Тема: «Відкриття сьогодення. Машина часу»
Мета: створити у класі дружнє середовище, продовжувати вчити дітей працювати в групах, формувати доброзичливе й толерантне ставлення до однолітків, бережне ставлення до природи, розвивати логічне мислення, знайомити учнів із новинами дня, збагачувати їх словниковий запас.
Обладнання: стрічка для «павутинки»,конверти із завданнями
Хід ранкової зустрічі
Доброго ранку! Доброго дня!
Доброго — вчора, сьогодні, щодня.
Хай не псується годинник на вежі.
Хай буде все на землі, як належить.
Щастя бажаємо кожній людині
Спокою, миру, усій Україні.
(Навчання в умовах воєнного стану, поведінка підчас тривоги)
Вправа «Павутинка побажань»
(Діти передають стрічку одне одному промовляючи побажання, таким чином утворюється павутинка, яку згодом діти разом кладуть до чарівної скриньки, щоб усі побажання здійснилися)
4.Повідомлення дати, сьогоднішнього
5.Новини дня
6.Обмін думками
( - Чи могло б людство обійтися без паперу?
- З Чого виготовляють папір?
- Як називався перший папір ?)
7. Робота у групах
- Вправа 1 «Утвори речення» ( Скласти речення із кількох частин у якому повідомляються цікаві факти про папір)
- Вправа 2 «Паперова продукція»
( Назвати якомога більше продукції виготовленої з паперу)
8. Підсумок Ранкової зустрічі.
Емоційне налаштування
( Діти стають у коло торкаючись один-одного долоньками, заплющують очі і передають один одному позитивний настрій).