Квест "У світі рослин"

Про матеріал
Біологічний квест "У світі рослин" містить різноманітні ботанічні завдання. Кожне завдання оформлене як станція до якої входять ребуси, кросворди, опис рослини по фото. Можна використовувати у 5, 6, 7 класах як узагальнення або ж повторення за тему чи рік.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Квест«У світі рослин»

Номер слайду 2

Станція «Ребус»

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Станція «Третій зайвий»Зернівка, сім’янка, кістянка Ягода, яблуко, кістянка. Суниця, полуниця, ожина Огірок, диня, гарбуз. Груша, горобина, агрус.

Номер слайду 8

Завдання 1: сосна, ялина, ялиця, кипарис, кедр, тис, щитник чоловічий, секвоя, модрина. Завдання 2: яблуня, груша, айва, осот жовтий, вишня, черешня, слива, абрикос . Завдання 3: мукор, пініціл, ягель, дріжджі, головня.

Номер слайду 9

Станція «Впізнай мене на фото»12

Номер слайду 10

Станція «Впізнай мене на фото»34

Номер слайду 11

Станція «Впізнай мене на фото»567

Номер слайду 12

Станція «Морфологія»хвощспорпооякліофррлвисфісфжицяіраагнумт1. Їстівна червона водорість, яку використовують для виготовлення патини в мармеладу.2. Мох, який бере активну участь в формуванні торфу.3. Представник декоративних папоротей.4. Густа рідина, яку виділяють смоляні ходи голонасінних.5. Рослина, яка щорічна утворює два види вертикальних наземних пагонів: весняний і літній, які відходять від кореневища.6. Особина нестатевого покоління (Спорофіт).

Номер слайду 13

Станція «Морфологія»хвощспорпооякліофррлвисфісфжицяіраагнумт1. Їстівна червона водорість, яку використовують для виготовлення патини в мармеладу.2. Мох, який бере активну участь в формуванні торфу.3. Представник декоративних папоротей.4. Густа рідина, яку виділяють смоляні ходи голонасінних.5. Рослина, яка щорічна утворює два види вертикальних наземних пагонів: весняний і літній, які відходять від кореневища.6. Особина нестатевого покоління (Спорофіт).

Номер слайду 14

Станція «Впізнай мене за описом»Її плодами людина харчувалася з доісторичних часів, підтвердженням тому служать знайдені в Центральній Європі, вік яких відноситься до кам'яного віку. Має більш насичений і яскраво виражений аромат, містить більше корисних речовин і мікроелементів, які легше засвоюються організмом і володіють більшою активністю. Список мінералів, що містяться в листі і ягодах , вражає своєю просторістю: кальцій, залізо, марганець, магній, мідь, цинк, йод, молібден, хром, кобальт, стронцій, бром, селен, нікель, ванадій, свинець, алюміній, бор. З неї варять варення, компоти, використовують в медицині та косметології.

Номер слайду 15

Суниця

Номер слайду 16

Близька родичка малини, морошки. Ягоди кислувато-солодкі, темного з сизим відтінком кольору. Її смак нам нагадує про ліс - справжнє джерело вітамінів і мікроелементів, клітковина навіть незважаючи на те, що садівники давним-давно вирощують ожину на своїх ділянках. Завдяки пектиновим речовинам, якими багата ця ягода , її рекомендують для лікування хвороб печінки і цукрового діабету. Деякі результати досліджень показали, що регулярне вживання ягоди здатне перешкодити розвитку і поширенню ракових клітин. Сік листя і пагонів має загальнозміцнювальну дію, заспокоює, ефективно допомагає при лікуванні: недокрів'я; бронхіту; ангіни; фарингіту; лихоманок; кишкових розладів.

Номер слайду 17

Ожина

Номер слайду 18

Влітку її великі рожеві або білі квітки з приємним запахом приваблюють до себе бджіл та інших комах. Добре помітна і восени, коли на ній достигають оранжеві або червоні соковиті плоди. Захищається ця лісова красуня від небажаних гостей гострими шипами, якими вкриті не тільки стебла, а й листки.

Номер слайду 19

Шипшина

Номер слайду 20

Станція «Ерудитів»1. Укажіть назву науки про рослини: а). зоологія; б) ботаніка;  в). математика; г). хімія. 2. Оберіть процес отримання живими організмами поживних речовин з довкілля: а). подразливість;  б). живлення;  в). розмноження; г). рух; 3. Назвіть прилад, який збільшує зображення об’єкта дослідження в десятки і сотні тисяч разів: а). лупа; б). штативна лупа; в). світловий мікроскоп; г). електронний мікроскоп. 4. Укажіть найпоширенішу запасаючупоживну речовину рослинних клітин: а). цукри; б). крохмаль; в). целюлоза; г). вуглекислий газ;  5. Укажіть, як називаються постійні клітинні структури, кожна з яких виконує притаманні їй функції: а). тканини; б). органели;  в). органи; г). включення.

Номер слайду 21

Станція «Загадки»Що ж це за дівчина: Не швачка, не майстриня,Нічого сама не шиє,А в голках круглий рік. Завітала в хату паніУ червонім сарафаніЯк взялися роздягати –Стали сльози проливати. Близнюки на тонкій гілціВсі лози рідні дітки. Гостю кожен в будинку рад. Це солодкий …. Ця широколиста паніНа землі і на паркані. У стручки, як у торби. Заховала всі скарби. В пелюстки, як у плащ атласний,Сховався квітка прекрасний. Не розкриється ніяк. В городі червоний …

Номер слайду 22

ИТЛСОКЬКОІНРАКІВКАБИРГИРОВООДІТСЙЛИНИШАКИПИЗАНЯНЛЕТОМААКЧОРЛИСИНСтанція «Ботанічні анаграми»

Номер слайду 23

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Презентації
Додано
30 жовтня
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку