Квест для учнів початкових класів
Ведуча:
Доброго дня. Сьогодні ми з вами проведемо цікаві змагання між командами табору у формі квесту, тобто всі разом мандруватимете по станціях, де треба буде виконувати певні завдання. У нас є 3 команди: «Капітошки», «Невгамовні», «Екстрим».
Станцій (зупинок) у нас буде 8: казкова, загадкова, секрет, кмітлива, активна, спритна, влучна, рухлива.
У кожної команди буде карта подорожі, де вказані станції по порядку їх проходження та будуть виставлятися бали. Команда, що отримає найбільшу кількість балів, – переможе і отримає смайлики. Виконуючи правильно і вчасно всі завдання, ви отримаєте максимальну кількість балів. За порушення правил чи невиконання завдань будуть ставитися штрафні бали.
Перш ніж розпочати, ми повинні ознайомитися з правилами квесту:
Так що будьте уважними і кмітливими, щоб гарно впоратися із завданнями. Вперед!
Станція «Казкова»
Кожна команда має на початку випробування назвати свою назву та девіз. За це отримують додатковий смайлик.
На цьому етапі командам ставляться запитання, які стосуються виключно українських народних казок. За правильну відповідь можна отримати 5 балів.
Станція «Загадкова»
Кожна команда має на початку випробування назвати свою назву та девіз. За це отримують додатковий смайлик.
Пропонується відгадати 10 загадок, які оцінюються по 5 балів за кожну.
Не звірятко — просто диво,
Невгамовне, пустотливе.
Вгору-вниз, на гілку, з гілки.
Хто це буде, діти? (Білка)
Не сорочка, а сшита,
Не людина, а навчає. (Книжка)
Станція «Секрет»
Кожна команда має на початку випробування назвати свою назву та девіз. За це отримують додатковий смайлик.
На столі стоїть коробка з двома отворами по боках. Кожен учасник команди засовує туди руки, обирає один із предметів, які там знаходяться, і не витягуючи його, має відгадати що це. Тільки відгадавши назву предмета, можна показати його іншим учасникам.
Якщо хтось з учасників спочатку витяг предмет з коробки, а потім назвав його, чи підглядав, команді присуджуються -2 бали за кожне порушення правил. Кожен відгаданий предмет оцінюється в 5 балів.
Станція «Кмітлива»
Кожна команда має на початку випробування назвати свою назву та девіз. За це отримують додатковий смайлик.
Від команди потрібно по три учасники. У вас за спиною буде малюнок певного предмета, якого вам необхідно відгадати. Ви маєте задавати запитання так, щоб ваша команда давала на них відповіді «так» або «ні», якщо від команди буде підказка, то команда отримує -5 балів. На кожну картинку команда має по 2 хвилини. За правильну відповідь команда отримує 5 балів.
Станція «Активна»
Кожна команда має на початку випробування назвати свою назву та девіз. За це отримують додатковий смайлик.
Учасники команди стають в шеренгу. Перший учасник отримує надувну кульку, яку має підбивати обома руками вгору, щоб пройти з нею від початку дистанції, обійти фішку і повернутися. Таку відстань має пройти кожен учасник. На виконання даного етапу дається 7 хвилин. За проходження даної станції команда отримує 10 балів. Якщо кулька лопається, команда отримує -5 балів. Якщо час виконання завдання перевищує відведений час, з команди знімається 2 бали.
Станція «Спритна»
Кожна команда має на початку випробування назвати свою назву та девіз. За це отримують додатковий смайлик.
Учасники команди стають в шеренгу. Перший учасник отримує м’яча, якого має затиснути між колінами. У такому положенні він має проскакати від стартової лінії, дострибати до фішки і повернутися назад. На виконання даного етапу дається 8 хвилин. За проходження даної станції команда отримує 10 балів. Якщо час виконання завдання перевищує відведений час, з команди знімається 2 бали.
Станція «Влучна»
Кожна команда має на початку випробування назвати свою назву та девіз. За це отримують додатковий смайлик.
Учасники отримують по 1 паперовій кульці. Суть гри: попасти кулькою у ящик. Кожен учасник кидає кульку по черзі. Якщо кулька потрапила в ціль, команда отримує 5 балів. Кожен учасник має право лише раз кидати кульку.
Зупинка «Рухлива»
Кожна команда має на початку випробування назвати свою назву та девіз. За це отримують додатковий смайлик.
Команда стає в шеренгу. Кожен учасник команди має провести ногами м’яча між фішками і повернутися назад. На виконання даного етапу дається 8 хвилин. За проходження даної станції команда отримує 10 балів. Якщо час виконання завдання перевищує відведений час, з команди знімається 2 бали.