5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Квест "Мандруємо стежками країни "Мистецтво"

Про матеріал
Мета: навчальна: закріплювати знання про види мистецтва, активізувати творчу ініціативу, увагу, фантазію. розвиваюча: розвивати творчі здібності та образне мислення учнів, стимулювати розвиток естетичних смаків учнів, розвивати компетентність пошуку і перевірки інформації. виховна: виховувати інтерес до різних видів мистецтва
Перегляд файлу

C:\Users\User\Desktop\images.jpgМандруємо стежками країни «Мистецтво»

квест для учнів 4 класу

 

Мета:

навчальна: закріплювати знання про види мистецтва, активізувати творчу ініціативу, увагу, фантазію.

розвиваюча:  розвивати творчі здібності та образне мислення учнів, стимулювати розвиток естетичних смаків учнів, розвивати компетентність пошуку і перевірки інформації.

виховна: виховувати інтерес до різних видів мистецтва

Необхідне обладнання: 2 комп’ютери з виходом в Інтернет, карта квесту, ребуси, пазли.

Умови та правила квест-гри:

1. У грі беруть участь 2 команди.

2. Кожна команда отримує  карту на якій  позначено 7 станцій .

3. Учасники зобов'язані пройти по черзі усі станції.

4. На кожній станції  будуть  різні  завдання. Після кожного виконаного завдання, команда отримає одну частину від пазла, яка буде означати, що станцію успішно пройдено.

 5. Команда, котра найшвидше збере усі частинки пазлів,  буде переможницею.

 6. Наприкінці квесту, команди разом склеюють отримані частини  і цитату відомої людини про мистецтво.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід квесту

Учитель:

- Вітаю вас на квесті! Сьогодні проведемо змагання між командами. А для цього відправимося в подорож до країни назва якої «Мистецтво». Шлях у нас буде довгий, але цікавий. Подорожуючи до цієї країни, на кожній зупинці у вас будуть певні випробування. За виконане завдання ви отримаєте частину пазлу.

- І лише та команда, яка швидше збере свої пазли, отримає звання «Найкращі знавці мистецтва» (команди обирають назви самостійно).

- Отож, вирушаємо у подорож. Для того, щоб отримати карту подорожі розгадайте кросворд (3 запитання для кожної команди).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По горизонталі:

1. ребуси  ребусиребусиребусиребусиребусиребусиребуси

(література)

 

3.

ребусиребусиребуси ребуси     C:\Users\User\Desktop\336.jpg ребусиребуси        C:\Users\User\Desktop\13.jpg

(мистецтво)

6.           ребуси

                 ребуси     4 = 0             (кіно)

По вертикалі:

2. ребусиребусиребусиребусиребусиребуси ребуси ребуси

(музика)

4.  ребусиребусиребусиребусиребусиребуси

(театр)

5. ребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребусиребуси

(хореографія)

 

  • Отримайте карту та слідуйте по зупинках. Бажаю успіхів!!!

C:\Users\User\Desktop\0100a3j7-08f4-1200x1318.jpg

 

Зупинка 1. Образотворче мистецтво

  • Згадай види образотворчого мистецтва.

https://learningapps.org/view13035132

Зупинка 2. Музика

  • Послухай та знайди пару

https://learningapps.org/view13033542

Зупинка 3. Література

  • Згадаємо кольори веселки (співають всією командою),  вставте пропущені слова.

              https://learningapps.org/view13102046

Зупинка 4. Хореографія

  • Поєднайте види танців з їх назвами.

https://learningapps.org/view13102921

Зупинка 5. Театр

  • Знайди пару.

https://learningapps.org/view13103881

Зупинка 6. Кіно

  • Прочитай опис і знайди зашифровані слова.

              https://learningapps.org/view13104511

Зупинка 7. Архітектура

  • Визнач місцезнаходження архітектурного шедевру.

              https://learningapps.org/view13105290

Рефлексія

Учні складають пазл з елементів, які вони зібрали під час гри.

C:\Users\User\Desktop\background-2520244_960_720.jpg

Разом із учителем читають цитату та обговорюють її.

  • На цьому квест завершено. Команда – переможець отримує грамоту «Найкращі знавці мистецтва».

 

 

docx
Додано
22 червня
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку