«Кути. Вимірювання і побудова кутів»

Про матеріал

Тема. Кути. Вимірювання та побудова кутів.

Мета: навчальна - закріпити поняття «кут», «елементи кута», «рівні кути», «види кутів», позначенням кутів; формувати в учнів вміння будувати кут; відпрацювати навички побудови кутів, розрізняти кути на готових рисунках і позначати кути різни­ми способами; ознайомити учнів із змістом аксіоми вимірювання кутів; сформувати поняття «бісектриса кута»; вміння вимірювати кути і буду­вати кути заданої градусної міри та розв'язувати задачі на використання аксіом побудови та вимірювання кутів.

розвивальнарозвивати логічне мислення,творчу ініціативу та

розумові здібності учнів, їх інтелектуальні якості, здатність бачити

проблеми; самостійність,гнучкість мислення;

виховна - виховувати інтерес до вивчення математики через

практичне використання матеріалу, відповідальність за свідоме

засвоєння матеріалу.

Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок з використанням

інформаційно-комунікаційних технологій

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

О В А ПроміньОА ПроміньОВ

Номер слайду 3

Кут АОВ О В КутВОА А Кут О ПроміньОА ПроміньОВ

Номер слайду 4

Сторони кута – промені АВ і АК. А К Вершина кута – точка А В проміньАВ проміньАК

Номер слайду 5

10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 С N К Для вимірювання кутів використовують транспортир

Номер слайду 6

Внутрішня область кута АВМ В М Зовнішня область кута А

Номер слайду 7

В М А N C X Y Z W V O P S D L R E Які із позначених точок лежать у внутрішній області кута? Які в зовнішній області?

Номер слайду 8

Порівняння кутів за допомогою накладання А С В Е К О Сумістились вершини А і Е Сумістились сторони АВ і ЕО Сумістились сторони АС і ЕК ВАС = ОЕК ВАС = ОЕК

Номер слайду 9

Два доповняльних один до одного промені утворюють розгорнутий кут. О В А Розгорнутий кут АОВ АОВ АОВ

Номер слайду 10

Прямий кут дорівнює половині розгорнутого кута. О В А С

Номер слайду 11

Побудова прямого кута за допомогою креслярського трикутника. R С N СRN СRN

Номер слайду 12

А О О О В С М К R L D X Y P F S H V

Номер слайду 13

N R D Виберіть кути, які ви бачите на рисунках за їх видами. S D C N N T Z S V W Q S E F H O N R T S D R B

Номер слайду 14

10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 А В О АОВ = 900 Прямий кут

Номер слайду 15

10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 А В О АОВ = 600 Гострий кут

Номер слайду 16

10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 А В О АОВ = 600 Гострий кут Можна прикласти транспортир по іншому.

Номер слайду 17

М D Р 10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 MPD = 1200 Тупий кут

Номер слайду 18

М D Р 10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 MPD = 1350 Побудова тупого кута IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Номер слайду 19

10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 R О МОR = 400 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Побудова гострого кута М

Номер слайду 20

10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 D R О DОR = 1200 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Номер слайду 21

10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 А В О АOB = 700 Б і с е к т р и с а IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 АOB = 700 АOB = 700

Номер слайду 22

10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 А В О АОВ = 900 Б і с е к т р и с а IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Номер слайду 23

Робота в парах АВС = 1500 MPD = 800 КМР = 600 АВС = 1500 КМР = 600

Номер слайду 24

10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 М D Р MPD = 600 MPD = 1200 Помилка!

Номер слайду 25

М X Р 10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 MPX = 1100 MPX = 700 Помилка!

Номер слайду 26

10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 М D Р MPD = 1450 Помилка!

Номер слайду 27

10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 М D Р MPD = 500 Помилка!

Номер слайду 28

10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 10 20 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 180 170 160 150 140 130 120 110 100 80 0 10 20 30 40 50 60 70 0 40 30 М D Р MPD = 1300 Помилка!

Номер слайду 29

РОЗГОРНУТИЙ ТУПИЙ Гострий, прямий, тупий, розгорнутий кути. ПРЯМИЙ ГОСТРИЙ 170 160 130 120 110 100 90 80 70 60 50 40 30 20 10 0 0 10 20 30 40 50 60 70 80 100 180 170 160 150 140 130 120 110 180 140 150

Номер слайду 30

+ -

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Голікова Тетяна Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Палій Олена Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
4 грудня 2018
Переглядів
3579
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку