Квест "Український калейдоскоп"

Про матеріал
Квест «Український калейдоскоп » Мета заходу: розвивати у дітей через гру-квест інтерес до вивчення української мови і літератури, виховувати гуманізм у стосунках, доброзичливість. Навчити оволодівати мистецтвом спілкування та навичками взаємодопомоги, пробуджувати у дітей інтерес до всього корисного. Розвивати цілеспрямованість, наполегливість в досягненні мети, самостійність.
Перегляд файлу

 Квест «Український калейдоскоп »

Мета заходу: розвивати у дітей через гру-квест інтерес до вивчення української мови і літератури, виховувати  гуманізм у стосунках, доброзичливість. Навчити оволодівати мистецтвом спілкування та навичками взаємодопомоги, пробуджувати у дітей  інтерес до всього корисного. Розвивати цілеспрямованість, наполегливість в досягненні мети, самостійність.

Станція «Фольклорна» 11клас. Продовжити прислів’я

  1. Не той урожай, що в полі, а той, що( у коморі)
  2. Здобудеш освіту- побачиш   (більше світу)
  3. Хто людей питає, той і (розум має)
  4. Умій сказати, умій і (змовчати)
  5. Роздайся море – (жаба лізе)

 

Станція «Фольклорна» 10клас. Продовжити прислів’я

1.Шия з намистом, а голова зі (свистом).

2. За дурною головою і ногам (нема спокою).

3.Млин меле – мука буде, язик меле – (біда буде).

4. не той ворог, що перед тобою, а той, що (за спиною).

5. Добрі діти- батькам вінець, а злі – (батькам кінець)

 

Станція «Фольклорна» 9 клас. Продовжити прислів’я

  1. Слово не горобець, вилетить  (не спіймаєш)
  2. Зробив діло  - (гуляй сміло)
  3. Добре ім’я – (найкраще багатство)
  4. Вік живи – (вік учись)
  5. І людей питай і (свій розум май).

Станція «Фольклорна»  8 клас. Продовжити прислів’я

  1. Учитися ніколи  (не пізно).
  2. Через терни до (зірок).
  3. Дурень думкою (багатіє).
  4. Не святі горшки (ліплять).
  5. Мудрим ніхто не вродився, а (навчився).

Станція «Фольклорна»  7 клас. Продовжити прислів’я

  1. Голова без розуму, як ліхтар (без світла).
  2. Вола в’яжуть мотуззям, а людину (словом).
  3. Пташка пізнається у польоті, а людина ( у роботі).
  4. Не  маєш друга – шукай, а знайдеш  - (тримай).
  5. Хочеш їсти калачі - несили   (на печі)

Станція «Фольклорна» 6 клас. Продовжити прислів’я.

  1. Наука в ліс не веде, а з лісу (виводить)
  2. Мудрим ніхто не вродився, а (навчився)
  3. За двома зайцями погонешся -  (жодного не спіймаєш)
  4. Здоров’я – найбільше (багатство)
  5. Більше діла- (менше слів)

 

Станція «Фольклорна»  5 клас. Продовжити прислів’я.

  1. Хто рано встає, тому (Бог дає).
  2. Краще пізно, ніж  (ніколи).
  3. Хочеш їсти калачі, не  (сиди на печі).
  4. За дурною головою, і ногам ( нема спокою).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція «Загадкова» 11 клас

  1. Що можна бачити заплющеними очима? (сон)
  2. Яких каменів немає в морі? (сухих)
  3. Мене не їдять, і без мене не з’їдять. (сіль)
  4. Було собі два брати і обидва Кіндрати, через дорожку живуть і один одного не бачать.  (очі)
  5. Звечора вмирає, вранці оживає (день)

Станція «Загадкова»  10 клас

  1. Який синонім прислівника тепер не змінює свого значення, коли його прочитати справа наліво (зараз).
  2. Який молочний продукт можна перетворити на злак, прочитавши справа наліво? (сир-рис).
  3. Що стоїть між підлогою і стелею? (та).
  4. Неживе , а людиною ходить. (тінь)
  5. Увечері вмирає, а вранці оживає? (день)

Станція «Загадкова»  9 клас

  1. Б’ють мене ціпами, ріжуть мене ножами, за те мене отак гублять, бо всі мене дуже люблять  (хліб)
  2. І не сани, і не віз, - їхати добре, аби вліз (човен)
  3. Із землі підніме і малий, а через хату не перекине й великий (пір’їна)
  4. Уночі гуляє, а вдень спочиває, має круглі очі, бачить серед ночі. (сова)
  5. Зубів не має, а кусає. (кропива)

Станція «Загадкова»  8 клас

  1. Що знаходиться всередині школи? (літера о).
  2. Хто вийде у відкрите поле, не покидаючи свого дому?(хмара)
  3. Яке поле не виореш? (у зошиті)
  4. Що то за голова, що лиш зуби та борода? (часник)
  5. Коли дурень розумний? (коли мовчить).

Станція «Загадкова»  7 клас

1.Що то за трава, що й сліпий знає? (кропива).

2. Чорна корова, золоте теля?(ніч і місяць)

3. У двох матерів по п’ять синів, і вісім одне ім’я. (пальці на руках).

4. Що стоїть посеред Києва? (буква є).

5. Возом їхали два батьки і два сини. Скільки їх було? (троє).

 

Станція «Загадкова» 6 клас

  1. Має сім шкір, витискає сльози всім (цибуля)
  2. Лежить Гася, простяглася, як устане, неба дістане (дорога)
  3. Куди ступиш, всюди маєш, хоч не бачиш, а вживаєш (повітря)
  4. Іде лісом -  не шелестить, іде водою - не плюс котить (промінь)
  5. Що без леза та без зуба розтина міцного дуба? ( блискавка)

 

Станція «Загадкова»  5  клас

  1. Яких каменів немає в морі? (сухих).
  2. Солоне, а не сіль, біжить , а не річка,блищить, а не золото. Коли б угадати та менш його знати. (Сльози).
  3. Зубів не має, а кусає? (кропива)
  4. У якім лісі немає листя? (у хвойному).
  5. Хто завжди правду каже? (дзеркало)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція « Фразеологічна» 11 клас. Пояснити значення фразеологізмів

  1. Лишити з носом     (обманути)
  2. Сидить у печінках (набриднути, надоїсти)
  3. Кривити душею (брехати, лицемірити, хитрувати)
  4. У Сірка очей позичати (соромно)
  5. Зірки з неба хапає (розумний)

 

Станція « Фразеологічна» 10 клас. Пояснити значення фразеологізмів

1.Як кіт наплакав  (мало).

2.Ламати голову  (думати).

3. Розбити глека   (посваритися).

4. Пустити червоного півня     (Підпалити).

5. Покласти зуби на полицю   (голодувати).

 

Станція « Фразеологічна» 9 клас. Пояснити значення фразеологізмів

  1. Обвести кругом пальця    (обманути)
  2. Як сніг на голову      (раптово, несподівано)
  3. Клепки не вистачає  (дурний)
  4. Як вітром здуло ( зникнути швидко)
  5. Родився в сорочці (щасливий)

Станція « Фразеологічна»   8 клас. Пояснити значення фразеологізмів

  1. Бити байдики    (нічого не робити ).
  2. Робити п’яте через десяте   ( як попало, нестаранно).
  3. Ламати руки  (хвилюватися).
  4. Накивати п’ятами  (тікати).
  5. Надути губи  (розсердитися, образитися).

 

Станція « Фразеологічна» 7 клас. Пояснити значення фразеологізмів .

  1. Яблуку ніде впасти   (тісно).
  2. Впасти в око  (сподобатись, запам’ятатись).
  3. Душа в п’яти сховалась   (перелякатися).
  4. Продавати зуби  (усміхатися).
  5. Як у Бога за дверима ( Гарно, безтурботно).

 

Станція « Фразеологічна» 6 клас.  Пояснити значення фразеологізмів

  1. Обоє рябоє     (однакові)
  2. Ловити гав ( бути неуважним)
  3. П’ятами накивати (втекти)
  4. Держати язик за зубами  (мовчати)
  5. Крізь землю провалитися (соромно)

 

Станція « Фразеологічна» 5 клас. Пояснити значення фразеологізмів .

  1. Тримати язик за зубами  (мовчати).
  2. Обвести навколо пальця    (обманути).
  3. Зарубати на носі   (запам’ятати).
  4. Хоч до рани прикладай   (добрий).
  5. Ловити гав (бути неуважним)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція « Літературознавча» . 11 клас

  1.  Трискладова стопа з наголосом на першому складі (дактиль)
  2.  Невеликий розповідний твір з драматично-напруженим сюжетом, з несподіваним закінченням (новела)
  3.  Для якого стилю характерне відтворення миттєвих вражень від подій, явищ. (Імпресіонізм)
  4.   Висміювання негативних явищ у суспільстві або вад людського характеру (сатира)
  5. Коротке, звичайно усне, жартівливе оповідання про смішний, дотепний або цікавий випадок ( Анекдот)

 

Станція « Літературознавча» . 10 клас

  1. Зображення зовнішності героя як засіб його характеристики  (портрет).
  2. Вірш, написаний так, що початкові букви рядків, прочитані згори вниз, утворюють слово    (акровірш).
  3. Пересувний ляльковий театр, що виступав на ярмарках, міських та сільських площах у святкові дні, в перекладі – печера.     (вертеп)
  4. Добродушний сміх   (гумор).
  5. Художній засіб, що побудований на прихованому порівнянні   (метафора)

 

Станція « Літературознавча» . 9 клас

  1.  Двоскладова стопа з наголосом на другому складі (ямб)
  2. Стиль художньої літератури (художній)
  3. Невеликий алегоричний твір повчального змісту (байка)
  4. Ліро-епічний твір про історичні чи соціально-побутові події, який виконується речитативом під супровід кобзи, ліри чи бандури  (дума)
  5. Автор « Слова о полку Ігоревім»     (невідомий)

 

 

 

 

 

 

Станція « Літературознавча» .8 клас

  1. Алегоричний твір повчального характеру  ( байка).
  2. Обрядові пісні, що виконуються на Різдво  (  колядки).
  3. Три літературні роди   (лірика, епос, драма)
  4. Драматичний твір, у якому сатиричними і гумористичними засобами відображається смішне в житті            (комедія).
  5. Художнє означення   (епітет)

Станція « Літературознавча». 7 клас

  1. Співзвучне закінчення слів у віршах     (рима)
  2. Висловлювання одного героя у творі    (монолог).
  3. Як називається вірш, що немає рими?  (білий вірш).
  4. Художнє означення   (епітет)
  5. Хто є автором « Заповіту» ?    (Т. Шевченко) 

 

Станція « Літературознавча» 6 клас

  1.  Опис природи (пейзаж)
  2. Рядок або кілька рядків, що повторюються в кінці віршованих рядків (рефрен)
  3. Автор гімну України    (П. Чубинський)
  4.  Художнє перенесення властивостей, ознак з одного предмета на інший (метафора)
  5. Народні пісні, які співали на Різдво (колядки)

 

Станція « Літературознавча» 5 клас

  1. Як називається  невеликий твір, у якому в прихованій формі  описується предмет, що потрібно відгадати?  (загадка).
  2. Словесний опис зовнішності персонажа     (портрет).
  3. Твір, у якому розповідається про вигадані, фантастичні події    (казка)
  4. Розмова героїв у художньому творі ( діалог)
  5. Усна народна творчість замінити одним словом  (фольклор)

Станція « Граматична» . 11 клас

  1. Скільки частин мови в українській мові (10)
  2. Речення з одним головним членом називається (односкладним)
  3. Розділ мовознавчої науки, який вивчає стійкі словосполучення слів (фразеологія)
  4. Якого роду слово шампунь (чоловічого)
  5. Знак письма (літера)

 

Станція « Граматична»  10.  Клас

  1. Якого роду слово  сирота   (спільного).
  2. На які питання відповідають прислівники?    (як? Де? Куди? Звідки?)
  3. Яким способом утворене слово  праліс  (префіксальним).
  4. Утворити порядковий числівник від кількісного сім   (сьомий).
  5. Яка частина мови слова раз у раз ?     (прислівник)

Станція « Граматична».  9 клас

  1. Особлива частина мови (вигук)
  2. Розмова двох осіб (діалог)
  3. Речення з двома граматичними основами (складне)
  4. Що вивчає орфографія (правопис слів)
  5. Яка частина мови має неозначену форму (дієслово)

 

Станція « Граматична» . 8 клас

  1. Скільки відмін має іменник?   (чотири).
  2. Якого роду іменник таксі?   (середнього).
  3. Утворіть присвійний прикметник від слова  заєць   ( заячий).
  4. Поставити у місцевий відмінок числівник 500  ( на п’ятистах).
  5. Яка частина мови слова п’ятиповерховий ?   (прикметник)

Станція « Граматична» . 7  клас

  1. Числівник службова частина мови чи самостійна?    (самостійна).
  2. Поставити числівник 100 у давальному відмінку    (ста).
  3. Яким членом речення найчастіше бувають прикметники?  (означення).
  4. Якого роду слово  кенгуру ?   ( чоловічого роду ).
  5. Поставити у кличному відмінку слово вітер.   ( вітре)

 

 

Станція « Граматична»  6 клас

  1. Який розділ мовознавства вивчає правопис розділових знаків у реченні (пунктуація)
  2. Скільки відмінків в українській мові (7)
  3. Слова, що однаково звучать і пишуться (омоніми)
  4. Значуща частина, яка може стояти перед коренем (префікс)
  5. Як називається словник, у якому пояснюється лексичне значення слова  (тлумачний)

 

Станція « Граматична» . 5 клас

  1. Яка частина мови відповідає на питання хто?що?    (іменник).
  2. Якого роду слово озеро?    (середнього роду ).
  3. У якому відмінку стоїть слово  левеняті ?  (давальний відмінок).
  4. Утворити прикметник від слова зелень     (зелений).
  5. Як називаються слова з протилежними значеннями?   (антоніми)

 

doc
Додано
1 вересня 2019
Переглядів
1223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку