Сценарій квесту для учнів 2 класів
«Прощавай 2-й клас!»
Час проведення – 11.00-12.00
Мета: сприяти розвиткові творчих здібностей дітей; формувати вміння учнів орієнтуватися та читати маршрут за допомогою плану місцевості; виховувати почуття взаємодопомоги.
Обладнання: маршрутні листи, підписи станцій, завдання, грамоти;
Розпочинається квест на подвір’ї школи. У квесті беруть участь 6 команд учнів 2 класів. За допомогою маршрутного листа учні мають пройти 6 станцій на території школи, на кожній чекають різні завдання .Виконавши ці завдання, команда отримує відмітки у маршрутному листі і дозвіл рухатися до наступної станції.
Хід квесту
Продемонструють свої знання, вміння, кмітливість у квесті учні початкових класів.
Привітаємо учасників вікторини!
Станція №1 « математичний серпантин»
Доброго дня всім учасникам математичного квесту.
Квест (від англ. Quest) – пошук, пошук щастя, знання, істини, пошук пригод.
Кожному з вас хочу побажати на цьому занятті бути:
У - успішним
С - самовпевненим
П – працьовитим
І – інформованим
Х – хоробрим
У – уважним
1. На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)
2.Якщо троє коней пробігли шлях 10 км, то скільки пробіг кожний кінь? (10)
3.Яка математична фігура не має жодного кута, початку і кінця? (Коло)
4.Скільки вух у трьох мишей? (шість)
5.Якщо півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг, то скільки він буде важити, стоячи на двох ногах? (5 кг)
6.Скільки кроків зробить горобчик за 7 років? (жодного, він стрибає)
7.На грядці сиділо 6 горобців. До них прилетіло ще 4 горобці. Кіт підкрався і піймав одного горобця. Скільки горобців залишилося на грядці? (Жодного)
8.Горіло 7 свічок, вітром 3 свічки задуло. Скільки свічок залишилося? (3 свічки, 4 — згоріли)
9. Три мудреці придумали "Ши-Чао-Тю" - квадрат, розрізаний на сім частин.
Скоромовки- спотиканки:
А на сорок сорок-сорок морок.
Загадки
Цікаві запитання
(луна)
( сон)
( лист)
Продовж прислів’я
Порівняння
Станція № 3 « Цікаве дозвілля»
1.Гра ’’Впіймай слово’’
Учитель називає слова, а учні плескають у долоні на потрібному слові.
Береза, машина, дівчина, айстра, вода, бджілка, пісок, ліщина, книжка, ялина, човен, хмара, гойдалка, кульбабка.
Стіл, повітря, хлопчик, автобус, Сонце, жук – сонечко, калина, портфель, Земля, камінь, ромашка, глина.
Годинник, вода, кран, сорока, комп’ютер, булка, колосок жита, сніжинка, пір’їнка, ручка, бабуся, літак, брюки, кошик.
2.Інтерактивна гра ’’Незавершені речення’’
3.Гра ’’ Назви тварину’’
Учитель кидає м’яч і промовляє запитання.
Учні ловлять м’яч і кидають назад учителю, відповідаючи на запитання.
4. Загадки про тварин
Швидко скрізь цей птах літає,
Безліч мошок поїдає, за вікном гніздо будує,
Тільки в нас він не зимує. (ластівка)
Уночі літає, а вдень спочиває.
Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова)
Летить – дзижчить,
Впаде – повзе і землю гризе. (Жук)
Не пташка, а з крилами,
Не бджола, а над квітами літає. (Метелик)
5.Цікаві запитання
6.Гра фантазування ’’Чому слон добрий?’’
*Чому слон добрий? (Він катає дітей)
* чому змія добра?(Із її отрути роблять ліки)
* Чому собака добрий?
* Чому півень добрий?
* Чому лисичка добра?
7.Складіть пораду
– Що ви скажете хлопчику, по птахам із рогатки?
– Що скажете дівчинці, яка оберемками рве квіти в парку?
– Що скажете людям, які залишають після себе сміття в лісі, в парку?
– Що скажете людям, які зривають оберемками підсніжники, проліски, черемшу для продажу?
Станція № 4. Танцюють всі!
СПОРТИВНА ВІКТОРИНА
1. Який м’яч є найважчим? (Баскетбольний)
2. У якій грі користуються найменшим м’ячем? (У настільному тенісі)
3. Якою є кількість гравців у футболі? ( 11 гравців- одна команда)
4. Яку ви можете назвати українську чемпіонку з плавання? (Яна Клочкова)
5. Відомий український боксер який став мером Києва? (Віталій Кличко)
Бадмінтонні ракетки і надувні кульки(або м’ячі) даються кожній команді. Ваше завдання провести в повітрі кульку, підбиваючи її , до кеглі і таким чином назад до своєї команди. Естафету передали і так до останнього учасника…
Бажаю успіхів!!!
Підсумки квесту. Вручення нагород.