Українська мова
За підручником «Українська мова та читання» (частина І)
М.С. Вашуленко, С.Г. Дубовик
Годин на рік - 123 години, 3.5 год на тиждень
п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Примітка |
ЗВУКИ І БУКВИ |
||||
1 |
|
Звуки слова. поняття про звук як елемент людської мови. Звуковий аналіз слів. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] |
|
2 |
|
Поняття про букву як писемний знак, що позначає звук. Звуко-буквенний аналіз слів. Аналізую звуко-буквенний склад слова. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово; [2 МОВ 4.2] |
|
3 |
|
Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах. Експериментую зі словами. |
|
|
4 |
|
Урок розвитку мовлення. Користування словами ввічливості. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами); [2 МОВ 1.8] |
|
5 |
|
Літературна вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] правильно вимовляє й записує слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим; [2 МОВ 4.1] |
|
6 |
|
Вимова і написання слів із апострофом. Спостереження за твердою вимовою приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Навчаюся вимовляти і писати слова з апострофом. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] виправляє орфографічні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя); [2 МОВ 3.3] правильно вимовляє й записує слова з апострофом; [2 МОВ 4.1] |
|
7 |
|
Написання слів з апострофом. |
|
|
8 |
|
Основні правила вживання апострофа. |
|
|
9 |
|
Наголос. Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові. Навчаюся правильно наголошувати слова. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] правильно наголошує загальновживані слова; [2 МОВ 4.1] експериментує з наголосом: порівнює і пояснює значення слів, які відрізняються лише наголосом [2 МОВ 4.2] |
|
10 |
|
Тренувальні вправи на визначення наголосу в словах. Експериментую з наголосом у словах |
|
|
11 |
|
Урок розвитку мовлення. Спостереження за роллю наголосу. |
|
|
12 |
|
Склад слова. Уявлення про складоутворювальну роль голосних звуків. Навчаюся ділити слова на склади. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] відновлює деформований текст з 3-4 речень; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] ділить слова на склади; [2 МОВ 4.1] переносить слова з рядка в рядок складами; [2 МОВ 4.1] не відриває при переносі від слова склад, позначений однією буквою; [2 МОВ 4.1] правильно переносить слова зі збігом приголосних, з літерами ь, й, буквосполученнями дж, дз, йо, ьо, апострофом; [2 МОВ 4.1] |
|
13 |
|
Перенос частин слів із рядка в рядок по складах. Правило переносу слів зі складами, позначеними однією буквою.Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. Навчаюся переносити слова з рядка в рядок. |
|
|
14 |
|
Правила переносу частин слів із буквами й та ь у середині слів. Правила переносу слів із буквосполученнями ьо, йо. Навчаюся переносити слова з рядка в рядок. |
|
|
15 |
|
Правила переносу слів із буквосполученнями дж, дз. Правило переносу слів із апострофом. Навчаюся переносити слова з рядка в рядок. |
|
|
16 |
|
Українська абетка. Поняття про абетку (алфавіт) як сукупність букв, що прийнята у писемності певної мови. Вправляння у розташуванні слів за абеткою з орієнтацією на першу букву слова. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом. Діагностувальна робота №1 Списування |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] правильно читає (напам’ять або із запису) український алфавіт; [2 МОВ 4.1] розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру; [2 МОВ 4.1] користується алфавітом у роботі з навчальними словниками; [2 МОВ 4.1] |
|
17 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Користування алфавітом у роботі з навчальними словниками. Навчаюсь користуватися алфавітом. |
|
|
18 |
|
Урок розвитку мовлення. Користування орфографічним словником. |
користується алфавітом у роботі з навчальними словниками; [2 МОВ 4.1] |
|
СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА |
||||
19 |
|
Розпізнаю близькі за значенням слова. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням; [2 МОВ 4.1] розрізняє пряме й переносне значення слів; [2 МОВ 4.1] розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; [2 МОВ 4.1] |
|
20 |
|
Робота з близькими за значенням словами. |
|
|
21 |
|
Розпізнаю протилежні за значенням слова. Розподіляю слова на групи. |
|
|
22 |
|
Робота з протилежними за значенням словами. |
|
|
23 |
|
Розрізняю пряме і переносне значення слова. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] пояснює різні значення багатозначних слів (з допомогою вчителя); [2 МОВ 4.1] розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; [2 МОВ 4.1] доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні; [2 МОВ 4.1] |
|
24 |
|
Робота з словами з прямим i переносним значенням. |
|
|
25 |
|
Лексичні значення багатозначних слів. Пояснюю значення багатозначних слів. |
|
|
26 |
|
Робота із багатозначними словами. Доречне вживання слів різних лексичних груп у власному мовленні. Навчаюсь доречно вживати слова в мовленні. |
|
|
27 |
|
Діагностувальна робота № 2 Робота з мовними одиницями. |
|
|
СЛОВА-НАЗВИ ПРЕДМЕТІВ, ОЗНАК, ДІЙ, ЧИСЕЛ |
||||
28 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Поняття про слова — назви предметів (іменники). Навчаюся розрізняти слова, що називають предмети. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] записує слова в таблицю; [2 МОВ 3.1] розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; [2 МОВ 4.1] |
|
29 |
|
Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання хто? що? Навчаюся добирати слова, що називають предмети. |
|
|
30 |
|
Іменники — назви істот і неістот. Розпізнавання слів — назв предметів, які відповідають на питання хто? або що? |
|
|
31 |
|
Навчаюся розрізняти слова, що називають предмети. Розрізняю слова, що відповідають на питання хто? |
|
|
32 |
|
Іменники — власні і загальні назви. Розрізняю слова, що є загальними і власними назвами. |
|
|
33 |
|
Урок розвитку мовлення. Складання розповіді за ілюстрацією до казки «Два цапки». Вправляння в літературній вимові дзвінких приголосних звуків. |
створює власне висловлювання за ілюстраціями; [2 МОВ 1.6] дотримується правил спілкування; [2 МОВ 1.8] використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); [2 МОВ 1.7] регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; [2 МОВ 1.7] правильно вимовляє й записує слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим; [2 МОВ 4.1] |
|
34 |
|
Велика буква у власних назвах. Правило вживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей. Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; [2 МОВ 4.1] правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах; [2 МОВ 4.1] розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; [2 МОВ 4.1] |
|
35 |
|
Написання з великої букви кличок тварин. Навчаюся писати клички тварин. |
|
|
36 |
|
Правило вживання великої букви в назвах країн, міст, сіл, річок, гір та ін. Навчаюся писати назви країн, міст, сіл, річок, гір. |
|
|
37 |
|
Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища. |
|
|
38 |
|
Урок розвитку мовлення. Побудова діалогу. Закріплення знань про способи позначення м’яких приголосних звуків. |
бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи; [2 МОВ 1.7] вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення; [2 МОВ 1.6] користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами); [2 МОВ 1.8] дотримуться правил спілкування; [2 МОВ 1.8] |
|
39 |
|
Число іменників. Змінювання іменників за числами (один —багато). Навчаюся змінювати слова — назви предметів. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; [2 МОВ 4.1] змінює іменники за числами (один – багато); [2 МОВ 4.1] сприймає й обговорює прості медіапродукти; [2 МОВ 1.1], [2 МОВ 2.1], [2 МОВ 1.4], [2 МОВ 2.2] |
|
40 |
|
Навчаюся змінювати слова — назви предметів. Уживання в мовленні іменників. |
|
|
41 |
|
Розрізняю власні та загальні назви. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; [2 МОВ 4.1] правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах; [2 МОВ 4.1] розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; [2 МОВ 4.1] |
|
42 |
|
Тренування у написанні імен. Навчаюся писати клички тварин. |
|
|
43 |
|
Урок розвитку мовлення. Навчаюся писати запрошення на день народження |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] обмінюється елементарними письмовими повідомленнями (записка, лист, вітальна листівка та ін.); [2 МОВ 3.2] обирає для написання повідомлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо); [2 МОВ 3.2] |
|
44 |
|
Змінювання іменників за числами (один —багато). |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; [2 МОВ 4.1] змінює іменники за числами (один – багато); [2 МОВ 4.1] |
|
45 |
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами предметів. |
|
|
46 |
|
Вживання числа іменників. |
|
|
47 |
|
Діагностувальна робота № 3 Диктант |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] |
|
48 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Поняття про слова — назви ознак предметів (прикметники). Навчаюсь розрізняти слова –– назви ознак предметів. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст; [2 МОВ 3.3] виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя); [2 МОВ 3.3] впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? окремо та в реченнях, у тексті; [2 МОВ 4.1] добирає до відомого предмета відповідні ознаки; [2 МОВ 4.2] |
|
49 |
|
Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Навчаюсь добирати слова — назви ознак предметів. |
|
|
50 |
|
Урок розвитку мовлення. Навчаюся складати розповіді. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8] |
|
51 |
|
Навчаюсь розрізняти слова –– назви ознак предметів. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? окремо та в реченнях, у тексті; [2 МОВ 4.1] добирає до відомого предмета відповідні ознаки; [2 МОВ 4.2] утворює словосполучення іменників з прикметниками; [2 МОВ 4.1] розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; [2 МОВ 4.1] |
|
52 |
|
Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? |
|
|
53 |
|
Діагностувальна робота №4 Робота з мовними одиницями. |
|
|
54 |
|
Аналіз діагностувальної роботи.
|
|
|
55 |
|
Зв’язок прикметників з іменниками. Утворення словосполучень іменників із прикметниками. Навчаюсь утворювати сполучення слів зі словами — назвами ознак предметів. |
|
|
56 |
|
Зв’язок прикметників з іменниками. Утворення словосполучень іменників із прикметниками. Навчаюсь утворювати сполучення слів зі словами — назвами ознак предметів. |
|
|
57 |
|
Урок розвитку мовлення. Навчаюся зв’язно висловлювати думки. |
впевнено висловлює свої думки; [2 МОВ 1.6] пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] |
|
58 |
|
Слова – назви дій предметів (дієслова). Навчаюся визначати слова – назви дій предметів. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] впізнає слова-назви дій, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1] добирає влучно дієслова для висловлення власних думок; [2 МОВ 4.2] записує слова в таблицю; [2 МОВ 3.1] вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення; [2 МОВ 1.6] користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами); [2 МОВ 1.8] дотримуться правил спілкування; [2 МОВ 1.8] обмінюється елементарними письмовими повідомленнями (записка, лист, вітальна листівка та ін.); [2 МОВ 3.2] обирає для написання повідомлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо); [2 МОВ 3.2] |
|
59 |
|
Навчаюся складати речення з дієсловами. Навчальний діалог. |
|
|
60 |
|
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Доповнення речень. |
|
|
61 |
|
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом. |
|
|
62 |
|
Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Листівка. Складання вітання |
|
|
63 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова – назви дій предметів (дієслова)». Діагностувальна робота № 5 Списування |
|
|
64 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Слова —назви чисел (числівники). Навчаюся визначати слова, які називають числа. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки?; [2 МОВ 4.1] утворює словосполучення числівників з іменниками; [2 МОВ 4.1] розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8] |
|
65 |
|
Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант |
|
|
66 |
|
Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числівниками. Ребуси. |
|
|
67 |
|
Урок розвитку мовлення. Навчаюся писати записку. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] обмінюється елементарними письмовими повідомленнями (записка, лист, вітальна листівка та ін.); [2 МОВ 3.2] обирає для написання повідомлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо); [2 МОВ 3.2] |
|
68 |
|
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки?; [2 МОВ 4.1] утворює словосполучення числівників з іменниками; [2 МОВ 4.1] |
|
69 |
|
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником. |
|
|
70 |
|
Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок. |
|
|
71 |
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1] добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки?; [2 МОВ 4.1] розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (частинами мови); [2 МОВ 4.1] |
|
72 |
|
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі. |
|
|
73 |
|
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. |
|
|
74 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова — назви чисел (числівники)». |
|
|
75 |
|
Діагностувальна робота № 6 Діалог |
бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи; [2 МОВ 1.7] вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення; [2 МОВ 1.6] користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами); [2 МОВ 1.8] дотримуться правил спілкування; [2 МОВ 1.8] |
|
76 |
|
Урок розвитку мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1]створює власне висловлювання за ілюстраціями; [2 МОВ 1.6] дотримується правил спілкування; [2 МОВ 1.8] використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); [2 МОВ 1.7] регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; [2 МОВ 1.7] |
|
77 |
|
Службові слова. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів; [2 МОВ 4.1] пов’язує між собою слова за допомогою службових слів; [2 МОВ 4.1] |
|
78 |
|
Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень. |
|
|
79 |
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. |
|
|
80 |
|
Урок розвитку мовлення. Навчаюся складати розповідь на основі спостережень. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8] впевнено висловлює свої думки; [2 МОВ 1.6] розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (частинами мови); [2 МОВ 4.1] |
|
81 |
|
Діагностувальна робота № 7. Усний твір |
створює власне висловлювання за ілюстраціями; [2 МОВ 1.6] дотримується правил спілкування; [2 МОВ 1.8] використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); [2 МОВ 1.7] регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; [2 МОВ 1.7] |
|
РЕЧЕННЯ |
||||
82 |
|
Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розпізнає речення за його основними ознаками; [2 МОВ 4.1] пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування; [2 МОВ 4.2] правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень; [2 МОВ 4.12] поширює речення словами за поданими питаннями; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма; [2 МОВ 4.2] сприймає й обговорює прості медіапродукти; [2 МОВ 1.1], [2 МОВ 2.1], [2 МОВ 1.4], [2 МОВ 2.2] |
|
83 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. |
|
|
84 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. |
|
|
85 |
|
Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення |
|
|
86 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (розповідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися» |
|
|
87 |
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки. |
|
|
88 |
|
Урок розвитку мовлення. Відвідаємо театр. |
розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8] впевнено висловлює свої думки; [2 МОВ 1.6] обговорює зміст і форму простих медіапродуктів, розповідає, про що в них ідеться; [2 МОВ 2.2] |
|
89 |
|
Навчаюся складати різні за інтонацією речення. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] поширює речення словами за поданими питаннями; розпізнає речення за його основними ознаками; [2 МОВ 4.1] пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування; [2 МОВ 4.2] правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень; [2 МОВ 4.12] поширює речення словами за поданими питаннями; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма; [2 МОВ 4.2] складає і записує речення за малюнком, на задану тему; [2 МОВ 4.2] |
|
90 |
|
Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями. |
|
|
91 |
|
Навчаюся складати речення за малюнками. |
|
|
92 |
|
Навчаюся складати речення за малюнками. Навчальний діалог |
|
|
93 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення». |
|
|
94 |
|
Урок розвитку мовлення. Навчаюся складати розповідь на основі власного досвіду. |
розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8] впевнено висловлює свої думки; [2 МОВ 1.6] |
|
95 |
|
Діагностувальна робота № 8. Диктант |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] |
|
ТЕКСТ |
||||
96 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розпізнає текст за основними ознаками; [2 МОВ 4.1] |
|
97 |
|
Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку; [2 МОВ 4.1] сприймає й обговорює прості медіапродукти; [2 МОВ 1.1], [2 МОВ 2.1], [2 МОВ 1.4], [2 МОВ 2.2] |
|
98 |
|
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] знаходить у художні текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль; [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2] |
|
99 |
|
Діагностувальна робота №9. Робота з мовними одиницями. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] |
|
100 |
|
Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення; [2 МОВ 4.1] добирає заголовок до тексту; [2 МОВ 4.2] |
|
101 |
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту |
|
|
102 |
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом. |
|
|
103 |
|
Урок розвитку мовлення. Уживання службових слів у мовленні. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] пов’язує між собою слова за допомогою службових слів; [2 МОВ 4.1] створює власне висловлювання за ілюстраціями; [2 МОВ 1.6] дотримується правил спілкування; [2 МОВ 1.8] використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); [2 МОВ 1.7] регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; [2 МОВ 1.7] |
|
104 |
|
Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя; [2 МОВ 4.2] використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів; [2 МОВ 4.2] |
|
105 |
|
Навчаюся складати текст за серією малюнків |
|
|
106 |
|
Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями. |
|
|
107 |
|
Навчаюся складати текст про події із власного життя. |
|
|
108 |
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. |
|
|
109 |
|
Діагностувальна робота №10. Диктант |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] |
|
110 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Урок розвитку мовлення. Навчаюся складати розповідь за поданим початком. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя; [2 МОВ 4.2] використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів; [2 МОВ 4.2] |
|
111 |
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку. |
|
|
112 |
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу |
|
|
113 |
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] перевіряє і вдосконалює тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3] |
|
114 |
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти. |
|
|
115 |
|
Урок розвитку мовлення. Навчаюся складати загадки. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя; [2 МОВ 4.2] використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів; [2 МОВ 4.2] |
|
116 |
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. |
|
|
117 |
|
Діагностувальна робота № 11. Робота з мовними одиницями. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] |
|
ПОВТОРЕННЯ |
||||
118 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] правильно читає (напам’ять або із запису) український алфавіт; [2 МОВ 4.1] розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру; [2 МОВ 4.1] користується алфавітом у роботі з навчальними словниками; [2 МОВ 4.1] розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; [2 МОВ 4.1] розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1] добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки?; [2 МОВ 4.1] |
|
119 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
120 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
121 |
|
Урок розвитку мовлення. Робота над розвитком мовлення учнів. Удосконалення мовленнєвих умінь учнів. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя; [2 МОВ 4.2] використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів; [2 МОВ 4.2] |
|
122 |
|
Урок розвитку мовлення. Що я знаю про комп’ютер? |
|
|
123 |
|
Повторення вивченого за рік. |
пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення; [2 МОВ 4.1] добирає заголовок до тексту; [2 МОВ 4.2] |
|