Квест гра «Подорож комп’ютером»

Про матеріал
Створення умов для підвищення мотивації до вивчення предмета інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей здобувачів освіти, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.
Перегляд файлу

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ  УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ  №35 м. СТРИЯ

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                   Заст. директора  з НВР

                                                                                    ________   Л.М. Івасенко

                                                                                     «__»_____________2024р.  

 

 

 

 

 

 

 

 

План

проведення квест гри з інформатики

в навчальній групі №7 (ООІО-1)

 

 

Професія: Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення.

 

 

 

 

Розглянуто та схвалено на засіданні

методкомісії_____________________

Протокол №_ від «__» _____ 2024 р.

Голова методкомісії ____________(Завалень В.В.)

        

 

 

 

 Розробила

Петрів Ірина Богданівна,

викладач з інформатики,

«спеціаліст першої категорії»

 

                                      

Квест гра «Подорож комп’ютером»

з інформатики

для учнів

Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення предмета інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей здобувачів освіти, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.

Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати учнів до  розвитку навчально-пізнавальної активності 

Очікувані результати:

  •       Збільшення активності
  •       Мотивація до вивчення теорії з предмету
  •       Формування навичок «командної гри» у процесі спільної діяльності;
  •       Підвищення загальної культури учнів.
  •       Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості 

 

ХІД ЗАХОДУ

 «Мудрим ніхто не вродився, а навчився»
 

Квест (англійське “quest” - пошук) - один з основних жанрів ігор, що вимагають від гравців рішення розумових інтелектуальних завдань по темі квест-гри, нестандартне мислення і кмітливість. Квест спрямований на оволодіння навичками вирішення поставлених завдань, вміння швидко орієнтуватися та виховує прагнення до перемоги.


Ознайомлення з правилами:

Учасники:  2 команди по 5 учасників (капітан + 4 гравців ).

Виконання завдань: близько 5-10 хвилин

На кожній локації відповідальні викладачі  вписують оцінки в карту та завіряють своїми підписами.

 

                     

 1.Станція «ЛОГІЧНА»

Програма Classtime посилання на тест

https://www.classtime.com/code/RRV5K3

 

 

5 хвилин на виконання. За кожну правильну відповідь 1 бал.

 

2. Станція «Безпечний інтернет»

 

Програма Learningapps посилання на вправу https://learningapps.org/view17232074

 

2 хвилин на виконання. За правильну виконану вправу - 5 балів.

 

3.Станція «Листівка»

 

Створити листівку СВОЮ УКРАЇНУ ЛЮБІТЬ у програмі Canva

Кожен учасник працює за одним ПК на протязі 2 хвилини. Всього на виконання завдання 10 хвилин.

Максимальна кількість балів - 10 б.

 

4. Станція  «Моя країна»

Відгадати пазл

Програма Learningapps посилання на вправу для команди 1

https://learningapps.org/watch?v=pfv8g0k7j24

Відповідь (вишиванка)

Програма Learningapps посилання на вправу для команди 2

https://learningapps.org/watch?v=pfvrwycct24

Відповідь (рушник)

2 хвилин на виконання.

Максимальна кількість балів - 5 б.

5. Станція  «Ребус»


     Команди відгадують ребуси

Безпека

Менітор

папка

Відео

Телефон

 

5 балів.

За кожну правильну відповідь – 1 бал

6 станція «Географічна»

Ваше завдання: за 2 хвилини в таблиці знайти 10 слів, що заховалися. Читати слова можна в будь-якому напрямку. Одне слово – 1 бал.

 

к

а

с

и

т

м

т

и

с

п

у

л

к

а

в

и

ц

ф

р

а

о

б

а

й

т

ш

м

е

р

м

т

б

н

в

е

к

о

д

о

я

к

р

е

л

і

а

н

у

ч

т

т

в

р

о

л

а

і

т

к

ь

в

і

н

ч

е

с

т

е

р

о

п

п

е

л

н

ш

о

у

р

к

а

д

а

п

т

е

р

о

р

л

л

м

е

т

р

у

ь

л

р

а

Відповіді: клавіатура, байт, принтер, вінчестер, пам'ять, код, мишка, монітор, адаптер, бейсік, сканер.

7 станція «Пошук слів»

 Із букв які є в слові клавіатура скласти інші слова.

Кількість балів – 10 балів

Фінал

Визначення переможців

Вручення грамот

Сьогодні ми з вами ще раз переконалися, що інформатика — дивовижна наука, а ті, хто її вивчає і вміє працювати з комп'ютером, — особлива категорія людей.
Часто кажуть у народі:
Що посієш — те й пожнеш.
Лиш озброївшись знаннями,
Впевнено вперед підеш.
Зустріч наших команд свідчить про те, що інформатику варто вивчати як хлопцям, так і дівчатам. Адже комп'ютер проник майже у всі сфери життя.


 

 

docx
Додав(-ла)
Петрів Ірина
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
26 січня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку