КВЕСТ "Це моя земля, це моя країна..."

Про матеріал
Матеріал можна використати під час гри -квесту "Це моя земля, це моя країна..." У розробці подано маршрутні листи, детально описано зміст завдань, подано дидактичні матеріали історичного, природничого. фольклорного, творчого, мистецького характеру про Україну
Перегляд файлу

Квест «Це моя земля, це моя країна …»

 

Мета: виховувати повагу і інтерес до минулого нашого народу; розуміння своєї причетності до всіх подій, які відбуваються в Україні; формувати ціннісне ставлення до держави, суспільства, мови, сім’ї, самого себе, національну свідомість майбутніх будівників суверенної Української держави. виховувати повагу і інтерес до минулого нашого народу; розуміння своєї причетності до всіх подій, які відбуваються в Україні; формувати ціннісне ставлення до держави, суспільства, мови, сім’ї, самого себе, національну свідомість майбутніх будівників суверенної Української держави.

 

Обладнання: маршрутні листи, картки із завданнями.

 

Хід гри

І. Організаційна частина.

ІІ. Основна частина.

1.Вступне слово вчителя.

-Діти, я прочитаю вам вірш-загадку, а ви, відгадавши її, дізнаєтесь, про що мова піде сьогодні.

На землі великій є одна країна,гарна, неповторна, красна, як калина.

І живуть тут люди добрі, працьовиті, і скажу, до речі, ще й талановиті.

Землю засівають і пісні співають, на бандурі грають і вірші складають

Про ліси і гори, і про синє море, про людей і квіти.

То скажіть же, діти, що це за країна? Славна незалежна наша… (Україна).

- Україна…Це не просто слово. Це не назва на географічній карті. Це наша домівка, де мама і тато, де тепло й затишно. Це славна земля з довгою історією, яку творив волелюбний народ. 

2.Прийом «Мікрофон»

-А які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте слово «Україна»?

- Є щось святе в словах: мій рідний край.

Для мене — це матусі ніжна пісня

І рідний сад, від квіту білосніжний,

І той калиновий у тихім лузі гай.

Для мене — це твої стежки й мої,

В містах і селах стоптані любовно,

Й пісень людські прозорі ручаї,

Усе, що серцю рідне невимовно.

 

3.Оголошення теми й мети гри.

-Та що знаємо ми про нашу Вітчизну? Чим можемо поділитися зі світом? Чим пишаємося? Про що ніколи не забудемо?  Сьогодні ми з вами в ході квесту спробуємо дати відповіді на ці питання.

4.Актуалізація опорних знань.  Поділ на команди. Ознайомлення з маршрутними листами.

Перед початком подорожі пригадаймо, що  ж таке квест?

По-перше, квест – це командна гра, тому ми з вами поділимось на команди.

Для цього підійдіть до чарівного мішечка й витягніть метелик.

Ті, у кого сині метелики, стають до _________________. Ваша назва команди «Патріот».

Ті, у кого жовті метелики, залишаються зі мною. Ваша назва команди «Геліантус».

Квест – це виконання групами кількох завдань за маршрутним листом.

У нашому квесті їх 7.

 Ознайомлення з маршрутним листом команди «Патріот»                        

Пункт 1.  Історична.                                   

 Пункт 2. Фольклорна.            

Пункт 3.   Природнича.                           

Пункт 4.   Мистецька.                                    

Пункт 5.   Смачна.                                 

Пункт 6.  Спортивна.

Пункт 7.   Творча.                                          

Ознайомлення з маршрутним листом команди «Геліантус»                        

Пункт 1.  Природнича.                                  

 Пункт 2. Смачна.            

Пункт 3.  Фольклорна.                          

Пункт 4.  Спортивна.                                   

Пункт 5.  Творча.                                  

Пункт 6.  Історична.

Пункт 7.   Мистецька.  

-Якщо ви правильно будете виконувати завдання, на кожній зупинці ви отримаєте букву. Результатом роботи кожної команди буде слово.   

 5. Обговорення правил роботи в команді.                                  

-Діти, працюючи разом в команді нам потрібно домовитися правила спілкування, за якими нам буде комфортно працювати. Давайте їх пригадаємо і будемо  дотримуватися.

1.Не викрикувати

2.Поважати один одного

3.Працювати командою

4.Цінувати час

5.Бути позитивним до себе і до інших і т. д.

6. Психологічне налаштування на гру.

-Добре, молодці. А зараз заплющіть очі. Уявіть чисте прозоре небо перед собою, квітчасту галявину. Удихніть подих свіжості, свободи, відчуття неосяжного простору, бажання до пригод. Перед вами - ваші друзі, які готові до захопливих мандрів. За плечима - дорожні рюкзаки, які наповнені нерозгаданими таємницями. Розплющіть очі. Вирушаємо в дорогу.

7. Зупинка «Історична»

Питання команди «Патріот»

Назва герба України (Тризуб)

Люди, які працюють у Верховній Раді України (Депутати).

      Перший космонавт незалежної України (Леонід Каденюк).

Автор музики гімну України (М. Вербицький).

Символ козацької влади (Булава).

Прізвище письменника, якого в народі назвали  Каменяр (Франко).

Назва човна запорозьких козаків (Чайка).

 Питання команди «Геліантус»

Колір прапора України (Жовто-блакитний).

Назва грошей в Україні (Гривні).

Головна вулиця столиці. (Хрещатик).

Автор слів гімну України (П. Чубинський).

Назва Основного закону України (Конституція).

Продукт, по який їздили чумаки до Криму(Сіль).

Сестра Кия, Щека, Хорива (Либідь)

8.Зупинка «Фольклорна»

-Установити відповідність між першою та другою частинами прислів’їв.

Питання команди «Патріот»

Слово не горобець, … (вилетить не спіймаєш).

Хто багато читає, …(той багато знає).

Ранні пташки росу п'ють, …(а пізні сльози ллють).

Більше діла…..(менше слів).

Хто знання має, …(той мур ламає).

Праця годує,  … (а лінь марнує).

Гостре словечко … (коле сердечко).

Питання команди «Геліантус»

Хочеш їсти калачі, … (не сиди на печі).

Наука в ліс не веде, …(а з лісу виводить).

Мудрим ніхто не вродився…(а навчився).

Бджола мала, …(а й та працює)

 Мудрий ніхто не вродився, …(а навчився).

Пташка красна пірям, …(а людина-знаннями).

Бережи хліб на обід, …(а слово на відповідь).

9.Зупинка «Мистецька»

Командам пропонується розмалювати писанки.


Картинки по запросу розмальовка писанка

Похожее изображение


 

10.Зупинка «Природнича»

«Дешифрувальник»

 

1

2

3

АБВГ

ҐДЕЄ

ЖЗИІ

4

5

6

ЇЙКЛ

МНОП

РСТУ

7

8

9

ФХЦЧ

ШЩ

ЬЮЯ

 

Питання команди «Патріот»

 Назва птахів: 6545124 (соловей) , 656541 (сорока)

         

Питання команди «Геліантус»

Назви квітки: 731441 (фіалка) , 6551841 (ромашка)

11.Зупинка «Спортивна»

«Склади пазл»

Командам даються пазли, з яких вони повинні скласти портрет відомого всім українського


спортсмена, та назвати, з яким видом спорту пов’язане життя.


Картинки по запросу портрет Олександра Усика

 

Картинки по запросу василь вірастюк

 


12.Зупинка «Смачна».

 Вибрати з таблиці назви українських страв.    

13.Зупинка «Творча»

Дописати речення так, щоб утворився текст про Україну.

 1.Україна – це моя__________________________. 2.Я тут ____________________. 3.Тут живуть___________________. 4.Вона славна _________________________________________________________________. 5.На цій землі народилися такі відомі люди:__________________________________. 6.Мені подобається_____________________________. 7.Я хочу бачити країну____________________________________.

__________________________________________________________________

 

1.Україна – найбільша країна__________________. 2.Столицею є ______________________________. 3.Мене зачаровують ____________________________. 4. Я шаную ______________________________. 5. Українці славляться_______________________________.6. Нашими символами є_________________________________.7. Я намагатимуся все зробити для того, щоб Україна була__________________________________________.

 

ІІІ. Підбиття підсумків гри (У команди «Патріот» - слово квітуча, у команди «Геліантус» - Україна).

 

docx
Додано
4 червня 2019
Переглядів
797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку