Квест - гра "Спогади про літо" або "Вітаю, третьокласнику!"

Про матеріал
На початку навчального року важко уявити повний робочий день, сидячи за партами. Адже діти літо проводили активно, в русі. Теплі ранкові зустрічі, залучення батьків, нестандартна діяльність, повторення матеріалу в ігровій формі, використання інтерактивних вправ - те, що допомагає легше і швидше адаптуватися до навчання малят у перші дні вересня. Сценарій квесту - гри складено на усі предмети початківців. Захід можна провести або впродовж кількох уроків, або окремо на кожному з обраних предметів.
Перегляд файлу

                                                          Квест- гра «Спогади про літо»

                                    або «Вітаю, третьокласнику!»

 

Нарешті всіх вітаю,

Моя шкільна родино,

У школі вас стрічаю-

Ми знов сім’я єдина!

 

Напевно, ви трішки сумували

(Канікули довгенькими були у вас),

Напевно, досхочу відпочивали,

Але навчатися нам знову час.

 

Радію, що всі в сім’ї здорові,

Радію, що посміхаєтеся ви,

Що ми побачилися разом знову,

Що підросли ви, дітлахи.

 

Які ви прийшли після канікул?

Назвіть про себе кілька слів…

тміиКвлі       Кмітливі

еВелсі             Веселі

ірнйегніЕ      Енергійні

оаСмйістін   Самостійні

Тчіорв           Творчі

 

Щоб неважко було та цікаво

У перший день навчатися

Ми склали ігор вам чимало…

Пройдіть квест-гру, де доведеться позмагатися.

 

В день навчання перед вами важлива задача - безпомилково пройти всі перешкоди у квест-грі.

На вас чекають багато цікавих завдань і вдача, спогади про відпочинок і яскраві літні дні.

 

Щоб весело у квест - гру пограти,

Треба вас у групи об’єднати.

Це буде неважко зробити,

Мені- лише слово- відгадку засвітити.

От загадка.. Без зайвих букв читайте,

                     Відгадку хором називайте.

 

фсонфцеффдуфжеффприфпіфкафлоф,       Ф

хвсхтихглиххяхгохдиххдохзхріхтихх,        Х

мишшкушпашлишсьшшзасмашгашли,      Ш

боєєбуєлєоєєчуєдєоєвеєє…   (літо)             Є

 

Складіть асоціативний кущ до слова - відгадки

На промінцях сонечка кольорових

Напишіть, з чим асоціюється це слово?

 

                                ЛІТО

 

(Сонце, море, ліс, село, ягоди, гриби, квіти, ігровий майдан, аквапарк, мушлі тощо)

 

Літо в хованки з вами грає,

Які літні слова заховало, хто вгадає?

 

Які відгадки називали?

Добра справа влітку гриби збирати,

Ягід солодких куштувати,

Квітів польових відчути аромати

Та в морі за мушлями пірнати.

 

Складіть в конверт текст загадок.

Об’єднайтеся в групи за однаковими загадками..


Літнє сонечко з вами грає,

В промінцях букви ховає.

Листочок навпіл згинайте,

Букви, що в промінцях в слово складайте.

 

отримайте лист- путівник для гри у квест.


 

 

 

Вітання учнів за вибором:

-дай «п’ять»

-обійми

-потанцюй

-помахай привіт

-підстрибни

-покружляй

-усміхнись

 

 

 

 

 

 

 

 

КВЕСТ-ГРА

Кмітливі

Веселі

Енергійні

Самостійні

Творчі

 

 

 

 

 

 

 

FB_IMG_1584689160994 - копия - копия

 

 

 

 

Загадка

 

 

 

 

 

Яскраві пелюстки
І запах пречудовий.
Нам хочеться усім
Побачити їх знову. (Квіти)

І солодкі, і кисленькі,

І довгасті, і кругленькі

До вподоби ви мені,

Соковиті та смачні.

Знають добре малюки:

Мова йде про…(Ягідки)

В теплий дощик народився,
Парасолькою накрився.
Може б, з лісу пострибав,
Якби другу ногу мав. (Гриб)

Влітку, всі до нього йдуть,

Засмагати і купатись.

На піску й на просторі

Відпочити на  (Морі)

 

 

 

Сонечко з шифровкою слів старту:

Морські пригоди

Туристичний похід

Казкові  зустрічі

Прогулянка лісом

 

 

Навчальні станції:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Туристичний похід

(або відпочинок у таборі)

 

Українська мова

 

  1

 

 

  2

 

  3

 

  4

 

 

 

2

 

Казкові зустрічі

 

Читання

 

  2

 

  4

 

 

  1

 

 

  3

 

 

3

 

Морські пригоди

 

Математика

 

  3

 

 

  1

 

  4

 

  2

 

 

 

4

 

Завітаємо до лісу, парку

 

Я досліджую світ

 

  4

 

  3

 

 

  2

 

 

  1

 

 

5

На ігровому, спортивному майданчику

 

Фізкультура

 

 

  1

 

  4

 

 

  3

 

  2

 

 

6

 

На дачі, у бабусі в селі

 

Англійська мова

 

 

  2

 

  3

 

 

  1

 

  4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 групи: Квіти, Ягоди, Гриби, Мушлі

 

 

 

Яскраві пелюстки
І запах пречудовий.
Нам хочеться усім
Побачити їх знову. (Квіти)

 

 

Влітку, всі до нього йдуть,

Засмагати і купатись.

На піску й на просторі

Відпочити на  (Морі)

 

І солодкі, і кисленькі,

І довгасті, і кругленькі

До вподоби ви мені,

Соковиті та смачні.

Знають добре малюки:

Мова йде про…(Ягідки)

 

В теплий дощик народився,
Парасолькою накрився.
Може б, з лісу пострибав,
Якби другу ногу мав.
(Гриб)

 

 

Яскраві пелюстки
І запах пречудовий.
Нам хочеться усім
Побачити їх знову. (Квіти)

 

 

Влітку, всі до нього йдуть,

Засмагати і купатись.

На піску й на просторі

Відпочити на  (Морі)

 

І солодкі, і кисленькі,

І довгасті, і кругленькі

До вподоби ви мені,

Соковиті та смачні.

Знають добре малюки:

Мова йде про…(Ягідки)

 

В теплий дощик народився,
Парасолькою накрився.
Може б, з лісу пострибав,
Якби другу ногу мав.
(Гриб)

 

Яскраві пелюстки
І запах пречудовий.
Нам хочеться усім
Побачити їх знову. (Квіти)

 

Влітку, всі до нього йдуть,

Засмагати і купатись.

На піску й на просторі

Відпочити на  (Морі)

 

І солодкі, і кисленькі,

І довгасті, і кругленькі

До вподоби ви мені,

Соковиті та смачні.

Знають добре малюки:

Мова йде про…(Ягідки)

 

В теплий дощик народився,
Парасолькою накрився.
Може б, з лісу пострибав,
Якби другу ногу мав.
(Гриб)

 

Яскраві пелюстки
І запах пречудовий.
Нам хочеться усім
Побачити їх знову. (Квіти)

 

Влітку, всі до нього йдуть,

Засмагати і купатись.

На піску й на просторі

Відпочити на  (Морі)

 

І солодкі, і кисленькі,

І довгасті, і кругленькі

До вподоби ви мені,

Соковиті та смачні.

Знають добре малюки:

Мова йде про…(Ягідки)

 

В теплий дощик народився,
Парасолькою накрився.
Може б, з лісу пострибав,
Якби другу ногу мав.
(Гриб)

 

 

                 Туристичний похід

Вітаю! Всі влітку добре відпочивали?

Десь їздили? Ходили? Пригадали?

Часто влітку діти в таборі відпочивають

У лісі, на галявині намети розставляють.

Уявіть собі, що ви- туристи.

Збираємо торбини..

Поміркувати треба разів триста,

Що необхідно взяти у відпочинок.

  1.     Рюкзак                  9- телевізор
  2.     Вода                      10- подушка
  3.     Намет                    11-  шуба
  4.     Каремат                12- диван
  5.     Їжа                         13- фломастери
  6.     Ліхтарик               14- ком’ютер
  7.     Сірники                 15- праска
  8.     М’яч

-Поміркуйте, чому туристи ходять у походи.

-Перегорніть малюнки, які обрали. Складіть рядки в правильному порядку і прочитайте вірш.

 

Поки ми вірші читали

Шкідники намет пошкодили, порвали.

Якщо його не залатати,

Доведеться від дощу намокати.

 

-Щоб залатати дірки і врятувати намет від дощу, вставте у слова пропущені літери або апостроф.

-Поставте запитання до всіх слів.(Хто? Що?)

- Що вони означають?(Назви предметів)

-Пригадайте, яка це частина мови?(іменник)

-Знайдіть істоти. (сестра, льотчик, знайомий)

 

Табір відпочинку врятували-

Всі намети залатали.

Хмарки дощові не налякають,

Адже добре українську діти знають.

 

-Яким може бути табір відпочинку? Оберіть хмарки із відповідними словами- ознаками.

-Поставте запитання до цих слів (який?)

-Яка це частина мови?

-Який рід мають ці прикметники?

   (Жіночий, чоловічий, середній)

 

Ніколи в таборі нам сумувати,

Час багато цікавого винайти, пізнати.

 

-Подумайте й скажіть, що роблять діти в таборі відпочинку? Чим займаються?

-Поставте запитання до цих слів.(Що роблять?)

-Що вони означають? (дію предмета)

-Яка це частина мови?(дієслово)

Кому з вас сподобався наш похід, намет?

Тримайте паперовий браслет.

Цікаво було у таборі відпочивати,

Вам вдалося всі перешкоди подолати.

За це усмішку тримайте,

До нової станції рушайте.

-Дістатися до нової зупинки із завданнями вам доведеться транспортом, назву якого розшифруєте за допомогою знань алфавіту.

-З’єднайте літери в алфавітному порядку..(автобус)

- В автобус необхідно придбати білети, де зашифрована назва наступної зупинки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         Казкові зустрічі

Вітаю вас, мандрівники маленькі,

На моїй квест - зупинці.

Відгадайте загадку тихенько,

На якій ми зупинилися «сторінці»?

    Бачить – не бачить, чути – не чує,

                         Мовчки говорить, дуже мудрує.

Часом захоче – правди навчає,

Часом жартує – всіх звеселяє.

  Люба розмова, - дай Боже, діти,

З нею довіку жити – дружити.

 Хто ж то така в світі щаслива,

Мудра, правдива і жартівлива?

 

  Як не вгадали, стану в пригоді:

      Річ коротенька – книжка та й годі.

                        Гра «Яка книжка?»

-Якою може бути книжка? Доберіть слова з протилежним значенням.

Велика-… маленька

Товста-… тонка

Серйозна- …жартівлива

Чорно - біла-… кольорова

Стара- …нова

-Про що можна дізнатися з книг?

 

У мене книжка новенька була та цікава,

Поки кицька її не знайшла та не покусала,

Листячка повипадали,

Треба, щоб діти по порядку склали.

 

-Складіть вірш, читаючи рядки у вказаному порядку.

 

Впевнена, що влітку ви багато книжок читаєте.

Яких авторів або назв оповідань пригадаєте?

Розкажіть, про які пригоди влітку читали?

За якими героями спостерігали?

                                                     (Відповіді учнів)

-Допоможіть Читайлику скласти список прочитаних книжок, розмістіть їх в алфавітному порядку.

1. Віра Артамонова («Сонечко казало правду»)

2. Ліна Костенко

3. Анатолій Костецький

4. Всеволод Нестайко («Незвичайні пригоди в

   лісовій школі»)

5. Дзвінка Польова

6. Неоніла Стефурак («Кольорові гусенята»)

7. Василь Сухомлинський

8. Тарас Шевченко

 

Читайлик для вас гру підготував,

У скриньку предмети з казок заховав.

-Вгадайте, що це за предмет і з якої казки?

1. Моркву, хліб і бурячок

Вже не просить …Хом’ячок

Неоніла Стефурак «Хитрий Хом’ячок»

2. - Як нічого не залишу,

то нарешті буде тиша.

Як усе тут розкуплю,

то хоч трішечки посплю  

Неоніла Стефурак «Сова»

3.Ведмедик пив чай, Чашка виблискувала під світлом місяця, який проникав у щілину а …він тихо дрімав на шиї Ведмедика.

Дзвінка Польова «Шарфик на горищі»

4. Він вийшов із моди і опинився на смітнику. Вітер ніжно підняв його, злегка погойдав, високо підкинув і поніс над великим містом, потім над полем, над лісом..

Дзвінка Польова «Старий капелюх»

5.Вона, мабуть, хотіла сісти на кульбабку, та не втрапила на ту, що на бережку, а на її відображення у воді. Намочила крильця і не може злетіти.

Віра Артамонова «Бджілка»

6. Гарні були хлопці, але боягузи страшенні. Всього на світі боялися. Боялися темряви і боялися сонця. Боялися блискавки і боялися грому. Боялися вітру і боялися дощу. Навіть тіні власної боялися.

Всеволод Нестайко «Сонце серед ночі»

( Колько Колючка, Кося Вухань)

 

Енергійні діти, бачу влітку добре відпочивали.

Молодці, що й читати книжки не забували.

От вам лист- путівник,

Дізнайтеся,

Як називається цей повітряний мандрівник?

(Учні з’єднують букви в алфавітному порядку)

-Що вийшло на малюнку?

 

-Розшифруйте назву наступної зупинки на хмаринках, які розвіяв по небу вітер.

 

 

 

 

 

 

                     На дачі у бабусі

Hello, my good friends!

How are you?

(I`m fine, thenk you.)

На яких станціях ви вже пограли?

Про який відпочинок влітку пригадали?

 

Добре. Хто з вас їздив до бабусі у село?

А на дачі відпочинок? Теж було?

Коли казки читали-

Мовою героїв розмовляли.

В селі або на дачі-

Вчили мову пташину, щенячу…

На станції, де зараз ви прибули

З’ясуємо, чи англійську не забули?

Перед вами олівці з бабусиної хати,

Треба краєвид намалювати.

 

-Доповніть малюнок такими елементами:

house- дім, birds- птахи, dog- собака,

trees- дерева, grass- трава, river- річка, sky- небо, sun- сонце, fish-риба, flowers- квіти.

 

Who is this? (This is grandmother)

Так, це бабуся. Допоможіть бабусі впоратися на городі та в саду. Зберіть овочі та фрукти у кошик.

Малюнки:

 

-Що не поклали у кошик? Чому?

(банани не ростуть на дачі)

 

Who is this? (This is grandfather)

Так, це дідусь. Допоможіть дідусеві скласти деякі речі на полички шафи.

 

 

-Молодці, справжні помічники дідусеві!

 

-Що ми не поклали в шафу, діти?

Вірно! Кіт побіг мишку ловити.

Залишилися цукерки кольорові, солоденькі,

Порахуйте їх англійською швиденько. (1-7)

 

Назвіть, якого кольору цукерки:

 

Червоний-red              Помаранчевий-orange

Жовтий- yellow          Коричневий-brown

Блакитний- blue          Білий- white

Зелений- green

 

   На спортивному майданчику

Мої фізкультвітання, діти!

Ви на уроці фізкультури.

Увага! Струнко! Прохання не шуміти!

Влаштуємо три тури.

1-ий тур- слова вгадайте,

В мою розповідь їх вчасно додайте.

     Ось такий значок спортсмена тому вручається,

     Хто найуважніше сьогодні змагається…

 

                              Це цікаво!

    Люди в усі часи цікавилися ртспоом. Постійні заняття фізичними вправами підтримують дозов’яр людей. Найпопулярнішим видом спорту в наш час є тбофул. У нього грають в усьому вісті .

    Найдавнішим видом спорту жаввають ходьбу на лижах. Давні малюнки доводять, що люди ходили по снігу на жахли ще в прадавні часи.

    Людство розвивається, набуває нових знань. Розвивається і ортсп. І в наш час вляз’яються нові види спорту.

-Яким видом спорту займаєтеся ви?

Спробуйте показати, а команда- вгадати.

Гра «Пантоніма»

 

2-ий тур. Загадка. Хоч буваю часто битий,

Але зовсім не сердитий.

Я стрибаю, веселюся…

Чи вгадаєте, як звуся?

-Які м’ячі ви знаєте?

         Я м’ячик вам кидаю, число називаю.

         Хто з цим числом м’ячик спіймав,

                                                    той у грі програв.     

Гра «Хто уважний?»

 

У третьому турі теж спокійно пограємо-

Словничок спортивний поскладаємо.

Щоб отримати в навчанні високі результати,

Треба в правильну відповідь попадати.

 

1. Найвище спортивне досягнення-…(рекорд)

2. Спортивна гра з м’ячем, у яку грають дві команди-…(футбол, баскетбол..)

3. Група людей, вишикуваних в один ряд- (шеренга)

4. Майданчик для гри в теніс-…(корт)

5. Спортивне змагання між двома командами або окремими учасниками-…(матч)

 

Кому знак спортсмена не дістався?

Ти також уважним був, старався. (Вручити)

 

Як справжні спортсмени,

до наступної зупинки

Поїдете на чому?

Дізнайтесь, як з’єднаєте картинку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Морські пригоди

Доброго ранку, малята,

Вітаю вас, мої перлинки.

Про відпочинок влітку багато можна розмовляти.

Впевнена, ви не сиділи ані хвилинки.

 

-Де вам найбільше сподобалося відпочивати влітку?

Багато часу на розмови не будемо витрачати,

Краще пропоную трішки пограти.

Коли влітку діти купаються-

Хвилі в морі підіймаються.

Море хвилюється, море бурлить.

Жодна тваринка морська в морі не спить.

-Які тваринки мешкають в морі?

Станьте у коло, за руки візьміться,

За вказівкою хвилю зробіть всі…

Море хвилюється «Раз!»,

Море хвилюється «Два!»,

Море хвилюється «Три!»,

Морська фігура на місці замри!

Фігура на місці завмирає,

Хто спробує, її вгадає?

1. На цій фігурі результати табличного множення числа 9)

–Яких чисел не вистачає? (9, 18, 45, 72, 81, 90 )

 

2. Фігура ховає парні числа 5-го десятка

-Яких чисел не вистачає? (46, 50)

 

3. Ця фігура показує половину половини сотні

-Як ще можна назвати це число відносно сотні? Яка це частина? (Чверть сотні)   Учневі - 12 балів!

 

4. Морська фігура по колу кружляє,

    Числа круглі полюбляє..

- Назвіть фігуру з круглими числами.

- Назвіть всі круглі числа першої сотні.

(10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100)

- Яке з цих чисел найбільше двоцифрове? (90)

- Яке найменше трицифрове ? (100)

 

5. На фігурі написано число першої сотні

   Розкажіть все, що знаєте про це число

 

Хвилі в морі хвилюються, підіймаються,

Що деякі мушлі на суші з’являються.

Повернімо красу додому, до своєї хатини,

Обирайте будь яку картину..

 

5+    =8                  11-   =7                     +9=19

50+  =80                   - 30+70                  +30= 95

100-   =61              20+   =73                 36-   =11

 

Рапани в мушлі - хатині ховаються.

Цікаво, як це відбувається?

Гра «Завиток»

 

 

    А хто з вас зможе рибку математичну спіймати,

    Дельфінів рибкою нагодувати?

    Ніби вправа така звична -

    Необхідно пригадати множення табличне

 

Веселий відпочинок морський залишили,

Поки плечі ваші не обгоріли.

 

Для кожного з вас у мене є одна перлина..

Яке побажання у вас? Подумайте хвилину.

Своє бажання загадайте,

На намисто побажань перлину надягайте.

-Якщо ви дуже, дуже цього хочете, побажання обов’язково здійсняться.

Приємно було з вами працювати!

До нових зустрічей!

Рада буду знову вас вітати!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                Прогулянка лісом, парком

 

Доброго ранку! Доброї днини!

Бажаю кожній нашій дитині.

Про відпочинок літній і зі мною пригадаємо,

Парком, лісом погуляємо.

Що в парку, в лісі росте, вгадайте,

Листочок від цих рослин відшукайте.

 

1. Рясно в липні зацвітає,

    Дуже гарний запах має,

    Цвітом від хвороб лікує,

    Щедро медом нас частує. (липа)

 

2. Білосніжні китиці

    серед листя світяться.

    Їх духмяний запах, друзі,

    розливавсь по всій окрузі. (Акація)
 

3. З жолудя він проростає,

    В кроні сил чимало має.

    Кабани плоди смакують,

   Люди міць його цінують. (Дуб)
 

4. Товстий стовбур, пишні віти,

    Наче свічки, білі квіти.

    А плоди, як їжачки,

    Носять з голок піджачки. (Каштан)
 

5.Сніг її не налякає,

   І на спеку не зважає.

   Зеленіє навіть взимку,

   Має з голочок хустинку. (сосна)
 

6. Стрімко вибігли на гору

   Дві подружки білокорі.

   Дощик їм полоще кіски,

   Звуть тих подружок… (берізки).
 

7.Стовбур рівний, як колона,

   А листочки, як корона.

   Влітку в зеленому сарафані,

   а як осінь настає- в золоті, як пані. (Клен)

-Навіщо люди садять дерева?

-Для кого це може бути рідний дім? Складіть слово з букв кленового листочка. (Їжачок)

-Яку користь приносить цей звір?

Ми з вами в гру пограємо,

Малюнок їжачка поскладаємо.

-Доповніть зображення їжачка.

 

 

- Складіть нові слова і дізнаєтесь, кого ще можна зустріти в лісі.

- Заселимо парки та ліси мешканцями, намалюємо (або покажемо долоньками) їх за допомогою тіні.

- У вас все вийшло весело і легко.

Тварини в лісі, в парку заселяються,

У вас, дітей , питаються:

З цих складів прислів’я зберіть,

Зміст прислів’я поясніть.

 

- Хто з вас на канікулах склав невеличкий проект про красу природи, або про красиві вчинки людини? Свій проект презентуйте однокласникам на уроках Досліджую світ.

- Сподіваюсь, ви багато робите добрих справ, красивих вчинків і обов’язково примножуєте красу природи.

Щоб про наступну станцію дізнатися,

Треба в листі-путівнику розібратися.

 

Ви молодці! Впорались з завданнями!

    Допомогли вам праця, дружба, азарт!

    Повертайтеся на… «старт».

 

 

             Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Я все люблю в своїм краю:

2. Криницю, звідки воду п’ю,

3. Та повні гомону ліси,

4. Та дзвони срібної роси…

5. Я все люблю в своїм краю:

6. Найбільше - матінку свою,

7. Ласкаву, радісну, єдину…

8. Люблю, як сонце, Батьківщину.

 

 

 

 

Малюнок намет,

латки з буквами-орфограмами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хмарки: оздоровчий, кольоровий, прямий, мовний, дитячий, приморський, уважний, спортивний, аптечний, юнацький.

 

 

Учні називають дієслова, заповнюють порожні клітини виділеними буквами.

Співають, пізнають, допомогають, піклуються, досліджують, читають, виступають, веселяться, дружать, танцюють, жартують, грають.

 

в

і

д

п

о

ч

и

в

а

ю

т

ь

Смайлики із завданням на зворотній стороні.

-З’єднайте літери в алфавітному порядку..(автобус, 10 шт.)

 

На білетах знайти зайву букву, скласти з них назву наступної зупинки:

1 група Ягоди – (СПОРТ)

На ігровому, спортивному майданчику

 

2 група Квіти – (ПАРК)

Завітаємо до лісу, парку

 

3 група Гриби - (СПОРТ)

На ігровому, спортивному майданчику

 

4 група Мушлі - (СПОРТ) 

На ігровому, спортивному майданчику

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      Читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Книжка яка? (учні отримують медалі або закладки за правильну  відповідь)

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Хочеш плавать в океані,

2. Побувать на глибині,

3. Десь у джунглях чи савані,

4. Чи в космічній вишині,

5. Бути пильним слідопитом

6. Десь у хащах вікових-

7. Всі шляхи тобі відкрито

8. На сторінках мудрих книг.

 

 

 

 

 

 

Читайлик, книжки

 

 

Скринька:

Хом’ячок

Сова

Шарфик

Капелюх

Бджілка

Колько Колючка, Кося Вухань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\img069.jpg

Лист- путівник (гелікоптер)

 

 

 

На хмаринках:

2 група Квіти – (село)

Завітаємо на дачу, в гості до бабусі

 

4 група Мушлі - (СПОРТ) 

На ігровому, спортивному майданчику

 

1 група Ягоди  – (село)

Завітаємо на дачу, в гості до бабусі

 

 

3 група Гриби -

Ви молодці! Впорались з завданнями!

Допомогли вам праця, дружба, азарт!

Повертайтеся на… (старт).

 

                  Англійська мова

Олівці воскові (або фломастери), великий малюнок на папері (ватмані) або на асфальті, назви елементів англ. мовою + малюнок, дім, птахи, собака, дерева, трава, річка, небо, сонце, рибка, квіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Малюнок бабусі, овочів, фруктів, кошик

peas- горох              beans- квасоля

apple- яблуко          grapes -виноград

peppers –перець      melons- диня(кавун)

pear- груша              carrots- морква

bananas –банани

 

Малюнок дідуся, «шафи», предметів котик - citten                   мишка - mouse

коробка - box                  книга - book

портфель - bag                олівець - pencil

парасолька - umbrella     м’яч - boll

комп’ютер - computer     лялька - doll                          

окуляри - glasses          ведмедик - teddy

капелюх - hat         чупа-чупси - lollipops

 

Цукерки кольорові + друга сторона назва кольору англійською

2 група Квіти – (похід)

Відпочиваємо в туристичному таборі

3 група Гриби - (похід)

Відпочиваємо в туристичному таборі

1 група Ягоди – (парк)

Прогулянка лісом, парком

4 група Мушлі - Ви молодці!

Впорались з завданнями!

 Допомогли вам праця, дружба, азарт!

 Повертайтеся на… (старт).

 

                  Фізкультура

Слова- анаграми, текст

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М’яч ігровий (або гра з гімнастичними палицями)

Значок спортсмена

 

 

 

 

 

 

Кеглі з словами- відповідями, кульки, паперові пляшки

 

 

 

 

 

 

 

З’єднай літери в алфавітному порядку і розглянь малюнок. Як називається цей вид транспорту?

Чому самокат  має таку назву?

 

1 група Ягоди - Морські пригоди

4 група Мушлі  -Морські пригоди

3 група Гриби- Казкові зустрічі

2 група Квіти

Ви молодці! Впорались з завданнями!

Допомогли вам праця, дружба, азарт!

Повертайтеся на… (старт).

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

    Математика

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Блакитна стрічка

 

 

 

 

Черепаха  (54, 36, 27, 63)

 

 

 

Краб (42, 44, 48)

 

Морська зірка

(100:2:2=25)

 

 

Восьминіг

 ( 40, 60, 50)

 

 

 

 

 

Морський коник (56)

- двоцифрове, парне,

- число 6-го десятку,

- розрядні доданки 50+6

- вміщується 5дм 6 см

- є результатом табличного множення на 8, 7

 

Морські глибини з прикладами, мушлі з відповідями, пісок, лопатки.

 

 

 

 

 

 

Фломастери, канцелярські резинки, завиток на папері (або затиснути кульку спинами і малювати равлика асфальті)

 

Рибки з числами- відповідями:

12        40        36       50       33      16

14       18         63       64       51

Макет дельфінів в морі

3*4       5*8        9*4       10*5

7*2       6*3        7*9        8*8

Велика мушля з намистинками – перлинами або намальоване намисто, перлини для запису побажань

 

3 група Гриби- Прогулянка парком, лісом

1 група Ягоди - Казкові зустрічі Морські пригоди

4 група Мушлі  - (похід)

Відпочиваємо в туристичному таборі

2 група Квіти - На ігровому, спортивному майданчику

 

 

 

 

 

               Досліджую світ

 

Малюнки дерев, листочків з зашифрованим словом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Покажи їжачка»

(Картон, маска їжачка, очі, ніс, ротик)

 

 

 

 

 

Макети тварин, папір, фломастери, воскові олівці (або папір чи біла дошка)

 

 

Таблиця зі складами

З природою живи в дружбі- то буде вона тобі в службі.

 

 

4 група Мушлі - Казкові зустрічі

3 група Гриби - (село)

Завітаємо на дачу, в гості до бабусі

2 група Квіти - Морські пригоди

1 група Ягоди

Ви молодці! Впорались з завданнями!

 Допомогли вам праця, дружба, азарт!

 Повертайтеся на… (старт).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

тміиКвлі      

еВелсі            

ірнйегніЕ     

оаСмйістін  

Тчіорв          

Кмітливі

Веселі

Енергійні

Самостійні

Творчі

 

  •     C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\korzina_yagody_malina_1680x1050.jpg
  •     C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\korzina_yagody_malina_1680x1050.jpg

 

 

 

  •               C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\depositphotos_10529043-stock-photo-seashell.jpg

 

 

 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\depositphotos_10529043-stock-photo-seashell.jpg 

         

 

рекорд

футбол

шеренга

корт

матч

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ребрик Ольга Миколаївна
    Щира подяка за чудову розробку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Людина і світ, Розробки уроків
Інкл
Додано
19 серпня
Переглядів
273
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку