Квест- гра до останнього дзвоника

Про матеріал
Квест-гра для учнів 2 класів на кінець навчального року допоможе дітям згуртуватись, провести гарно час.
Перегляд файлу

        Сценарій квесту  для  учнів  2 класів 

«Прощавай 2-й клас!»

Час проведення – 11.00-12.00

 

 

Мета: сприяти розвиткові творчих здібностей дітей; формувати вміння учнів орієнтуватися та читати маршрут за допомогою плану місцевості; виховувати почуття взаємодопомоги.

Обладнання: маршрутні листи, підписи станцій, завдання, грамоти;

Розпочинається квест на подвір’ї школи. У квесті беруть участь 6 команд учнів 2 класів. За допомогою маршрутного листа учні мають пройти 6 станцій на території школи,  на кожній чекають різні завдання .Виконавши ці завдання, команда отримує відмітки у маршрутному листі і дозвіл рухатися до наступної станції.

Хід  квесту

Продемонструють свої знання, вміння, кмітливість у квесті  учні початкових класів. 

Привітаємо учасників вікторини!

 

Станція  №1 «  математичний серпантин»

Доброго дня всім учасникам математичного квесту.

Квест (від англ. Quest) – пошук, пошук щастя, знання, істини, пошук пригод.

Кожному з вас хочу побажати на цьому занятті бути:

У - успішним

С - самовпевненим

П – працьовитим

І – інформованим

Х – хоробрим

У – уважним

1. На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)

2.Якщо троє коней пробігли шлях 10 км, то скільки пробіг кожний кінь? (10)

3.Яка математична фігура не має жодного кута, початку і кінця? (Коло)

4.Скільки вух у трьох мишей? (шість)

5.Якщо півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг, то скільки він буде важити, стоячи на двох ногах? (5 кг)

6.Скільки кроків зробить горобчик за 7 років? (жодного, він стрибає)

7.На грядці сиділо 6 горобців. До них прилетіло ще 4 горобці. Кіт підкрався і піймав одного горобця. Скільки горобців залишилося на грядці? (Жодного)

8.Горіло 7 свічок, вітром 3 свічки задуло. Скільки свічок залишилося? (3 свічки, 4 — згоріли)

9. Три мудреці придумали "Ши-Чао-Тю" - квадрат,   розрізаний на сім частин.

 

 

Станція   № 2  Мовна витинанка.

Скоромовки- спотиканки:

  •   Став на горіх-упав на поріг
  • Бобер на березі з бобренятами
  • Ворона проворонила вороненя
  • Хитру сороку спіймати морока.

А на сорок сорок-сорок морок.

Загадки

  •         Завжди в роті,
    А не проковтнеш.
    (Язик)
  •        Ні хвоста, ні голови, а чотири ноги
    (Стіл)
  •        Завітала в хату пані
    У червонім сарафані
    Як взялися роздягати –
    Стали сльози проливати.
    (Цибуля)
  •        З мене листя обдирають,
    Мене квасять, в борщ кидають,
    В пирогах мене печуть
    І в салат мене січуть!
    (Капуста)

 

  •         Підробив він голосок,
    Став малим співати.
    догадалися вони: Вовк — не наша мати.
    (Вовк і семеро козенят)

 

  •         Вовка зовсім не боявся,
    І ведмедю не дістався,
    Та лисиці на зубок
    Все ж потрапив…
    (Колобок)

 

Цікаві запитання

  •  Якого каміння немає в морі ( сухого)

 

  • Хто говорить усіма мовами?

                                    (луна)

 

  • Що можна бачити з закритими очима?

                                           ( сон)

  • Хто говорить мовчки?

                                            ( лист)

  • Що то за гість, що темноту їсть?

 

Продовж прислів’я

  •  Баба з воза-
  • Без труда-
  • Береженого-
  • В тихому болоті-
  • За дурною головою-
  • Любиш кататися-
  • Як дбаєш-

Порівняння

  • Хитрий, як…
  • Впертий, як…
  • Полохливий, як..
  • Німа, як…
  • Ясний, як сонечко
  • Дурний, як…

 

Станція № 3 « Цікаве дозвілля»

1.Гра ’’Впіймай слово’’

Учитель називає слова, а учні плескають у долоні на потрібному слові.

  1. ’’Упіймайте’’ назви тіл живої природи:

Береза, машина, дівчина, айстра, вода, бджілка, пісок, ліщина, книжка, ялина, човен, хмара, гойдалка, кульбабка.

  1. ’’ Упіймайте ’’ назви тіл неживої природи:

Стіл, повітря, хлопчик, автобус, Сонце, жук – сонечко, калина, портфель, Земля, камінь, ромашка, глина.

  1. ’’Упіймайте’’ назви рукотворних тіл:

Годинник, вода, кран, сорока, комп’ютер, булка, колосок жита, сніжинка, пір’їнка, ручка, бабуся, літак, брюки, кошик.

2.Інтерактивна гра ’’Незавершені речення’’

  • Рослина, яка складається зі стовбура, гілок та листя  - це …
  • Рослина, що має тоненькі стеблини та може квітувати – це…
  • Тіло, яке складається з дрібних частинок каміння, піску, глини – це…

3.Гра ’’ Назви тварину’’

Учитель кидає м’яч і промовляє запитання.

Учні ловлять м’яч і кидають назад учителю, відповідаючи на запитання.

  • Хто живе у лісі?
  • Хто живе у річці?
  • Хто живе на луках?
  • Яка тварина є свійською?

4. Загадки про  тварин

Швидко скрізь цей птах літає,

Безліч мошок поїдає, за вікном гніздо будує,

Тільки в нас він не зимує.  (ластівка)

      Уночі літає, а вдень спочиває.

       Має круглі очі, бачить серед ночі.  (Сова)

Летить – дзижчить,

Впаде – повзе і землю гризе.   (Жук)

      Не пташка, а з крилами,

      Не бджола, а над квітами літає.  (Метелик)

 

5.Цікаві запитання

  • Які птахи сплять удень?
  • Якщо корова опиниться у дрімучому лісі, чи стане вона дикою?
  • Хто хвіст залишає, як від ворога тікає?
  • Чим відрізняються зайці від кролів?

6.Гра фантазування ’’Чому слон добрий?’

*Чому слон добрий? (Він катає дітей)

* чому змія добра?(Із її отрути роблять ліки)

* Чому собака добрий?

* Чому півень добрий?

* Чому лисичка добра?

7.Складіть пораду

– Що ви скажете хлопчику, по птахам із рогатки?

 – Що скажете дівчинці, яка оберемками рве квіти в парку?

 – Що скажете людям, які залишають після себе сміття в лісі, в парку?

 – Що скажете людям, які зривають оберемками підсніжники, проліски, черемшу для продажу?

 

Станція № 4. Танцюють всі!

Шановні учасники квесту! Тепер пропоную поспівати! (Виконання пісні «Ой у лузі червона калина»)

Найкращий танець під пісню «Венздей».

 

     Станція № 5 Веселі старти

  1. Вітання учнів.
  2. Поділ дітей на команди
  3. Проведення естафет.
  •        Перша естафета «Морозиво»( Фішки для розмітки та м’ячі – морозиво, круг для острівка, даються кожній команді. Завдання пронести «морозиво» до кожного острівка не перекинувши його. Естафету передали і так до останнього учасника)

 

  •        Конкурс «Подумай і скажи»

СПОРТИВНА ВІКТОРИНА

1. Який м’яч є найважчим? (Баскетбольний)

2. У якій грі користуються найменшим м’ячем? (У настільному тенісі)

3. Якою є кількість гравців у  футболі? ( 11 гравців- одна команда)

4. Яку ви можете назвати українську  чемпіонку з плавання? (Яна Клочкова)

5. Відомий український боксер який став мером Києва? (Віталій Кличко)

 

  •   Друга естафета«Ведення кульки»

 Бадмінтонні ракетки і надувні кульки(або м’ячі) даються кожній команді. Ваше завдання провести в повітрі кульку, підбиваючи її , до кеглі і таким чином назад до своєї команди. Естафету передали і так до останнього учасника…

 

  1. Молодці! Ставимо відмітку. Відправляємо учасників на наступну станцію.

 

Бажаю успіхів!!!

 

 

     Станція № 6 Олівець-малювець!

 

Любі діти! Пропоную повправлятися в малюванні!  Малюємо малюнок «Єдина Україна» на асфальті.

 

 

 Підсумки квесту. Вручення нагород.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чікаленко Ганна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Мушик Лілія
Додано
24 травня 2023
Переглядів
6228
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку