Квест «Вчуся їсти все корисне»

Про матеріал
Квест «Вчуся їсти все корисне», який можна використовувати з 1 до 6 класу, адаптуючи умови завдань. Під час гри використовуються QR code, англійські назви продуктів. Бажаємо успіхів!
Перегляд файлу

Квест «Вчуся їсти все корисне»

 

Мета: сформувати в учнів поняття про раціональне харчування; сприяти активному усвідомленню, що одні й ті самі продукти можуть бути як корисними ,так і шкідливими; розвивати навички визначення калорійності їжі для формування грамотного підходу до складання меню; вдосконалити вміння працювати в групах; сприяти активному усвідомленню необхідності берегти здоров’я; виховувати, довести учням ,що дізнаватися про переваги корисного харчування можна весело та цікаво.

Обладнення: маршрутні картки, зображення страв, продуктів, проектор, ноутбук,колонки, смартфон, фломастери, ширми з зображенням продуктів

Вікова категорія:1-6 клас

Формуються  п'ять команд, у кожній команді по 15 учнів, з них п'ять учнів з 1-2 класу, п'ять учнів 3-4 класу і п'ять учнів 5-6 класів, що дає можливість зацікавити як можна більше учнів. Їм видаються маршрутні  листи, де є позначення кожної станції певним кольором і її назва. Всього їх п'ять, на кожній станції завдання відповідає певній віковій категорії. За кожне виконане завдання  діти отримують значки, чим більше, тим краще. По завершенню квесту команди збираються разом, підбивають підсумки, рахують кількість значків і нагороджують команду-переможця великі кошиком смачних фруктів.

Всім командам видаються свідоцтва.

Хід гри

-Доброго дня, діти! Сьогодні ми зібрали вас не просто так, а щоб розібрати дуже важливу тему для кожного з нас! Правильно харчуватися – справа непроста. Всі знають, що здорова їжа - один з ключових компонентів здорового способу життя. Але що таке здорове харчування?Здорове харчування – дань моді або необхідність.Що таке шкідливі продукти? Що таке корисні продукти? Чому одні і ті продукти можуть бути як корисними так і шкідливими? Скільки запитань! А чи знаєш відповіді на них? Спробуємо розібратись! 

- Вам роздали маршрути нашого квесту, ваша ціль пройти  всі п'ять станцій, провести час пізнавально та весело! Тож почнемо!

image 

(Станції розташовані по колу на спортивному майданчику.

Виконання завдань супроводжується вчителями, кожен вчитель відповідає за окрему станцію. Команди починають рухатись зі своїх станцій по годинниковій стрільці, завершують квест тільки коли пройшли всі 5 станцій)

 

 

 

 

 

Станція «Сортувальник»

Вікова категорія:1-2 класи

Обладнання: маршрутний лист, картки із зображенням їжі, кошик, сміттєвий бак.

imageІнструкція: команди отримують картки із зображенням корисної та шкідливої їжі. Корисну їжу потрібно скласти у кошик, а шкідливу – у сміттєвий бак. В результаті, в кожному кошику повинно опинитися по 10 страв.

Ускладнення: не з усіх корисних продуктів  виходять корисні страви. Наприклад: запечена картопля піде в кошик, а картопля фрі- в смітник, запечена риба- корисна, солоний оселедець- шкідливий, сирники з медом- корисні, смажені оладки з шоколадним соусом- в смітник.

Мета: Згуртуватися, зрозуміти, що  не з усіх корисних продуктів  виходять корисні страви.

 

Станція «Англійський сніданок»

Вікова категорія:3-4 класи 

Обладнання: маршрутний лист, філворд, фломастер

Інструкція: На столі  аркуш з «філвордом».  Філворд(різновид кросворда) - це поле, заповнене літерами. Необхідно перекласти з української на англійську назви корисних продуктів, які можуть вживатися на сніданок: ЧАЙ, МОЛОКО,МОРКВА, ЯБЛУКО, ЯЙЦЯ, ХЛІБ, БАНАН, СИР, МАСЛО, ГОРІХИ.  З усієї комбінації букв відшукати  та обвести перекладені слова. В результаті, повинні скластися слова : TEA, MILK, CARROT, APPLE, EGGS,BREAD,BANANA, CHEESE,BATTER,NUTS.

Мета: Пригадати, які продукти є корисними на сніданок, закріпити знання англійської мови.

 

b

a

t

t

e

r

o

c

e

m

w

g

o

e

v

g

r

h

v

i

a

q

w

a

p

p

l

e

j

l

o

c

e

s

a

o

y

e

r

k

w

o

o

y

n

u

t

s

o

y

b

r

e

a

d

r

o

e

f

v

r

a

r

o

a

q

w

a

q

j

o

n

e

t

b

a

n

a

n

a

e

g

g

s

a

e

w

a

s

b

j

e

v

z

c

a

r

r

o

t

image

 

Станція «Смарт-раціон»  

Вікова категорія:5-6 класи 

Обладнання: смартфон з зчитувачем QR code, полотно з малюнками продуктів, та годинник продуктів із рухомою стрілкою.

Інструкція: розташовується полотно, як у грі "твістер", на якому зображені шкідливі та корисні продукти з QR code. Кожен учасник команди повинен встати на той продукт, який випаде на годиннику продуктів, та засканувати QR code продукту. Команда повинна підрахувати калорійність всіх продуктів, які випали та їх вітамінну користь. Мета: закріпити знання про шкідливі та корисні продукти, навчити правильно розраховувати калорійність та вітамінну складову продукту, довести, що фрукти та овочі мають більшу вітамінну цінність, ніж інші продукти.

Обладнання: смартфон з зчитувачем QR code, полотно з малюнками продуктів, та годинник продуктів із рухомою стрілкою.

 

image

Станція «Танцюючі овочі»

Вікова категорія: 1-6 класи

Обладнання: маршрутний лист, проектор та екран, відео фізкультхвилинки https://youtube.com/watch?v=vGAkqpIzPI0&feature=share

Інструкція: команди підходять на станцію повним складом. На екрані за допомогою проектора демонструється відео фізкультхвилинки. Діти повторюють рухи за героями на екрані (танцюючі овочі ) та за вчителем.

Мета: Забезпечити короткочасний активний відпочинок, зарядитися позитивом та енергією для подальшої діяльності

image 

 

Станція «Шифрувальник»
Вікова категорія:1-6 класи

Обладнання : маршрутний лист, 5 ширм з зображеннями ( брокколі, грейпфрут,лайм, авокадо, айва)

Інструкція: приймає участь п'ять учнів,.Підходять гравці по черзі до ширми з зображенням продукту, з отвором для обличчя ( ігрок не бачить який саме продукт зображений).Учень задає різні питання ,які стосуються цього продукта. Відповідь на його питання лише так або ні. Завдання : дізнатися який він продукт.

Ускладнення: запропоновано відгадати овочі та фрукти ,які рідко споживають .

Мета: поширити словниковий запас , більше дізнатися про овочі та фрукти( де росте, колір, смак)

image

 

-Отже, можна підвести підсумки

Ви переконались, що:  –  здорове харчування є життєвою необхідністю людини. Воно дає енергію, силу, розвиток, а при грамотному його вживанні - і здоров'я;

                    харчування - основний фактор, який визначає життєдіяльність організму дитини, його нормальний розвиток і стан здоров'я;

                    від того, наскільки повноцінним буде харчування дитини в тому чи іншому віці, залежить стан їх здоров'я в майбутньому.  Лише від кожного з нас залежить який вибір ми зробимо. Наш вибір – здоров'я! 

Додаток 1

 

 

image 

Баунті

image 

Пончик

image 

Кукурудзяні палички

image 

Картопля фрі

image 

Капуста

image 

Кукурудза

image 

Оливки

image 

Помідор

image 

Спрайт

image 

Фанта

image 

Чупа-чупс

image 

Кетчуп

image 

Лимон

image 

Слива

image 

Риба

image 

Перец

image 

Сир

image 

Желе

image 

Цукерки дроже

image 

Чіпси-лейс

image 

Полуниця

image 

Баклажан

image 

М’ясо

image 

Кока-кола

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кашуб'як Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Сценарії
НУШ
Додано
30 квітня 2021
Переглядів
1105
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку