Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.
Каштан Н. Б. Квест на тему "В пошуках знань з інформаційних технологій"
Сценарій
квесту
Наталія Броніславівна Каштан - викладач інформаційних технологій
ДПТНЗ "Рівненський центр професійної технічної освіти сервісу та дизайну"
Квест на тему "В пошуках знань з інформаційних технологій"
Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам’яті, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.
Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати учнів до розвитку навчально-пізнавальної активності.
Місце заняття у системі навчального курсу: захід проводиться під час тижня інформаційних технологій у позаурочний час.
Актуальність: даний захід поєднує ігрові та навчальні моменти, сприяє розвитку пізнавальної активності, творчих здібностей, кмітливості, винахідливості та показує, що до вивчення будь-якого предмета можна підходити творчо.
Очікувані результати:
Слова ведучого
Ми живемо в світі, де все навколо здається буденним і звичним, проте насправді непізнане зовсім поруч, воно по всюди. Ви замислювалися про те, що ЦЕНТР, в якому ви, протягом декількох років, таїть в собі секрети? Ми розповімо Вам таємницю, Центру, для цього пропонуємо взяти участь в нашому квесті.
Ви готові, тоді отримайте конверт з першою підсказкою у викладача.
Щоб дізнатись номер кабінету в якому знаходиться перший ключ, дайте відповідь на питання:
"Скільки біт мають 2байти?"
На столі в 16 буде лежати конверт.
Молодці, ви дуже швидко справились з першим завданням. Тепер щоб знайти ключ, а точніше його місцезнаходження де він лежить, розгадайте ребус.
Ключ 1
Вітаю, ви дуже кмітливі, і це тішить. Наступний ключ знаходиться в кабінеті найтолерантнішого викладача нашого Центру (він знавець жіночої краси і рецептів найсмачнішого компоту і борщу).
Можливості Вашого розуму вражають. Розгадайте ребус і дізнайтесь місце знаходження ь наступного ключа.
Ключ 2
Місцем знаходження наступного ключа являється кабінет найзапальнішого викладача, йому підкоряються вся техніка і інтернет в нашому Центрі (в поганому гуморі він може кинути в учня машинкою).
Розгадайте ребус і знайдіть ключ
Ключ 3.
Підсказку до наступного ключа, ви отримаєте від Пані яка оберігає вхід в нашу Альма Матер. (ЇЇ найулюбленіші фрази: "Хто такий?", "Куди ідеш?", "Давай документи?")
Розгадайте ребус отримайте ключ.
(після того як учні розгадали ребус вахтерша віддає їм конверт з ключем).
Ключ 4.
Вітаю ви на правильному шляху. Наступний ключ ви відшукаєте у кабінеті в який не зайдеш не перезувшись, і не вийдеш з нього не почергувавши, в цьому кабінеті всі без винятку виконують правила поводження в кабінеті інформатики.
Розгадайте ребус отримайте ключ.
Ключ 5
Ваша ерудованість вражає. Наступний ключ знаходиться в кабінеті найвищого викладача нашого Центру. (Має м'який характер, товаришує з учнями, і завжди прийде на допомогу).
Розгадайте ребус і отримайте останній ключ.
Ключ 6.
Розгадайте слова які зашифровані в кожному ключі, складіть їх до купи і ви дізнаєтесь таємницю нашого ЦЕНТРУ.
Після цього як учні пройшли квест їм вручаються грамоти.