Історичний бліц-диктант
Історичні диктанти, зазвичай, проводяться на початку уроку (під час перевірки домашнього завдання, актуалізації опорних знань) чи в його кінці (підсумок, узагальнення, рефлексія). Цей вид роботи виконується в робочих зошитах чи на окремих аркушах. Можливе також їх проведення і в усній формі. Учителю буде легко зрозуміти, чи добросовісно прочитаний учнями текст підручника, чи уважно прослуханий матеріал на уроці.
Для проведення диктанту достатньо 5—7 хвилин уроку.
Бліц-диктант вимагає миттєвої відповіді на запитання, блискавичної реакції на завдання. Учень одразу ж записує в зошиті чи на аркуші відповіді на запитання вчителя (одне або декілька слів).
Культура Київської Русі
(Мова, писемність, освіта)
Історичний бліц-диктант
Історичні диктанти, зазвичай, проводяться на початку уроку (під час перевірки домашнього завдання, актуалізації опорних знань) чи в його кінці (підсумок, узагальнення, рефлексія). Цей вид роботи виконується в робочих зошитах чи на окремих аркушах. Можливе також їх проведення і в усній формі. Учителю буде легко зрозуміти, чи добросовісно прочитаний учнями текст підручника, чи уважно прослуханий матеріал на уроці.
Для проведення диктанту достатньо 5—7 хвилин уроку.
Бліц-диктант вимагає миттєвої відповіді на запитання, блискавичної реакції на завдання. Учень одразу ж записує в зошиті чи на аркуші відповіді на запитання вчителя (одне або декілька слів).
Відповіді: