Презентація до уроку математики для 5 класу на тему:«Десяткові дроби»

Про матеріал

Метою уроку-конкурсу є з'ясування, як учні засвоїли поняття десяткового дробу, дії з десятковими дробами; формування обчислювальних навичок учнів та застосовування їх при розв'язуванні вправ.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

2,5 4,72 12,8 6,4 0,6 9,23 9,2 Десяткові дроби (урок-подорож)

Номер слайду 2

З’ясувати, як учні засвоїли поняття десяткового дробу, дії з десятковими дробами. Формувати обчислювальні навички та навчити учнів застосовувати їх при розв’язуванні вправ. Розвивати увагу, логічне мислення, цікавість. Виховувати культуру запису, мовлення. 2,5 0,6 9,23

Номер слайду 3

Людина подібна до дробу, знаменник якого є те, що людина про себе думає, а чисельником – те, що людина являє собою. Чим більшої думки про себе людина, тим більший знаменник, а значить менший дріб. Л.М. Толстой

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Завдання для І команди: 1. На островах Тихого океану живуть черепахи-гіганти. Вони такої величини, що діти можуть кататись, сидячи в них на панцирі. Назва цих черепах зашифрована у прикладах. 1 – 0,27 0,75 0,4 0,32 0,09 0,81 0,14 0,7 0,19 0,64 Відповідь 2. На земній кулі живуть птахи, які безпомилково визначають прогноз погоди на літо. Назва цих птахів зашифрована у прикладах. 1) 4,5 : 1,8 = 5) 21 : 0,15 = 2)3,15 : 0,15 = 6) 60 : 2,5 = 3) 4,2 : 2,8 = 7) 4,25 : 2,5 = 4) 3,6 : 0,8 = 8) 490 : 14 = Завдання для ІІ команди:

Номер слайду 7

1) 4,5 : 1,8 = 5) 21 : 0,15 = 2)3,15 : 0,15 = 6) 60 : 2,5 = 3) 4,2 : 2,8 = 7) 4,25 : 2,5 = 4) 3,6 : 0,8 = 8) 490 : 14 = 1 – 0,27 0,75 0,4 0,32 0,09 0,81 0,14 0,7 0,19 0,64 Відповідь Відповідна буква Завдання для І команди: І М 0,81 0,68 Д Е 0,6 0,3 0,91 0,25 0,73 0,86 0,19 0,36 Р Л О Х С Е 1,5 140 1,7 А Г І Л Н М 21 24 4,5 35 О Ф 2,5 0,73 0,25 0,6 0,68 0,91 0,19 0,86 0,3 0,81 0,36 Д Е Р М О Х Е Л І С Відповідна буква 2,5 21 1,5 4,5 140 24 1,7 35 Ф Л А М І Н Г О Завдання для ІІ команди:

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Команда №1 Команда №2 : 12,2 + 43,6 * 5 * 12 : 2,1 : 4 * 6,4 - 5,4 + 93,4 23 - 91,4 3,44 Вовк і заєць потрапили в болото. Чи втече заєць від вовка залежить від вас. З кожної команди 5 учнів вийдуть по черзі до дошки і виконають математичні дії. Відповіді запишуть на картках, що прикріплені біля дошки. Якщо команда вовка швидше виконає завдання, то вовк наздожене зайця. Якщо команда зайця швидше виконає завдання, то заєць втече від вовка.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

21,46 : 5,8 + 24,94 : 5,8 (2,3 * 1,18 – 1,419) : 3,7 6,7 * (35,712 : 4,8 + 3,36) (2,7 * 2,38 – 2,55) : 6,8 20,64 : 4,3 + 22,36 : 4,3 13,28 : 1,7 – 8,18 : 1,7 (32,526 : 3,9 + 2,26) * 5,4 (2,6 * 1,34 – 2,269) : 4,5 38,76 : 6,8 + 36,04 : 6,8 24,57 : 2,7 – 8,37 : 2,7 3 * (8,57 + 9,54 : 4,5) (2,4 * 1,23 – 1,937) : 3,5 (3,81 + 59,427 : 9,3) * 8,6 75,46 : 4,9 – 31,36 : 4,9 24,18 : 2,6 – 5,98 : 2,6.

Номер слайду 12

Закінчіть наступні речення Під час проведення уроку мені сподобалось ______________________________________________ Під час проведення уроку мені не сподобалось ______________________________________________ Я змінив би ______________________________________________ Найскладнішим для мене було ______________________________________________ Ми подолали такі труднощі ______________________________________________ Я проявив такі якості, як ______________________________________________ Я вперше розпочав ______________________________________________ Я добре виконав ______________________________________________

Номер слайду 13

Домашнє завдання: № 933; № 958.

ppt
Додано
5 грудня 2018
Переглядів
1350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку