Квест до декади психологічної служби

Про матеріал
Квест розраховиний для учнів 5-9 класів. Проводиться напротязі всієї декади із виконанням завдань як в школі так і вдома. Розвиток знань про психологію, розуміння емоцій, командний дух Кожному класу роздається конверт в якому є лист і перше завдання. Далі як у звичайному квесті, виконавши завдання команда отримує наступну підказку
Перегляд файлу

 

Квест до декади психологічної служби

Вже стало гарною традицією щороку під час декади психологічної служби проводити квест для учнів школи. Цьогорічний квест розширить знання учнів про психологію, допоможе трішки більше дізнатись про себе. І звісно

Розрахований на учнів 5-9 класів. Розвиток знань про психологію, розуміння емоцій, командний дух

Кожному класу роздається конверт в якому є лист (додаток 1), алфавіт (додаток 2) і перше завдання (додаток 3). В листі інструкція до першого завдання, саме завдання підказка-алфавіт, яка допоможе з паролем для переходу до наступного завдання.

Саме завдання –  це історія про дівчину з грецької міфології (Психея). Потрібно зрозуміти про кого йдеться. Дешифрувати ім’я в цифровий пароль (саме для цього і потрібен алфавіт) 20221126733 і відправити його за вказаною адресою. Після цього клас отримує наступне завдання.

Наступне завдання учні отримують в електронному вигляді (додаток 4). Суть завдання полягає в пошуку символу психології (додаток 5) по школі.

Знайшовши символ його необхідно сфотографувати і так решту (у нас їх було 7). Символи пронумеровані, щоб можна було зрозуміти скільки символів заховано.  Можна уточнити про кількість чи приблизне місце знаходження. Наша школа невелика, тож підказок не було.

Відправивши чи показавши всі фото символів учні отримують нове завдання. Це ряд запитань пов’язаних з психологією (додаток ). Ті учасники,  які відправили правильний пароль 1450193890053 отримують наступне завдання.

Далі необхідно створити картину дотримуючись кольорової гами(). Для цього кожен клас отримує індивідуальне завдання (додаток 6), яке необхідно виконати за 2-3 дні.

Малюнок обмінють на наступне завдання (додаток 7). Суть якого полягає в розгадуванні ребусів, перші букви якого складаються в слово. Це слово «РЕФЛЕКСІЯ»  – саме ним завершуєься квест. Учні збираються в класі, нагороджуються переможці і звісно обмінюються враженнями, рефлексують)

 

 

 


Додаток 1

до стр.

Вітаю вас!!

Сьогодні розпочинається декада практичної психології та соціальної роботи. Вона пройде під девізом: «Знання психології відкриває більше можливостей для сучасної людини у будь-якій галузі життя».

Для вас вона розпочнеться квестом, який триватиме до 12 березня.

Для подорожі квестом вам необхідно запастись терпінням, повагою один до одного, захопити побільше творчості, уяви та фантазії. А також не забудьте, що вам знадобляться ручки, папір, кольорові олівці чи фарби, креативність, нестандартність мислення та наполеглевість

Виконавши перше завдання, ви отримаєте цифровий пароль, який є перепусткою до наступного завдання.

Пароль необхідно відправити сюди https://www.facebook.com/nastasya.poltavka  (це сторінка вашого практичного психолога☺) Якщо пароль правильний, то ви отримаєте наступне завдання!

Успіхів вам! Не забувайте працюючи разом ви впораєтесь швидше!!

 


Додаток 2

Алфавіт

 

 

 

 

 

 


Додаток 3

До стр.

Жила-була дівчина. Вона була наймолодшою донькою царя і цариці.

Страрші сестри були вродливі, а наймолодша мала просто неземну красу, тому ніяк не могла знайти собі нареченого. Старші сестри вже повиходили заміж, а вона все була сама. Батьки дуже переживали за майбутнє своєї донечки, тому звернулися за допомогою до оракула. Щоб той напророчив майбутнє. 

Оракул сказав, що дівчину чекає незвичайна доля. Її треба вдягнути у весільне вбрання і відвести на високу гору, туди і прийде її наречений. Батьки так і зробили. Відвели доньку на гору і залишили саму. Дівчина дуже переживала, що її нареченим буде страшний змій. Але вона помилилася.....опинившись у чарівному замку її чоловіком став сам син Афродіти.

 

Як же звали цю дівчину????


Додаток 4

До стр.

Наступне завдання схоже на полювання. Вам необхідно озброїтись фотоапаратом (смартфон теж підійде) і вполювати всі позначки психології.

Після цього відправте свою здобич за тією ж адресою (або покажіть мені)

Успішного вам полювання!!


Додаток 5

До стр.

 

 

 

 

 

 


Додаток

До стр.

Ці запитання пов’язані  з психологією зайшовши відповіді на них ви отримаєте пароль, відправляйте його на всю теж адресу. Якщо пароль вірний, то швидше читайте наступне завдання.

  • З ним пов’язані перші згадки терміну «психологія»( рік народження)
  • Це поєднання мистецтва і психології (у якому році був вперше введений цей термін)
  • Скільки кружечків у банці звичок(в куточку практичного психолога)
  • Спеціальність «Практична психологія»

 

Відповіді : 1450,

                    арттерапія – 1938,

                    додаток *  – 90,

                    у класифікаторі спеціальностей - 053
Додаток 6

До стр.

Для 9 клас

Вашим завданням буде створення картини. Використовувати можете будь-що: олівці, фарби, фломастери, ручки. Головне дотриматися кольорової гами. Ваш колір викликає відчуття глибокого умиротворення. Експериментально доведено, що при тривалому розгляданні даного кольору, дихання сповільнюється, пульс і кров’яний тиск знижуються. Загальноприйняте психологічне значення кольору — спокій. колір викликає розслабленість і задоволення. Він дає почуття глибокої гармонії, впорядкованості, єднання і захищеності. Тому покривало Діви Марії саме цього кольору. Він відповідає почуттю самосвідомості, а також задоволення або самовіддачі. У стані внутрішнього спокою людина несвідомо відкривається до навколишнього світу, вловлюючи більш тонкі сигнали ззовні. Душевний стан «кольору» створює умови для чуйного естетичного сприйняття. І. Кант називає це «спокійною задоволеністю».

За малюнок ви отримуєте наступне завдання (28 лютого, Четвер)

 

Для 8 класу

Вашим завданням буде створення картини. Використовувати можете будь-що: олівці, фарби, фломастери, ручки. Головне дотриматися кольорової гами. Ваш колір висловлює стабільність, твердість, наполегливість і сталість. Колір не володіє діючою на інших експансивною енергією (як оранжево-червоний), а містить накопичену всередині енергію напруги, що знаходиться не в стані спокою, а готовності до дії. Зовні вона здається статичною. У нього, як у будь-якого іншого основного кольору в залежності від тону, змінюється значення. Чим більше в ньому темно-синього, тим більше твердим, холодним, напруженим, жорстким він сприймається психологічно. Так само, як молекули утворюють певну жорсткість структуру твердого тіла, що не видиму зовні, так і в людській душі виникає відчуття внутрішньої напруги. Це «проникнення в самого себе». Це самоусвідомлення, управління собою, самооцінка. Створюючи стабільність і сталість, колір являє собою систему цінностей. Віддаючи перевагу такому кольору людина, може бути охарактеризована як, твердий у своїх переконаннях, що вміє протистояти внутрішнім і зовнішнім впливам, в т.ч. спокусам.

За малюнок ви отримуєте наступне завдання (28 лютого, Середа)

 

Для 7 класу

Вашим завданням буде створення картини. Використовувати можете будь-що: олівці, фарби, фломастери, ручки. Головне дотриматися кольорової гами. Ваш колір робить самий сильний вплив. Якщо довго дивитися на такий колір, дихання почастішає, підвищиться тиск, частота пульсу зросте. Психологічне значення цього кольору — збудження, стимуляція, активність. Це також реакція на вимогу і виклик. Якщо йде радісна активація — то колір вважається потужною силою. Людина, що вибирає цей колір, сприймає його як стимуляцію, захоплення, сильне рушійне бажання. Це «апетит» у всіх його проявах: від пристрасної любові до власного володіння. Активність кольору — цілеспрямована енергія: фізична активність (спорт); емоційна (палка, пристрасна наснага); це також німб над головою святого; любов як підкорення. Це і прояв влади. Цей колір — це віра у власні сили, впевненість у собі.

За малюнок ви отримуєте наступне завдання (28 лютого, Четвер)

Для 6 класу

Вашим завданням буде створення картини. Використовувати можете будь-що: олівці, фарби, фломастери, ручки. Головне дотриматися кольорової гами. Ваш колір найяскравіший колір. Світлий і сяючий. При потраплянні світла на колір, за рахунок сильного відображення створюється враження ковзання по поверхні. Кольору не вистачає глибини і таємничості темних кольорів. Він відповідає почуттю вільного розвитку, тому даний колір воліють люди, які шукають для саморозвитку мінливі, вільні відносини (може бути, розставання, далекі подорожі, польоти). Колір — це рішення, звільнення, зміна, розвиток, широкий простір. Це пошук нового. Таким чином, він є протилежністю зеленому: розширення — стиснення; зміна — стабільність; свобода — обмеження.

За малюнок ви отримуєте наступне завдання (28 лютого, Середа)

 

Для 5 класу

Вашим завданням буде створення картини. Використовувати можете будь-що: олівці, фарби, фломастери, ручки. Головне дотриматися кольорової гами. Ваш колір виходить при змішуванні червоного і синього. Червоний — це імпульс для завоювання і переживання. Його задоволення здійснюється в синьому. Червоний прагне досягти згоди і єдності шляхом боротьби і захоплення. Синій же прагне до того ж шляхом спокійної самовідданості. Обидва шляхи, і червоного, і синього націлені на єднання. Це колір мрійників. «Чоловічий» червоний і «жіночий» синій перетворюються на що не має статі. 75% дітей у всьому світі, які не досягли статевої зрілості, надайть перевагу цьому кольору. Це єдність протилежностей. Тому його так часто використовують прихильники містичних традицій.

За малюнок ви отримуєте наступне завдання (28 лютого, Четвер)


Додаток 7

До стр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
20 листопада 2019
Переглядів
2417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку