КТП з ЯДС 4 клас 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 4 класу, створене відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко. Автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич (2021) для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.) 3 години на тиждень: - соціальна і здоров’я бережна освітня галузь (0,5 год), - громадянська та історична освітня галузь (0,5 год), - природнича освітня галузь (2 год) І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 4 класу,

створене відповідно до Типової освітньої програми, 

розробленої під керівництвом О. Я. Савченко.

Автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич (2021)

для 4 класу за програмою НУШ (2022-2024 н.р.) 3 години на тиждень:

- соціальна і здоров’я бережна освітня галузь (0,5 год),

- громадянська та історична освітня галузь (0,5 год),

- природнича освітня галузь (2 год)

І семестр

№ з/п уроку

Дата

Тема

Ст.

Примітки

РОЗДІЛ 1. ПОДОРОЖУЄМО УКРАЇНОЮ

1.

01.09

Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ

 

4-8

 

Тема 1. Природа України

2.

05.09

Наша країна – Україна.

 

8-10

 

3.

06.09

Для чого потрібні глобуси і карти.

11-14

 

4.

08.09

Про що розповідають карти.

15-18

 

5.

12.09

Як орієнтуватися на місцевості.

19- 23

 

6.

13.09

Що таке план місцевості.

24- 27

 

7.

15.09

Що таке масштаб.

28- 30

 

8.

19.09

Яка поверхня України.

31-34

 

9.

20.09

Що змінює поверхню Землі.

35- 37

 

10.

22.09

Які країни є сусідами України.

38- 43

 

11.

26.09

Ми - громадяни України.

44-45

 

12.

27.09

Ми - громадяни України.

45-46

 

13.

29.09

Про великі права маленької дитини.

47- 48

 

14.

03.10

Про великі права маленької дитини.

48-51

 

15.

04.10

Узагальнення і систематизація знань.

Діагностувальна робота.

 

 

Тема 2. Культурна спадщина України

16.

06.10

Аналіз діагностувальної роботи.

Що ми знаємо про свою історію.

53-54

 

17.

10.10

Що ми знаємо про свою історію.

55-57

 

18.

11.10

Славетні творці української держави.

 

60

 

19.

13.10

Славетні творці української держави.

61-62

 

20.

17.10

Де шукати скарби України.

63-66

 

Тема 3. Багатства України

21.

18.10

На які природні ресурси багата Україна.

68- 73

 

22.

20.10

Які паливні корисні копалини є на території України.

76-80

 

23.

31.10

Де живе енергія.

81-82

 

24.

01.11

Де живе енергія. 

82-84

 

25.

03.11

Чим можна замінити корисні копалини.

85-88

 

26.

07.11

Якими способами оберігає людина себе від холоду.

89-94

 

27.

08.11

Як заощадити електроенергію.

95-96

 

28.

10.11

Як заощадити електроенергію.

96- 98

 

29.

14.11

На які водні ресурси багата Україна.

99-103

 

30.

15.11

Озера та болота України.

104- 106

 

31.

17.11

Якою буває погода.

107-110

 

32.

21.11

Які скарби приховує Чорне море.

112-116

 

33.

22.11

Які скарби приховує Азовське море.

118-120

 

34.

24.11

Узагальнення та систематизація знань учнів. Діагностувальна робота.

 

 

35.

28.11

Аналіз діагностувальної роботи. Чому ґрунти є важливим природним ресурсом України.

122-124

 

36.

29.11

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства  України»

 

 

Тема 4. Природні зони  України

37.

01.12

Де на Землі спекотно, а де – холодно.

125-129

 

38.

05.12

Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів.

130-136

 

39.

06.12

Подорожуємо лісостепом.

137-140

 

40.

08.12

Подорожуємо просторами степу.

141- 144

 

41.

12.12

Сходження на Говерлу.

145-148

 

42.

13.12

Подорож Кримськими горами.

149-151

 

43.

 

15.12

Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір.

152-157

 

44.

 

19.12

Узагальнення та систематизація знань учнів. Діагностувальна робота.

 

 

45.

20.12

Аналіз діагностувальної роботи.

Резервний урок.

 

 

46.

22.12

Підсумковий урок за семестр.

Повторення вивченого.

 

 

 

docx
Додано
10 листопада 2022
Переглядів
202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку