Відбувається підвищення рівня знань і навичок учнів щодо дій у надзвичайних ситуаціях; формування у дітей свідомого ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих; пропаганда культури безпеки життєдіяльності. Підвищення рівня знань і навичок учнів з надання першої медичної допомоги при мінно-вибухових травмах. Підвищення рівня знань і навичок учнів щодо протимінної безпеки.
Квест до Дня цивільного захисту
Мета: підвищення рівня знань і навичок учнів щодо дій у надзвичайних ситуаціях; формування у дітей свідомого ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих; пропаганда культури безпеки життєдіяльності. Підвищення рівня знань і навичок учнів з надання першої медичної допомоги при мінно-вибухових травмах. Підвищення рівня знань і навичок учнів щодо протимінної безпеки.
Хід заходу
Створити маршрут квесту, який включатиме різні завдання, пов'язані з правилами безпеки в надзвичайних ситуаціях. Підготувати матеріали та обладнання для виконання завдань. Роздрукувати маршрутні листи для кожної команди.
Розділяємо учнів на команди. Роздаємо командам маршрутні листи. Після чого оголошується початок квесту.
Очікувані результати:
Учні зможуть правильно діяти у разі виникнення надзвичайної ситуації та сформують свідоме ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих. Вони отримають знання та навички з надання першої медичної допомоги.
Завдання квесту:
Станція 1. "Знавці правил безпеки"
Учні відповідають на запитання про правила безпеки в надзвичайних ситуаціях.
Станція 2. "Евакуація"
Станція 3. "Знавці вибухонебезпечних предметів" (приклади розміщені в додатках нижче)
На столі розкладаються малюнки предметів, схожі на вибухонебезпечні.
Учні по черзі підходять до столу і намагаються розпізнати вибухонебезпечний предмет.
Якщо учень правильно розпізнає предмет, то його команда отримує один бал.
Якщо учень неправильно розпізнає предмет, то його команда отримує один штрафний бал.
Приклади предметів:
Гранати
Міни
Порох
Фітиль
Експлозив
Детонатор
Медведик
Іграшковий автомобіль
Лялька
телефон
станція 4. "Перша медична допомога" (приклади розміщені в додатках нижче)
На столі розкладаються макети травм, отриманих внаслідок вибуху.
Учні по черзі підходять до столу і намагаються надати першу медичну допомогу потерпілому.
Якщо учень правильно надає першу медичну допомогу, команда отримує один бал.
Якщо учень неправильно надає першу медичну допомогу, команда отримує один штрафний бал.
Приклади травм:
Кровотеча
Опіки
Переломи
Станція 5. "Розмінування"
Чи є цей предмет вибухонебезпечним?
Які ознаки вибухонебезпечного предмета?
Як правильно поводитися при виявленні вибухонебезпечного предмета?
В класній кімнаті розкладаються зображення та макети вибухонебезпечних предметів таким чином, щоб не озброєним оком їх було не видно. Учням пропонується оглянути кімнату та знайти всі сховані зображення та макети.
Команда, яка виявить та правильно виконає алгоритм позначення знахідки отримує 10 балів.
Станція 6. "Дешифрувальник" (приклади розміщені в додатках нижче)
Розшифруйте зашифроване слово "міна".
Розшифруйте зашифроване слово "розмінування".
Розшифруйте зашифроване слово "сапер".
Додатки
№3 «Розмінування»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№4 "Перша медична допомога"
№6 "Дешифрувальник"
Розглянь алфавіт, який подано нижче та підстав цифри, які вийшли у тебе в прикладах і склади слова із знайдених літер.
Джерела
Малюнки взяті з інтернет ресурсів.