Математика
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Кор. |
62 |
Таблиця множення числа 3. Вирази і задачі на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. |
|
|
63 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і числа 3 та ділення на 2. |
|
|
64 |
Задачі і вирази на дії різного ступеня для засвоєння опрацьованих таблиць. |
|
|
65 |
Коло і круг та їх елементи. Порівняння задач на множення і додавання. Доповнення умов задач запитаннями. |
|
|
66 |
Вправи і задачі на засвоєння опрацьованих таблиць |
|
|
67 |
Таблиця ділення на 3. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. Креслення ламаної лінії. |
|
|
68 |
Поняття «рік» і «місяць». Розв’язування задач з поняттями «рік» і «місяць». |
|
|
69 |
Одиниці вимірювання часу. Визначення часу за циферблатом годинника. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. |
|
|
70 |
Задачі на визначення часу за циферблатом годинника. Вправи на використання таблиць множення числа 3 і ділення на 3 |
|
|
71 |
Порівняння задач на збільшення числа на кілька одиниць у прямій і непрямій формі. Складання задач за різними короткими записами. Дії з іменованими числами. |
|
|
72 |
Ознайомлення з таблицею множення числа 4. Вправи і задачі на використання таблиці множення числа 4. |
|
|
73 |
Складання задач за схемами. Знаходження значень виразів зі змінною з використанням таблиці множення числа 4 |
|
|
74 |
Застосування таблиці множення числа 4 в обчисленнях та при розв’язуванні задач. Творча робота з задачею. |
|
|
75 |
Таблиця ділення на 4.Використання таблиці ділення на 4 в обчисленнях і розв’язуваннях задач. Підбір числових даних, щоб рівності нерівності були істинні. |
|
|
76 |
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 4. |
|
|
77 |
Вправи на використання таблиць множення числа 4 і ділення на 4. |
|
|
78 |
Діагностувальна робота № 5 |
|
|
79 |
Попереднє ознайомлення з поняттями «половина». «третина», «чверть». Розв’язування задач. |
|
|
80 |
Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Практична робота по засвоєнню понять «більше в» і «менше в». |
|
|
81 |
Задачі з поняттями «більше в» і «менше в», які вимагають застосування таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Знаходження значень виразів зі зміною. |
|
|
82 |
Ознайомлення з таблицею множення числа 5. Обчислення виразів і розв’язування задач із застосуванням таблиці множення числа 5. |
|
|
83 |
Порівняння складених задач з поняттями « більше в» і «більше на». Вправи і задачі, що вимагають застосування таблиці множення числа 5. |
|
|
84 |
Правила порядку виконання дій у виразах. Задачі на суму двох добутків. |
|
|
85 |
Ознайомлення з таблицею ділення на5. Вправи і задачі, які вимагають застосування таблиці ділення на 5. |
|
|
86 |
Вправи і задачі, які вимагають застосування таблиць множення числа 5 і ділення на 5. |
|
|
87 |
Задачі на 3 дії. Творча робота з задачами. Обчислення виразів, які вимагають використання таблиць. |
|
|
88 |
Складання і розв’язування задач . Порівняння виразів. |
|
|
89 |
Таблиця множення числа 6. Вправи і задачі, які вимагають використання таблиці множення числа 6. |
|
|
90 |
Вправи і задачі, які вимагають використання таблиць множення та ділення з числами 4-6. |
|
|
91 |
Складання виразів за таблицею. Вибір виразу для розв’язування задачі. Складання задачі за виразом. Використання дужок для зміни порядку дій у виразах. |
|
|
92 |
Таблиця ділення на 6. Використання таблиці для обчислення виразів і розв’язування задач. Творча робота з задачею. |
|
|
93 |
Складання виразів. Розв’язування задач. Обчислення виразів з іменованими числами. |
|
|
94 |
Діагностувальна робота №6 |
|
|
95 |
Кратне порівняння величин і чисел. |
|
|
96 |
Задачі про вік. Дії з іменованими числами. |
|
|
97 |
Переставний закон множення. Креслення відрізків горизонтально, вертикально, похило. |
|
|
98 |
Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною. |
|
|
99 |
Вправи і задачі, при розв’язуванні яких використовуються таблиці множення та ділення. Порядок дій у виразах. |
|
|
100 |
Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях. |
|
|
101 |
Пошук плану розв’язування задач від запитання. Вправи на застосування таблиць множення і ділення з числом 7. |
|
|
102 |
Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами. Складання задач за малюнками. |
|
|
103 |
Порівняння задач на 2 і 3 дії. Розширення задачі через запитання і через числове дане. Порівняння виразу на 2 дії і числа. |
|
|
104 |
Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач. |
|
|
105 |
Складання задач за малюнком і схемою розв’язання. Складання виразів. Дії з іменованими числами. |
|
|
106 |
Складання задач за малюнками та схемами. Вправи на використання таблиці ділення на 8. |
|
|
107 |
Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8. |
|
|
108 |
Доповнення нерівностей і рівностей. Розв’язування задач. Порівняння виразів. |
|
|
109 |
Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задачі за планом і схемою міркувань. Знаходження значень виразу зі змінною. |
|
|
110 |
Діагностувальна робота №7 |
|
|
111 |
Таблиця множення числа 9. Вправи на використання таблиці множення числа 9. Задача обернена до задачі на знаходження периметра трикутника. Складання задач за діаграмою. |
|
|
112 |
Складання задач за короткими записами. Порівнювання виразів на 2 дії. Обчислення периметрів трикутників за малюнком. |
|
|
113 |
Складання і розв’язування задач за запитанням і малюнком. Обчислення виразів з використанням таблиці множення числа 9 або переставного закону множення. |
|
|
114 |
Таблиця ділення на 9. Вправи на використання таблиці ділення на 9. Розв’язування задач. Порівняння виразів на 2 дії. |
|
|
115 |
Вправи і задачі на використання таблиць множення та ділення. |
|
|
116 |
Розширення задач через числове дане. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі двома способами |
|
|
117 |
Розв’язування задач різними способами. Обчислення виразів на дії різного ступеня. |
|
|
118 |
Центнер. Порівняння складених іменованих чисел. |
|
|
Множення і ділення з числами 0, 1, 10 |
|||
119 |
Множення чисел 1 та 0. Множення на 1 та 0. Розв’язування задач із запитанням «На скільки…» |
|
|
120 |
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Задачі на різницеве порівняння двох часток. |
|
|
121 |
Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Складання задач за діаграмою. |
|
|
122 |
Множення числа 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. |
|
|
123 |
Множення та ділення на 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. |
|
|
124 |
Розв’язування задач на знаходження суми, один з доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. Знаходження значення виразів зі змінною. |
|
|
125 |
Складання виразів за блок-схемами. Вправи та задачі , які містять дії з 1, 0 чи 10. |
|
|
126 |
Діагностувальна робота №8 |
|
|
Повторення вивченого |
|||
127 |
Нумерація чисел. Додавання і віднімання в межах 100. Задачі на 2 дії. Побудова відрізків. |
|
|
128 |
Зміна суми при зміні одного доданку на кілька одиниць. Обчислення ламаної лінії за довжиною ланок та її креслення. Складання задач за схемами. |
|
|
129 |
Різні способи додавання двоцифрових чисел. Додавання іменованих чисел. Прості задачі на додавання. |
|
|
130 |
Способи перевірки дії додавання. Задачі , що містять збільшення числа на кілька одиниць. |
|
|
131 |
Способи віднімання двоцифрових чисел. Віднімання іменованих чисел . Прості задачі на віднімання. Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць. |
|
|
132 |
Способи перевірки дії віднімання. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел. |
|
|
133 |
Зміна різниці при зміні одного з компонентів на кілька одиниць. Складання і розв’язування задач за короткими записами. |
|
|
134 |
Одиниці вимірювання довжини, вартості, часу і маси. Розв’язування задач з цими величинами. Дії з іменованими числами |
|
|
135 |
Способи перевірки множення і ділення. Задачі на множення. Розв’язування складених задач, які містять збільшення числа у кілька разів. |
|
|
136 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|