Квест – гра «Математичний калейдоскоп»

Про матеріал
Позакласний захід :квест - гра "Математичний калейдоскоп" націлений на розвиток логічного мислення, на розширення математичного кругозору, на вміння працювати в команді, а також на надолуження освітніх втрат з математики в 3 класі НУШ.
Перегляд файлу

                                   Квест – гра «Математичний калейдоскоп»

Мета. Розширювати кругозір учнів з математики, сприяти розвитку швидкісних обчислень, логічного мислення, уваги, уяви, спостережливості, вмінь аналізувати, виховувати навички роботи в команді, інтересу до занять математикою.

Обладнання. Конверти із завданнями,  мультимедіа, кросворд, маркери, призи.

Місце проведення гри: гра проводиться у класі.

Учасники: участь в грі беруть учні  3 класу. Формується 2 команди з  8 чоловік.

Хід  заходу

- Вітаю всіх присутніх у цьому класі!

- Математику царицею наук

 Ми по праву вважаємо.

 На її честь «Математичний калейдоскоп»  розпочинаємо.

- Ми зібрались сьогодні, щоб провести «Математичний калейдоскоп»   для учнів нашого класу, який допоможе нам виявити ваші знання з математики. Окрім знань, у змаганнях допомагатимуть дружба, взаємодопомога і винахідливість.


- У нашій грі приймають участь 2  команди « Плюс»  і « Мінус»


Завдання для розминки

Плюс

1. Скiльки сторiн у трикутника? (три)

2. Найбільше одноцифрове число. (9)

3. 60 хв—це...(1 година)

4. Як знайти невідоме ділене (частку помножити на дільник)

5. Настав грудень. Розцвіло 9 ромашок, а потім ще 1. Скільки всього розцвіло ромашок? (У грудні ромашки не ростуть)

Мінус

1. Скiльки днiв у тижнi? (7)

2. Назвати найбiльше двоцифрове число.(99)

3. 60 секунд — це...(1 хвилина)

4. Як знайти невідоме зменшуване? (до різниці додати від’ємник)

5. Найменше трицифрове число. (100)

І станція «Поміркуй»

Кожна команда отримує по 5  запитань. За правильну відповідь отримує 1 бал.

(Робота в групах).

Команда «Плюс»

  1. Як називається число, яке отримуємо у результаті ділення? (Частка)
  2. Як знайти невідоме зменшуване? (Треба до різниці додати від'ємник)
  3. Що таке прямокутник? (Це чотирикутник, у якого всі кути прямі)
  4. Дівчинка задумала число. Якщо його зменшити у 6 разів, отримаємо 8. Яке число задумала дівчинка? (48)
  5. Одне яйце варять 9  хв. Скільки часу треба, щоб зварити 5 яєць? ( 9  хв ).

Команда «Мінус»

  1. Двоє грали у шахи 2 години. Скільки часу грав кожен шахіст? (2 го­дини)
  2. Назвати найбільше двоцифрове число?  (99)
  3. Скільки  сантиметрів  в 1 дециметрі? ( 10)
  4. Назвати найменше двоцифрове число. (10)
  5. Скільки ніжок у чотирьох кішок? (16)

ІІ станція «Цікавий ребус»

Кожна команда отримує по 4  ребуси.  За правильну відповідь отримує 1 бал.


Ребуси для 1 команди:

100 вп (стовп)

 мі 100 (місто)

3 зуб (тризуб)

7’я

    Ребуси для 2 команди: 

      ті 100 (тісто)

      пі 2 вал ( підвал)

      і 100 рія (історія 

     100 лиця (столиця)

                                      

                                         

 

)


Переставити  букви в словах і отримати математичні терміни. За правильне виконання отримаєте 3 бали.


     НРІЗИЯЦ    ( різниця)        

АТДРАВК      (квадрат)

 НОКДАДО ( доданок)     

 

ЛОКО ( коло)                  

УСМА   ( сума)           

ИНОД   ( один)           


ІV станція  «Математичий кросворд»


1. Число, яке отримуємо при додаваннi.

2. Геометрична фiгура, в якої всi сторони рiвнi.

3. Найменше двоцифрове число.

4. Число при віднiманнi.

5. Геометрична фiгура, в якої всi кути прямi.

6. Одиниця часу.

7. Одноцифрове число.

8. Одиниця довжини.


   9. Iнструмент для креслення кола.

   10 .Одиниця маси.

 

V станція  « Обчисли»

Учасники по черзі біля дошки обчислюють вирази. За допомогою зелених та червоних кружечків сигналізуємо результати.

- Музична  руханка під пісню «Будем  рахувати» муз. і сл. А. Олєйнікової

- Визначення переможців. Нагородження .

- Ось і підійшов до завершення наш «Математичний калейдоскоп». Хтось сьогодні попереду, а хтось відстає. Все пізнається у порівнянні. Ви сьогодні мали змогу порівняти свої уміння та навички з надбаннями однолітків. А щоб досягти вершини та втриматися на ній – потрібна щоденна праця та бажання цю вершину підкорити.

Бажаю вам успіхів у підкоренні своїх вершин!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шаповал Галина
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Позакласні заходи
НУШ
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
958
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку