30 березня о 15:00Вебінар: Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи

Квест-урок з теми «Повторення вивчених таблиць множення та ділення. Розв’язування задач і творчих вправ». Математика. 2 клас.

Про матеріал
Математика вчить мислити й разом з тим вселяє віру в безмежні сили людського розуму. Вона виховує волю, характер. Вчу дітей працювати в команді, Формую в учнів математичну та соціальну компетентності, навички партнерської діяльності та вміння обирати партнера для виконання спільної роботи. Виховую коректність у спілкуванні, любов і повагу один до одного, почуття дружби, уміння приходити на допомогу, працювати в команді.
Перегляд файлу

 

Квест-урок з теми «Повторення вивчених таблиць множення та ділення. Розв’язування задач та творчих вправ». Математика. 2 клас.

 

Дмитришина Катерина Вікторівна,

учитель початкових класів Бахмутської

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12

Бахмутської міської ради Донецької області,

                                                    спеціаліст вищої категорії, старший учитель

 

 

Мета: повторити вивчені таблиці множення і ділення чисел 2,3,4,5; перевірити уміння учнів розв’язувати задачі, обчислювати вирази, використовуючи знання таблиці; закріпити навички обчислень периметра квадрата, прямокутника та трикутника; формувати в учнів математичну та соціальну компетентності, навички партнерської діяльності та вміння обирати партнера для виконання спільної роботи; виховувати коректність у спілкуванні, любов і повагу один до одного, почуття дружби, уміння приходити на допомогу, працювати в команді.

Обладнання: мультимедійна презентація, таблички-зупинки «Острів Скарбів», «Острів Обчислень», «Мис Задачний», «Острів Відпочинку», «Бухта Геометрична», «Острів Дружби», картки для роботи в групах, ребуси на картках, «Чарівна скринька», емблеми учасників команд, вислів французького філософа Жан-Жак Руссо.

Форма проведення: урок-квест.

 

Математика вчить мислити й разом з тим

вселяє віру в безмежні сили людського розуму.

Вона виховує волю, характер.

В.О.Сухомлинський

 

Перебіг уроку

І. Організація класу.

1. Вступ.

Діти, на Україні говорять, що добрий гість - дому радість. Гадаю, що ви, як і я раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємося.

2. Вітання.

Зараз прошу вас присісти на підлогу і повторювати за мною.

Я маленький бутон квітки.  (голову закрити руками)

Моя стеблинка тягнеться до сонечка! (витягнути тіло)

Мої бутони розкриваються! (розкрити кулачки)

Я красива сильна квітка! (руки покласти на груди)

Я дарую людям радість і красу! ( простягнути руки вперед)

       Є такий вислів, що краса врятує світ. Та я гадаю що краса врятує світ  тільки у поєднанні з розумом та мудрістю. Всі зараз побачили, які ви красиві, а ви зараз покажете, що ви ще й розумні. Один  французький філософ Жан-Жак Руссо сказав такі слова, які я хочу адресувати вам.

«Ви талановиті діти! Коли-небудь ви самі  приємно здивуєтесь, які ви розумні, як багато вмієте, якщо  будете постійно працювати над собою, ставити нові цілі і прагнути до їх досягнення».

То ж сьогодні на уроці у нас буде мета, яку ми повинні досягти в кінці уроку.

Сьогодні наш урок  трохи незвичний.

У світ математики ще один крок

Допоможе зробити нам квест-урок

Це час міркувань, наполегливий час

Й завдання давно вже чекають на вас.

Сьогодні в нас цікава гра-

Змагатись буде дітвора

В умінні міркувати, дружно й плідно працювати.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація  навчальної діяльності.

C:\Users\famil\Desktop\Моя метод скарбн 2017\матем.квєст\IMG_20190226_094529.jpg

 

Вчитель. Сьогодні на уроці ми вирушимо в далеке плавання морями й океанами на пошуки скарбів. Тема уроку: «Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування вправ і задач». Під час подорожі ви зустрінетеся з різними перешкодами і вам доведеться показати свої знання та вміння, щоб подолати їх. Відправлятися в подорож поодинці дуже небезпечно, то ж ми об’єднаємося в п’ять команд.

  • Кожна команда отримає зашифровану назву корабля. Розв’язавши приклади ви отримаєте коди і дізнаєтесь назву («Парус», «Краб», «Маяк», «Бриз», «Чайка»).

http://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2017/10/17-777-2.jpghttp://abetkaland.in.ua/wp-content/uploads/2017/10/17-777-4.jpg

C:\Users\famil\Desktop\Моя метод скарбн 2017\матем.квєст\IMG_20190226_092716.jpgC:\Users\famil\Desktop\Моя метод скарбн 2017\матем.квєст\IMG_20190226_093100.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Основна частина.

Ми знаходимося в порту, звідси розпочнеться наша подорож. Нам потрібно дістатися до «Острова скарбів». Та у мене для вас є неприємна звістка. Щойно у пошуках скарбів відплив корабель піратів. Але я впевнена, що ми припливемо швидше, бо нам допоможуть міцні знання, кмітливість та взаємодопомога. Ми впораємося з усіма труднощами, якщо будемо дружно працювати у командах. То ж давайте повторимо правила роботи в команді.

Працюйте дружно та завзято.

Прислухайтеся до порад товариша.

Допомагайте один одному.

Не галасуйте, не сваріться.

  • П’ять команд сміливців і їхні капітани

                    Прямують в знань безмежні бурхливі океани!

 

1.Дме холодний вітер. Наш корабель взяв курс на острів «Обчислень». Діти, морські зірочки створили нам перешкоду. Вони стали у виразах на місця математичних знаків. Нам необхідно замість зірочок вставити пропущені знаки дій. (Завдання ви знайдете під картиною біля дошки).

 

2*5*7=17    16*2*0=8    37*6*3=39    27*3*4=5     12*2*6=24

Ви справилися із завданням, поаплодуйте собі! Ми вирушаємо далі.

C:\Users\famil\Desktop\Моя метод скарбн 2017\матем.квєст\IMG_20190226_095149.jpg

 

2.Попереду у нас Мис Задачний. У біноклі  ми бачимо рибальське судно. Вони подають нам знак SOS! Ми повинні їм допомогти. Вони просять  розв’язати задачі. (Завдання ви знайдете на середньому підвіконні нашого класу.)

Задача №1

Один рибалка спіймав 18 кг риби, а другий у 3 рази менше. Скільки всього риби наловили рибалки?

Задача №2

На палубу завантажили 9 ящиків картоплі по 5 кг у кожному і 12 кг цибулі. Скільки всьго овочів завантажили на палубу?

 

Задача №3

24 моряки розселилися в каюти по 3 чоловіки в кожну і одну каюту забронювали для капітана. Скільки всього кают на кораблі?

Задача №4

Пірати взяли з ящика 20 банок консервів, а моряки 2-Г класу у 2 рази більше. Скільки всього консервів взяли з ящика пірати і моряки?

Задача №5

У море вийшло 16 рибальських човнів, а вітрильників у 2 рази менше. Скільки всього човнів і вітрильників вийшли в море?

C:\Users\famil\Desktop\Моя метод скарбн 2017\матем.квєст\IMG_20190226_095245.jpg

 

3.Рибалки вирішили віддячити нам за допомогу і запрошують нас до себе в гості на «Острів відпочинку» (фізкультхвилинка).

 

4.Побувавши в гостях і перепочивши ми подорожуємо далі. Нас зустрічають дельфіни і вказують на «Острів рівнянь». Вони розумні тварини і люблять розв’язувати цікаві завдання із підручника Математика 2 клас. Та на жаль у нашому підручнику прості рівняння, а на острові ускладнені, то ж дельфіни і розгубилися. Але ж ми учні 2-Г класу і не боїмося труднощів і складних завдань. (Завдання знайдете в куточку живих квітів).

 * + 25 = 49            34 - * = 17

 9      * = 36             *  : 5 = 6

C:\Users\famil\Desktop\Моя метод скарбн 2017\матем.квєст\IMG_20190226_095918.jpg

 

5.Молодці! Я вами пишаюся. Продовжуємо подорож Математичним океаном. Тримаємо курс на бухту Геометричну. Завдання ви знайдете на стенді «Класний куточок». Але тут ви натрапили на підводне каміння.

№1 Обчислити периметр квадрата зі стороною 3см.

№2 Обчислити периметр прямокутника із сторонами  6см і 3см.

№5 Обчислити периметр трикутника із сторонами 2см, 5 см і 6 см.

C:\Users\famil\Desktop\Моя метод скарбн 2017\матем.квєст\IMG_20190226_100321.jpg

 

6.Острів по курсу якийсь дивовижний. Хто не боїться, підходьте ближче! Так це ж Острів Дружби! Давайте прочитаємо вірш;

Хоч плавати нелегко

Через моря наук

Знання допомогли нам,

Як  рятувальний круг.

Острів Дружби вказує нам шлях до Острова скарбів. Ось він Острів скарбів! Сходимо з корабля на сушу. Погляньте, на острові якісь сліди. Цікаво куди вони ведуть? Щоб пройти нам цими слідами потрібно назвати добутки таблиці множення на 3. Сліди привели нас до скриньки. Тримайте ключ і відкриваємо скриньку. Діти дістають золоті монетки-шоколадки. 

 Вони допоможуть відновити сили після важкої подорожі. C:\Users\famil\Desktop\Моя метод скарбн 2017\матем.квєст\IMG_20190226_102511.jpg

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\famil\Desktop\Моя метод скарбн 2017\матем.квєст\IMG_20190226_104020.jpg

IV. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Які завдання сподобалися найбільше?
  • Розв’язування яких завдань у вас викликали труднощі?

C:\Users\famil\Desktop\Моя метод скарбн 2017\матем.квєст\IMG_20190226_101926.jpg

П’ять команд добре грали,

Хоч без морського досвіду гравці

Відповіді показали-

Що усі ви-молодці!

C:\Users\famil\Desktop\Моя метод скарбн 2017\матем.квєст\IMG_20190226_101013.jpgВчитель. Дякую за урок.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Майстер-класи
НУШ
Додано
17 серпня 2019
Переглядів
679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку