Квест-гра "У пошуках осіннього листочка"

Про матеріал
Формування навичок саморегуляції: навчити дітей заспокоюватися та зосереджуватися на своїх відчуттях. Зміцнення емоційного здоров'я: допомогти дітям розслабитися, зменшити рівень тривожності, покращити настрій.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      Квест – гра

  « У пошуках  осіннього листочка»

                  (для дітей середнього дошкільного віку)

 

 

 

 

Групова прикраса "Осінні листочки" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Програмовий зміст: вчити дітей усвідомлювати свої емоції, розвивати позитивне ставлення до себе та оточуючих. Зміцнювати почуття впевненості та навички комунікації. Формувати інтерес до дослідження природи восени через асоціації з емоціями. Закріплювати знання дітей про  кольори  та форми, вміння знаходити об’єкти за вказівками.  Продовжувати формувати навички  саморегуляції: навчити дітей заспокоюватися та зосереджуватися на своїх відчуттях. Сприяти зміцненню емоційного здоров'я: допомогти дітям розслабитися, зменшити рівень тривожності, покращити настрій через спільні заняття йоги, підтримуючи один одного. Покращувати навички комунікації та взаємодії. Розвивати вміння орієнтуватися в просторі та слідувати простим інструкціям. Сприяти розвитку уваги, спостережливості та навичок командної роботи. Виховувати дружні стосунки в дитячому колективі.

Матеріали та обладнання:  атрибути до гри «Літаки», кошики, природній матеріал, ігрове полотно «Доріжка», листя, кольорові фломастери, «Велика книга осінніх спогадів», «чарівна» музика.

 

 

                                                    Хід заняття.

 

Діти збираються у коло, вітаються та налаштовуються на роботу.

Вихователь: Друзі, на нас чекає цікава пригода. Ми вирушаємо на пошуки листочка, який відірвався від гілочки дерева. Як думаєте, з якого дерева міг відірватися листочок? Відповіді дітей: "Можливо, з дуба!", "А може, з клена!"

 Чудово. Та полетів цей листочок у невідомому напрямку. А як так сталося, що листочок відірвався? Як думаєте?  (відповіді дітей)

Вихователь: "Так, напевно, вітер подув!" Давайте згадаємо, як може дути вітер.

Вправа "Вітер" (діти розходяться по колу, а вихователь промовляє: "Уявіть, що ви вітер! Як ви будете дути? Подуйте на друзів!" Діти починають дмухати один на одного)

 Саме такий сильний вітер був в той день, коли відірвався листочок та полетів у невідомість. Вирішуємо на його пошуки.

   Будьте готові. Щоб було швидше, будемо летіти літаком. Заводимо мотори.                           

                            Гра «Літаки»

      Зупинка. Що це?  Так, каштани. Маленькі друзі нашого листочка. Щоб рухатися далі, маємо зробити доріжку з природних матеріалів. Тепер потрібно з'ясувати, що належить до живої природи, а що ні.

Вправа "Жива та нежива природа" (вихователь демонструє різні предмети: горіхи, насіння, кленові листя, каштани, жолуді, камінці. Вихователь запитує: "Хто знає, які з цих предметів належать до живої природи, а які – до неживої?" Діти по черзі беруть предмети та обирають, куди їх покласти – у кошик живої природи чи у кошик неживої)

   Чудово. Ми з вами викладемо доріжку з  предметів живої природи.

Діти працюють на паперовому тлі великого розміру із зображеними лініями (хвилясті, ламані). Викладають доріжку із природних матеріалів.

 Тепер можемо рухатися далі. Будьте уважні – на шляху перешкоди. О, калюжа. Діти промовляють – хлюп-хлюп. Тепер по сухій траві. Діти промовляють – шурх-шурх. Тепер по болоті – чап-чап. Тепер по першому ніжку. Діти промовляють – рип-рип. По опалих листях – шух-шух.

Так, який довгий шлях подолали. Мабуть, треба відпочити. Сідайте зручненько, будемо відпочивати.

Як бажаєте відпочивати? Як будемо відновлювати свої сили?

Відповіді дітей: "Можемо подихати!", "Давайте потягнемося!"

Давайте спробуємо дихати, а потім гудіти. Чи навпаки? Спочатку будемо гудіти. Тепер дихаємо із затримкою.

            Діти виконують вправи йога: дихання, асан «Дерево»

 Друзі, а що ми вдихаємо?  (відповіді дітей: повітря)

Так, а для того, щоб почувати себе добре, повітря має бути свіжим, чистим. А допомагають нам у цьому дерева. Давайте перетворимося на дерева.

(Діти виконують вправу «Дерево»).

 Погляньте, а он під цим деревом купа листя. Можливо, саме там наш листочок. Давайте розберемо листя в кошики.

 Гра «Збери листочки» (діти збирають листя в кошики по кольорах)

Друзі, які ви молодці все зібрали. А де ж листочок, який ми шукали?

Що зараз відчуваєте? Які у вас емоції? Відповіді дітей: "Смуток!", "Розчарування!" Ну, не варто сумувати та впадати у відчай. Осінь нам подарувала дуже багато гарного листя. Погляньте, який гарний букет. Пропоную обрати собі один листочок з  гарного осіннього букету. Це буде саме той, якого підняв вітер та поніс у далеку мандрівку. А ще можна йому намалювати усмішку та зберегти його до наступної осені, щоб він міг знову зустрітися зі своїми друзями.

Практична робота. Діти малюють на листку позитивні емоції та зберігають листочки у «Великій книзі осінніх спогадів» .

Друзі, чи змінились ваші емоції? Що зараз відчуваєте? (відповіді дітей)

Діти діляться емоціями про цікаву  мандрівку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 листопада
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку