Календарне планування з української мови

Про матеріал
Документ містить календарне планування з української мови (за підручником: М. С. Вашуленко, С. Г. Дубовик «Українська мова та читання» (частина І) з очікуваними результатами навчання здобувачів освіти.
Перегляд файлу

Українська мова

За підручником «Українська мова та читання»  (частина І)

М.С. Вашуленко, С.Г. Дубовик

 Годин на рік - 123 години, 3.5 год на тиждень

п/п

Дата

Тема уроку

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

 

Примітка

ЗВУКИ І БУКВИ

1

 

Звуки слова. поняття про звук як елемент людської мови. Звуковий аналіз слів.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1]

 

2

 

Поняття про букву як писемний знак, що позначає звук. Звуко-буквенний аналіз слів. Аналізую звуко-буквенний склад слова.  

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово; [2 МОВ 4.2]

 

3

 

Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах. Експериментую зі словами.

 

4

 

Урок розвитку мовлення. Користування словами ввічливості.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами); [2 МОВ 1.8]

 

5

 

Літературна вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] правильно вимовляє й записує слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим; [2 МОВ 4.1]

 

6

 

Вимова і написання слів із апострофом. Спостереження за твердою вимовою приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Навчаюся вимовляти і писати слова з апострофом.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] виправляє орфографічні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя); [2 МОВ 3.3] правильно вимовляє й записує слова з апострофом; [2 МОВ 4.1]

 

7

 

Написання слів з апострофом.

 

8

 

Основні правила вживання апострофа.

 

9

 

Наголос. Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові. Навчаюся правильно наголошувати слова.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] правильно наголошує загальновживані слова; [2 МОВ 4.1] експериментує з наголосом: порівнює і пояснює значення слів, які відрізняються лише наголосом [2 МОВ 4.2]

 

10

 

Тренувальні вправи на визначення наголосу в словах. Експериментую з наголосом у словах

 

11

 

Урок розвитку мовлення. Спостереження за роллю наголосу.

 

12

 

Склад слова. Уявлення про складоутворювальну роль голосних звуків. Навчаюся ділити слова на склади.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] відновлює деформований текст з 3-4 речень; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] ділить слова на склади; [2 МОВ 4.1] переносить слова з рядка в рядок складами; [2 МОВ 4.1] не відриває при переносі від слова склад, позначений однією буквою; [2 МОВ 4.1] правильно переносить слова зі збігом приголосних, з літерами ь, й, буквосполученнями дж, дз, йо, ьо, апострофом; [2 МОВ 4.1]

 

13

 

Перенос частин слів із рядка в рядок по складах. Правило переносу слів зі складами, позначеними однією буквою.Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. Навчаюся переносити слова з рядка в рядок.

 

14

 

Правила переносу частин слів із буквами й та ь у середині слів. Правила переносу слів із буквосполученнями ьо, йо.

Навчаюся переносити слова з рядка в рядок.

 

15

 

Правила переносу слів із буквосполученнями дж, дз.

Правило переносу слів із апострофом.

Навчаюся переносити слова з рядка в рядок.

 

16

 

Українська абетка. Поняття про абетку (алфавіт) як сукупність букв, що прийнята у писемності певної мови. Вправляння у розташуванні слів за абеткою з орієнтацією на першу букву слова. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом.

Діагностувальна робота 1 Списування

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] правильно читає (напам’ять або із запису) український алфавіт; [2 МОВ 4.1] розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру; [2 МОВ 4.1] користується алфавітом у роботі з навчальними словниками; [2 МОВ 4.1]

 

17

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Користування алфавітом у роботі з навчальними словниками. Навчаюсь користуватися алфавітом.

 

18

 

Урок розвитку мовлення. Користування орфографічним словником.

користується алфавітом у роботі з навчальними словниками; [2 МОВ 4.1]

 

СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА

19

 

Розпізнаю близькі за значенням слова.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням; [2 МОВ 4.1] розрізняє пряме й переносне значення слів; [2 МОВ 4.1] розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; [2 МОВ 4.1]

 

20

 

Робота з близькими за значенням словами.

 

21

 

Розпізнаю протилежні за значенням слова. Розподіляю слова на групи.

 

22

 

Робота з протилежними за значенням словами.

 

23

 

Розрізняю пряме і переносне значення слова.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] пояснює різні значення багатозначних слів (з допомогою вчителя); [2 МОВ 4.1] розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; [2 МОВ 4.1] доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні; [2 МОВ 4.1]

 

24

 

Робота з словами з прямим i переносним значенням.

 

25

 

Лексичні значення багатозначних слів. Пояснюю значення багатозначних слів.

 

26

 

Робота із багатозначними словами. Доречне вживання слів різних лексичних груп у власному мовленні. Навчаюсь доречно вживати слова в мовленні.

 

27

 

Діагностувальна робота № 2 Робота з мовними одиницями.

 

СЛОВА-НАЗВИ ПРЕДМЕТІВ, ОЗНАК, ДІЙ, ЧИСЕЛ

28

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Поняття про слова — назви предметів (іменники). Навчаюся розрізняти слова, що називають предмети.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] записує слова в таблицю; [2 МОВ 3.1] розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; [2 МОВ 4.1]

 

29

 

Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання хто? що? Навчаюся добирати слова, що називають предмети.

 

30

 

Іменники — назви істот і неістот. Розпізнавання слів — назв предметів, які відповідають на питання хто? або що?

 

31

 

Навчаюся розрізняти слова, що називають предмети.   Розрізняю слова, що відповідають на питання хто?

 

32

 

Іменники — власні і загальні назви. Розрізняю слова, що є загальними і власними назвами.

 

33

 

Урок розвитку мовлення. Складання розповіді за ілюстрацією до казки «Два цапки». Вправляння в літературній вимові дзвінких приголосних звуків.

створює власне висловлювання за ілюстраціями; [2 МОВ 1.6] дотримується правил спілкування; [2 МОВ 1.8] використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); [2 МОВ 1.7] регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; [2 МОВ 1.7] правильно вимовляє й записує слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим; [2 МОВ 4.1]

 

34

 

Велика буква у власних назвах. Правило вживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей. Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; [2 МОВ 4.1] правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах; [2 МОВ 4.1] розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; [2 МОВ 4.1]

 

35

 

Написання з великої букви кличок тварин. Навчаюся писати клички тварин.

 

36

 

Правило вживання великої букви в назвах країн, міст, сіл, річок, гір та ін. Навчаюся писати назви країн, міст, сіл, річок, гір.

 

37

 

Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища.

 

38

 

Урок розвитку мовлення. Побудова діалогу. Закріплення знань про способи позначення м’яких приголосних звуків.

бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи; [2 МОВ 1.7] вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення; [2 МОВ 1.6] користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами); [2 МОВ 1.8] дотримуться правил спілкування; [2 МОВ 1.8]

 

39

 

Число іменників. Змінювання іменників за числами (один —багато). Навчаюся змінювати слова — назви предметів.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; [2 МОВ 4.1] змінює іменники за числами (один – багато); [2 МОВ 4.1] сприймає й обговорює прості медіапродукти; [2 МОВ 1.1], [2 МОВ 2.1], [2 МОВ 1.4], [2 МОВ 2.2]

 

40

 

Навчаюся змінювати слова — назви предметів.  Уживання в мовленні іменників.

 

41

 

Розрізняю власні та загальні назви.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; [2 МОВ 4.1] правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах; [2 МОВ 4.1] розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; [2 МОВ 4.1]

 

42

 

Тренування у написанні імен. Навчаюся писати клички тварин. 

 

43

 

Урок розвитку мовлення. Навчаюся писати запрошення на день народження

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] обмінюється елементарними письмовими повідомленнями (записка, лист, вітальна листівка та ін.); [2 МОВ 3.2] обирає для написання повідомлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо); [2 МОВ 3.2]

 

44

 

Змінювання іменників за числами (один —багато).

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розташовує слова й віршові строфи в колонку; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?; [2 МОВ 4.1] змінює іменники за числами (один – багато); [2 МОВ 4.1]

 

45

 

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами предметів.

 

46

 

Вживання числа іменників.

 

47

 

Діагностувальна робота № 3 Диктант

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1]

 

48

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Поняття про слова — назви ознак предметів (прикметники).

Навчаюсь розрізняти слова –– назви ознак предметів.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст; [2 МОВ 3.3] виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила (самостійно і з допомогою вчителя); [2 МОВ 3.3] впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? окремо та в реченнях, у тексті; [2 МОВ 4.1] добирає до відомого предмета відповідні ознаки; [2 МОВ 4.2]

 

49

 

Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Навчаюсь добирати слова — назви ознак предметів.

 

50

 

Урок розвитку мовлення. Навчаюся складати розповіді.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8]

 

51

 

Навчаюсь розрізняти слова –– назви ознак предметів.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? окремо та в реченнях, у тексті; [2 МОВ 4.1] добирає до відомого предмета відповідні ознаки; [2 МОВ 4.2] утворює словосполучення іменників з прикметниками; [2 МОВ 4.1] розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; [2 МОВ 4.1]

 

52

 

Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?

 

53

 

Діагностувальна робота №4 Робота з мовними одиницями.

 

54

 

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

55

 

Зв’язок прикметників з іменниками. Утворення словосполучень іменників із прикметниками. Навчаюсь утворювати сполучення слів зі словами — назвами ознак предметів.

 

56

 

Зв’язок прикметників з іменниками. Утворення словосполучень іменників із прикметниками. Навчаюсь утворювати сполучення слів зі словами — назвами ознак предметів.

 

57

 

Урок розвитку мовлення. Навчаюся зв’язно висловлювати думки.

впевнено висловлює свої думки; [2 МОВ 1.6] пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1]

 

58

 

Слова – назви дій предметів (дієслова). Навчаюся визначати слова – назви дій предметів.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] впізнає слова-назви дій, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1] добирає влучно дієслова для висловлення власних думок; [2 МОВ 4.2] записує слова в таблицю; [2 МОВ 3.1] вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення; [2 МОВ 1.6] користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами); [2 МОВ 1.8] дотримуться правил спілкування; [2 МОВ 1.8] обмінюється елементарними письмовими повідомленнями (записка, лист, вітальна листівка та ін.); [2 МОВ 3.2] обирає для написання повідомлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо); [2 МОВ 3.2]

 

59

 

Навчаюся складати речення з дієсловами. Навчальний діалог.

 

60

 

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Доповнення речень.

 

61

 

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом.

 

62

 

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Листівка. Складання вітання

 

63

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова – назви дій предметів (дієслова)».

Діагностувальна робота № 5 Списування

 

64

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Слова —назви чисел (числівники). Навчаюся визначати слова, які називають числа.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки?; [2 МОВ 4.1] утворює словосполучення числівників з іменниками; [2 МОВ 4.1] розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8]

 

65

 

Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант

 

66

 

Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числівниками. Ребуси.

 

67

 

Урок розвитку мовлення. Навчаюся писати записку.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] обмінюється елементарними письмовими повідомленнями (записка, лист, вітальна листівка та ін.); [2 МОВ 3.2] обирає для написання повідомлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо); [2 МОВ 3.2]

 

68

 

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки?; [2 МОВ 4.1] утворює словосполучення числівників з іменниками; [2 МОВ 4.1]

 

69

 

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником.

 

70

 

Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок.

 

71

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1] добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки?; [2 МОВ 4.1] розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (частинами мови); [2 МОВ 4.1]

 

72

 

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі.

 

73

 

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень.

 

74

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова — назви чисел (числівники)». 

 

75

 

Діагностувальна робота № 6 Діалог

бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи; [2 МОВ 1.7] вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення; [2 МОВ 1.6] користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами); [2 МОВ 1.8] дотримуться правил спілкування; [2 МОВ 1.8]

 

76

 

Урок розвитку мовлення. Складання розповіді за серією малюнків.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1]створює власне висловлювання за ілюстраціями; [2 МОВ 1.6] дотримується правил спілкування; [2 МОВ 1.8] використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); [2 МОВ 1.7] регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; [2 МОВ 1.7]

 

77

 

Службові слова. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів; [2 МОВ 4.1] пов’язує між собою слова за допомогою службових слів; [2 МОВ 4.1]

 

78

 

Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень.

 

79

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні.

 

80

 

Урок розвитку мовлення. Навчаюся складати розповідь на основі спостережень.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8] впевнено висловлює свої думки; [2 МОВ 1.6] розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (частинами мови); [2 МОВ 4.1]

 

81

 

Діагностувальна робота № 7. Усний твір

створює власне висловлювання за ілюстраціями; [2 МОВ 1.6] дотримується правил спілкування; [2 МОВ 1.8] використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); [2 МОВ 1.7] регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; [2 МОВ 1.7]

 

РЕЧЕННЯ

82

 

Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розпізнає речення за його основними ознаками; [2 МОВ 4.1] пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування; [2 МОВ 4.2] правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень; [2 МОВ 4.12] поширює речення словами за поданими питаннями; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма; [2 МОВ 4.2] сприймає й обговорює прості медіапродукти; [2 МОВ 1.1], [2 МОВ 2.1], [2 МОВ 1.4], [2 МОВ 2.2]

 

83

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень.

 

84

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень.

 

85

 

Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення

 

86

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (розповідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися»

 

87

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки.

 

88

 

Урок розвитку мовлення. Відвідаємо театр.

розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8] впевнено висловлює свої думки; [2 МОВ 1.6] обговорює зміст і форму простих медіапродуктів, розповідає, про що в них ідеться; [2 МОВ 2.2]

 

89

 

Навчаюся складати різні за інтонацією речення.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] поширює речення словами за поданими питаннями; розпізнає речення за його основними ознаками; [2 МОВ 4.1] пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування; [2 МОВ 4.2] правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень; [2 МОВ 4.12] поширює речення словами за поданими питаннями; використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма; [2 МОВ 4.2] складає і записує речення за малюнком, на задану тему; [2 МОВ 4.2]

 

90

 

Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями.

 

91

 

Навчаюся складати речення за малюнками.

 

92

 

Навчаюся складати речення за малюнками. Навчальний діалог

 

93

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення».

 

94

 

Урок розвитку мовлення. Навчаюся складати розповідь на основі власного досвіду.

розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8] впевнено висловлює свої думки; [2 МОВ 1.6]

 

95

 

Діагностувальна робота № 8. Диктант

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1]

 

ТЕКСТ

96

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розпізнає текст за основними ознаками; [2 МОВ 4.1]

 

97

 

Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку; [2 МОВ 4.1] сприймає й обговорює прості медіапродукти; [2 МОВ 1.1], [2 МОВ 2.1], [2 МОВ 1.4], [2 МОВ 2.2]

 

98

 

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] знаходить у художні текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль; [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2]

 

99

 

Діагностувальна робота №9. Робота з мовними одиницями.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1]

 

100

 

Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення; [2 МОВ 4.1] добирає заголовок до тексту; [2 МОВ 4.2]

 

101

 

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту

 

102

 

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом.

 

103

 

Урок розвитку мовлення. Уживання службових слів у мовленні.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] пов’язує між собою слова за допомогою службових слів; [2 МОВ 4.1] створює власне висловлювання за ілюстраціями; [2 МОВ 1.6] дотримується правил спілкування; [2 МОВ 1.8] використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); [2 МОВ 1.7] регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; [2 МОВ 1.7]

 

104

 

Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя; [2 МОВ 4.2] використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів; [2 МОВ 4.2]

 

105

 

Навчаюся складати текст за серією малюнків

 

106

 

Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями.

 

107

 

Навчаюся складати текст про події із власного життя.

 

108

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему.

 

109

 

Діагностувальна робота №10. Диктант

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1]

 

110

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Урок розвитку мовлення. Навчаюся складати розповідь за поданим початком.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя; [2 МОВ 4.2] використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів; [2 МОВ 4.2]

 

111

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку.

 

112

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу

 

113

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] перевіряє і вдосконалює тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3]

 

114

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти.

 

115

 

Урок розвитку мовлення. Навчаюся складати загадки.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя; [2 МОВ 4.2] використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів; [2 МОВ 4.2]

 

116

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему.

 

117

 

Діагностувальна робота № 11.  Робота з мовними одиницями.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1]

 

ПОВТОРЕННЯ

118

 

Повторення вивченого матеріалу.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] аналізує звуко-буквений склад слова; [2 МОВ 4.1] правильно читає (напам’ять або із запису) український алфавіт; [2 МОВ 4.1] розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру; [2 МОВ 4.1] користується алфавітом у роботі з навчальними словниками; [2 МОВ 4.1] розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; [2 МОВ 4.1] розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1] добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки?; [2 МОВ 4.1]

 

119

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

120

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

121

 

Урок розвитку мовлення. Робота над розвитком мовлення учнів. Удосконалення мовленнєвих умінь учнів.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя; [2 МОВ 4.2] використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів; [2 МОВ 4.2]

 

122

 

Урок розвитку мовлення. Що я знаю про комп’ютер?

 

123

 

Повторення вивченого за рік.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв; [2 МОВ 3.1] дотримується свідомо гігієнічних правил письма; [2 МОВ 3.1] дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення; [2 МОВ 3.1] розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх призначення; [2 МОВ 4.1] добирає заголовок до тексту; [2 МОВ 4.2]

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 червня 2023
Переглядів
176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку