Сценарій-опис свята-квесту
для учнів 2 - В класу Іршавської ЗОШ І-ІІІ ст. №2
"Кмітливішими й старшими ми стали,
бо другу шкільну сходинку уже здолали !"
(31.05.2018).
Вступне слово вчителя, привітання від команд-учасниць
Діти поділені на 3 команди по 6 учнів, чи 2 по 9 учнів. Кожна команда займає місце біля своєї емблеми (геометричні фігури різних кольорів). Команди по-різному вітають суперників. Вчитель знайомить з правилами гри, налаштовує виконувати завдання швидко, чітко і тихо. Коли стартують, вчитель засікає час. Допомагають присутні батьки. Завдання заздалегідь прикріплені на пронумерованих деревах, що ростуть на шкільному подвір’ї.
Стартують одна за одною, час засікаємо. Завдання у спеціальних конвертах відповідного кольору, там же ж вислів, який діти мають навчитися командою вигукнути: "Хочем швидко підростати, про усе на світі знати". Треба розв’язати математичні вирази, вони допомагають знайти завдання: "Берізка: 18:6= ___. Там, на берізці під номером 3 учні знайдуть завдання, яке приносять вчителю.
Завдання 1 (аналогічні для усіх команд).
Відгадай загадки і запиши відповідь:
• Працювала я у хатці. Танцювала у палаці,
Є така у мене звичка —
Десь губити черевички. (Попелюшка)
• Він веселий і не злобний. Цей хороший дивачок.
З ним господар, хлопчик Робін, І товариш — П'ятачок.
До прогулянок він ласий, Є на мед чутливий нюх.
Зветься плюшевий ведмедик, Всім відомо,.. (Вінні Пух).
• Хто моторчик свій заводить? З даху в гості хто приходить?
І на свято він дібрався — Скажемо дружно:
«Здрастуй,... (Карлсон)». («Малюк і Карлсон»)
Після виконання отримують «слова-ключі»: «Кмітливішими», «й», «старшими»
Завдання 2. "Дізнайся, на якій берізці наступне завдання. Обчисли приклад. Цифра у віконечку вкаже на берізку. 12:2+40:8-10 =_ " Для всіх команд відповідь - 1.
Упорядкуй текст.
ЇЖАК
Петрик вкотив клубочка до маленької торбинки.
Якось діти гуляли в лісі.
Коли звірок підріс, вони відпустили його у ліс.
Біля старенької верби вони побачили їжачка.
Налили йому в миску молоко.
Їжак — корисна тварина.
Діти принесли тваринку додому.
Після виконання отримують «слова-ключі»: «ми», «стали», «бо».
Наступне завдання на берізці: 8 : 1- 54:9 =
Завдання 3. Доповнити речення
І: У школі затишно і гарно
1.При вході в школу треба витирати (руки, взуття, голову)
2.У коридорі не можна (читати, кричати, сміятись)
3.Сміття слід кидати (в кишеню, під парту, в смітник)
ІІ. Правила поведінки на уроці:
ІІІ. Правила вихованого учня:
Якщо неправильні відповіді, можна купити підказку (стрибати, кукурікати, нявкати …)
За правильні відповіді отримують слова-«ключі» «другу», «шкільну»
Математичний вираз чи проста задача приведуть до берізки під номером 4, де розміщене
Завдання 4: Скласти пазли (на вибір): «Знайди пару» , «Що можна купити за гроші?» (час – 3 хв.)
Правильно виконане завдання - слова-«ключі» «сходинку», «уже», «здолали !»
У кінці квесту учні складають слова-«ключі». Якщо зібрали всі, то вийде
"Кмітливішими й старшими ми стали,
бо другу шкільну сходинку уже здолали !"
1