Квест проект для учнів 7-11 класів ,"Математика в географії".
За видом діяльності:дослідницько-пошуковий
За участю у розробці груповий
За терміном виконання середньо-тривалий
За формою представлення презентація
За змістом ознайомлювально-інформаційний,пошуковий
Мета заходу.
Розвинути в учнів уміння реалізовувати практичні звязки курсу математики і географії.Підвищення мотивація до вивчення предметів
Тип проекту:
За видом діяльності: дослідницько-пошуковий;
За участю у розробці: груповий;
За терміном виконання: середньо-тривалий;
За формою представлення: презентація;
За змістом: ознайомлювально-інформаційний, пошуковий;
Навчальні предмети: математика, інформатика, географія.
Учасники: учні, вчителі.
Мета заходу:
Освітня: підвищення мотивації до вивченя предметів шкільного курсу математики та географії;
Розвинути в учнів уміння реалізовувати практичні зв’язки курсу математики і географії.
Розвиваюча: розвивати особистісну, соціальну й творчу компетентності; розвивати активне, творче, критичне, мисленя учнів;
Розвиток навичок контролю та оцінки своєї діяльності.
Вміння швидко та раціонально приймати рішення, мислити, працювати в команді.
Виховна: розширення кругозору; виховання допитливості; культури мовлення; формувати навички групової роботи, дружній дух змагання.
Обладнання: комп’ютер, проектор, карти з творчими завданнями, бланки оцінювання, маркери, таблички з назвами груп.
Анотація уроку.
До уроку були розробленні презентації, які застосовуються на всіх етапах проведення та відповідають принципам научності.
Елементи мультимедіа підсилюють змістову частину, допомагають сприйняттю завдань, розввають в учнів активність, спрямовану на “відкриття” нових знань.
Тип уроку: урок-практикум.
План уроку.
Хід заходу
Організаційний момент: Сьогодні у нас незвичайне заняття.
Ми спробуємо встановити зв’язок між двома цікавими науками:
Математикою і географією.
2. Мотивація. Повідомлення теми.
Дуже багато учнів вважають математику складною, нудною або нецікавою наукою. Змінити таке ставлення до математики допомагають інші предмети тісно пов’язані з точними науками.
В географії не обійтися без математичних розрахунків.
“Геоматематичний квест” – це гра-подопрож по станціях, на яких командам пропонуються різні математичні завдання на кмітливість,
Які носять практичний характер, бо тісно пов’язані з географією і показують красу і доступність цих предметів.
Сьогодні у нас незвичайне заняття. Ми спробуємо встановити зв’язок між двома цікавими науками: математикою і географією.
Будь-яка робота дає кращі результати, коли виконується з позитивними емоціями. А позитив не можна уявити без посмішки.
Тому давайте посміхнемося один одному і попрацюємо.
Шановні учасники гри! Сьогодні Ви будете подорожувати по станціях. Для успішної подорожі та просування до мети Вам знадобляться знання з математики та географії, спритність , уміння працювати в своїй групі.
квест-проект має 4 етапи: кожен з яких складається із завдань, які потрібно розв’язати, щоб перейти до наступної станції.
Головне правило проходження квесту – робота в команді, уміння прийняти спільне рішення або розв’язок. Памятайте: від вашої згуртованості залежить результат успіху.
Допомагати вам будуть керівники проектних організацій
Це учні 11 класу
Капітанам команд вручаються конверти із завданнями. Після виконання завдань, на кожній станції капітан отримує конверт із зазначенням наступної станції.
При виставленні балів враховується правильне виконання завдань, точність, підрахунків, акуратність.
Після закінчення всього маршруту ми знайдемо скарб, який потрібний кожній людині.
3. Актуалізація опорних знань
Учитель звертає увагу на мапу де розташовані станції
1 СТАНЦІЯ “Поштова“
Презентація групп метеорологів, геодезистів, картографів, меліораторів
.
2 СТАНЦІЯ “Задачкіно“
Пропонуємо вам виконати тестові завдання які спроектовані на
Інтерактивну дошку і висвітлені на ваших гаджетах.
Перевірка завдань на встановлення відповідності, тестування.
А) Житомир Б) Чернігів В) Київ
2. 49⁰ 27´ пн.ш. 32⁰ 05´ сх.д. – це географічні координати
А) Полтава Б) Черкаси В) Київ.
3. Точку з географічними координатами 90⁰ пн.ш. – це…
а)північний полюс б)південний полюс
4. Дуга меридіани від екватора до Північного полюсу дорівнює
а)180⁰ : б)45⁰ в)90⁰
5. Величина дуги паралелі в градусах від початкового меридіана до заданого місця – це…
а)географічна широта б)географічна довгота
6. Модель земної кулі з контурами суходолу та водних просторів – це…
а) контурна карта б) географічна карта
в) глобус.
7. Паралель, проведена на однаковій відстані від полюсів, - це…
а) нульовий меридіан б) екватор
8. На рівні моря тиск становить 760мм. рт.ст., на висоті 3000м …
а)560мм. рт. ст. б)460 мм.рт.ст. в)360мм.рт.ст.
9. На рівні моря температура повітря становить +20⁰С, на висоті 3000м …
а) 8⁰С б)2⁰С в) 0⁰С
10. Котра буде година, якщо решта доби вдвічі більша за попередню.
а)6год. б)8 год. в)12год.
правильні відповіді
1)в 2)а 3)а 4)а 5)а 6)в 7)б 8)б 9)б 10)б
3 СТАНЦІЯ “Мудра сова“
Вправа-гра: Мікрофон
Керівники проектних організацій: Відгадайте слова, які є географічними поняттями, назвами, та іменами, в яких є число 100.
1._ _СТО_ - частина рослини.
2. _ _ СТО – відомий французький дослідник, мандрівник, режисер.
3.СТО_ _ _ _ - головне місто країни.
4. _СТО_ _ _ - держава в Прибалтиці.
5._ _ _ СТО - територіально-адміністративна одиниця.
6.СТО _ _ _ _ _ - вимір часу літописників.
7._ _ _ _СТО_ - столиця Ямайки, порт в Карибському морі.
8._ _СТО_ - місто США, порт в Атлантичному океані.
9._ _СТО_- місто в Німеччині, порт в Балтійському морі.
10.СТО_ _ _ _ _ _ - столиця Швеції, порт в Балтійському морі.
11._ _ _ _ _ _СТО_ - ім’я мореплавця, який відкрив Америку.
12._ _ _ _ _ _СТО_ -Прізвище дослідника, який відкрив водоспад Вікторія, однойменне місто.
ВІДПОВІДІ:
1.Листок. 2. Кусто. 3.Столиця 4. Естонія 5. Місто 6. Століття 7. Кінгстон 8. Бостон 9. Росток. 10. Стокгольм 11. Христофор Колумб 12. Лівінгстон
4 СТАНЦІЯ “Дерево рішень“
Щоб розв’язати цю географічну задачу, давайте переведемо її на мову математики:
1: Земля – це куля.
2: Як можна знайти час?
3:Що таке паралелі?
4: Як знайти шлях?
5.Отже визначаємо час.
Географи, можливо, розв’язали б цю задачу по іншому, знаючи довжину паралелі з таблиці «Величина елементів градусної сітки Землі»
Яка з групп першою розв’язує задачу – 5 балів. Другою – 4. Третьою – 3. Четвертою – 2.
Відповідь: ---------------------
Станція: «Творча»
Подумайте, де можна створити для жителів Семенівки зону відпочинку.
Уявіть собі, що минуло кілька років і ви працюєте в різних галузях народного господарства.
Щоб наше селище було естетичним та комфортним для всіх вікових груп з точки зору урбаністики потрібно побудувати зону відпочинку, для цього складіть міні-проект цієї зони і презентуйте його нам.
1. Діти вибирають територію для планування побудови зони відпочинку. (район лікарні; на межі Семенівського і Хорольского районів; біля території музичної школи; біля Семенівського ставка)
2. Скласти, і накреслити план, відповідної території.
Після закінчення проходження маршруту, команди складають спільний пазл.
Підсумок
1.Між якими шкільними предметами ви сьогодні побачили зв’язок?
2. Чи цікаво було розвя’зувати задачі?
3. При розв’язуванні цих задач які знання з географії та математики було використано вами?
4. Чи впевнилися ви, що зв’язок між шкільними предметами тісний: без математики неможливо вивчити географію і навпаки
Талант – це здатність
вірити в успіх. Повна маячня,коли говорять
що я раптом відкрив в собі талант. Я просто
працював.
Джон Леннон