МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №35 м. СТРИЯ
ЗАТВЕРДЖУЮ
Заст. директора з НВР
________ Л.М. Івасенко
«__»_____________2024р.
План
проведення квест гри з інформатики
в навчальній групі №7 (ООІО-1)
Професія: Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення.
Розглянуто та схвалено на засіданні
методкомісії_____________________
Протокол №_ від «__» _____ 2024 р.
Голова методкомісії ____________(Завалень В.В.)
Розробила
Петрів Ірина Богданівна,
викладач з інформатики,
«спеціаліст першої категорії»
Квест гра «Подорож комп’ютером»
з інформатики
для учнів
Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення предмета інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей здобувачів освіти, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.
Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати учнів до розвитку навчально-пізнавальної активності
Очікувані результати:
ХІД ЗАХОДУ
«Мудрим ніхто не вродився, а навчився»
Квест (англійське “quest” - пошук) - один з основних жанрів ігор, що вимагають від гравців рішення розумових інтелектуальних завдань по темі квест-гри, нестандартне мислення і кмітливість. Квест спрямований на оволодіння навичками вирішення поставлених завдань, вміння швидко орієнтуватися та виховує прагнення до перемоги.
Учасники: 2 команди по 5 учасників (капітан + 4 гравців ).
Виконання завдань: близько 5-10 хвилин
На кожній локації відповідальні викладачі вписують оцінки в карту та завіряють своїми підписами.
1.Станція «ЛОГІЧНА»
Програма Classtime посилання на тест
https://www.classtime.com/code/RRV5K3
5 хвилин на виконання. За кожну правильну відповідь 1 бал.
2. Станція «Безпечний інтернет»
Програма Learningapps посилання на вправу https://learningapps.org/view17232074
2 хвилин на виконання. За правильну виконану вправу - 5 балів.
3.Станція «Листівка»
Створити листівку СВОЮ УКРАЇНУ ЛЮБІТЬ у програмі Canva
Кожен учасник працює за одним ПК на протязі 2 хвилини. Всього на виконання завдання 10 хвилин.
Максимальна кількість балів - 10 б.
4. Станція «Моя країна»
Відгадати пазл
Програма Learningapps посилання на вправу для команди 1
https://learningapps.org/watch?v=pfv8g0k7j24
Відповідь (вишиванка)
Програма Learningapps посилання на вправу для команди 2
https://learningapps.org/watch?v=pfvrwycct24
Відповідь (рушник)
2 хвилин на виконання.
Максимальна кількість балів - 5 б.
5. Станція «Ребус»
Команди відгадують ребуси
Безпека
Менітор
папка
Відео
Телефон
5 балів.
За кожну правильну відповідь – 1 бал
6 станція «Географічна»
Ваше завдання: за 2 хвилини в таблиці знайти 10 слів, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку. Одне слово – 1 бал.
к |
а |
с |
и |
т |
м |
т |
и |
с |
п |
у |
л |
к |
а |
в |
и |
ц |
ф |
р |
а |
о |
б |
а |
й |
т |
ш |
м |
е |
р |
м |
т |
б |
н |
в |
е |
к |
о |
д |
о |
я |
к |
р |
е |
л |
і |
а |
н |
у |
ч |
т |
т |
в |
р |
о |
л |
а |
і |
т |
к |
ь |
в |
і |
н |
ч |
е |
с |
т |
е |
р |
о |
п |
п |
е |
л |
н |
ш |
о |
у |
р |
к |
а |
д |
а |
п |
т |
е |
р |
о |
р |
л |
л |
м |
е |
т |
р |
у |
ь |
л |
р |
а |
Відповіді: клавіатура, байт, принтер, вінчестер, пам'ять, код, мишка, монітор, адаптер, бейсік, сканер.
7 станція «Пошук слів»
Із букв які є в слові клавіатура скласти інші слова.
Кількість балів – 10 балів
Фінал
Визначення переможців
Вручення грамот
Сьогодні ми з вами ще раз переконалися, що інформатика — дивовижна наука, а ті, хто її вивчає і вміє працювати з комп'ютером, — особлива категорія людей.
Часто кажуть у народі:
Що посієш — те й пожнеш.
Лиш озброївшись знаннями,
Впевнено вперед підеш.
Зустріч наших команд свідчить про те, що інформатику варто вивчати як хлопцям, так і дівчатам. Адже комп'ютер проник майже у всі сфери життя.