Мандруємо стежками країни «Мистецтво»
квест для учнів 4 класу
Мета:
навчальна: закріплювати знання про види мистецтва, активізувати творчу ініціативу, увагу, фантазію.
розвиваюча: розвивати творчі здібності та образне мислення учнів, стимулювати розвиток естетичних смаків учнів, розвивати компетентність пошуку і перевірки інформації.
виховна: виховувати інтерес до різних видів мистецтва
Необхідне обладнання: 2 комп’ютери з виходом в Інтернет, карта квесту, ребуси, пазли.
Умови та правила квест-гри:
1. У грі беруть участь 2 команди.
2. Кожна команда отримує карту на якій позначено 7 станцій .
3. Учасники зобов'язані пройти по черзі усі станції.
4. На кожній станції будуть різні завдання. Після кожного виконаного завдання, команда отримає одну частину від пазла, яка буде означати, що станцію успішно пройдено.
5. Команда, котра найшвидше збере усі частинки пазлів, буде переможницею.
6. Наприкінці квесту, команди разом склеюють отримані частини і цитату відомої людини про мистецтво.
Хід квесту
Учитель:
- Вітаю вас на квесті! Сьогодні проведемо змагання між командами. А для цього відправимося в подорож до країни назва якої «Мистецтво». Шлях у нас буде довгий, але цікавий. Подорожуючи до цієї країни, на кожній зупинці у вас будуть певні випробування. За виконане завдання ви отримаєте частину пазлу.
- І лише та команда, яка швидше збере свої пазли, отримає звання «Найкращі знавці мистецтва» (команди обирають назви самостійно).
- Отож, вирушаємо у подорож. Для того, щоб отримати карту подорожі розгадайте кросворд (3 запитання для кожної команди).
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі: |
|||||||||||||
1. (література)
3.
(мистецтво) 6. |
|||||||||||||
4 = 0 (кіно) |
|||||||||||||
По вертикалі: 2. (музика) 4. (театр) 5. (хореографія) |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Зупинка 1. Образотворче мистецтво
https://learningapps.org/view13035132 Зупинка 2. Музика
https://learningapps.org/view13033542 Зупинка 3. Література
https://learningapps.org/view13102046 Зупинка 4. Хореографія
https://learningapps.org/view13102921 Зупинка 5. Театр
https://learningapps.org/view13103881 Зупинка 6. Кіно
https://learningapps.org/view13104511 Зупинка 7. Архітектура
https://learningapps.org/view13105290 Рефлексія Учні складають пазл з елементів, які вони зібрали під час гри.
Разом із учителем читають цитату та обговорюють її.
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||