Календарно-тематичне планування уроків біології для 7 класу
(70 год; 2 год на тиждень)
IІ - семестр
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
При- мітка |
||
Тема 2. Процеси життєдіяльності тварин (19год) продовження |
|||||
33 |
12.01 |
Різноманітність травних систем. |
|
||
34 |
14.01 |
Значення процесів дихання. |
|
||
35 |
19.01 |
Транспорт речовин у тварин. Кров, її основні функції. |
|
||
36 |
21.01 |
Незамкнена та замкнена кровоносні системи. |
|
||
37 |
26.01 |
Практична робота №4. Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин. |
|
||
38 |
28.01 |
Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин. |
|
||
39 |
02.02 |
Опора і рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи. |
|
||
40 |
04.02 |
Практична робота №5. Порівняння будови скелетів хребетних тварин. |
|
||
41 |
09.02 |
Два типи симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин. |
|
||
42 |
11.02 |
Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції. Лаб. досл. №3 Дослідження особливостей покривів тіла тварин. |
|
||
43 |
16.02 |
Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин. |
|
||
44 |
18.02 |
Практична робота №6. Порівняння головного мозку тварин. |
|
||
45 |
23.02 |
Органи чуття, їх значення. |
|
||
46 |
25.02 |
Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин. Статеві клітини та запліднення. |
|
||
47 |
02.03 |
Розвиток тварин. Лаб. досл.№ 4 Визначення віку тварин. Періоди та тривалість життя тварин. |
|
||
48 |
04.03 |
Захист міні проектів.
|
|
||
49 |
09.03 |
Узагальнення знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин» |
|
||
Тема3 Поведінка тварин (10 год.) |
|||||
50 |
11.03 |
Поведінка тварин, методи її вивчення. |
|
||
51 |
16.03 |
Вроджена і набута поведінка. Лаб. досл.№ 5 Спостереження за поведінкою тварин. |
|
||
52 |
18.03 |
Форми поведінки тварин: індивідуальна (дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна) |
|
||
53 |
30.03 |
Форми поведінки тварин: репродуктивна, територіальна. Способи орієнтації тварин. Хомінг. Міграції тварин. |
|
||
54 |
01.04 |
Форми поведінки тварин: соціальна. |
|
||
55 |
06.04 |
Практична робота №7. Визначення форм поведінки тварин. |
|
||
56 |
08.04 |
Типи угруповань за К. Лоренцем. |
|
||
57 |
13.04 |
Ієрархія в групі. Комунікація тварин. |
|
||
58 |
15.04 |
Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. |
|
||
59 |
20.04 |
Еволюція поведінки тварин, їхнє пристосувальне значення. Захист міні проектів. |
|
||
Тема4 Організми і середовище існування (7 год) |
|||||
60 |
22.04 |
Поняття про популяцію та екосистему. |
|
||
61 |
27.04 |
Поняття про чинники середовища. |
|
||
62 |
29.04 |
Ланцюги живлення і потік енергії. |
|
||
63 |
06.05 |
Взаємозв’язок компонентів екосистеми. Співіснування організмів в угрупованнях. |
|
||
64 |
11.05 |
Вплив людини та її діяльність на екосистеми. Екологічна етика. Природоохоронні території. Червона книга. |
|
||
65 |
13.05 |
Контрольна робота №2. |
|
||
66 |
18.05 |
Захист міні проектів. |
|
||
|
|
Узагальнення (4 год) |
|
||
67 |
20.05 |
Подібність у будові рослин, бактерій, грибів, тварин – свідчення єдності живої природи. Подібність у будові рослин, бактерій, грибів, тварин – свідчення єдності живої природи. |
|
||
68 |
25.05 |
Екскурсія. Різноманітність тварин свого краю. |
|
||
69 |
27.05 |
Екскурсія. Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупуванні. |
|
||