ктп з ядс до підручника Бібік,Бондарчук

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук, М. Корнієнко, С. Крамаровської, І. Зарецької (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.) 3 год на тиждень
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за

підручником  «Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук, М. Корнієнко,  С. Крамаровської, І. Зарецької (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.                      

 

Моя країна Україна, а я — її дитина (Частина 1, с. 3-5).

 

  1.                      

 

Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці (Ч. 1, с. 5).

 

  1.                      

 

Пізнаю себе. Я в школі (Ч 1, с. 6-7).

 

  1.                      

 

Що належить до природи (Ч. 1, с. 8-9).

 

  1.                      

 

Кольорові сторінки природи: осінь (Ч. 1, с. 10-11).

 

  1.                      

 

Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? П 1 с. 11).

 

  1.                      

 

Сонце. Світло і тепло (Ч. 1, с. 12-13).

 

  1.                      

 

Якої форми наша планета (Ч. 1, с. 14-15).

 

  1.                      

 

Чому буває день і ніч (Ч. 1, с. 16-17).

 

  1.                 

 

При року. Зміна пір року (Ч. 1, с. 18-19).

 

  1.                 

 

Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини 1, с. 20-21).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя (Ч. 1, с. 21).

 

  1.                 

 

Тварини в природі (Ч. 1, с. 22-23).

 

  1.                 

 

Природні явища (Ч. 1, с. 24-25).

 

  1.                 

 

Природні явища (продовження)(Ч. 1, с. 24-25).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року? (Ч. 1, с. 24).

 

  1.                 

 

Рослини восени (Ч. 1, с. 26-27).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи? (Ч. 1, с. 27).

 

  1.                 

 

Тварини восени (Ч. 1, с. 28-29).

 

  1.                 

 

Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини (Ч. 1, с. 30-31).

 

  1.                 

 

Святковий календар осені (Ч. 1, с. 32-33).

 

  1.                 

 

Знаю, навіщо правила для учнів (Ч. 1, с. 34-35).

 

  1.                 

 

Уроки чемності (Ч. 1, с. 36-37).

 

  1.                 

 

Умію дружити (Ч. 1, с. 38-39).

 

  1.                 

 

Битися чи не битися? (Ч. 1, с. 40-41).

 

  1.                 

 

Кольорові сторінки природи: зима (Ч. 1, с. 42-43).

 

  1.                 

 

Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку? (Ч. 1, с. 43).

 

  1.                 

 

Рослини взимку (Ч. 1, с. 44-45).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці? 1, с. 45).

 

  1.                 

 

Тварини взимку (Ч. 1, с. 46-47).

 

  1.                 

 

Святковий календар зими (Ч. 1, с. 48-49).

 

  1.                 

 

Правила поведінки під час зимових свят (Ч. 1, с. 49).

 

  1.                 

 

Які правила в сім’ї (Ч. 1, с. 50-51).

 

  1.                 

 

Створення календаря сімейних свят (Ч. 1, с. 51).

 

  1.                 

 

Що я вмію і люблю (Ч. 1, с. 52-53).

 

  1.                 

 

Створення мапи захоплень свого класу. Організація виста­вки «Моє улюблене заняття» (Ч. 7, с. 52-53).

 

  1.                 

 

Яким бути? (Ч. 1, с. 54-55).

 

  1.                 

 

Розрізняй правду і обман (Ч. 1, с. 56-57).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? (Ч. 1. с. 57).

 

  1.                 

 

Добро і зло (Ч. 1, с. 58-59).

 

  1.                 

 

Будь-який вчинок має наслідки (Ч. 1, с. 60-61).

 

  1.                 

 

Хто що робить (Ч. 1, с. 62-63).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні? (Ч. 1, с. 62).

 

  1.                 

 

Від молока до сиру (Ч. 1, с. 64-65).

 

  1.                 

 

Що — з чого (Ч. 1, с. 66-67).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра? (Ч. 1, с. 67).

 

  1.                 

 

Досліджуємо матеріали: папір і пластик (Ч. 1, с. 68-69).

 

  1.                 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

ІІ семестр

  1.                 

 

Людина і природа (Частина 1, с. 70-71).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Що я можу зробити для охорони природи (Ч. 1, с. 71).

 

  1.                 

 

Червона книга України (Ч. 1, с. 72-73).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Які рослини і тварини нашого краю занесені в Червону книгу України? (Ч. 1. с. 73).

 

  1.                 

 

Повітря. Дослідження властивостей повітря (Ч. 1, с. 74- 75).

 

  1.                 

 

Як зберегти повітря чистим? (Ч. 1, с. 76-77).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Чи забруднюється повітря там, де ти живеш? Складання списку дій, яких можна вжити для покращення стану повітря (Ч. 1, с. 73).

 

  1.                 

 

Перевіряємо свої знання. Підсумок за темою «Повітря»

 

  1.                 

 

Вода – колиска життя(Ч. 1, с. 78-79).

 

  1.                 

 

Дослідження властивостей води (Ч. 1, с. 78-79).

 

  1.                 

 

Як берегти воду? Кругообіг води в природі (Ч. 1, с. 80).

 

  1.                 

 

Як берегти воду? Проводимо дослідження. На які потреби витрачають воду у твоїй сім’ї? (Ч. 1, с. 81).

 

  1.                 

 

Водойми рідного краю. Природні і штучні водойми. Ство­рення плаката «Водойми нашого краю» (Ч. 1, с. 82).

 

  1.                 

 

Водойми рідного краю. Правила безпечної поведінки на водоймах (Ч. 1, с. 83).

 

  1.                 

 

Водойми рідного краю. Проводимо дослідження. Походження назви водойми нашого краю. Яке значення має водойма для нашого краю? (Ч. 1, с. 82-83).

 

  1.                 

 

Перевіряємо свої знання. Підсумок за темою «Вода»

 

  1.                 

 

Кольорові сторінки природи: весна (Ч. 1, с. 84-85).

 

  1.                 

 

Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути навесні? (Ч. 1, с. 85).

 

  1.                 

 

Рослини навесні (Ч. 1, с. 86-87).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Які первоцвіти ростуть у нашій місцевості? (Ч. 1, с. 87).

 

  1.                 

 

Тварини навесні (Ч. 1, с. 88).

 

  1.                 

 

Весняні турботи тварин(Ч. 1, с. 89).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Які зв’язки в природі ти спосте­рігаєш у саду, на голоді, на вулиці? (Ч. 1, с. 89).

 

  1.                 

 

Перевіряємо свої знання. Підсумок за темою «Весна»

 

  1.                 

 

Форми земної поверхні. Уявна подорож картою (Ч. 1, с. 90-91).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї? (Ч. 1, с. 91).

 

  1.                 

 

Гірські породи (Ч. 1, с. 92-93).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Які предмети з вашого довкілля створені з гірських порід? (Ч. 1, с. 93).

 

  1.                 

 

Ґрунт. Властивості. (Ч. 1, с. 94-95).

 

  1.                 

 

Властивості, значення ґрунту. Дослідження складу ґрунту (Ч. 1, с. 94-95).

 

  1.                 

 

Перевіряємо свої знання. Підсумок за темою «Ґрунт»

 

  1.                 

 

Святковий календар весни (Ч. 1, с. 96-97).

 

  1.                 

 

Державні символи України (Ч. 1, с. 98-99).

 

  1.                 

 

Народні символи України

 

  1.                 

 

Пізнаю свій край (Ч. 1, с. 100-101).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Що виготовляють або вирощу­ють у нашому краї.

 

  1.                 

 

Київ — столиця України (Ч. 1, с. 102-103).

 

  1.                 

 

Відео-екскурсія столицею

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили? (Ч. 1, с. 103).

 

  1.                 

 

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто просла­вив Україну в світі в різних галузях науки? (Ч. 1, с. 104).

 

  1.                 

 

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто просла­вив Україну в світі в різних видах спорту? (Ч. 1, с. 104).

 

  1.                 

 

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі? (Ч. 1, с. 105).

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Хто із славетних людей народи­вся у нашому місті (селі)? (Ч. 1, с. 105).

 

  1.                 

 

Світ різноманітний (Ч. 1, с. 106).

 

  1.                 

 

Світове господарство (Ч. І, с. 107).

 

  1.                 

 

Різноманіття товарів в різних країнах світу

 

  1.                 

 

Проводимо дослідження. Які товари з України відправля­ють за кордон? (Ч. 1, с. 107).

 

  1.                 

 

Людина і її тіло (Ч. 1, с. 108-109).

 

  1.                 

 

Таємниці твого тіла

 

  1.                 

 

Ти ростеш і змінюєшся (Ч. 1, с. 110-111).

 

  1.                 

 

Турбуюся про здоров’я (Ч. 1, с. 112-113).

 

  1.             

 

Безпека там, де ти живеш (Ч. 1, с. 114-115).

 

  1.             

 

Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні міс­ця? (Ч. 1, с. 115).

 

  1.             

 

Кольорові сторінки природи: літо (Ч. 1, с. 116-117).

 

  1.             

 

Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути влітку? (Ч. 1. с. 117).

 

  1.             

 

Я дружу з природою (Ч. 1, с. 118-119).

 

  1.             

 

Підсумковий урок за рік

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
6 вересня 2021
Переглядів
2230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку