Квест-гра "Друга сходинка"

Про матеріал
Нестандартне завершення навчального року (2 клас) - квест-гра дозволило в ігровій формі попрощатися зі школою. Діти не лише багато рухалися, але й пригадували вивчене на уроках математики, мови чи літературного читання. Також квест сприяє формуванню критичного мислення, лідерських якостей, умінню швидко приймати правильне рішення та працювати злагоджено в команді.
Перегляд файлу

Сценарій-опис свята-квесту

для учнів 2 - В класу Іршавської ЗОШ І-ІІІ ст. №2

"Кмітливішими й старшими ми стали,

бо другу шкільну сходинку уже здолали !"

(31.05.2018).

Вступне слово вчителя, привітання від команд-учасниць

Діти поділені на 3 команди по 6 учнів, чи 2 по 9 учнів. Кожна команда займає місце біля своєї емблеми (геометричні фігури різних кольорів). Команди по-різному вітають суперників. Вчитель знайомить з правилами гри, налаштовує виконувати завдання швидко, чітко і тихо. Коли стартують, вчитель засікає час. Допомагають присутні батьки. Завдання заздалегідь прикріплені на пронумерованих деревах, що ростуть на шкільному подвір’ї.

Стартують одна за одною, час засікаємо. Завдання у спеціальних конвертах  відповідного кольору, там же ж вислів, який діти мають навчитися командою вигукнути: "Хочем швидко підростати, про усе на світі знати". Треба розв’язати математичні вирази, вони допомагають знайти завдання: "Берізка: 18:6= ___. Там, на берізці під номером 3 учні знайдуть завдання, яке приносять вчителю.

Завдання 1 (аналогічні для усіх команд).

Відгадай загадки і запиши відповідь:

   Працювала я у хатці. Танцювала у палаці,

Є така у мене звичка —

Десь губити черевички. (Попелюшка)

   Він веселий і не злобний. Цей хороший дивачок.

З ним господар, хлопчик Робін, І товариш — П'ятачок.

До прогулянок він ласий, Є на мед чутливий нюх.

Зветься плюшевий ведмедик, Всім відомо,.. (Вінні Пух).

   Хто моторчик свій заводить? З даху в гості хто приходить?

І на свято він дібрався — Скажемо дружно:

«Здрастуй,... (Карлсон)». («Малюк і Карлсон»)

Після виконання отримують «слова-ключі»: «Кмітливішими», «й», «старшими»

Завдання 2. "Дізнайся, на якій берізці наступне завдання. Обчисли приклад. Цифра у віконечку вкаже на берізку. 12:2+40:8-10 =_ " Для всіх команд відповідь - 1.

Упорядкуй текст.

ЇЖАК

Петрик вкотив клубочка до маленької торбинки.

Якось діти гуляли в лісі.

Коли звірок підріс, вони відпустили його у ліс.

Біля старенької верби вони побачили їжачка.

Налили йому в миску молоко.

Їжак — корисна тварина.

Діти принесли тваринку додому.

Після виконання отримують «слова-ключі»: «ми», «стали», «бо».

Наступне завдання на берізці: 8 : 1- 54:9 =

Завдання 3. Доповнити речення

І: У школі затишно і гарно

1.При вході в школу треба витирати (руки, взуття, голову)

2.У коридорі не можна (читати, кричати, сміятись)

3.Сміття слід кидати (в кишеню, під парту, в смітник)

 

ІІ. Правила поведінки на уроці:

  1. На уроках треба (спати, працювати, сумувати)
  2. Коли хочеш щось сказати (стрибаєш, присідаєш, піднімаєш руку)
  3. Хороший учень на уроках (активний, злий, творчий)

ІІІ. Правила вихованого учня:

  1. Їсти треба (під час уроку, під партою, на перерві за партою)
  2. На перервах (бути на свіжому повітрі, сидіти в куточку і плакати, гратися).
  3. Спілкуватися з іншими учнями (криком, культурно, образливо)

 

Якщо неправильні відповіді, можна купити підказку (стрибати, кукурікати, нявкати …)

За правильні відповіді отримують слова-«ключі»  «другу», «шкільну»

Математичний вираз чи проста задача приведуть до берізки під номером 4, де розміщене  

Завдання 4: Скласти пазли (на вибір): «Знайди пару» ,  «Що можна купити за гроші?» (час – 3 хв.)

Правильно виконане завдання - слова-«ключі» «сходинку», «уже», «здолали !»

У кінці квесту учні складають слова-«ключі». Якщо зібрали всі, то вийде

"Кмітливішими й старшими ми стали,

бо другу шкільну сходинку уже здолали !"

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чумак Світлана Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 жовтня 2019
Переглядів
803
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку