Квест – гра
« Разом до здорового майбутнього »
для учнів 3 - 4 класів
Мета: сприяти отриманню учнями знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя», визначення та усвідомлення факторів, що впливають на здоров’я, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров’я; навчити дитину з раннього віку розумно ставитися до свого здоров’я, поважати фізичну культуру, гартувати свій організм, раціонально харчуватися.
Обладнання: картки із зображенням овочів, фруктів, кошиків, спортсменів, пазли, кросворд, маршрутні листи.
Сюжет: Грають 4 команди. Діти отримують смс - повідомлення, де казковий герой Здоров’ятко розповідає про те, що зараз діти здебільшого їдять не корисну, а шкідливу їжу, а також мало займаються спортом, проводячи час біля комп’ютерів. Він просить у учнів допомоги – відвідавши 8 станцій, виконати завдання на кожній з них, отримати від помічників найбільшу кількість балів. Виграє та команда, яка отримає найбільшу кількість балів.
Правила гри: Для успішного просування команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.
Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
Правило 2. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі. На виконання кожного із завдань дається до 5 хвилин.
Правило 3. З Помічниками, як із суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ!
Правило 4. Не консультуйтесь з членами інших команд, не заважайте та не допомагайте іншим командам. Це змагання, тому завдання кожної команди –
перемогти! За порушення цього правила команду можуть відправити на перший етап змагань чи дискваліфікувати.
Маршрутні листи:
1 команда
|
станція «Смуга перешкод» (час) |
|
|
станція «Зрозумій мене» (3 б.) |
|
|
станція «Корисне – шкідливе»(11 б.) |
|
|
станція «Баскетболісти»(кіл-ть м’ячів) |
|
|
станція «Видатні спортсмени» (6 б.) |
|
|
станція «Чистюля»(4б.) |
|
|
станція «Спортивний пазл» (5б.) |
|
|
станція «Розумники» (7б.) |
|
2 команда
|
станція «Зрозумій мене» (3 б.) |
|
|
станція «Корисне – шкідливе» (11 б.) |
|
|
станція «Баскетболісти»(кіл-ть м’ячів) |
|
|
станція «Видатні спортсмени» (6 б.) |
|
|
станція «Чистюля» (4б.) |
|
|
станція «Спортивний пазл» (5б.) |
|
|
станція «Розумники» (7б.) |
|
|
станція «Смуга перешкод» (час) |
|
3 команда
|
станція «Баскетболісти» (кіл-ть м’ячів) |
|
|
станція «Чистюля» (4б.) |
|
|
станція «Спортивний пазл» (5б.) |
|
|
станція «Смуга перешкод» (час) |
|
|
станція «Розумники» (7б.) |
|
|
станція «Видатні спортсмени» (6 б.) |
|
|
станція «Зрозумій мене» (3 б.) |
|
|
станція «Корисне – шкідливе» (11 б.) |
|
4 команда
|
станція «Корисне – шкідливе» (11 б.) |
|
|
станція «Спортивний пазл» (5 б.) |
|
|
станція «Чистюля» (4б.) |
|
|
станція «Розумники» (7б.) |
|
|
станція «Зрозумій мене» (3 б.) |
|
|
станція «Смуга перешкод» (час) |
|
|
станція «Видатні спортсмени» (6 б.) |
|
|
станція «Баскетболісти» (кіл-ть м’ячів) |
|
1. Станція «Смуга перешкод».
Завдання : кожен учасник команди проходить « Смугу перешкод » з елементами лазіння, переповзання. Перемагає команда, яка пройшла смугу перешкод за найменшу кількість часу.
2. Станція «Зрозумій мене».
Завдання : капітанам пропонується показати своїй команді за 2 хвилини вид спорту, який вони отримають на жеребкуванні.
Гімнастика.
3. Станція «Корисне – шкідливе».
Завдання: команди отримують картки із зображенням корисної та шкідливої їжі. Корисну їжу потрібно скласти у кошик, а шкідливу – у сміттєвий бак.
4. Станція «Баскетболісти».
Завдання: кожен учасник має закинути м’яч в баскетбольну корзину один раз. Перемагає команда, яка закинула найбільшу кількість «м'ячів».
5. Станція «Видатні спортсмени».
Завдання: командам потрібно з’єднати фото спортсмена із назвою виду спорту, у якому він досяг успіху.
6. Станція «Чистюля».
Для того щоб бути здоровим потрібно тримати своє тіло в чистоті та дотримуватися гігієни.
Завдання: команди повинні відгадати загадку та скласти пазл – відгадку.
Роботяще змалку.
Люблять всі чомусь мене
Вдень і на світанку.
Кажуть, що даю красу,
І здоров’я й силу.
Чистоту у дім несу,
Звуть мене всі…(мило).
зубна я…(щітка)
7. Станція «Спортивний пазл».
Завдання: кожній команді дається пазл із зображенням будь-якого виду спорту. Учасникам необхідно його зібрати і відгадати зображений вид спорту. Перемагає команда,яка зробила це за найменшу кількість часу.
8. Станція «Розумники» .
Завдання: вписати правильні відповіді у кросворд.
Закінчення квесту
По проходженню всіх етапів квесту учасники команд збираються для оголошення результатів. Нагородження переможців.
Криворізька спеціалізована школа № 9
з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов
для учнів 3 - 4 класів
Підготувала вчитель
початкових класів
Багаєва І.П