Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
За підручником І. Андрусенко
(3 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Розділ 1.ОСІННЯ МАНДРІВКА |
|
|
1. |
Пізнаю навколишній світ.(с. 4) |
|
|
2. |
Прилади і пристрої. Мої органи чуття (с. 5) |
|
|
3. |
Осінь іде в гості.(с. 6) |
|
|
4. |
Природа та рукотворний світ. (с. 7) |
|
|
5. |
Нежива та жива природа. (с.7-8) |
|
|
6. |
Досягнення людства. (с. 9-10) |
|
|
7. |
Вплив сонця на сезонні явища в природі (с. 11-12) |
|
|
8. |
Погода та її елементи (с. 12-13) |
|
|
9. |
Вплив погоди на природу (с. 14-15) |
|
|
10. |
Осінь — щедра господиня.Дикорослі та культурні рослини(с. 16-18) |
|
|
11. |
Гриби та рослини. Плоди та насіння. Практична робота «Досліджуємо рослину»(с. 19-20) |
|
|
12. |
Підготовка землі до зими. Робота восени(с. 21) |
|
|
13. |
Осінні турботи тварин.Практична робота «Спостерігаю за поведінкою тварин» (с. 22) |
|
|
14. |
Перелітні та зимуючі птахи (с. 23-24) |
|
|
15. |
Моє сміття у лісі. (с. 25) |
|
|
16. |
Пізнаю свій рідний край. Видатні люди мого краю. (с. 26-27) |
|
|
17. |
Моя країна — Україна. (с 28) |
|
|
18. |
Україна на глобусі та карті. Подорож Україною(с. 29) |
|
|
19. |
Чому буває день і ніч.(с. 30-31) |
|
|
20. |
Доба. Дослідження «Зміна дня і ночі»(с.31-33) |
|
|
21. |
Розпорядок дня (с. 34) |
|
|
22. |
Обертання Землі навколо Сонця . Пори року. Дослідження «Як земля освітлюється сонцем» (с. 35-36) |
|
|
23. |
Календар. (с. 37-38) |
|
|
24. |
День народження у календарі.(с. 38-41) |
|
|
25. |
Повітря та його властивості.(с. 42) |
|
|
26. |
Досліджую ознаки повітря.(с. 43-44) |
|
|
27. |
Енергія вітру. Обираю транспорт, який не забруднює повітря. (45-48) |
|
|
28. |
Термометр. (с. 49) |
|
|
29. |
Вимірювання температури повітря.Досліди (с.50) |
|
|
30. |
Правила безпечного користування термометром. (с. 50) |
|
|
31. |
Вода та її властивості. (с. 51-52) |
|
|
32. |
Використовую воду ощадливо.Дослід (с. 53) |
|
|
33. |
Фільтрування. Дослід.Три стани води. (с. 54-55) |
|
|
34. |
Водойми рідного краю. (с. 55-56) |
|
|
35. |
Небезпечний лід. (с. 57) |
|
|
36. |
Проект. «Осінь зиму зустрічає»(с. 58) |
|
|
37. |
Перевірка знань(с. 59-60) |
|
|
38. |
Діагностувальна робота № 1 «Повітря. Вода» |
|
|
|
Розділ 2. ЧАРІВНА ЗИМОВА КАЗКА |
|
|
39. |
Зима прийшла – хуртовини принесла. (с. 61-63) |
|
|
40. |
Сніг і крига. Досліди. (с. 63-64) |
|
|
41. |
Тварини узимку. (с. 65) |
|
|
42 |
Особливості життя тварин узимку.(с.65) |
|
|
43. |
Як зимують тварини і птахи. (с. 66) |
|
|
44. |
Проект «Свійські та дикі тварини». |
|
|
45. |
Допомога тваринам взимку. |
|
|
46. |
Новорічні та Різдвяні свята. (с. 67) |
|
|
47. |
Ялинка – символ Нового року. (с. 68-69) |
|
|
48. |
Мої безпечні канікули. (с. 70) |
|
|
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
49. |
Погода взимку. |
|
|
50. |
Рослини взимку. |
|
|
51. |
Форми земної поверхні. Уявна подорож картою. |
|
|
52. |
Рівнини та гори рідного краю. (с. 71) |
|
|
53. |
Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї. (с. 72) |
|
|
54. |
Яри та балки. (с. 73) |
|
|
55. |
Дослідження «Земна поверхня» (с. 73) |
|
|
56. |
На санчатах без ушкоджень.(с. 74) |
|
|
57. |
Гірські породи. (с. 75-76) |
|
|
58. |
Гірські породи потрібні людям. (с. 77-78) |
|
|
59. |
Ощадливе використання гірських порід. Казка про глину. |
|
|
60. |
Земля — наша годувальниця. Ґрунт. Властивості, значення. (с.80-81) |
|
|
61. |
Зберігаємо довкілля чистим. (с.81- 82) |
|
|
62. |
Діагностувальна робота №2 Рівнини та гори, яри , гірські породи. |
|
|
63. |
Кімнатні рослини. (с. 83) |
|
|
64. |
Догляд за кімнатними рослинами (с. 83) |
|
|
65. |
Догляд за кімнатними рослинами. Казка «Кактус і Плющ » (с. 84) |
|
|
66. |
Проект «Ой, весела в нас зима!» (с. 85) |
|
|
67. |
Підсумок за розділом (с. 86-87) |
|
|
|
А ЩО ТИ, ВЕСНО, НАМ ПРИНЕСЛА? |
|
|
68. |
Настала радісна пора, бо прийшла до нас весна! (с. 88) |
|
|
69. |
Спостереження за явищами природи. (с. 89) |
|
|
70. |
Які дерева зустрічають весну ? |
|
|
71. |
Заклички весни. Веснянки та гаївки. (с. 90) |
|
|
72. |
Ранньоквітучі рослини. (с. 91) |
|
|
73. |
Розвиток рослин навесні. (с. 91-92) |
|
|
74. |
Збереження ранньоквітучих рослин.(с.92) |
|
|
75. |
Рослини потрібні людям.(с. 93) |
|
|
76. |
Як людина використовує рослини.(с. 93-94) |
|
|
77. |
Праця звеличує людину.(с. 94-95) |
|
|
78. |
Як треба поводитися серед природи навесні? |
|
|
79. |
Діагностувальна робота №3 «Рослини» |
|
|
80. |
Тварини навесні. Особливості життя тварин навесні. (с. 96) |
|
|
81. |
Дикі тварини. (с. 97) |
|
|
82. |
Допомога та охорона диких тварин (с. 98) |
|
|
83. |
Свійські тварини. (с. 99) |
|
|
84. |
Домашні улюбленці.(с. 100) |
|
|
85. |
Піклуюся про тварин. (с. 100) |
|
|
86. |
Екскурсія у весняний парк (пришкільна ділянка). |
|
|
87. |
Малим комахам усе під силу. (с. 101) |
|
|
88. |
Спостереження за комахами.(с. 101-102) |
|
|
89. |
Як живуть мурашки.Чи потрібно охороняти мурашок і мурашники(с. 102-103) |
|
|
90. |
Проект «Травневий хрущ: користь чи шкода?» |
|
|
91. |
Птахи принесли на крилах весну. |
|
|
91. |
Спостереження за птахами. Чому люди вшановують птахів пам’ятниками?(с. 104-105) |
|
|
92. |
Мешканці водойм.(с. 106) |
|
|
93. |
Риби(с.107) |
|
|
94. |
Охорона мешканців водойм |
|
|
95. |
Діагностувальна робота № «Тварини, птахи, мешканці водойм. |
|
|
96. |
Сторінка дослідника. Як орієнтуватися у лісі? |
|
|
97. |
Підсумок за розділом (с. 109-110) |
|
|
ЛІТО,ЛІТЕЧКО! |
|||
98. |
Кольорові сторінки природи: літо |
|
|
99. |
Літні зміни в неживій природі |
|
|
100. |
Життя рослин влітку. Рослини лісу. |
|
|
101. |
Тварини лісу |
|
|
102. |
Урок- екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути влітку? |
|
|
103. |
Я дружу з природою. |
|
|
104. |
Літні свята. Літні розваги. |
|
|
105. |
Правила безпечного відпочинку влітку. |
|
|