Квест " До математичних вершин"

Про матеріал
Матеріал квесту можна використати під час проведення тематичного тижня з математики. Можна залучити до участі один клас або декілька класів. Даний квест проведений для учнів 5-7 класів, але в кожній команді були присутні учні з кожного із класів.
Перегляд файлу

 

 

D:\документы\тиждень 21\IMG_20210225_154946.jpg

 

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математичний квест

«Як досягти успіху в житті»

(5-7 класи)

  "Математичний квест" - це гра-подорож по станціях, на яких команді пропонуються різні математичні завдання на кмітливість, деякі носять практичний характер, показують красу, практичність і доступність математики.

Мета гри: розвиток критичного, логічного мислення в учнів, умінь швидко розв’язувати запропоновані ним нестандартні завдання.

Учасники: учні 5-7 класів. Три різнорівневі команди ( в кожній є певна кількість учнів з кожного класу).

Тип заходу: гра-подорож по різним станціям, на яких необхідно виконати певне завдання і отримати  результат. Маршрут учасникам повідомляють консультанти на кожній станції, ними виступають вчителі-предметники.

Час і місце проведення: протягом тижня

Помічники: на кожній станції знаходяться консультанти - вчителі.

Хід заходу

 Всі учасники заходу збираються в залі, де проводиться інструктаж. Учням пропонується вибрати по одній цукерці (цукерки в обгортках різного кольору).

  Маршрутний лист:

Команда ________________ Капітан _________________

Назва станції

Зміст сходинок

Підпис  вчителя

1

Перша сходинка успіху

 

 

2

Друга сходинка успіху

 

 

3

Третя сходинка успіху

 

 

4

Четверта сходинка успіху

 

 

5

Пята сходинка успіху

 

 

6

Шоста сходинка успіху

 

 

7

Сьома сходинка успіху

 

 

Завдання знаходяться або в конвертах, або у згортках паперу, перев’язаних стрічкою.

Перша сходинка успіху

Вчитель математики:

Завдання №1. Пасли два хлопці поросят, і один каже другому: «Дай мені одне порося, то в нас буде порівну». А другий каже: «Дай ти мені одного, то в мене буде як раз вдвічі більше, як у тебе». По скільки в них було поросят?

 (ВІДПОВІДЬ: Розгадка: 5 і 7)

Команда, яка першою відповідає на запитання, отримує     

Друга сходинка успіху

Інший вчитель  віддає конверт з завданням. Після правильного виконання завдання дає підказку до наступного вчителя та віддасть другу сходинку успіху, яку потрібно вписати в маршрутний лист, отримати підпис вчителя. І так до кінця маршруту.

Завдання 2

 Знайдіть значення фігур

Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки.

Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки

(Відповідь

Коло = 2, трикутник = 3, квадрат = 8.)

Наступні завдання ви отримаєте у вчителя інформатики.

Третя сходинка успіху

Завдання 3

Розв’язати кросворди

  1. Одиниця виміру площі.
  2.  Прямокутник, у якого всі сторони рівні.
  3.  Інколи при діленні залишається…
  4.  Має три кути і три сторони.
  5.  Прямокутний паралелепіпед, у якого усі ребра рівні.
  6.  Його утворюють промені.
  7.  Воно є в людини і в прямокутного паралелепіпеда.
  8.  Ділить кут навпіл.
  9.  Буквений вираз, що передає відношення між величинами
  10.  Його сусіди: від’ємник та різниця.
  11.  Ми отримаємо її, якщо додамо два числа.
  12.  Одиниця виміру кутів.

Кросворди-з-математики

(Відповідь

1 куб, 2 квадрат, 3 остача,4 трикутник, 5 куб, 6 кут, 7 ребро, 8 бісектриса, 9 формула, 10 зменшуване, 11 сума, 12 міра)

Наступні завдання ви отримаєте у вчителя фізики.

D:\документы\тиждень 21\IMG_20210225_154800.jpg    D:\документы\тиждень 21\IMG_20210225_155049.jpg

Четверта сходинка успіху

 Завдання 4

Розв’язати кросворд

 

http://ped-kopilka.com.ua/images/artikl06/1%28435%29.jpg

ПИТАННЯ:

По горизонталі:

3. Вихідне положення, на основі якого будується геометрія.

4. Відрізок, що з'єднує вершину трикутника з серединою протилежної сторони.

5. Прямокутник, у якого всі сторони рівні.

7. Прилад для вимірювання кутів.

9. Багатокутник з найменшою кількістю кутів.

10. Допоміжна теорема.

12. Перше основне поняття геометрії.

13. Вид кута.

15. Сторона грані паралелепіпеда.

По вертикалі:

1. Многогранник.

2. Чотирикутник.

6. Відрізок, що з'єднує будь-які дві несусідні вершини многокутника.

8. Паралельні сторони трапеції.

11. Одиниця вимірювання довжини.

14. Фігура, яка складається з точки й двох променів, що виходять з неї.

16. Відрізок, що з'єднує дві точки кола, що проходить через центр.

17. Прилад для побудови кола.

(Відповідь

По горизонталі: 3. Аксіома. 4. Медіана. 5. Квадрат. 7. Транспортир. 9. Трикутник. 10. Лема. 12. Крапка. 13. Тупий. 15. Ребро.

По вертикалі: 1. Паралелепіпед. 2. Паралелограм. 6. Діагональ. 8. Підстави. 11. Метр. 14. Кут. 16. Діаметр. 17. Циркуль.

Наступне завдання ви візьмете у вчителя інформатики.

Пята сходинка успіху

 

Завдання 5

Розгадайте ребуси

 

 

ребуси

ребусиребуси 

 

 

 

                                  4  = Т

-         ребусиребуси4                                

 

 

(Відповідь  константа   ( математичний термін)

Без имени-1(Відповідь Радіус)

https://examplewordpresscom81607.files.wordpress.com/2015/10/4646.jpg

(Відповідь Куля)

 

https://examplewordpresscom81607.files.wordpress.com/2015/10/645546.jpg

(ВідповідьТеорема)

https://examplewordpresscom81607.files.wordpress.com/2015/10/665465.jpg

(Відповідь Число)
https://examplewordpresscom81607.files.wordpress.com/2015/10/111.jpg

 

(Відповідь

Вчитель)

 

Наступні завдання ви отримаєте в бібліотеці

 

Шоста сходинка успіху

 Завдання 6

Завдання: визначити номер місця для паркування, яке зайняла машина.

Це завдання пропонується першокласникам в китайській початковій школі. Відповісти потрібно за 20 секунд.

Тестова задача, яку задають в початковій школі Гонконгу

Відповідь

Правильна відповідь: 87. Спробуйте повернути картинку на 180 градусів.

Коли доба коротша?

Коли доба коротша: взимку чи влітку? Коли доба коротша?

Відповідь  Однакові.

Два хлопчики зустрілись у вагоні потягу

Два хлопчики зустрілись у вагоні потягу:

  • — Я завжди їду в 5 вагоні з хвоста потягу – сказав Іван.
  • — А, я – у 5 від голови – відповів Ігор. Скільки вагонів в потязі?
  • Відповідь    9.

 

Що зникає, як тільки назвати його?

 

Відповідь Тиша.

Наступне завдання ви візьмете у вчителя інформатики.

Сьома сходинка успіху

 Завдання 7

Яка правильна відповідь: 1 чи 9?

Яка правильна відповідь: 1 чи 9?

Відповідь     Ділення і множення мають один пріоритет. Але виконується першим те, що йде лівіше. Спочатку виконаємо дію в дужках: 6 ÷ 2 × (1+2) = 6 ÷ 2 × 3 = 3 × 3 = 9.

 

Скільки трикутників є на малюнку?

Скільки трикутників є на малюнку?Відповідь  13.

Вовк, коза і капуста

Мисливцю треба перевезти через річку вовка, козу і капусту. Однак човен настільки малий, що в ньому можуть поміститися тільки мисливець, а з ним або вовк, або коза, або капуста. Вовка не можна залишити з козою, а козу — з капустою. Що робити мисливцю? Як перевезти всіх на той бік річки і не допустити, щоб вовк з'їв козу або коза з'їла капусту?

Відповідь

Спочатку мисливець перевозить козу (вовк капусти не з'їсть), а потім повертається і забирає вовка. Щоб вовк не з'їв кози, мисливець забирає її і повертається за капустою. Залишивши козу, він перевозить капусту, а потім повертається по козу.

Виграє та команда , яка першою принесе заповнений лист. На згадку про участь у квесті всі учасники гри отримають пам’ятку «Як досягти успіху в житті»

 

docx
Додано
27 листопада 2023
Переглядів
683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку