Календарно-тематичне планування
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 4 класу,
створене відповідно до Типової освітньої програми,
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко.
Автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич (2021)
для 4 класу за програмою НУШ (2022-2024 н.р.) 3 години на тиждень:
- соціальна і здоров’я бережна освітня галузь (0,5 год),
- громадянська та історична освітня галузь (0,5 год),
- природнича освітня галузь (2 год)
І семестр
№ з/п уроку |
Дата |
Тема |
Ст. |
Примітки |
РОЗДІЛ 1. ПОДОРОЖУЄМО УКРАЇНОЮ |
||||
1. |
01.09 |
Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ
|
4-8 |
|
Тема 1. Природа України |
||||
2. |
05.09 |
Наша країна – Україна.
|
8-10 |
|
3. |
06.09 |
Для чого потрібні глобуси і карти. |
11-14 |
|
4. |
08.09 |
Про що розповідають карти. |
15-18 |
|
5. |
12.09 |
Як орієнтуватися на місцевості. |
19- 23 |
|
6. |
13.09 |
Що таке план місцевості. |
24- 27 |
|
7. |
15.09 |
Що таке масштаб. |
28- 30 |
|
8. |
19.09 |
Яка поверхня України. |
31-34 |
|
9. |
20.09 |
Що змінює поверхню Землі. |
35- 37 |
|
10. |
22.09 |
Які країни є сусідами України. |
38- 43 |
|
11. |
26.09 |
Ми - громадяни України. |
44-45 |
|
12. |
27.09 |
Ми - громадяни України. |
45-46 |
|
13. |
29.09 |
Про великі права маленької дитини. |
47- 48 |
|
14. |
03.10 |
Про великі права маленької дитини. |
48-51 |
|
15. |
04.10 |
Узагальнення і систематизація знань. Діагностувальна робота. |
|
|
Тема 2. Культурна спадщина України |
||||
16. |
06.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Що ми знаємо про свою історію. |
53-54 |
|
17. |
10.10 |
Що ми знаємо про свою історію. |
55-57 |
|
18. |
11.10 |
Славетні творці української держави.
|
60 |
|
19. |
13.10 |
Славетні творці української держави. |
61-62 |
|
20. |
17.10 |
Де шукати скарби України. |
63-66 |
|
Тема 3. Багатства України |
||||
21. |
18.10 |
На які природні ресурси багата Україна. |
68- 73 |
|
22. |
20.10 |
Які паливні корисні копалини є на території України. |
76-80 |
|
23. |
31.10 |
Де живе енергія. |
81-82 |
|
24. |
01.11 |
Де живе енергія. |
82-84 |
|
25. |
03.11 |
Чим можна замінити корисні копалини. |
85-88 |
|
26. |
07.11 |
Якими способами оберігає людина себе від холоду. |
89-94 |
|
27. |
08.11 |
Як заощадити електроенергію. |
95-96 |
|
28. |
10.11 |
Як заощадити електроенергію. |
96- 98 |
|
29. |
14.11 |
На які водні ресурси багата Україна. |
99-103 |
|
30. |
15.11 |
Озера та болота України. |
104- 106 |
|
31. |
17.11 |
Якою буває погода. |
107-110 |
|
32. |
21.11 |
Які скарби приховує Чорне море. |
112-116 |
|
33. |
22.11 |
Які скарби приховує Азовське море. |
118-120 |
|
34. |
24.11 |
Узагальнення та систематизація знань учнів. Діагностувальна робота. |
|
|
35. |
28.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Чому ґрунти є важливим природним ресурсом України. |
122-124 |
|
36. |
29.11 |
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України» |
|
|
Тема 4. Природні зони України |
||||
37. |
01.12 |
Де на Землі спекотно, а де – холодно. |
125-129 |
|
38. |
05.12 |
Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів. |
130-136 |
|
39. |
06.12 |
Подорожуємо лісостепом. |
137-140 |
|
40. |
08.12 |
Подорожуємо просторами степу. |
141- 144 |
|
41. |
12.12 |
Сходження на Говерлу. |
145-148 |
|
42. |
13.12 |
Подорож Кримськими горами. |
149-151 |
|
43.
|
15.12 |
Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір. |
152-157 |
|
44.
|
19.12 |
Узагальнення та систематизація знань учнів. Діагностувальна робота. |
|
|
45. |
20.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Резервний урок. |
|
|
46. |
22.12 |
Підсумковий урок за семестр. Повторення вивченого. |
|
|