Квест-гра "Друга сходинка"

Про матеріал
Нестандартне завершення навчального року (2 клас) - квест-гра дозволило в ігровій формі попрощатися зі школою. Діти не лише багато рухалися, але й пригадували вивчене на уроках математики, мови чи літературного читання. Також квест сприяє формуванню критичного мислення, лідерських якостей, умінню швидко приймати правильне рішення та працювати злагоджено в команді.
Перегляд файлу

Сценарій-опис свята-квесту

для учнів 2 - В класу Іршавської ЗОШ І-ІІІ ст. №2

"Кмітливішими й старшими ми стали,

бо другу шкільну сходинку уже здолали !"

(31.05.2018).

Вступне слово вчителя, привітання від команд-учасниць

Діти поділені на 3 команди по 6 учнів, чи 2 по 9 учнів. Кожна команда займає місце біля своєї емблеми (геометричні фігури різних кольорів). Команди по-різному вітають суперників. Вчитель знайомить з правилами гри, налаштовує виконувати завдання швидко, чітко і тихо. Коли стартують, вчитель засікає час. Допомагають присутні батьки. Завдання заздалегідь прикріплені на пронумерованих деревах, що ростуть на шкільному подвір’ї.

Стартують одна за одною, час засікаємо. Завдання у спеціальних конвертах  відповідного кольору, там же ж вислів, який діти мають навчитися командою вигукнути: "Хочем швидко підростати, про усе на світі знати". Треба розв’язати математичні вирази, вони допомагають знайти завдання: "Берізка: 18:6= ___. Там, на берізці під номером 3 учні знайдуть завдання, яке приносять вчителю.

Завдання 1 (аналогічні для усіх команд).

Відгадай загадки і запиши відповідь:

   Працювала я у хатці. Танцювала у палаці,

Є така у мене звичка —

Десь губити черевички. (Попелюшка)

   Він веселий і не злобний. Цей хороший дивачок.

З ним господар, хлопчик Робін, І товариш — П'ятачок.

До прогулянок він ласий, Є на мед чутливий нюх.

Зветься плюшевий ведмедик, Всім відомо,.. (Вінні Пух).

   Хто моторчик свій заводить? З даху в гості хто приходить?

І на свято він дібрався — Скажемо дружно:

«Здрастуй,... (Карлсон)». («Малюк і Карлсон»)

Після виконання отримують «слова-ключі»: «Кмітливішими», «й», «старшими»

Завдання 2. "Дізнайся, на якій берізці наступне завдання. Обчисли приклад. Цифра у віконечку вкаже на берізку. 12:2+40:8-10 =_ " Для всіх команд відповідь - 1.

Упорядкуй текст.

ЇЖАК

Петрик вкотив клубочка до маленької торбинки.

Якось діти гуляли в лісі.

Коли звірок підріс, вони відпустили його у ліс.

Біля старенької верби вони побачили їжачка.

Налили йому в миску молоко.

Їжак — корисна тварина.

Діти принесли тваринку додому.

Після виконання отримують «слова-ключі»: «ми», «стали», «бо».

Наступне завдання на берізці: 8 : 1- 54:9 =

Завдання 3. Доповнити речення

І: У школі затишно і гарно

1.При вході в школу треба витирати (руки, взуття, голову)

2.У коридорі не можна (читати, кричати, сміятись)

3.Сміття слід кидати (в кишеню, під парту, в смітник)

 

ІІ. Правила поведінки на уроці:

  1. На уроках треба (спати, працювати, сумувати)
  2. Коли хочеш щось сказати (стрибаєш, присідаєш, піднімаєш руку)
  3. Хороший учень на уроках (активний, злий, творчий)

ІІІ. Правила вихованого учня:

  1. Їсти треба (під час уроку, під партою, на перерві за партою)
  2. На перервах (бути на свіжому повітрі, сидіти в куточку і плакати, гратися).
  3. Спілкуватися з іншими учнями (криком, культурно, образливо)

 

Якщо неправильні відповіді, можна купити підказку (стрибати, кукурікати, нявкати …)

За правильні відповіді отримують слова-«ключі»  «другу», «шкільну»

Математичний вираз чи проста задача приведуть до берізки під номером 4, де розміщене  

Завдання 4: Скласти пазли (на вибір): «Знайди пару» ,  «Що можна купити за гроші?» (час – 3 хв.)

Правильно виконане завдання - слова-«ключі» «сходинку», «уже», «здолали !»

У кінці квесту учні складають слова-«ключі». Якщо зібрали всі, то вийде

"Кмітливішими й старшими ми стали,

бо другу шкільну сходинку уже здолали !"

 

1

 

docx
Додано
29 жовтня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку