Квест-гра "Разом до здорового майбутнього".

Про матеріал
Квест-гра для учнів 3-4 класів сприяє отриманню учнями знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя», визначення та усвідомлення факторів, що впливають на здоров’я, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров’я. Навчає дитину з раннього віку розумно ставитися до свого здоров’я, поважати фізичну культуру, гартувати свій організм, раціонально харчуватися.
Перегляд файлу

Квест – гра

« Разом до здорового майбутнього »

для учнів 3 - 4 класів

Мета: сприяти отриманню учнями знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя», визначення та усвідомлення факторів, що впливають на здоров’я, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров’я; навчити дитину з раннього віку розумно ставитися до свого здоров’я, поважати фізичну культуру, гартувати свій організм, раціонально харчуватися.

Обладнання: картки із зображенням овочів, фруктів, кошиків, спортсменів, пазли, кросворд, маршрутні листи.

Сюжет: Грають 4 команди. Діти отримують смс - повідомлення, де казковий герой Здоров’ятко розповідає про те, що зараз діти здебільшого їдять не корисну, а шкідливу їжу, а також мало займаються спортом, проводячи час біля комп’ютерів. Він просить у учнів допомоги – відвідавши 8 станцій, виконати завдання на кожній з них, отримати від помічників найбільшу кількість балів. Виграє та команда, яка  отримає найбільшу кількість балів.

Правила гри: Для успішного просування команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.

Правило 1. Застосовуйте при виконанні завдань вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!

Правило 2. Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі. На виконання кожного із завдань дається до 5 хвилин.

Правило 3. З Помічниками, як із суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ!

Правило 4. Не консультуйтесь з членами інших команд, не заважайте та не допомагайте іншим командам. Це змагання, тому завдання кожної команди –

перемогти! За порушення цього правила команду можуть відправити на перший етап змагань чи дискваліфікувати.

 

Маршрутні листи:
1 команда

  1.  

станція «Смуга перешкод» (час)

 

  1.  

станція «Зрозумій мене» (3 б.)

 

  1.  

станція «Корисне – шкідливе»(11 б.)

 

  1.  

станція «Баскетболісти»(кіл-ть м’ячів)

 

  1.  

станція «Видатні спортсмени» (6 б.)

 

  1.  

станція «Чистюля»(4б.)

 

  1.  

станція «Спортивний пазл» (5б.)

 

  1.  

станція «Розумники» (7б.)

 

 

2 команда

  1.  

станція «Зрозумій мене» (3 б.)

 

  1.  

станція «Корисне – шкідливе» (11 б.)

 

  1.  

станція «Баскетболісти»(кіл-ть м’ячів)

 

  1.  

станція «Видатні спортсмени» (6 б.)

 

  1.  

станція «Чистюля» (4б.)

 

  1.  

станція «Спортивний пазл» (5б.)

 

  1.  

станція «Розумники»  (7б.)

 

  1.  

станція «Смуга перешкод» (час)

 

3 команда

  1.  

станція «Баскетболісти» (кіл-ть м’ячів)

 

  1.  

станція «Чистюля»  (4б.)

 

  1.  

станція «Спортивний пазл» (5б.)

 

  1.  

станція «Смуга перешкод» (час)

 

  1.  

станція «Розумники»  (7б.)

 

  1.  

станція «Видатні спортсмени» (6 б.)

 

  1.  

станція «Зрозумій мене»  (3 б.)

 

  1.  

станція «Корисне – шкідливе»  (11 б.)

 

4 команда

  1.  

станція «Корисне – шкідливе» (11 б.)

 

  1.  

станція «Спортивний пазл»  (5 б.)

 

  1.  

станція «Чистюля» (4б.)

 

  1.  

станція «Розумники»   (7б.)

 

  1.  

станція «Зрозумій мене» (3 б.)

 

  1.  

станція «Смуга перешкод» (час)

 

  1.  

станція «Видатні спортсмени» (6 б.)

 

  1.  

станція «Баскетболісти» (кіл-ть м’ячів)

 

 

 

1. Станція «Смуга перешкод».

Завдання : кожен учасник команди проходить « Смугу перешкод » з елементами лазіння, переповзання. Перемагає команда, яка пройшла смугу перешкод за найменшу кількість часу.

 

2. Станція «Зрозумій мене».

Завдання : капітанам пропонується показати своїй команді за 2 хвилини вид спорту, який вони отримають на жеребкуванні.

 

 


  • Важка атлетика.
  • Настільний теніс.
  • Легка атлетика.
  • Футбол.
  • Баскетбол.
  • Гандбол.
  • Волейбол.
  • Шахи.

 

 

 

 

      Гімнастика.

  • Гонки.
  • Вільна боротьба.
  • Катання на лижах (біатлон).
  • Плавання.
  • Велоспорт.
  • Бокс

3. Станція «Корисне – шкідливе».

Завдання: команди отримують картки із зображенням корисної та шкідливої їжі. Корисну їжу потрібно скласти у кошик, а шкідливу – у сміттєвий бак.

 

http://refs.in.ua/kvest-u-krayini-zdorovya-dlya-uchniv-2-4-klasiv-meta-spriyati/21977_html_m34d28005.png

 

4. Станція «Баскетболісти».

 Завдання: кожен учасник має закинути м’яч в баскетбольну корзину один раз. Перемагає команда, яка закинула найбільшу кількість «м'ячів».

5. Станція «Видатні спортсмени». 

Завдання: командам потрібно з’єднати фото спортсмена із назвою виду спорту, у якому він досяг успіху.

6. Станція «Чистюля».

Для того щоб бути здоровим потрібно тримати своє тіло в чистоті та дотримуватися гігієни.

Завдання: команди повинні відгадати загадку та скласти пазл – відгадку.


  1. Гарне я і запашне,

 

Роботяще змалку.

Люблять всі чомусь мене

Вдень і на світанку.                  

Кажуть, що даю красу,

І здоров’я й силу.

Чистоту у дім несу,

Звуть мене всі…(мило).

https://infokava.com/uploads/posts/2017-06/1497108862_original.jpg


  1. Я - невтомна трудівниця, мені вірять люди,
    Хто зі мною поведеться – той здоровий буде.
    Буде часто усміхатись білими зубами,
    Мене знає вся малеча і бабусі й мами.
    Чистоту тримаю в домі. Справу знаю чітко,
    Вам  ім’я моє знайоме, бо

зубна я…(щітка)

 

 

https://www.utkonos.ru/images/photo/3360/3360488_4H.jpg

 

 


  1. Коли миюсь, чи вмиваюсь,             
    Потім ним я витираюсь.
    Витирати сухо звик
    Мій м’якесенький...(рушник)    

     https://dobroe-utro.com/uploads/oo/kz/k7/ON/BTjfmbq4.jpg


 


  1. Він по зачісках мастак,                                            
    Вас причеше гарно так.
    Розчесав моє волосся,
    Так давно вже повелося,
    Що охайний молодець, 
    Той, хто має...(гребінець)

 

                      https://cdn.rbt.ru/images/item/image/543/542902_1317354524_91f333a96432fc017effb556711b8756.JPG


7. Станція «Спортивний пазл».

Завдання: кожній команді дається пазл із зображенням будь-якого виду спорту. Учасникам необхідно його зібрати і відгадати зображений вид спорту. Перемагає команда,яка зробила це за найменшу кількість часу.

8. Станція «Розумники» .

Завдання:  вписати правильні відповіді у кросворд.

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Хай в тебе буде гострим, як в орла... (Зір)
  2. Те, чого ти чекаєш від лікаря, коли захворів. (Допомога)
  3. Найвідоміший лікар - ветеринар. (Айболить)
  4. Дуже корисна і смачна їжа, яка росте на деревах. (Фрукти)
  5. Не менш корисна і смачна їжа, яка росте на городах. (Овочі)
  6. Те, що міститься у фруктах і овочах. (Вітаміни)
  7. Вони окріпнуть, якщо вживатимеш багато вітамінів. (М'язи)

Закінчення квесту

По проходженню всіх етапів квесту учасники команд збираються для оголошення результатів. Нагородження переможців.


 


Криворізька  спеціалізована  школа № 9

з  поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов

для учнів 3 - 4 класів

 

C:\Users\Макс\Desktop\children.jpg

 

Підготувала вчитель

                                                     початкових класів

                                                                  Багаєва І.П

docx
Додано
5 січня 2021
Переглядів
1054
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку