Календарно-тематичне планування уроків навчання грамоти за підручником «Українська мова. Автор Катерина Пономарьова (2018)» для 1 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
7 ( 3 уроки читання та 4 уроки письма)
Дата уроку |
№ теми уроку* |
Назва теми уроку* |
Примітки |
|
111 |
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
Читання |
|
112 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними |
Письмо |
|
113 |
Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
читання |
|
114 |
Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
115 |
Велика буква Г. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами |
Читання |
|
116 |
Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами |
Письмо |
|
117 |
Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
118 |
Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читання |
|
119 |
Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. |
Письмо |
|
120 |
Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
читання |
|
121 |
Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
122 |
Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читання |
|
123 |
Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
124 |
Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
125 |
Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читання |
|
126 |
Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
127 |
Велика буква Ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
читання |
|
128 |
Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
129 |
Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читання |
|
130 |
Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
131 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Звірі» |
Письмо |
|
132 |
Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
Читання |
|
133 |
Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
134 |
Звук [х]. Мала буква х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
читання |
|
135 |
Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
Письмо |
|
136 |
Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читання |
|
137 |
Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
Письмо |
|
138 |
Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
Письмо |
|
139 |
Звук [ч]. Мала буква ч. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читання |
|
140 |
Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Птахи» |
Письмо |
|
141 |
Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. |
читання |
|
142 |
Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
Письмо |
|
143 |
Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
Читання |
|
144 |
Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
145 |
Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
Письмо |
|
146 |
Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читання |
|
147 |
Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
Письмо |
|
148 |
Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
читання |
|
149 |
Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
Письмо |
|
150 |
Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про змінювання іменників за числами (без уживання термінів) |
Читання |
|
151 |
Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
Письмо |
|
152 |
Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Пори року» |
Письмо |
|
153 |
Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
Читання |
|
154 |
Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком |
Письмо |
|
155 |
Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
читання |
|
156 |
Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення |
Письмо |
|
157 |
Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
Читання |
|
158 |
Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
Письмо |
|
159 |
Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
Письмо |
|
160 |
Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
Читання |
|
161 |
Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
162 |
Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
читання |
|
163 |
Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
164 |
Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами. |
Читання |
|
165 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Явища природи» |
Письмо |
|
166 |
Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
Письмо |
|
167 |
Мала буква щ. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Велика буква Щ. |
Читання |
|
168 |
Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень. Велика буква Щ. |
Письмо |
|
169 |
Закріплення вміння читати.Робота з дитячою книжкою Звуки [дз], [дз''] , буквосполучення дз. Читання текстів з вивченими літерами |
читання |
|
170 |
Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
Письмо |
|
171 |
Звук дж, буквосполучення дж. Читання слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами |
Читання |
|
172 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком |
Письмо |
|
173 |
Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства |
Письмо |
|
174 |
Апостроф. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами |
Читання |
|
175 |
Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
Письмо |
|
176 |
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами |
читання |
|
177 |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Професії» |
Письмо |
|
178 |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота) |
Читання |
|
179 |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Професії» |
Письмо |
|
180 |
Написання слів зі звуками , , . Складання і записування речень |
Письмо |
|
181 |
Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської |
Читання |
|
182 |
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень |
Письмо |
|
183 |
Читання віршів про пригоди дітей – «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка. Робота з дитячою книжкою |
читання |
|
184 |
Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
Письмо |
|
185 |
Робота над оповіданням «У гостях і вдома» Олександра Мітта |
Читання |
|
186 |
Правопис слів з йо. Складання і записування речень |
Письмо |
|
187 |
Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою |
Письмо |
|
188 |
Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк |
Читання |
|
189 |
Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок |
Письмо |
|
190 |
Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка |
читання |
|
191 |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Транспорт» |
Письмо |
|
192 |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка |
Читання |
|
193 |
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту |
Письмо |
|
194 |
Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень |
Письмо |
|
195 |
Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської |
Читання |
|
196 |
Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними |
Письмо |
|
197 |
Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари |
читання |
|
198 |
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту |
Письмо |
|
199 |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою |
Читання |
|
200 |
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень |
Письмо |
|
201 |
Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка |
Письмо |
|
202 |
Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка |
Читання |
|
203 |
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень |
Письмо |
|
204 |
Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької |
читання |
|
205 |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Рослини» |
Письмо |
|
206 |
Виразне читання віршів про дні тижня |
Читання |
|
207 |
Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками |
Письмо |
|
208 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком |
Письмо |
|
209 |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Чотири бажання» Костянтина Ушинського. |
Читання |
|
210 |
Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами |
Письмо |
|
211 |
Опрацювання вірша «Від зими до зими» Федіра Петрова |
читання |
|
212 |
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень |
Письмо |
|
213 |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової. |
Читання |
|
214 |
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень |
Письмо |
|
215 |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Рослини» |
Письмо |
|
216 |
Опрацювання вірша «Навпакійко» За Тетяною Лисенко |
Читання |
|
217 |
Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками |
Письмо |
|
218 |
Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз» |
читання |
|
219 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком |
Письмо |
|
220 |
Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра |
Читання |
|
221 |
Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами |
Письмо |
|
222 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів |
Письмо |
|
223 |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка |
Читання |
|
224 |
Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком |
Письмо |
|
225 |
Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» за Марією Бабенко |
читання |
|
226 |
Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Ввічливі слова» |
Письмо |
|
227 |
Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського |
Читання |
|
228 |
Побудова, правильне інтонування і записування запитань |
Письмо |
|
229 |
Читання й записування речень зі знаком оклику |
Письмо |
|
230 |
Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» за Василем Моругою. |
Читання |
|
231 |
Складання і записування розповіді з поданих речень |
Письмо |
|
232 |
Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк. Робота з дитячою книжкою |
читання |
|
233 |
Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком |
Письмо |
|
234 |
Читання тексту «Зараз» за Олегом Буценем |
Читання |
|
235 |
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. |
Письмо |
|
236 |
Списування друкованого тексту. |
Письмо |
|
237 |
Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя |
Читання |
|
238 |
Записування речень під диктовку. |
Письмо |
|
239 |
Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової |
читання |
|
240 |
Складання і записування розповіді з поданих речень на задану тему. |
Письмо |
|
241 |
Робота над розумінням тексту«Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової |
Читання |
|
242 |
Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису свійської тварини за малюнком |
Письмо |
|
243 |
Конкурс "Знавці мови" |
Письмо |
|
244 |
Підсумковий урок за семестр . Літературна вікторина. |
Читання |
|
245 |
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Підсумковий урок |
Письмо |
|
246 |
Підсумковий урок за рік. |
читання |
|
247 |
Підсумковий урок за рік. Повторення вивченого. |
Письмо |
|
|
|
|