Математика
(за підручником М. Козак, О. Корчевської 2019 р. )
4 години на тиждень
140 години на рік
№ |
Тема: |
Дата |
Примітки |
Повторення й поглиблення вивченого в 1 класі |
|||
1 |
Лічба й арифметичні дії в межах 10. Складання рівностей за числовим променем. Розв’язування задач. |
|
|
2 |
Лічба в межах 20. Задачі на збільшення і зменшення числа. Порівняння чисел |
|
|
3 |
Додавання і віднімання в межах 20. Доповнення рівностей. Розв’язування задач |
|
|
4 |
Відрізки. Сантиметр. Дециметр. Переставний закон додавання. Розв’язування задач |
|
|
5 |
Порівняння виразу і числа в межах 20. Маса. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач |
|
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
6 |
Нумерація в межах 100. Метр. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння чисел |
|
|
7 |
Розрядний склад числа. Розв’язування та порівняння задач |
|
|
8 |
Додавання і віднімання на основі нумерації в межах 100. Доповнення рівностей. Розв’язування задач |
|
|
9 |
Розрядні числа. Таблиця розрядів. Розв’язування задач |
|
|
10 |
Знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач |
|
|
11 |
Годинник. Плоскі фігури |
|
|
12 |
Фігури у просторі. Складання і розв’язування задач за короткими записами |
|
|
13 |
Діагностувальна робота. |
|
|
Табличне додавання і віднімання з переходом через десяток |
|||
14 |
Аналіз діагностичної роботи. Додавання частинами. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної |
|
|
15 |
Віднімання частинами. Розв’язування задач |
|
|
16 |
Таблиця додавання числа 2. Доповнення чисел до 10. Складання і розв’язування задач за короткими записами |
|
|
17 |
Таблиця віднімання числа 2. Розв’язування задач |
|
|
18 |
Таблиця додавання числа 3. Складання і розв’язування задачі за схемою. Порівняння виразу і числа |
|
|
19 |
Таблиця віднімання числа 3. Розв’язування задач. Побудова відрізка |
|
|
20 |
Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 2 і 3. Складання і розв’язування задач за короткими записами |
|
|
21 |
Знаходження невідомого зменшуваного. Розв’язування задач |
|
|
22 |
Таблиця додавання числа 4. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
|
|
23 |
Таблиця віднімання числа 4. Складання і розв’язування задач за короткими записами |
|
|
24 |
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Обчислення значень виразів на дві дії. Побудова відрізка |
|
|
25 |
Таблиця додавання числа 5. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
|
|
26 |
Таблиця віднімання числа 5. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
|
|
27 |
Повторення таблиць додавання і віднімання чисел 2, 3, 4, 5. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач |
|
|
28 |
Істині та хибні висловлювання. Складання і розв’язування задач за короткими записами |
|
|
29 |
Таблиця додавання числа 6. Складання і розв’язування задач за поданими запитаннями |
|
|
30 |
Таблиця віднімання числа 6. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
|
|
31 |
Таблиця додавання числа 7. Складання і розв’язування задач за схемами |
|
|
32 |
Таблиця віднімання числа 7. Рік. Пори року. Істині та хибні висловлювання |
|
|
33 |
Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 6 і 7. (с.34) Діагностувальна робота |
|
|
34 |
Аналіз діагностичної роботи . Знаходження невідомого від’ємника. Задачі з двома запитаннями |
|
|
35 |
Таблиця додавання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
|
|
36 |
Таблиця віднімання числа 8. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
|
|
37 |
Задачі на знаходження невідомого від’ємника |
|
|
38 |
Таблиця додавання числа 9. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
|
|
39 |
Таблиця віднімання числа 9. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
|
|
40 |
Повторення таблиць додавання й віднімання чисел 8 і 9. Календар. Порівняння виразів |
|
|
41 |
Розв’язування вправ на закріплення таблиць додавання і віднімання чисел 2,3,4,5,6,7,8,9 |
|
|
42 |
Складання задач з двома запитаннями. Обчислення значень виразів |
|
|
43 |
Розв’язування задач |
|
|
44 |
Складання задач за коротким записом. Порівняння виразів |
|
|
45 |
Складання задач з двома запитаннями за схемою. Порівняння виразу і числа. Календар |
|
|
46 |
Розв’язування задач. Перетворення іменованих чисел |
|
|
47 |
Задачі на дві дії. Доповнення рівностей |
|
|
48 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота |
|
|
49 |
Аналіз діагностичної роботи . Периметр многокутника. Розв’язування задач |
|
|
Додавання і віднімання в межах 100 |
|||
50 |
Випадки додавання і віднімання виду 36+3, 36-3. Розв’язування задач |
|
|
51 |
Випадки додавання і віднімання виду 36+20, 36-20. Розв’язування задач. Обчислення периметра трикутника |
|
|
52 |
Випадки додавання і віднімання виду 36+23, 36-23. Розв’язування задач |
|
|
53 |
Розв’язування прикладів виду 36+3, 36-3, 36+23, 36-20 |
|
|
54 |
Буквені вирази. Розв’язування задач |
|
|
55 |
Кут. Прямий кут. Розв’язування задач |
|
|
56 |
Прямокутник. Два способи розв’язування задач. Порівняння виразу і числа |
|
|
57 |
Довжина і ширина прямокутника. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
|
|
58 |
Квадрат. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач двома способами |
|
|
59 |
Периметр прямокутника. Розв’язування задач |
|
|
60 |
Діаграма. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач |
|
|
61 |
Перевірка навичок знань та вмінь. Діагностувальна робота |
|
|
62 |
Аналіз діагностичної роботи. Випадки додавання і віднімання виду 32+8, 40-8. Розв’язування задач. Побудова відрізків (с.59) |
|
|
63
|
Випадки додавання і віднімання виду 34+9, 34-9. Перевірка додавання |
|
|
64 |
Задачі на знаходження третього доданка. Порівняння іменованих чисел |
|
|
65 |
Повторення вивченого. Додавання і віднімання у межах 100 |
|
|
66 |
Додавання і віднімання виду 46+28,46-28. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. |
|
|
67 |
Віднімання виду 40-18. Розв’язування задач різними способами. Периметр трикутника. |
|
|
68 |
Розв’язування прикладів на додавання та віднімання в межах 100. |
|
|
69 |
Перевірка віднімання. Складання і розв’язування задач за скороченим записом. |
|
|
70 |
Закріплення способів перевірки віднімання. Розв’язування задач. |
|
|
71 |
Дужки. Порядок виконання дій у виразах з дужками. Розв’язування задач |
|
|
72 |
Порядок виконання дій у виразах з дужками. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач |
|
|
73 |
Годинник. Хвилина. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач |
|
|
74 |
Визначення часу за годинником. Складання і обчислення виразів із дужками. |
|
|
75 |
Обчислення значень виразів. Перетворення іменованих чисел. Складання і розв’язування задачі за таблицею. |
|
|
76 |
Додавання і віднімання іменованих чисел. Розв’язування задач. |
|
|
77 |
Побудова прямокутника і квадрата. Розв’язування задач. |
|
|
78 |
Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел |
|
|
79 |
Центнер. Побудова прямокутника. . Розв’язування задач |
|
|
80 |
Термометр. Складання і розв’язування задачі за коротким записом. |
|
|
81 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота |
|
|
Арифметичні дії множення і ділення |
|||
82 |
Аналіз діагностувальної роботи. Дія множення. Знак множення. Заміна додавання множенням. Розв’язування задач |
|
|
83 |
Множники. Добуток. Складання і обчислення виразів за малюнками. |
|
|
84 |
Переставний закон множення. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
|
|
85 |
Множення з числами 1і 0. Порівняння виразів. |
|
|
86 |
Таблиця множення числа 2. Порівняння виразів. Обчислення значення буквеного виразу. Розв’язування задач |
|
|
87 |
Прості задачі на дію множення. Порівняння виразів. Розв’язування задач |
|
|
88 |
Вирази, що включають дію множення. Порівняння виразу і числа. Побудова квадрата. Розв’язування задач |
|
|
89 |
Складені задачі, що включають дію множення. Розв’язування задач |
|
|
90 |
Закріплення вивченого про дію множення. Розв’язування задач |
|
|
91 |
Дія ділення. Знак ділення. Ділення на рівні частини. Розв’язування задач |
|
|
92 |
Ділення на вміщення. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
|
|
93 |
Зв'язок дії множення і ділення. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач |
|
|
94 |
Ділення на 1і ділення рівних частин. Розв’язування задач виразом. |
|
|
95 |
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Розв’язування задачі, поступовим складанням виразу. |
|
|
96 |
Таблиця ділення на 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
|
|
97 |
Розв’язування задач. |
|
|
98 |
Ділене, дільник, частка. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач |
|
|
99 |
Обчислення значення буквеного виразу. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач |
|
|
100 |
Коло. Круг. Радіус. Розв’язування задач |
|
|
101 |
Діаметр. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. |
|
|
102 |
Закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
103 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
104 |
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота |
|
|
105 |
Аналіз діагностувальної роботи. Таблиця множення числа 3.Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. |
|
|
106 |
Закріплення таблиці множення числа 3.Порівняння виразів. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач. |
|
|
107 |
Розв’язування задач. Доповнення рівностей. |
|
|
108 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
109 |
Таблиця ділення на 3. Розв’язування задач. |
|
|
110 |
Закріплення таблиці ділення на 3. Розв’язування задач. |
|
|
111 |
Знаходження невідомого множника. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. |
|
|
112 |
Вирази, що включають дію ділення. Розв’язування задач. Побудова прямокутника, обчислення його периметра. |
|
|
113 |
Складені задачі, що включають дію ділення. Робота з діаграмою. |
|
|
114 |
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Читання рівностей. Розв’язування задач. |
|
|
115 |
Задачі на збільшення і зменшення числа у кілька разів. Складання і обчислення виразів |
|
|
116 |
Розв’язування задач. Доповнення рівностей. |
|
|
117 |
Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. |
|
|
118 |
Кратне порівняння чисел. Розв’язування задач. «Магічні» квадрати. |
|
|
119 |
Задачі на кратне порівняння чисел. Математичний диктант. Обчислення значень буквених виразів. |
|
|
120 |
Закріплення вміння розв’язування задачі на кратне порівняння чисел. |
|
|
121 |
Знаходження невідомого дільника. Розв’язування задач |
|
|
122 |
Правила порядку дій у виразах. |
|
|
123 |
Закріплення правила порядку дій у виразах. |
|
|
124 |
Множення з числами 4,5,6. Розв’язування і порівняння задач. |
|
|
125 |
Множення і ділення з числами 4,5,6. Розв’язування і порівняння задач. Обчислення периметра трикутника |
|
|
126 |
Множення з числами 7, 8,9. Розв’язування задач. |
|
|
127 |
Множення і ділення з числами 7, 8,9. Розв’язування задач. Побудова відрізків. |
|
|
128 |
Множення і ділення з числами 5,6, 7, 8,9. |
|
|
129 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота |
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|||
130 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення. Додавання і віднімання двоцифрових чисел. |
|
|
131 |
Побудова прямокутника, обчислення периметру. |
|
|
132 |
Повторення. Розв’язування задачі двома способами. |
|
|
133 |
Обчислення довжини ламаної. Розв’язування задач. |
|
|
134 |
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника |
|
|
135 |
Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел |
|
|
136 |
Повторення вивчених випадків множення |
|
|
137 |
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником |
|
|
138 |
Календар літніх місяців. Складання і розв’язування задач |
|
|
139 |
Розв’язування задач за схемами |
|
|
140 |
Підсумок за рік. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|