КТП з укчитання Нуш К.Пономарьова (за програмою Савченко) 4 год/тиж

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.) 4 год на тиждень, 140 год на рік
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!

  1.                      

 

Знайомство з підручником. Вступ до теми, В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4).

 

  1.                      

 

Створюємо усний журнал (с. 5).

 

  1.                      

 

Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6).

 

  1.                      

 

Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я (с, 7-8).

 

  1.                      

 

Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9).

 

  1.                      

 

Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». (с. 10-11).

 

  1.                      

 

Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки (с. 10-11).

 

  1.                      

 

Робота з дитячою книжкою. Оксана Сенатович «Поміняємось місцями»

 

  1.                      

 

Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13).

 

  1.                 

 

Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик» (с. 14).

 

  1.                 

 

Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д, Павличко «Небеса прозо­рі...» (напам'ять) (с. 15-17).

 

  1.                 

 

Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18).

 

  1.                 

 

Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (укра­їнська народна казка) (с. 18).

 

  1.                 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 19).

 

  1.                 

 

Аудіювання

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Ганна Чубач «Українчики ідуть!»

 

Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови

  1.                 

 

Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки українсь­кої мови. О. Кротюк «Ходить сон».

 

  1.                 

 

Колискові пісні: «Ко­тику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой лю­лі...» (за вибором напам'ять) (с. 20-23).

 

  1.                 

 

Дитячі заклинки. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, соне­чко» (за вибором напам'ять) (с. 23-24).

 

  1.                 

 

Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок (с. 24-26).

 

  1.                 

 

Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27).

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Загадки від Анни Осадко

 

  1.                 

 

Народ скаже —як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв (за вибором на­пам'ять) (с. 27-29).

 

  1.                 

 

Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29).

 

  1.                 

 

На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка (с. 30-31).

 

  1.                 

 

Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с. 32-33).

 

  1.                 

 

У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» (с. 34).

 

  1.                 

 

Що в людини найцінніше?  Мензатюк «Золоте серце» (с. 35).

 

  1.                 

 

Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». 1. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Ра­но-вранці в центрі міста...» (с. 36-37).

 

  1.                 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 37).

 

  1.                 

 

Усний переказ прочитаного твору

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою.Галина Малик «Розумна мавпа»

 

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

  1.                 

 

Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майдановий «При­мовка до казки».

 

  1.                 

 

«Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я (с. 38-39).

 

  1.                 

 

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрі­бну книжку? Створення листівки про користь читання (с. 40-41).

 

  1.                 

 

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44).

 

  1.                 

 

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказу­вання казки (с. 43-44).

 

  1.                 

 

Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) (с. 45-46).

 

  1.                 

 

 «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) Складання плану твору і переказування за ним казки (с. 45-46).

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Василь Шкляр «Маленька мураха»

 

  1.                 

 

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48).

 

  1.                 

 

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (продовження) (с. 46-48).

 

  1.                 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 49).

 

Щоб у серці жила Батьківщина

  1.                 

 

Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрас­ний. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня) (с. 50-51).

 

  1.                 

 

Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» (с. 52).

 

  1.                 

 

Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти» (с. 53).

 

  1.                 

 

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини.А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів (с. 54-55).

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Людмила Савчу «Український віночок»

 

  1.                 

 

Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 54-55).

 

  1.                 

 

Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (продовження)(с. 54-55).

 

  1.                 

 

Україна наша — вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56).

 

  1.                 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 57).

 

  1.                 

 

Навичка читання вголос

 

Зачарувала все зима...

  1.                 

 

Вступ до теми. Досліджуємо текст. (с.58)

 

  1.                 

 

В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59).

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Марія Чумарна «Як сплять дерева»

 

  1.                 

 

Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60).

 

  1.                 

 

Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка (с. 62-63).

 

  1.                 

 

Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотвор­ця». І. Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая» (с. 64-65).

 

  1.                 

 

Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Ро­бота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66).

 

  1.                 

 

Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67).

 

  1.                 

 

Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Ко­лядники». Інсценізація дійства (с. 68).

 

  1.                 

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» (с. 69).

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Олександр Олесь «Зима прийшла»

 

ІІ семестр

Світ дитинства у творах українських письменників

  1.                 

 

Вступ до розділу. Тамара Коломієць «Як на білих сторінках...». (с.70)

 

  1.                 

 

Платон Воронько «На кораблику»(с.71-72)

 

  1.                 

 

Небилиці-небувалиці. Платон Воронько «Картина» (вірш-небилиця)(с.72)

 

  1.                 

 

Світ доброти Тамари Коломієць. Тамара Коломієць «Хиталочка-гойдалочка»(с.73)

 

  1.                 

 

Рушник — оберіг українського народу. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне»(с.74)

 

  1.                 

 

Художній образ зими в поезії Ліни Костенко. Ліна Костенко «Пряля»(с.75)

 

  1.                 

 

Вірш-діалог. Ліна Костенко «Польові дзвіночки»(с.76)

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Тамара Коломієць «На галявині»

 

  1.                 

 

Співець моря і степу. Анатолій Качан «Хвилювалось море»(с.77)

 

  1.                 

 

Вірш-діалог. Анатолій Качан «Розмова з пароплавом»( с.78)

 

  1.                 

 

Оповідання. Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка»(с.79-80)

 

  1.                 

 

Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка»(продовження)(с.79-80)

 

  1.                 

 

Медіавіконце: вистава. Василь Сухомлинський «Покинуте кошеня». Вистава «Хто зігріє кошеня?» (с.82-84)

 

  1.                 
  1.                 

 

Чи легко зробити вибір? Ніна Бічуя «Пиріжок з вишнями»(с.84-85)

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Марія Пономаренко «Лицар»

 

  1.                 

 

Досліджуємо текст. Оксана Кротюк «Шкідлива звичка» (с.86-87)

 

  1.                 

 

Оксана Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок з повісті «Щоденник Славка Хоробрика»)

 

  1.                 
  1.                 

 

Перевіряю свої досягнення (с.91)

 

  1.                 

 

Аудіювання

 

У колі літературних казок

  1.                 

 

Вступ до розділу. Іван Франко (с.92-93)

 

  1.                 

 

Іван Франко «Лисичка і Рак»(с.93-94)

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою .Оксана Кротюк «Пластиліновий песик»

 

  1.                 

 

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація (с.95)

 

  1.                 

 

Де тепло, там і добро. Наталя Забіла «Хто сильніший?»(с.96-99)

 

  1.                 
  1.                 

 

Право на життя. Василь Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук»(с.100)

 

  1.                 

 

Казка поряд з нами. Галина Малик «Чому Равлик ховається?»(с.101)

 

  1.                 

 

Чиє рішення краще? Марія Манеру «Збори іграшок»(с.102)

 

  1.                 

 

Перевіряю свої досягнення (с.103)

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою. Тетяна Винник «Придорожній камінь»

 

Шевченкове слово

  1.                 

 

Вступ до розділу. Дмитро Красицький «Тарас Шевченко»(с.104-105)

 

  1.                 

 

Дмитро Красицький «Тарас Шевченко»(продовження) (с.104-105)

 

  1.                 

 

Краса рідної природи. Тарас Шевченко «Світає...»(с.106)

 

  1.             

 

Світлий настрій у ліричних творах про природу Тараса Шевченка. «Встала весна...»(с.107)

 

  1.             

 

Краса природи і краса людини. Тарас Шевченко «Зацвіла в долині...»(с.107-108)

 

  1.             

 

Великий Кобзар. Вадим Скомаровський «Над “Кобзарем”»(с.108)

 

  1.             

 

Перевіряю свої досягнення(с.109)

 

  1.             

 

Робота з дитячою книжкою. Тарас Шевченко . Поетична добірка

 

  1.            у

 

Усний переказ прочитаного твору

 

Надійшла весна прекрасна...

  1.             

 

Вступ до розділу. Веснянки. Українська народна пісня «Ой весна, весна...»(с.110)

 

  1.             

 

Веснянки. Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко...». Варвара Гринько «Мирилки»(с.111)

 

  1.             

 

Досліджуємо текст. Весняні зміни в природі. Олександр Копиленко «Весна іде»(с.112)

 

  1.             

 

Олександр Копиленко «Весна іде» (продовження)(с.113)

 

  1.             

 

Образ весни в поезії. Іван Франко «Надійшла весна прекрасна...»(с.113)

 

  1.             

 

Медіапроект: «Класна газета». Марія Чумарна «Сьогодні Василько найкраще читав...»( С.114-115)

 

  1.             

 

Причина і наслідок. Ліна Костенко «Перекинута шпаківня» (с.116)

 

  1.             

 

Робота з дитячою книжкою.Любов Відута «Хмарки –пустунки» (с.31)

 

  1.             

 

Збережімо красу! Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії»(с.117)

 

  1.             

 

Порівняння-образ. Анатолій Камінчук «Українська писанка» (с.118)

 

  1.             

 

Почуття любові. Володимир Лучук «Тільки мама»(с.119)

 

  1.             

 

Поетичні картини природи. Порівняння-образ. Леся Українка «На зеленому горбочку»(с.119)

 

  1.             

 

Що таке мир? Тетяна Майданович «Що таке мир» (с.120)

 

  1.             

 

Перевіряю свої досягнення(с.121)

 

  1.             

 

Робота з дитячою книжкою.Любов Відута «Усмішка»

 

  1.             

 

Навичка читання вголос

 

Скільки на Землі іще цікавого!

  1.             

 

Вступ до розділу. Олександр Дерманський «Чудо із чудес» (с.122)

 

  1.             

 

Читання — класні «ліки» (з журналу «Барвінок»)(с.123)

 

  1.             

 

Медіавіконце: сторінками дитячих журналів(с.124)

 

  1.             

 

Медіавіконце: сторінками дитячих журналів( продовження)(с.125)

 

  1.             

 

«Наша гривня» (з журналу «Джміль»)(с.126)

 

  1.             

 

«Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (з журналу «Джміль»)(с.126)

 

  1.             

 

Робота з дитячою книжкою.Григорій Фалькович «Жук до жабки йшов у гості»

 

  1.             

 

Про одне по-різному. Марія Чумарна «Товар і покупець»(с.127)

 

  1.             

 

Наші мудрі друзі — енциклопедії. (с.128)

 

  1.             

 

«Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школяра «Дивосвіт»)(с.129)

 

  1.             

 

Фантазуй і створюй! Надія Кир’ян «Розмова хмарок»(с.130)

 

  1.             

 

Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»(с.131-133)

 

  1.             

 

Веселе слово. Павло Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»(продовження) (с.132-133)

 

  1.             

 

Фантазуємо і створюємо казку. Ліна Костенко «Вербові сережки»(с.134)

 

  1.             

 

Робота з дитячою книжкою. Олена Пчілка «сміховинки у школі»

 

  1.             

 

Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»(с.135)

 

  1.             

 

Як здійснити мрію. Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок»(с.136)

 

  1.             

 

Країна Фантазія. Лідія Компанієць «Чотири квіточки»(с.137)

 

  1.             

 

Перевіряю свої досягнення(с.138).Підсумковий урок за рік

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Nikolaevna Olga
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
3 вересня 2021
Переглядів
6808
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку