Квест-гра "У пошуках скарбів українського народу"

Про матеріал
Розробка квест-гри "У пошуках скарбів українського народу". Створенно з урахуванням вимог парціальної програми "Лідер живе у кожному" у рамках проекту "Традиції".
Перегляд файлу

Квест – гра «У пошуках скарбів українського народу»

Мета: познайомити дітей з традиційними виробами українського народу: одягом, предметами побуту, будовами, іграшками; спонукати до активної міжособистісної взаємодії дітей; сприяти засвоєнню нових знань про українські традиції та побут, викликати захоплення українськими надбаннями.

Попередня підготовка: створення Музею українського побуту (ляльки-мотанки, предмети побуту з петриківським розписом, яворівські іграшки, моделі українських будов, моделі народних музичних інструментів…)

Матеріали: квест-карта з зображенням станцій; великі розмальовки «україночка» та «козак», магнітний пазл Україна, ложки та писанки.

 

Хід заняття

  1.              Організаційний момент  (лялька-персона Оленка)

В гості завітала дівчинка Оленка, яка дуже хотіла познайомити дітей з надбаннями українського народу, але налетів вітер, який вирвав карту з рук і десь заніс. Треба її знайти.

   • Гра «Холодно-гаряче»

Після знаходження карти, дівчинка Оленка запрошує познайомити з народними прикметами щодо побуту.

  1.              Відвідування Музею українського побуту, розгляд і обговорення ляльок-мотанок, предметів побуту з петриківським розписом, яворівськими іграшками, моделі українських будов (хата, вітряк, млин), моделі народних музичних інструментів). Виокремлення характерних особливостей, звертати увагу на автентичність та красу виробів, їх оригінальність та яскравість.

 

  1.              Обговорення народних прикмет

Якщо їси хліб, не лишай куснів, бо в них сила.

Оселю неодмінно необхідно замітати від дверей до середини, щоб примітати до хати багатство.
Якщо під час їжі ти прикусив язика — значить, ти сказав неправду.
Не тарабань ложками та не розсипай сіль, бо буде сварка.

Якщо кіт вмивається лапою — прийдуть гості.

  1.              Дівчинка Оленка запрошує насолодитись і прослухати цікавий вірш Я. Яковенко «Вишиванка».

Вишиванка

Рано-вранці, на світанку,

Вишиваю вишиванку.

У зеленім житі

Буду ворожити.

Попрошу у неба

Солов’їний щебет.

Попрошу у квітки

Чарівної  нитки.

Тоненької, шовкової,

Нитки кольорової.

 

Полотном біленьким

Вишию рівненько

Голосну сопілочку

І вишневу гілочку,

Пташечку, калину,

Маму і дитину.

Вийся-вийся, голочко,

Вишиваю долечку.

Візерунок рясно -

Буде доля красна.

Питання для обговорення:

• Про що йде мова у вірші? (про вишиванку)

  Де вишивали вишиванку ? ( у зеленому житі)

• Про яку пташку згадується у вірші? (про солов’я)

• Що вишивали на вишиванках ? (пташок, вишневу гілочку, калину, маму і дитину)

  1.              Дівчинка Оленка запрошує діток поділитись на дві команди (хлопчики і дівчатка) розмалювати дві великі розмальовки «Українку» та «Козака». 

(Запропонуєте дітям прикрасити вбрання за власним уподобанням та уявленням). Опісля, команди презентують свої малюнки.

  1.              Рухлива гра «Донеси яєчко», діти діляться на дві команди за власним бажанням. Завдання гри: першим пройти естафети несучи яєчко в ложці і не «розбивши» його.
  2.              Дидактична гра «Магнітний пазл «Україна»».
  3.              Рефлесія «Павутинка знань».

• Що їм сьогодні найбільше сподобалось під час проходження квесту?

• Що запам’яталось під час квесту?

• Які скарби українського побуту Вам найбільше запам’ятались?

• Які предмети українського побуту вас найбільше зацікавили і чому?

• Чи розповісте матусі про українські скарби?

docx
Додано
7 січня
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку