Квест: "СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ INTERNET"

Про матеріал
Мета: розвивати нестандартне мислення, вміння швидко приймати рішення; формувати здатність працювати у команді; виховувати товариськість, почуття взаємодопомоги і взаємоповаги, поважливе ставлення до думок інших; підвищувати ефективну конкурентноспроможність задля підняття власної самооцінки
Перегляд файлу

1

КВЕСТ

«СОЦІАЛЬНІ мережі Internet»

 

 Добрий день наші гості, шановне журі, шановні учні!

 Отже, дзвоник пролунав і ми з вами розпочнемо урок-квест.

 

 В конкурсі прийматимуть участь учні груп:

________________за професією «____________________________________».

 

 Передбачено, що учні даних груп формують команди (по одній команді від кожної групи в кількості 6 осіб).

 В кожній команді має бути свій капітан.

 

І тур.

 Шановні учасники, зараз кожен капітан команди проголосить назву своєї команди, гасло, надасть емблему на оцінювання жюрі та представить членів своєї команди. 

 А наше вельмишановне журі оцінить представлення кожної команди.

………………………………………………..

 

Переходимо до ІІ туру нашого квесту.

 Ми з Вами заслухали капітанів команд та їх представників.

А тепер перейдемо безпосередньо до завдання.

Задачею кожної команди було підготувати тестові запитання на 15 питань по темі: «Соціальні мережі Інтернет».

Зараз капітани команд проведуть обмін розробленими тестовими запитаннями і за відведений час (10 хв.) дадуть відповідь на них.

Час пішов.

 

 А тепер просимо наше журі оцінити надані відповіді на тести кожною командою. І оголосисти відповідні результати за підсумками ІІ туру.

 

ІІІ тур.

 Гра «Ланцюжок-взамозв’язок». В цій грі необхідно кожній команді за відведений час (1хв. за 1 завдання) за допомогою відповідних карток вказати дії до питання.

Починаємо з команди ___ групи.  Задайте будь-ласка своє запитання до оппонентів. Надайте їм картки, які вони мають розташувати в певній послідовності. Отже, 1 хв. пішла.

Тепер команда 15 гр. задайте своє питання і надайте відповідні картки для відповіді своїм опонентам………..

А тепер просимо журі оцінити швидкість та правильність наданих відповідей.

 


ІV тур.

 «Клавіатурна-карткова гра». Cуть гри: капітани обох команд тягнуть по одній картці. Після того, як я об’явлю старт, час пішов – капітани команд перегорнуть картки та побачать літеру, на яку необх. вказати якомога більше слів, пов’язаних із професією. Яка команда швидше закінчить, то тягне наступну картку і відповідає. Ваша задача – написати якомога більше слів використовуючи різні літери на швидкість, на окремому аркуші. На це відводиться макс.=5хв.

 

V тур.

Кросворд на тему: «Соц. мережі Інтернет».

Капітани команд обмінюються кросвордами. Після цього починається момент відліку часу. На весь кросворд (а це загалом 5 питань Вам відводиться 5 хв.). Відповідь на питання кросворду вказуєте олівцем, в разі чого щоб була можливість її змінити. Та команда, яка завершить свою роботу менш ніж за 5 хв., при умові, що кросворд заповнений максимально - отримає додатково +2 бали.

Після закінчення часу, відведеного на кросворд (це 5 хв.) Ваші роботи одразу надаються на перевірку нашому Журі. Відповідно до цього, журі оголосить про результати підбиття підсумків.

 

Просимо Вас, шановне журі, виставити бали кожній команді, їх підрахувати й оголосити нам про результати оцінювання з урахуванням всіх попередніх балів, набраних за кожен тур квесту.

 

 

Шановне журі, шановні учасники – дякуємо Вам за вашу присутність та участь.

Ну а команда-переможець, найкраща команда буде відмічена особливою грамотою по закінчення тижня професії.

 

Шановні учасники, сподіваємось Вам сподобалось дане дійство. Бажаємо  Вам всім успіхів в подальшому навчанні, прийнятті активної участі в колективних заходах та в житті нашого навчального закладу, особливо коли це стосується Вашої професійної діяльності.

 

Отже, на сьогодні ГРА-КВЕСТ завершена.

Дякуємо всім присутнім. До нових зустрічей!!!

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
24 вересня 2021
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку