Квест для дітей старшого дошкільного віку
Підготувала: Галина Люклянчук
Тема. Розумники і розумниці
Мета: продовжувати вчити дітей працювати в групах, вміти вислуховувати думку однолітків, відстоювати власну позицію, обґрунтовувати її. Викликати у дітей радісні емоції, внести свято у повсякденне життя. Розвивати логічне мислення, кмітливість; виховувати почуття взаємодопомоги, бажання радіти успіхам друзів.
Матеріали:
демонстраційний: карта-схема, торбинки із завданнями, картинки «Відгадай гру на ілюстрації», «Вигадники».
роздатковий: пензлики, клей, клейонки, серветки, ватман, кубики для гри, призи.
Хід квесту
Вихователь повідомляє дітям, що сьогодні вони вирушають у захоплюючу подорож на пошуки скарбу. Щоб його отримати, слід виконати всі завдання із торбинок. (Діти за картою-схемою шукають торбинки, розкладені в різних куточках групової кімнати із завданнями всередині).
Завдання 1 «Світ навколо нас»
Дайте правильні відповіді на всі запитання. Будьте уважні.
1. Які тварини найвищі на зріст? Варіанти: слони, жирафи, бегемоти.
2. Кого називають «кораблем пустелі»? Варіанти: верблюда, зайця чи ведмедя?
3. А зараз скажіть: хто з перерахованих тварин жив у часи динозаврів? Варіанти відповіді: тигр, крокодил чи вовк.
4. Яка комаха небезпечна для городу? Варіанти: гусениця, мураха, комар.
5. Кого часто можна побачити на землі після дощу? Варіанти відповіді: черв'яка, жука, джмеля.
Завдання 2 «Цікава математика»
Спробуйте швидко і правильно вирішити віршовані задачі.
Їх пасе мала Маруся.
Сім гусей ще біля броду.
Троє вже ввійшли у воду.
Ми попросимо дітей
Полічити всіх гусей. (10)
Стали струнко в один ряд.
Підійшов до них Панас.
Скільки стало всього нас? (7)
3) Купила в крамниці сестричка
Сім метрів шовкової стрічки.
Три метри мені віддала,
А скільки собі узяла? (4)
Він спіймав аж три плотвички.
Кошенятко одну вкрало.
Скільки рибок в нього стало? (2)
Скільки слив з`їла бабуся? (0)
Завдання 3 «Весела аплікація»
У торбинці розрізна картинка. Постарайтесь швиденько зібрати картинку з усіх частин і акуратно приклеїти її на ватман.
Завдання 4 «Казкові загадки»
Діти, ви любите казки? Тоді спробуйте відгадати їх назви.
Завдання 5 «Продовж прислів’я»
Не відкладай на завтра те, …(що можна зробити сьогодні).
Вовків боятися —…(в ліс не ходити).
Хто не робить,…(той не їсть).
Що посієш,…(те й пожнеш).
Зустрічають по одягу,…(а проводжають по розуму).
Щоб трішки перепочити та ще й весело погратися, слід вирішити наступне завдання.
Завдання 6 «Вгадай гру на ілюстрації»
(На картинці зображено, як дошкільнята грають у гру «Бережи предмет. Діти відгадують її та граються)
Завдання 7 «Уважні хлопчики й дівчата»
- Хто з вас зможе відшукати в нашій кімнаті та назвати більше предметів, які мають форму кулі?
- А тепер спробуйте назвати якомога більше предметів фіолетового кольору.
Завдання 8 «Вигадники»
Уважно розгляньте картинку. Спробуйте придумати казку, у якій би були присутні всі ці герої. (Герої з різних казок і мультфільмів)
Ось і настав час дізнатися, який скарб знаходиться в найбільшій торбинці?
(Діти знаходять призи – коробочки з пазлами для кожної дитини).
- Чи сподобалась вам сьогоднішня подорож?
- Яке завдання було найскладнішим?
- Яке завдання найбільше сподобалось?
- Чи задоволені ви отриманим скарбом? Чому?