Квест до дня цивільного захисту

Про матеріал

Відбувається підвищення рівня знань і навичок учнів щодо дій у надзвичайних ситуаціях; формування у дітей свідомого ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих; пропаганда культури безпеки життєдіяльності. Підвищення рівня знань і навичок учнів з надання першої медичної допомоги при мінно-вибухових травмах. Підвищення рівня знань і навичок учнів щодо протимінної безпеки.

Перегляд файлу


Квест до Дня цивільного захисту

Мета: підвищення рівня знань і навичок учнів щодо дій у надзвичайних ситуаціях; формування у дітей свідомого ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих; пропаганда культури безпеки життєдіяльності. Підвищення рівня знань і навичок учнів з надання першої медичної допомоги при мінно-вибухових травмах. Підвищення рівня знань і навичок учнів щодо протимінної безпеки.

 

Хід заходу

Створити маршрут квесту, який включатиме різні завдання, пов'язані з правилами безпеки в надзвичайних ситуаціях. Підготувати матеріали та обладнання для виконання завдань. Роздрукувати маршрутні листи для кожної команди.

Розділяємо учнів на команди. Роздаємо командам маршрутні листи. Після чого оголошується початок квесту.

Очікувані результати:

Учні зможуть правильно діяти у разі виникнення надзвичайної ситуації та сформують свідоме ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих. Вони отримають знання та навички з надання першої медичної допомоги.

 

 Завдання квесту:

Станція 1. "Знавці правил безпеки"

Учні відповідають на запитання про правила безпеки в надзвичайних ситуаціях.

  1. Як діяти у разі пожежі?
  2. Як правильно використовувати вогнегасник?
  3. Як надати першу медичну допомогу при опіках?
  4. Як правильно поводитися під час землетрусу?
  5. Як діяти у разі виявлення вибухонебезпечного предмета?
  6. Як розпізнати вибухонебезпечний предмет?
  7. Як правильно поводитися при виявленні вибухонебезпечного предмета?
  8. Як викликати саперів?
  9. Як надати допомогу при отруєнні?
  10. зупинити кровотечу при мінно-вибуховій травмі?
  11. Як надати допомогу при опіках від вибуху?
  12. Як надати допомогу при переломах при мінно-вибуховій травмі?

 

Станція 2. "Евакуація"

  1. Учні відпрацьовують алгоритм дій у разі пожежі.
  2. Як правильно одягати засоби індивідуального захисту?
  3. Як користуватися евакуаційними виходами?
  4. Як діяти у разі задимлення?

 

 

Станція 3. "Знавці вибухонебезпечних предметів" (приклади розміщені в додатках нижче)

На столі розкладаються малюнки предметів, схожі на вибухонебезпечні.

Учні по черзі підходять до столу і намагаються розпізнати вибухонебезпечний предмет.

Якщо учень правильно розпізнає предмет, то його команда отримує один бал.

Якщо учень неправильно розпізнає предмет,  то його команда отримує один штрафний бал.

Приклади предметів:

Гранати

Міни

Порох

Фітиль

Експлозив

Детонатор

Медведик

Іграшковий автомобіль

Лялька

телефон

 

станція 4. "Перша медична допомога" (приклади розміщені в додатках нижче)

На столі розкладаються макети травм, отриманих внаслідок вибуху.

Учні по черзі підходять до столу і намагаються надати першу медичну допомогу потерпілому.

Якщо учень правильно надає першу медичну допомогу, команда отримує один бал.

Якщо учень неправильно надає першу медичну допомогу, команда отримує один штрафний бал.

Приклади травм:

Кровотеча

Опіки

Переломи

 

Станція 5. "Розмінування"

Чи є цей предмет вибухонебезпечним?

Які ознаки вибухонебезпечного предмета?

Як правильно поводитися при виявленні вибухонебезпечного предмета?

В класній кімнаті розкладаються зображення та макети вибухонебезпечних предметів таким чином, щоб не озброєним оком їх було не видно. Учням пропонується оглянути кімнату та знайти всі сховані зображення та макети.

Команда, яка виявить та правильно виконає алгоритм позначення знахідки отримує 10 балів.

 

Станція 6. "Дешифрувальник" (приклади розміщені в додатках нижче)

Розшифруйте зашифроване слово "міна".

Розшифруйте зашифроване слово "розмінування".

Розшифруйте зашифроване слово "сапер".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

№3 «Розмінування»

 

Граната Ф-1 с запалом Ковешникова.

Ручная граната Ф-1 | OK.RU

Які бувають міни та як діяти, якщо знайшли небезпечний предмет

Міна (військова справа) — Вікіпедія

ZBROYA.info - Информационный портал владельцев оружия.

експлозив - News.bg

Медведик:) | Пикабу

Капсуль-детонатор — Вікіпедія

Купити Дитячий іграшковий автомобіль-самоскид Wader Polesie Преміум,  рухливий кузов, різнокольоровий, ціна 1011.15 ₴ - Prom.ua (ID# 1507437987)

Лялька м'яка з тканини з вишитим особою, 36 см, рожева (53914-2) – фото,  відгуки, характеристики в інтернет-магазині ROZETKA від продавця: ГРАЙ ДОМА  | Купити в Україні: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Львові

Мобільний телефон Nokia 210 DS Grey - Інтернет-магазин МобіМанія

Happyland.ua | Коляска для ляльки Adbor Lily White 06 купити в Харкові,  Києві, Львові, Вінниці. Коляски для ляльок: ціна, огляд, опис, продаж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№4 "Перша медична допомога"

 

home_preparation_2019(lec6)

 

 

Опіки шкіри: правила першої допомоги та лікування: статті клініки Оксфорд  Медікал Київ

 

 

 

№6  "Дешифрувальник"

 

 

 

 

 

 

 

Розглянь алфавіт, який подано нижче та  підстав цифри, які вийшли у тебе в прикладах і склади слова із знайдених літер.

C:\Users\user\Downloads\зображення_viber_2023-09-27_20-49-10-324.png

 

Джерела

Малюнки взяті з інтернет ресурсів.

docx
Додано
21 жовтня 2023
Переглядів
553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку