Метою уроку-конкурсу є з'ясування, як учні засвоїли поняття десяткового дробу, дії з десятковими дробами; формування обчислювальних навичок учнів та застосовування їх при розв'язуванні вправ.
Завдання для І команди: 1. На островах Тихого океану живуть черепахи-гіганти. Вони такої величини, що діти можуть кататись, сидячи в них на панцирі. Назва цих черепах зашифрована у прикладах. 1 – 0,27 0,75 0,4 0,32 0,09 0,81 0,14 0,7 0,19 0,64 Відповідь 2. На земній кулі живуть птахи, які безпомилково визначають прогноз погоди на літо. Назва цих птахів зашифрована у прикладах. 1) 4,5 : 1,8 = 5) 21 : 0,15 = 2)3,15 : 0,15 = 6) 60 : 2,5 = 3) 4,2 : 2,8 = 7) 4,25 : 2,5 = 4) 3,6 : 0,8 = 8) 490 : 14 = Завдання для ІІ команди:
1) 4,5 : 1,8 = 5) 21 : 0,15 = 2)3,15 : 0,15 = 6) 60 : 2,5 = 3) 4,2 : 2,8 = 7) 4,25 : 2,5 = 4) 3,6 : 0,8 = 8) 490 : 14 = 1 – 0,27 0,75 0,4 0,32 0,09 0,81 0,14 0,7 0,19 0,64 Відповідь Відповідна буква Завдання для І команди: І М 0,81 0,68 Д Е 0,6 0,3 0,91 0,25 0,73 0,86 0,19 0,36 Р Л О Х С Е 1,5 140 1,7 А Г І Л Н М 21 24 4,5 35 О Ф 2,5 0,73 0,25 0,6 0,68 0,91 0,19 0,86 0,3 0,81 0,36 Д Е Р М О Х Е Л І С Відповідна буква 2,5 21 1,5 4,5 140 24 1,7 35 Ф Л А М І Н Г О Завдання для ІІ команди:
Команда №1 Команда №2 : 12,2 + 43,6 * 5 * 12 : 2,1 : 4 * 6,4 - 5,4 + 93,4 23 - 91,4 3,44 Вовк і заєць потрапили в болото. Чи втече заєць від вовка залежить від вас. З кожної команди 5 учнів вийдуть по черзі до дошки і виконають математичні дії. Відповіді запишуть на картках, що прикріплені біля дошки. Якщо команда вовка швидше виконає завдання, то вовк наздожене зайця. Якщо команда зайця швидше виконає завдання, то заєць втече від вовка.
21,46 : 5,8 + 24,94 : 5,8 (2,3 * 1,18 – 1,419) : 3,7 6,7 * (35,712 : 4,8 + 3,36) (2,7 * 2,38 – 2,55) : 6,8 20,64 : 4,3 + 22,36 : 4,3 13,28 : 1,7 – 8,18 : 1,7 (32,526 : 3,9 + 2,26) * 5,4 (2,6 * 1,34 – 2,269) : 4,5 38,76 : 6,8 + 36,04 : 6,8 24,57 : 2,7 – 8,37 : 2,7 3 * (8,57 + 9,54 : 4,5) (2,4 * 1,23 – 1,937) : 3,5 (3,81 + 59,427 : 9,3) * 8,6 75,46 : 4,9 – 31,36 : 4,9 24,18 : 2,6 – 5,98 : 2,6.
Закінчіть наступні речення Під час проведення уроку мені сподобалось ______________________________________________ Під час проведення уроку мені не сподобалось ______________________________________________ Я змінив би ______________________________________________ Найскладнішим для мене було ______________________________________________ Ми подолали такі труднощі ______________________________________________ Я проявив такі якості, як ______________________________________________ Я вперше розпочав ______________________________________________ Я добре виконав ______________________________________________