1
КВЕСТ
«СОЦІАЛЬНІ мережі Internet»
Добрий день наші гості, шановне журі, шановні учні!
Отже, дзвоник пролунав і ми з вами розпочнемо урок-квест.
В конкурсі прийматимуть участь учні груп:
________________за професією «____________________________________».
Передбачено, що учні даних груп формують команди (по одній команді від кожної групи в кількості 6 осіб).
В кожній команді має бути свій капітан.
І тур.
Шановні учасники, зараз кожен капітан команди проголосить назву своєї команди, гасло, надасть емблему на оцінювання жюрі та представить членів своєї команди.
А наше вельмишановне журі оцінить представлення кожної команди.
………………………………………………..
Переходимо до ІІ туру нашого квесту.
Ми з Вами заслухали капітанів команд та їх представників.
А тепер перейдемо безпосередньо до завдання.
Задачею кожної команди було підготувати тестові запитання на 15 питань по темі: «Соціальні мережі Інтернет».
Зараз капітани команд проведуть обмін розробленими тестовими запитаннями і за відведений час (10 хв.) дадуть відповідь на них.
Час пішов.
А тепер просимо наше журі оцінити надані відповіді на тести кожною командою. І оголосисти відповідні результати за підсумками ІІ туру.
ІІІ тур.
Гра «Ланцюжок-взамозв’язок». В цій грі необхідно кожній команді за відведений час (1хв. за 1 завдання) за допомогою відповідних карток вказати дії до питання.
Починаємо з команди ___ групи. Задайте будь-ласка своє запитання до оппонентів. Надайте їм картки, які вони мають розташувати в певній послідовності. Отже, 1 хв. пішла.
Тепер команда 15 гр. задайте своє питання і надайте відповідні картки для відповіді своїм опонентам………..
А тепер просимо журі оцінити швидкість та правильність наданих відповідей.
ІV тур.
«Клавіатурна-карткова гра». Cуть гри: капітани обох команд тягнуть по одній картці. Після того, як я об’явлю старт, час пішов – капітани команд перегорнуть картки та побачать літеру, на яку необх. вказати якомога більше слів, пов’язаних із професією. Яка команда швидше закінчить, то тягне наступну картку і відповідає. Ваша задача – написати якомога більше слів використовуючи різні літери на швидкість, на окремому аркуші. На це відводиться макс.=5хв.
V тур.
Кросворд на тему: «Соц. мережі Інтернет».
Капітани команд обмінюються кросвордами. Після цього починається момент відліку часу. На весь кросворд (а це загалом 5 питань Вам відводиться 5 хв.). Відповідь на питання кросворду вказуєте олівцем, в разі чого щоб була можливість її змінити. Та команда, яка завершить свою роботу менш ніж за 5 хв., при умові, що кросворд заповнений максимально - отримає додатково +2 бали.
Після закінчення часу, відведеного на кросворд (це 5 хв.) Ваші роботи одразу надаються на перевірку нашому Журі. Відповідно до цього, журі оголосить про результати підбиття підсумків.
Просимо Вас, шановне журі, виставити бали кожній команді, їх підрахувати й оголосити нам про результати оцінювання з урахуванням всіх попередніх балів, набраних за кожен тур квесту.
Шановне журі, шановні учасники – дякуємо Вам за вашу присутність та участь.
Ну а команда-переможець, найкраща команда буде відмічена особливою грамотою по закінчення тижня професії.
Шановні учасники, сподіваємось Вам сподобалось дане дійство. Бажаємо Вам всім успіхів в подальшому навчанні, прийнятті активної участі в колективних заходах та в житті нашого навчального закладу, особливо коли це стосується Вашої професійної діяльності.
Отже, на сьогодні ГРА-КВЕСТ завершена.
Дякуємо всім присутнім. До нових зустрічей!!!