Квест – гра «Математичний калейдоскоп»
Мета. Розширювати кругозір учнів з математики, сприяти розвитку швидкісних обчислень, логічного мислення, уваги, уяви, спостережливості, вмінь аналізувати, виховувати навички роботи в команді, інтересу до занять математикою.
Обладнання. Конверти із завданнями, мультимедіа, кросворд, маркери, призи.
Місце проведення гри: гра проводиться у класі.
Учасники: участь в грі беруть учні 3 класу. Формується 2 команди з 8 чоловік.
Хід заходу
- Вітаю всіх присутніх у цьому класі!
- Математику царицею наук
Ми по праву вважаємо.
На її честь «Математичний калейдоскоп» розпочинаємо.
- Ми зібрались сьогодні, щоб провести «Математичний калейдоскоп» для учнів нашого класу, який допоможе нам виявити ваші знання з математики. Окрім знань, у змаганнях допомагатимуть дружба, взаємодопомога і винахідливість.
- У нашій грі приймають участь 2 команди « Плюс» і « Мінус»
Завдання для розминки
Плюс
1. Скiльки сторiн у трикутника? (три)
2. Найбільше одноцифрове число. (9)
3. 60 хв—це...(1 година)
4. Як знайти невідоме ділене (частку помножити на дільник)
5. Настав грудень. Розцвіло 9 ромашок, а потім ще 1. Скільки всього розцвіло ромашок? (У грудні ромашки не ростуть)
Мінус
1. Скiльки днiв у тижнi? (7)
2. Назвати найбiльше двоцифрове число.(99)
3. 60 секунд — це...(1 хвилина)
4. Як знайти невідоме зменшуване? (до різниці додати від’ємник)
5. Найменше трицифрове число. (100)
І станція «Поміркуй»
Кожна команда отримує по 5 запитань. За правильну відповідь отримує 1 бал.
(Робота в групах).
Команда «Плюс»
Команда «Мінус»
ІІ станція «Цікавий ребус»
Кожна команда отримує по 4 ребуси. За правильну відповідь отримує 1 бал.
Ребуси для 1 команди:
100 вп (стовп)
мі 100 (місто)
3 зуб (тризуб)
7’я
Ребуси для 2 команди:
ті 100 (тісто)
пі 2 вал ( підвал)
і 100 рія (історія
100 лиця (столиця)
)
Переставити букви в словах і отримати математичні терміни. За правильне виконання отримаєте 3 бали.
НРІЗИЯЦ ( різниця)
АТДРАВК (квадрат)
НОКДАДО ( доданок)
ЛОКО ( коло)
УСМА ( сума)
ИНОД ( один)
ІV станція «Математичий кросворд»
1. Число, яке отримуємо при додаваннi.
2. Геометрична фiгура, в якої всi сторони рiвнi.
3. Найменше двоцифрове число.
4. Число при віднiманнi.
5. Геометрична фiгура, в якої всi кути прямi.
6. Одиниця часу.
7. Одноцифрове число.
8. Одиниця довжини.
9. Iнструмент для креслення кола.
10 .Одиниця маси.
V станція « Обчисли»
Учасники по черзі біля дошки обчислюють вирази. За допомогою зелених та червоних кружечків сигналізуємо результати.
- Музична руханка під пісню «Будем рахувати» муз. і сл. А. Олєйнікової
- Визначення переможців. Нагородження .
- Ось і підійшов до завершення наш «Математичний калейдоскоп». Хтось сьогодні попереду, а хтось відстає. Все пізнається у порівнянні. Ви сьогодні мали змогу порівняти свої уміння та навички з надбаннями однолітків. А щоб досягти вершини та втриматися на ній – потрібна щоденна праця та бажання цю вершину підкорити.
Бажаю вам успіхів у підкоренні своїх вершин!