а |
|
С.112 в. 3Ь |
С.111 в.2 |
Написати про своє рілне місто |
(3) |
|
Grammar |
c.113 с.116 |
|
Past Simple v Present Perfect с.113 |
С.113 в.1 С.116 в.2 (1) |
|
С.113 в.2, 3 С.116 в.1 |
С.116 в.2 (2) |
С.113 в.4-пис |
(4) |
|
Listening Vocabulary
|
Київ-столиця України С.114-115 |
Chestnut, hero, Motherland, main Go down the street, turn left (right), go |
|
c.114 в.3 |
С.114 в.1, 3 |
С.114 в. 2 С.115 в.3 |
С.115 в.2 |
С.116 в.2 (3) - пис |
(5)
|
|
Speaking Writing |
Рідне місто C.117- c. 118 |
|
|
С.117 в.1, 2 |
|
С.117 в.3, 4 |
С.118 в.2 |
С.118 в.1-пис + розповісти |
(6) |
|
Look back! |
Україна (повторення) С.119-120 |
|
|
С.120 в.4 |
|
С.119 в.2 С.120 в.5 |
С.119 в.1 |
С.119 в.3 |
(7)
|
|
Look back! |
Україна (повторення) С.121 |
|
|
С.121 в.6а |
|
С.121 в.6Ь, 7,8 |
С.121 в.8- проєкт |
С.121 в.8- оформити буклет |
(8)
|
|
|
Урок узагальнення знань. TO |
|
|
|
|
|
|
Завдання для самоперевірки С.122 |
UNIT 8. WHERE TO TRAVEL? (9 год) |
||||||||||
№ |
Дата |
Очікуванні результати
|
Тематика спілкування. Підтема. |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Читання зорове сприймання |
Аудіювання Сприймання на слух |
Мовлення Усна взаємодія |
Письмо Писемне продукування |
|||||
(1) |
|
|
Подорожі. Напрямки та види транспорту С.124-125 |
Article, choice, journey, leaflet, to discover, to display, to go camping |
|
С.124 - блог |
|
c.124 в.1,2, с.125 в.3 |
|
С.125 в.4 |
(2) |
|
Vocabulary Reading |
Країни і мови С. 126-127 |
С.126 в.2 |
|
С.127 в.2, 3 |
С.126 в.2 |
С.127 в.1 |
|
С.128 в.4 |
(3) |
|
Reading Grammar |
Англомовні країни С.128-129 |
|
Сполучники and, but, so, because c.129 |
С.128 в.5 С.129 в.1 |
|
С.128 в.6 |
С.129 в.2, 3 |
С.129 в.4- написати і розповісти про себе |
(4) |
|
Listening Vocabulary
|
Найвідоміші місця на планеті С.130-131 |
|
|
|
С.130 в.2 |
С.130в.3,4 С.131 в.2 |
С.131 в.1, 3, 4 |
С.131 в.5-пис |
(5)
|
|
Grammar |
Подорож. Географічні назви. С.132-133 |
|
Артикль the з географічними назвами с. 132 |
С.133в.3 |
|
С.132 в.1 |
С.132 в.2 |
С.133 в.4-пис |
(6) |
|
Speaking Writing |
Країни світу c. 134-135 |
|
|
С.135 в.1а |
С.134 в.1 |
С.134 в.2, 3 |
С.135 в.1Ь |
С.135 в.2- міні-проєкт |
(7)
|
|
Look back! |
Подорожуймо! (повторення) С.136-137 |
|
|
С.136 в.1 |
С.136 в.3 |
|
С.136 в.2 |
С.137 в.4 |
(8)
|
|
Look back! |
Подорожуймо! (повторення) С.138-139 |
|
|
С.138 в.6 |
|
С.138 в.5 С.139 в.7, 9 |
С.139 в.10 |
С.139 в.8 |
(9)
|
|
|
Урок узагальнення знань. TO |
|
|
|
|
|
|
Завдання для самоперевірки С.140 |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
Контроль мовлення |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
|
|
|