Курс за вибором "Хмарні сервіси office 365"

Про матеріал

План-конспект уроку Основні поняття. Призначення хмарних сервісів. Робота з електронною поштою Outlook. Робота з календарями.

1. Призначення хмарних сірвісів

2. Робота з електронною поштою Outlook

3. Робота з календарями

Перегляд файлу

 

«___»__________ 20___ року

Урок №1. Основні поняття. Призначення хмарних сервісів. Робота з електронною поштою Outlook. Робота з календарями.

Цілі:

  • навчальна: сформувати уявлення учнів про основні поняття, призначення хмарних сервісів; познайомити з роботою електронної пошти Outlook, роботою календаря.
  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань;

Обладнання та наочність: комп’ютери, електронний посібник, презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

 Давайте трішечки розімнемось та відгадаємо декілька ребусів, які допоможуть нам зрозуміти про що буде йти мова.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу
  •  

1. Як ви розумієте поняття «хмарні сервіси», «документ»?

2. Які офісні програми ви знаєте?

3. Що ви розумієте під словом «календар»?

4.Що таке лист? Пошта?

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

І) Призначення хмарних сервісів

Сучасний етап розвитку суспільства характеризується бурхливим розвитком інформаційних технологій. Це вимагає змін у всіх сферах діяльності людини і, насамперед, у навчанні. В останні роки дедалі частіше учні та вчителі використовують у навчальних цілях різноманітні новинки сервіси та соціальні мережі. Соціальна мережа це співтовариство людей, пов'язаних спільними інтересами, спільною справою або якимись іншими причинами для безпосереднього спілкування. Соціальні сервіси це мережене програмне забезпечення, що підтримує групову взаємодію. Ще їх називають Веб 2.0. Ці групові дії передбачають персональні дії та комунікацію учасників між собою, тобто обмін повідомленнями.

Призначення сервісів забезпечення різними послугами користувачів глобальної мережі Інтернет. За допомоги Веб 2.0 можна організувати таку колективну діяльність (класифікація за Є.Д. Патаракіним):

1) спільний пошук і зберігання інформації;

2) спільне використання фотоматеріалів;

3) створення і спільне використання медіа-матеріалів;

4) спільне створення і редагування гіпертекстів;

5) спільне редагування і використання в мережі текстових документів, електронних таблиць, презентацій та інших документів;

6) спільне редагування і використання карт і схем;

7) спільна взаємодія на OnLine-дошках.

Призначення соціальних сервісів:

1) обмін даними;

2) спілкування;

3) зберігання документів;

4) зберігання фотоматеріалів;

5) зберігання аудіоматеріалів;

6) зберігання відеоматеріалів;

7) зберігання різних закладинок.

Приклади соціальних сервісів.

1. Вікіпедія вільна багатомовна енциклопедія.

2. Google Earth Google-карти.

3. Flickr для зберігання цифрових світлин і відеороликів.

4. Blogger для ведення блогів.

5. Delicious для зберігання та публікації закладинок.

6. YouTube хостинг відеоматеріалів.

7. Padlet дошка для обговорень

З розвитком хмарних обчислень з’явилася можливість забезпечити повсюдний доступ до програмного забезпечення і різних сервісів мережі Інтернет. Тому хмарні сервіси дозволяють перенести обчислювальні ресурси, програмне забезпечення й документи на віддалені Інтернет-сервери і не зберігати великі обсяги інформації на своїх комп’ютерах. Прикладом хмаро орієнтованого сервісу є Office 365

Для навчальних закладів доступні наступні сервіси: електронна пошта Outlook, електронний календар, текстовий редактор Word Online, електронні книги Excel Online, електронний записник 6 OneNote, редактор презентацій PowerPoint Online, соціальна мережа Yammer

Усі учасники навчального процесу під час активації облікового запису потрапляють на сторінку електронної пошти Outlook.

ІІ) Робота з електронною поштою Outlook

Електронна пошта (англ. e-mail, або email, скор. Від electronic mail) популярний сервіс в Інтернеті, що уможливлює обмін даними будь-якого змісту

Електронною поштою можна надсилати не лише текстові повідомлення, а й документи, графіку, аудіо, відеофайли, програми тощо. Через електронну пошту можна отримати послуги інших сервісних мереж. Електронна пошта Outlook типовий сервіс відкладеного зчитування (Off-line)

Переваги та недоліки електронного листування (слайд 14-15)

У хмаро орієнтованому середовищі використовують популярну поштову програму-клієнт Outlook . (слайд 16)

Для створення нового повідомлення використовують стандартний режим ( ) Створити повідомлення» (слайд 17)

У роботі учня електронна скринька використовується як сховище відгуків учителя на домашні роботи. Тому важливим є формування вмісту скриньки, а саме: створення папок учителів (по предметах) або груп. Наприклад, створюємо папку «Математика». Відкриваємо контекстне меню на «Вхідних», вибираємо «створити нову папку», вводимо назву класу «Математика». (слайд 19)

Важливим є й перенаправлення вхідних листів для зберігання у відповідних папках. Так, на вхідному листі від учителя математики розкриваємо контекстне меню, вибираємо «створити правило», пишемо назву предмета, вибираємо дію «перемістити», потім «потрібну папку» і натискаємо «Ок»(слайд 20)

 

ІІІ) Робота з календарями

Календар відображається після натискання команди «календар» у рядку меню та орієнтований на застосування у хмаро орієнтованому навчальному середовищі для фіксації подій, заходів, тощо (слайд 22)

Зокрема, в календарі є три подання (відображення) - день, робочий тиждень і місяць.

Для створення нового календаря  відкрийте контекстне меню, вибиріть Створити календар, надайте йому назву «Заходи», вибиріть доступ (наприклад, спільний) і вносіть відповідні дати.

Календари - сервіс для планування зустрічей, подій і справ. Він дозволяє задавати час зустрічі, створювати повторювані заходи, встановлювати нагадування, а також запрошувати інших учасників

За допомоги календаря можна відстежувати різні аспекти завдань, зокрема дати початку і завершення його виконання, важливість, тривалість, ступінь виконання тощо. Якщо завдання потрібно виконувати по кілька разів, його можна зробити повторюваним (слайд 25)

Календарів може бути декілька, тому на сторінці користувача вони відображаються різними кольорами. Для роботи з кількома календарями одночасно необхідно відмітити галочками потрібні календарі та внести актуальні заходи або події. Ці дані автоматично відображатимуться у вибраних

календарях. Прикладом такої роботи може бути планування заходу «Загальношкільні батьківські збори». Тому всі учні отримають дані про захід у своїх календарях.(слайд 26)

Фізкудьтхвилинка (слайд 27)

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд29)
  • Релаксація (слайд 30)

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями

1. Що містять соціальна мережа?

2. Що таке соціальні сервіси?

З. Що таке електронна пошта?

4. Яке призначення сервісів?

5. Наведіть приклади соціальних сервісів

6. Назвіть переваги та недоліки ел. пошти

7.Що таке календар?

VIІ. Домашнє завдання (слайд 31)

Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до тестової перевірки знань. Виконати практичне завдання №2

 

1

 

docx
Додано
21 вересня 2018
Переглядів
1293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку