Математична гра "Правда або дія " 5-6 клас геометричні фігури

Про матеріал
Математична гра "Правда або дія" за темою "Геометричні фігури та величини" може бути цікавим і корисним інструментом для навчання та закріплення знань з математики 5-6 клас
Перегляд файлу


Санаторна школа І-ІІ ступенів №20

 Шевченківського району м.Києва

 

 

Математична гра «Правда або дія»

з теми  «Геометричні фігури та величини»

 

 

Вчитель математики

санаторної школи І-ІІ ступенів №20

Рєзнікова Вікторія Олександрівна,

вища категорія, старший вчитель

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Київ

2023


Анотація

Назва методичної розробки: «Вивчення геометричних фігур за допомогою математичної гри «Правда або дія»»

Мета: Метою цієї методичної розробки є створення навчального інструменту, який допоможе учням покращити свої знання геометрії, розвинути логічне мислення та заохотити їх до активного вивчення математики шляхом гри.

Завдання:

1. Розробка інтерактивного ігрового сценарію "Правда або дія" з численними завданнями та питаннями, пов'язаними з геометричними фігурами.

2. Підготовка інструкцій для вчителя з поясненням правил гри та методики використання її на уроці математики.

3. Розробка карток із завданнями та питаннями для гри, де кожна картка містить конкретне завдання, або питання про геометричні фігури.

4. Визначення методик оцінювання результатів учнів під час гри, щоб забезпечити об'єктивну оцінку їхнього зростання у знаннях та навичках геометрії.

5. Розробка додаткових вправ та завдань, які допоможуть поглибити розуміння геометричних концепцій та властивостей фігур для більш обдарованих учнів.

Очікувані результати: Використання цієї методичної розробки на уроках математики дозволить створити стимулююче навчальне середовище та покращить розуміння геометричних фігур учнями. Вони зможуть поглибити свої знання, розвивати логічне мислення, а також навчитися застосовувати математичні знання в практичних завданнях.

Ця методична розробка сприяє інноваціям у навчальному процесі та допомагає зробити вивчення геометрії цікавим та залучаючим для учнів, що, в свою чергу, може позитивно позначитися на їхніх навчальних досягненнях та зацікавленості у математиці.

Математична гра "Правда або дія" за темою "Геометричні фігури та величини" може бути цікавим і корисним інструментом для навчання та закріплення знань з математики 5-6 клас. Ось загальна інформація про тему, мету та основні завдання такої гри:

Тема: "Геометричні фігури та величини", що означає, що всі запитання та завдання будуть пов'язані з геометричними об'єктами, їх властивостями і взаємозв'язками.

Методична мета: полягає в тому, щоб створити навчальне середовище, де учні можуть вдосконалювати свої математичні навички та глибше розуміти поняття геометрії. Методична мета включає в себе наступні аспекти:

1. Закріплення знань: Гра спрямована на закріплення матеріалу, який вже був вивчений в рамках геометричної теми. Вона допомагає учням відновити та узагальнити свої знання про геометричні фігури.

2. Розвиток логічного мислення: Гра вимагає від учнів логічного мислення та аналітичних навичок для вибору правильної відповіді або дії в конкретній ситуації.

3. Вивчення нового матеріалу: Методична мета також може включати в себе введення нового матеріалу або поглиблення знань, якщо гра містить завдання, які стимулюють учнів досліджувати нові аспекти геометрії.

4. Заохочення співпраці: Гра може сприяти співпраці та комунікації між учнями, що сприяє розвитку соціальних навичок та спільної роботи.

5. Підвищення мотивації: Математичні ігри, такі як "Правда або дія," можуть зробити навчання більш захоплюючим і мотивуючим, оскільки вони сприяють позитивному сприйняттю навчального процесу.

6. Використання різних методів навчання: Гра може поєднувати в собі різні методи навчання, включаючи візуальні, аудіо та практичні аспекти, що сприяє кращому розумінню матеріалу.

Основні завдання:

1. Відповідь на питання про геометричні фігури, такі як відрізки, промені, прямі, кути, прямокутники, трикутники, квадрати, тощо.

2. Розв'язання геометричних завдань, пов'язаних з обчисленнями довжини, величини, периметру та інших властивостей фігур.

3. Вибір правильної "дії" для відповіді на питання, якщо гравця просять виконати математичний розрахунок.

4. Відповідь на запитання про властивості геометричних фігур, їхні зв'язки та особливості.

Гра може мати форму запитань і відповідей, питань для обговорення учасниками гри, графічних завдань (наприклад, зобразити зазначену фігуру), або комбінацію цих елементів. Головна ідея полягає в тому, щоб навчати і весело проводити час, використовуючи математику і геометрію як інструменти для гри.

ДІЯ

ДІЯ

Поясни, що таке відрізок, стоячи на одній нозі.

ДІЯ

 Покажи промінь за допомогою частин свого тіла.

ДІЯ

Сформулюй основну властивість відрізків, гладячи себе по голові.

ДІЯ

Знайди  усі види кутів в кімнаті.

ДІЯ

Використовуючи свої руки, покажи тупий кут, гострий, прямий.

ДІЯ

Уяви, що ти координатний промінь з початком відліку на підлозі. Визнач координати: ніг, голови, плечей, колін тощо

ДІЯ

Визнач кут між стрілками годинника, якщо він показує 8 год.

ДІЯ

Визнач кут між стрілками годинника, якщо він показує 1 год.

ДІЯ

Намалюй за допомогою трикутників тваринку.

ДІЯ

 Намалюй рівносторонній трикутник без лінійки.

ДІЯ

Дай відповідь на питання від гравця праворуч.

ДІЯ

 Розкажи що таке периметр трикутника, не відкриваючи рота.

ДІЯ

 Намалюй довільний трикутник та виміряй його сторони і обчисли периметр, використовуючи підручні засоби.

ДІЯ

 Кут при вершині рівнобедреного трикутника 70, знайдіть два інших кути.

ДІЯ

 Накресли різносторонній гострокутний трикутник, лівою рукою.

ДІЯ

Накресли різносторонній тупокутний трикутник з заплющеними очима.

ДІЯ

 Накресли рівнобедрений прямокутний трикутник.

ДІЯ

 Як знайти периметр прямокутника? Запиши формулу, гладячи себе по голові.

ДІЯ

 Обчисли периметр квадрата, якщо його сторона 23мм, мугикаючи пісню.

ДІЯ

Порівняй периметр прямокутника зі сторонами 12 см і 9 см з периметром квадрата зі стороною 1 дм.

 

ПРАВДА

 

ПРАВДА

В чому різниця між променем та прямою?

ПРАВДА

Які види кутів ти знаєш?

ПРАВДА

Який промінь називається координатним?

ПРАВДА

Чи правда що пряма – не найбільший відрізок?

ПРАВДА

Який кут найбільший??

ПРАВДА

З чого складається координатний промінь?

ПРАВДА

В який одиницях вимірюється кут?

ПРАВДА

Прилад для вимірювання кутів?

ПРАВДА

Які кути називаються рівними?

ПРАВДА

Трикутник – це….

ПРАВДА

 Назви види трикутників за сторонами та поясни.

ПРАВДА

Назви види трикутників за кутами та поясни.

ПРАВДА

Периметром трикутника називається ….

ПРАВДА

Чи правда, що сума двох сторін трикутника завжди більша за третю сторону?

ПРАВДА

Чому дорівнює сума кутів трикутника?

ПРАВДА

 Чи існує трикутник, який має два тупих кути?

ПРАВДА

 Чи існує трикутник, сторони якого 12см, 5 см, 7 см?

ПРАВДА

 Чи існує трикутник, сторони якого 15см, 12 см, 9 см?

ПРАВДА

Що таке прямокутник?

ПРАВДА

 Поясни в чому різниця і схожість прямокутника і квадрата.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
1025
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку