МАТЕМАТИКА
136 годин (4 години на тиждень)
(за підручником С. Скварцова, О. Онопрієнко)
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
(наказ Міністерства освіти і науки України від 28.03.2019 № 407)
Створено відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Саченко
№ |
Тема уроку |
Сторінки підручника, № завдання |
Дата |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас
|
|||
1 |
Повторення нумерації чисел першої сотні. Натуральні числа, натуральний ряд чисел. |
С. 4, № 1-5 |
|
2 |
Порівняння чисел. Способи порівняння: за місцем у натуральному ряді; порозрядне порівняння. |
С. 5, № 1-5 |
|
3 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації: 56+1; 56-1; 50+6; 56-6; 56-50; 40+20; 40-20. |
С. 6, № 1-6 |
|
4 |
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання. Вирази: сума, різниця; доданок, доданок, сума; зменшуване, від’ємник, різниця. |
С. 7, № 1-4 |
|
5 |
Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10. |
С. 8, № 1-5 |
|
6 |
Досліджуємо задачі. Короткий запис, схема, розв’язання відповідь. |
С. 9, № 1-3 |
|
7 |
Досліджуємо задачі. Обернені задачі: шукане стає даним; дане стає шуканим. |
С. 10, № 1-3 |
|
8 |
Аналізуємо задачу. Схема аналізу. |
С. 11, № 1-4 |
|
9 |
Досліджуємо задачі. Задача з двома запитаннями. |
С. 12, № 1-3 |
|
10 |
Досліджуємо математичні вирази, рівності і нерівності. Рівність, нерівність істина або хибна. Вирази: сума різниця. |
С. 13, № 1-6 |
|
11 |
Повторюємо геометричні фігури; величини. Пряма, промінь, відрізок многокутник. |
С. 14, № 1-6 |
|
12 |
Додаємо і віднімаємо числа в межах 100. 43+6, 67-5, 34+ 20, 56-40 |
С. 15, № 1-5 |
|
13 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно 46+23, 46-23 |
С. 16, № 1-5 |
|
14 |
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно. |
С. 17, № 1-5 |
|
15 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами: 74+23=74+20+3; 74-23=74-20-3. |
С. 18, № 1-5 |
|
16 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа різними способами. |
С. 19, № 1-4 |
|
17 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
С. 20, №1-5 |
|
18 |
Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік. |
С. 21 № 1-4 |
|
19 |
Контрольна робота №1 |
|
|
20 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення вивченого в 1-му класі |
С. 22 № 1-4 |
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20
|
|||
21 |
Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки |
С. 23, № 1-4 |
|
22 |
Визначаємо порядок виконання дій у виразах. |
С. 24, № 1-5 |
|
23 |
Складаємо задачі |
С. 25, № 1-4 |
|
24 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Сума зручних доданків. |
С. 26, № 1-6 |
|
25 |
Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків. |
С. 27, № 1-3 |
|
26 |
Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел. |
С. 28, № 1-3 |
|
27 |
Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа. |
С. 29, № 1-5 |
|
28 |
Використовуємо переставний закон додавання |
С. 30, № 1-4 |
|
29 |
Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними. |
С. 31, № 1-2 |
|
30 |
Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20. Склад чисел другого десятка. |
С. 32, № 1-4 |
|
31 |
Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання. Самостійна робота. |
С. 33, № 1-5 |
|
32 |
Обчислюємо периметр многокутника |
С. 34 № 1-3 |
|
33 |
Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних. Проста задача. |
С. 35, № 1-3 |
|
34 |
Досліджуємо дві послідовні задачі |
С. 36, № 1-2 |
|
35 |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20. Залежність різниці від зміни від’ємника. |
С. 37, № 1-5 |
|
36 |
Контрольна робота №2 |
|
|
37 |
Аналіз контрольної роботи. Знайомимось із виразами зі зміною. Значення змінної. Значення виразу зі змінною. |
С. 38, № 1-4 |
|
38 |
Досліджуємо задачі з двома запитаннями. |
С. 39, № 1-3 |
|
39 |
Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів. |
С. 40, № 1-3 |
|
40 |
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента. |
С. 41, № 1-5 |
|
41 |
Порівнюємо математичні вирази |
С. 42, № 1-3 |
|
42 |
Знайомимося з прийомом округлення. |
С. 43, № 1-5 |
|
43 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
С. 44, № 1-5 |
|
44 |
Віднімаємо на основі правил віднімання числа від суми. |
С. 45, № 1-5 |
|
45 |
Віднімаємо числа різними способами. Самостійна робота. |
С. 46, № 1-4 |
|
46 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
С.47 №1-4 |
|
47 |
Контрольна робота №3 |
|
|
Розв’язуємо складені задачі
|
|||
48 |
Аналіз контрольної роботи. Знайомимося зі складеною задачею. Проста задача. Складена задача. |
С.49, № 1-2 |
|
49 |
Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі |
С. 50, № 1-4 |
|
50 |
Ділимо складену задачу на прості. План розв’язування задачі. |
С. 51, № 1-5 |
|
51 |
Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці і суми. |
С. 52, № 1-5 |
|
52 |
Записуємо розв’язання задачі виразом. Розв’язання задачі по діях. |
С. 53, № 1-3 |
|
53 |
Розв’язуємо задачі двома способами |
С. 54, № 1-3 |
|
54 |
Розв’язуємо задачі різними способами |
С. 55, № 1-2 |
|
55 |
Виконуємо дії з величинами. |
С. 56, № 1-5 |
|
56 |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці. |
С. 57, № 1-3 |
|
57 |
Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова. |
С. 58, № 1-3 |
|
58 |
Перевіряємо додавання і віднімання. Додавання і віднімання-взаємно обернені дії. Самостійна робота. |
С. 59, № 1-5 |
|
59 |
Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння. |
С. 60, № 1-4 |
|
60 |
Розв’язуємо задачі. Перевіряємо свої досягнення. |
С. 61, 62 № 1-4
|
|
61 |
Контрольна робота №4 |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100
|
|||
62 |
Аналіз контрольної роботи. Додаємо і віднімаємо числа. |
С.63 №1-5 |
|
63 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка. |
С. 64, № 1-4 |
|
64 |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд. Повторення і закріплення вивченого. Підсумковий урок за семестр. |
С. 65, № 1-6 |
|
ІІ семестр |
|||
65 |
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
С. 66, № 1-3 |
|
66 |
Розв’язуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння. |
С. 67, № 1-2 |
|
67 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
С. 68, № 1-5 |
|
68 |
Розв’язуємо задачі |
С. 69, № 1-2 |
|
69 |
Розв’язуємо задачі |
С. 70, № 1-4 |
|
70 |
Додаємо і віднімаємо застосовуючи прийом округлення |
С. 71, № 1-7 |
|
71 |
Обчислюємо різними способами. Додавання і віднімання частинами прийомом округлення; за правилом додавання (віднімання) числа до суми (від суми). |
С. 72, № 1-5 |
|
72 |
Досліджуємо кут. Вершина кута, сторони кута. |
С. 73 № 1-5
|
|
73 |
Одержуємо прямий кут. Кути більші/менші, ніж прямий |
С. 74 № 1-4 |
|
74 |
Досліджуємо прямокутник. Прямокутник: чотирикутник, усі кути прямі. |
С. 75 № 1-4 |
|
75 |
Досліджуємо прямокутник. |
С. 76 № 1-5 |
|
76 |
Досліджуємо квадрат. Самостійна робота |
С. 77 № 1-6 |
|
77 |
Визначаємо периметр многокутника. |
С. 78 № 1-5 |
|
78 |
Контрольна робота № 5 |
|
|
79 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язуємо задачі. |
С. 79 № 1 |
|
80 |
Розв’язування задач |
С. 80, № 1-2 |
|
81 |
Досліджуємо коло і круг. Знайомство з центром і радіусом. |
С. 81 № 1-5 |
|
82 |
Досліджуємо коло і круг |
С. 82 № 1-6 |
|
83 |
Шукаємо шлях розв’язання задачі. Міркування від числових даних до запитання. |
С. 83, № 1-6 |
|
84 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. 56+27; 73-55. |
С. 84, № 1-6 |
|
85 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
С.85 № 1-5 |
|
86 |
Розв’язування задач |
С. 86, № 1-4 |
|
87 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. |
С. 87 № 1-3 |
|
88 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами: 56+27; 73-55. Самостійна робота |
С. 88 № 1-6 |
|
89 |
Задачі на знаходження суми. |
С. 89 № 1-2 |
|
90 |
Контрольна робота № 6 |
|
|
91 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел. |
С. 90, № 1-2 |
|
92 |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми. |
С. 91 № 1-2 |
|
93 |
Досліджуємо задачі |
С. 92 № 1-4 |
|
94 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно: 46+25; 56-27.
|
С. 93 № 1-7 |
|
95 |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. Додавання і віднімання порозрядно і частинами. |
С. 94, № 1-5 |
|
96 |
Досліджуємо задачі. Зіставлення задач. |
С. 95 №1-3 |
|
97 |
Досліджуємо задачі. Обчислюємо трьома способами. |
С. 96 № 1-3 |
|
98 |
Порівнюємо математичні вирази |
С. 97, № 1-5 |
|
99 |
Використовуємо в обчисленнях прийом округлення: 24+18=24+20-2; 53-27=53-30+3. Визначення часу за годинником. |
С. 98, № 1-5 |
|
100 |
Додаємо і віднімаємо різними способами |
С. 99, № 1-4 |
|
101 |
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа. Досліджуємо величини. Самостійна робота. |
С. 100 № 1-4 |
|
102 |
Перевіряємо додавання і віднімання. Перевіряємо свої досягнення. |
С. 101-102 № 81-500-809 |
|
103 |
Контрольна робота №7 |
|
|
Вивчаємо арифметичні дії множення і ділення. Табличне множення та ділення |
|||
104 |
Аналіз контрольної роботи. Досліджуємо суму однакових доданків. |
С. 103, № 1-5 |
|
105 |
Досліджуємо різницю кількох однакових чисел. |
С. 104, № 1-5 |
|
106 |
Додаємо і віднімаємо однакові числа |
С. 105, № 1-4 |
|
107 |
Розв’язуємо задачі. |
С. 106, № 1-5 |
|
108 |
Знайомимось із арифметичною дією множення. |
С.107 № 1-5 |
|
109 |
Знайомимось із арифметичною дією ділення. |
С.108, № 1-5 |
|
110 |
Знайомимось із математичними виразами: добуток і частка. |
С.109, №1-4 |
|
111 |
Визнаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення. |
С.110, №1-6 |
|
112 |
Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею. |
С. 111, № 1-6 |
|
113 |
Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення. |
С. 112, № 1-6 |
|
114 |
Вивчаємо ділення з нулем та одиницею. |
С. 113, № 1-5 |
|
115 |
Відкриваємо спосіб ділення та множення на 10. |
С. 114, № 1-5 |
|
116 |
Вивчаємо ділення на рівні частини. |
С. 115, № 1-4 |
|
117 |
Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах. |
С. 116, № 1-5 |
|
118 |
Обчислюємо таблицю множення числа 2; таблиця ділення на 2. |
С. 118-119 № 1-7 |
|
119 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі. |
С. 119 № 1-4 |
|
120 |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми. |
С. 120 № 1-2 |
|
121 |
Знаходимо невідомий множник; невідоме ділене або дільник. |
С. 121 № 1-5 |
|
122 |
Досліджуємо таблицю множення і ділення числа 3. |
С. 122-123 № 1-8 |
|
123 |
Розв’язування складених задач на знаходження різниці. |
С. 124, № 1-3 |
|
124 |
Розв’язування задач на різницеве порівняння. |
С. 125, № 1-4 |
|
125 |
Контрольна робота № 8 |
|
|
126 |
Аналіз контрольної роботи. Досліджуємо таблицю множення числа 4; таблицю ділення числа 4. |
С.126 №1-4 |
|
127 |
Розв’язуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. |
С. 127, № 1-4 |
|
128 |
Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів. |
С. 128, № 1-3 |
|
129 |
Досліджуємо таблицю множення числа 5; таблицю ділення на 5. |
С. 129, № 1-6 |
|
130 |
Розв’язуємо складені задачі. |
С. 130, № 1-2 |
|
131 |
Вивчаємо кратне порівняння. |
С. 131, № 1-4 |
|
132 |
Досліджуємо таблицю множення числа 6; таблицю ділення на 6. |
С,132 №1-5 |
|
133 |
Розв’язування складених задач на кратне порівняння. |
С.133 №1-5 |
|
134 |
Досліджуємо таблицю множення числа 7; таблицю ділення на 7. Перевіряємо множення та ділення. |
С. 134-135 № 1-6, 1-5 |
|
135 |
Узагальнення і систематизація знань Досліджуємо таблицю множення числа 8 та 9; таблицю ділення на 8, на 9. |
С.136 №1-6 |
|
136 |
Повторюємо вивчене. Підсумковий урок. |
|
|