(за підручником “Українська мова та читання Г. С. Остапенко)
2 клас
1 семестр (6 годин на тиждень)
№ уро-ку |
Тема уроку |
Ст. підручни-ка |
Сторінки робочих зошитів “Тренажер з правопису“ та “Розвиток зв’язного мовлення” |
Дата |
|
Місяць 1. Зміни |
|
|
|
|
Тиждень 1. Пригадаймо 1 клас |
|
|
|
1 |
Знайомство з підручником. Абетка |
4-5 |
Тренажер № 1 — с. 2 |
|
2 |
Де використовується алфавіт. Впорядкування за абеткою. Створення класної бібліотеки |
6 |
Тренажер № 1 — с. 3 |
|
3 |
Ю.Кругляк.Скоромовка. Звуки і букви. Вимова Г та Ґ |
7 |
Тренажер № 1 — с. 4 |
|
4 |
Вірш Ю. Бедрика “Слоник-школярик”. Що таке вірш |
8 |
|
|
5 |
Н.Забіла «Осіннє листя» |
|
|
|
6. |
Урок розвитку звязного мовлення. Написання спогадів про перший день у школі за зразком |
9 |
РЗМ ст.2-3 |
|
|
Тиждень 2. Осінні зміни |
|
|
|
7. |
Уривок з казки-повісті М. і Т. Прохаськів “Хто зробить сніг”. Складання списку. Голосні звуки |
10-11 |
Тренажер № 1 — с. 5 |
|
8. |
Вірші Н. Забіли “Осіннє листя”, О. Пчілки “Як швидко літо промайнуло”. Настрій віршів. Склад |
12-13 |
Тренажер № 1 — с. 6 |
|
9. |
Пізнавальний текст “Чому листя змінює колір восени?” Поділ слів для переносу |
14-15 |
Тренажер № 1 — с. 7 |
|
10. |
Створення коміксів. Презентація робіт. Поділ слів для переносу |
14-15 |
|
|
11. |
Наш театр. Інсценування віршів |
16-17 |
|
|
12. |
Наголошені і ненаголошені склади і звуки.Омографи. |
|
|
|
Тиждень 3. Я буваю різним |
||||
13. |
Вірші Віри Правоторової. Наголос. Робота зі словами, наголошування яких треба запам’ятати |
18-19 |
Тренажер № 1 — с. 8 |
|
14. |
Наголошені і ненаголошені склади і звуки. Омографи |
18-19 |
Тренажер № 1 — с. 9 |
|
15. |
Оповідання А. Хромової “Драконе, киш!”. Приголосні звуки |
20-21 |
Тренажер № 1 — с. 10 |
|
16 |
Робота зі словами,наголошування яких треба запам*ятати. |
|
|
|
17. |
Оповідання А. Хромової “Драконе, киш!”. Переказ за малюнками. Складання списку |
22-23 |
|
|
18. |
УРЗМ.Творча робота «Мій дракон» |
21 |
РЗМ.ст.4-5 |
|
Тиждень 4. Міняти чи не мінятися? |
||||
19. |
Уривок з твору Г. Касдепке “Ревнощі і заздрощі”. Буква “щ”. Скоромовки |
24-25 |
Тренажер № 1 — с. 11 |
|
20. |
Українська народна казка “Калиточка”. Складання схеми |
26-27 |
Тренажер № 1 — с. 12 |
|
21. |
Українська народна казка “Калиточка”. Як чемно відмовити |
28-29 |
Тренажер № 1 — с. 13 |
|
22. |
Моя книжка. Створення обкладинки |
30 |
|
|
23. |
Моя книжка. Спогади про 1 клас |
31 |
|
|
24. |
Вправи на звуко-буквений аналіз слів. |
|
|
|
Місяць 2. Факти і здогадки |
||||
Тиждень 5. Якби речі говорили |
||||
25. |
Казка Н. Малетич “Парасолька”. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення. Влучні порівняння |
32-33 |
Тренажер № 1 |
|
26. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення коміксів |
33 |
Розвиток зв’язного мовлення — с. 6-7 |
|
27. |
Казка Н. Малетич “Парасолька”. Позначення м’якості приголосних буквами “І”, “Я”, “Ю”, “Є” |
34-35 |
Тренажер № 1 — с. 17 |
|
28. |
О. Атаманчук “Урожайні загадки”. Обережно, суржик! |
36-37 |
Тренажер № 1 — с. 18 |
|
29. |
Настільна гра “Загадкове поле” |
120-121 |
|
|
30. |
|
|
|
|
Тиждень 6. Знайомтеся: зірка! |
||||
31. |
Інфографіка “Сонце”. Велика літера у власних назвах |
38-39 |
Тренажер № 1 — с. 19 |
|
32. |
Розповідь Б. Коломійчука “Анна та Марія Музичук”. ЗМІ. Пошук інформації в інтернеті |
40-41 |
Тренажер № 1 — с. 20 |
|
33. |
Африканська народна казка “Мудрий павук”. Як можна словами зупинити того, хто кривдить інших |
42-43 |
Тренажер № 1 — с. 21 |
|
34. |
Урок у бібліотеці. Читання казок |
43 |
|
|
35. |
Наш театр. Гра-драматизація за мотивами оповідання В. Сухомлинського “Осінні сни клена” |
44-45 |
|
|
36. |
|
|
|
|
Тиждень 7. Дошка оголошень |
||||
37. |
Читання оголошень. Апостроф |
46-47 |
Тренажер № 1 — с. 22 |
|
38. |
Написання оголошень. Правопис слів з апострофом |
46-47 |
Тренажер № 1 — с. 23 |
|
39. |
Лист з книжки “Листи на війну. Діти пишуть солдатам” |
48-49 |
|
|
40. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання листів. Підписування конвертів |
48-49 |
Розвиток зв’язного мовлення — с. 8-9 |
|
41. |
Вірш І. Малковича “Свічечка букви «Ї»”. Як правильно вітатися |
50-51 |
Тренажер № 1 — с. 24 |
|
42. |
Букви є,ї,позначення ними звуків [йе],[йї] |
|
|
|
Тиждень 8. Правда чи ні? |
||||
43. |
Притча “Слон та сліпі”. Обережно: суржик! |
52-53 |
Тренажер № 1 — с. 25 |
|
44. |
Небилиці С. Пантюка “Пан Перевертас”, народна. Урок розвитку мовлення. Створення власної небилиці |
54-55 |
Розвиток зв’язного мовлення — с. 10-11 |
|
45. |
Пісня “Бабуся”, муз. М. Бурмаки, сл. Н. Забіли. Відеокліп |
56-57 |
Тренажер № 1 — с. 26 |
|
46. |
Моя книжка. Створення сторінки “Цікаві факти про мене”. Виправлення помилок на письмі |
58-59 |
Тренажер № 1 — с. 28 |
|
47. |
Діагносувальна робота. Згадай перед канікулами |
60-61 |
|
|
48. |
Аналіз роботи.Діалог. |
|
|
|
Місяць 3. Територія |
||||
Тиждень 9. Твоя Україна |
||||
49. |
Буклет “Ласкаво просимо до України”. Написання географічних назв |
62-63 |
Тренажер № 1 — с. 30 |
|
50. |
Створення та презентація рекламних плакатів |
62-63 |
|
|
51. |
Бесіда про любов до рідного краю за віршем “З тобою” Петра Осадчука |
64-65 |
Тренажер № 1 — с. 31 |
|
52. |
Прислів’я |
66-67 |
|
|
53. |
Іменник. Прикметник. Дієслово |
66-67 |
Тренажер № 1 — с. 32 |
|
54. |
Робота з іменниками |
|
|
|
Тиждень 10. Твій рідний край |
||||
55. |
Уривок з повісті І. Андрусяка “Третій сніг”. Дослідження походження географічних назв |
68-69 |
Тренажер № 1 — с. 33 |
|
56. |
Легенда про Карпати. Однина та множина іменників. Як ввічливо попросити |
70-71 |
Тренажер № 1 — с. 34 |
|
57. |
Легенда про Карпати. Перегляд та обговорення мультфільму |
72-73 |
Тренажер № 1 — с. 35 |
|
58. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення та презентація легенди |
72-73 |
Розвиток зв’язного мовлення — с. 12-13 |
|
59. |
Наш театр. Інсценування віршів Л. Куліша-Зіньківа “Хитра мишка”, П. Сороки “Хто мудріший”. Театр шкарпеток |
74-75 |
|
|
60. |
Словниковий диктант,робота із словами |
|
|
|
Тиждень 11. Мандри |
||||
61. |
Уривок з казки С. Нурдквіста “Петсон, Фіндус і намет”. Мапа думок |
76-77 |
Тренажер № 1 — с. 36 |
|
62. |
Уривок з казки С. Нурдквіста “Петсон, Фіндус і намет”. Прикметники. Як ввічливо відмовити |
78-79 |
Тренажер № 1 — с. 37 |
|
63. |
Уривок з казки С. Нурдквіста “Петсон, Фіндус і намет” |
80-81 |
Тренажер № 1 — с. 38 |
|
64. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Усна розповідь про мандрівки |
80-81 |
Розвиток зв’язного мовлення — с. 14-15 |
|
65. |
Урок у бібліотеці. Читання творів про мандрівки |
81 |
|
|
66. |
Перевірка навички читання вголос. |
|
|
|
Тиждень 12. На безмежних просторах Всесвіту |
||||
67. |
Інфографіка “Наш дім — планета Земля”. Антоніми |
82-83 |
Тренажер № 1 — с. 3940 |
|
68. |
Вірш О. Дерманського “Кого беруть у космонавти”. Обережно: суржик! |
84-85 |
Тренажер № 1 — с. 41 |
|
69. |
Новини на сайті “Помічено корабель інопланетян”. Правда та фейк. Перегляд відео |
86 |
|
|
70. |
Диспут “Чи є життя не лише на планеті Земля” |
87 |
|
|
71. |
Моя книжка. Складання плану твору. Створення сторінки “Де я живу” |
88-89 |
|
|
72. |
Словникова робота. Пикметники. |
|
|
|
Місяць 4. Спільнота |
||||
Тиждень 13. От уже й зима настала |
||||
73. |
Вірші Г. Фальковича “Я й не думав”, К. Перелісної “Зима”. Синоніми |
90-91 |
Тренажер № 1 — с. 44 |
|
74. |
Уривок з казки О. Іваненко “Синичка” |
92-93 |
Тренажер № 1 — с. 45 |
|
75. |
Створення плакатів-стінівок про птахів |
92-93 |
|
|
76. |
Малі фольклорні форми. Глухі та дзвінкі приголосні |
94-95 |
Тренажер — с. 46 |
|
77. |
Ілюстрування та презентація робіт |
94-95 |
|
|
78. |
Аудіювання |
|
|
|
Тиждень 14. Дружба – це диво |
||||
79. |
Уривок з повісті Р. Лагеркранц “Моє щасливе життя”. Фрази, що допомагають подружитися. Складання списку |
96-97 |
Тренажер № 1 — с. 48 |
|
80. |
Уривок з повісті Р. Лагеркранц “Моє щасливе життя”. Фрази, що допомагають помиритися. Антоніми |
98-99 |
Тренажер № 1 — с. 49 |
|
81. |
Уривок з повісті Р. Лагеркранц “Моє щасливе життя”. Створення мапи думок. Написання повідомлень |
100-101 |
|
|
82. |
Урок у бібліотеці. Читання творів про дружбу |
100-101 |
|
|
83. |
Наш театр. Театр тіней. Створення афіші |
102-103 |
|
|
84. |
Диктант |
|
|
|
Тиждень 15. Де раки зимують? |
||||
85. |
Аналіз диктанту.Пізнавальний текст “Хто не спить узимку” |
104-105 |
Тренажер № 1 — с. 50 |
|
86. |
Фразеологізми |
104-105 |
Тренажер № 1 — с. 51 |
|
87. |
Уривок з вірша Г. Бойка “Веремій”. Фразеологізми |
106-107 |
|
|
88. |
Легенда про Святого Миколая. Фразидарунки. Пісня про Миколая |
108-109 |
Тренажер № 1 — с. 52 |
|
89. |
Урок у бібліотеці. Читання творів про Миколая |
108-109 |
|
|
90. |
Списування |
|
|
|
Тиждень 16. З Новим роком та Різдвом! |
||||
91. |
Написання привітань. Обережно: суржик! Діалоги “Напередодні свят” |
110-111 |
Тренажер № 1 — с. 53 |
|
92. |
Казка Ю. Смаль “Різдвяна пригода”. Придумування кінцівки твору |
112-113 |
Тренажер № 1 — с. 54 |
|
93. |
Казка Ю. Смаль “Різдвяна пригода”. Заголовок твору |
114-115 |
Тренажер № 1 — с. 55 |
|
94. |
Моя книжка. Створення сторінки “Мій друг / Моя подруга”. Малювання шрифту для заголовка |
116-117 |
|
|
95. |
Діагностувальна робота. Згадай перед канікулами |
118-119 |
|
|
96. |
Аналіз роботи. |
|
|
|