Квест « Ворота в країну знань відчиняємо – Навчальний рік по – новому починаємо! »

Про матеріал

Форма проведення заходу – гра-квест є інноваційною формою роботи з учнями. Квест сприяє розвитку мислення, допомагає долати проблеми та труднощі, а саме: вирішити, розплутати, придумати, уміти застосовувати свої знання на практиці у нестандартних ситуаціях, тобто актуалізувати знання, вчить мислити логічно, розвиває інтерактивні здібності,стимулює інтерес учнів, забезпечуює активне долучення всіх учасників, згуртовує колектив учнів.

Перегляд файлу

Квест « Ворота в країну знань відчиняємо – Навчальний рік по – новому починаємо! »

Мета веб-квесту:

  • залучити до цікавої роботи учнів з різними інтересами;
  • активізувати пошукові вміння дітей, творчу ініціативу;
  • розвивати уяву, мислення, вміння висловлювати свою думку;
  • вчити сміливо вирішувати складні проблеми в групах;
  • виховувати у школярів почуття любові до своєї школи, формувати ціннісне ставлення до традицій школи;
  • виховувати впевненість в своїх можливостях, прагнення до кращого, до вміння почувати себе вільно і повноцінно в суспільстві;
  • формувати соціальну, комунікативну компетентності, компетентність творчої діяльності;
  • розвивати бажання працювати самостійно, творчо, з’ясовувати невідоме.

Завдання: Команди мають пройти якомога швидше свій шлях і виконати всі завдання, набравши максимальну кількість балів, яку обміняють на маленькі золоті ключики.

Маленькі золоті ключики повинні відкрити скриню Чахлика Невмирущого і отримати великий золотий ключ від воріт країни Знань.

ВАЖЛИВО:

  • Перед початком гри усі команди формуються на майданчику, де ведучі ознайомлюють всіх з правилами гри.
  • Усі команди отримують маршрутні листи з картами маршруту.
  • Кожна команда іде точно за своїм маршрутом.
  • Дана гра-подорож може бути використана як елемент комбінованого уроку, або окремий виховний захід.
  • В грі можуть брати участь одночасно до 5 команд.

Завдання: відвідавши станції, вислухавши легенду керівника станції виконати завдання; отримати відповідну кількість балів у маршрутному листі,;обміняти бали на маленькі золоті ключики, які повинні вікрити скриньку Чахлика Невмирущого з великим золотим ключиком від воріт країни Знань.

ВАЖЛИВО:

  • Команда рухається від станції до станції відповідно до маршрутного листа.
  • В підсумку враховується не швидкість виконання завдання, а його якість.
  • Керівник станції підбирає інваріативні завдання.
  • Максимальна кількість балів, яку можна отримати на одній станції – 10 балів.
  • Гра розрахована максимально на 5 команд, але кількість можна коригувати

Інструкція для помічників організатора

(далі – ПО)

  • ПО слідкують за дотриманням правил
  • ПО не мають права дати автоперехід швидше вказаного у завданнях часу.
  • ПО не мають права давати підказки і надавати допомогу командам.
  • За шум при виконанні завдання ПО штрафує команду на 5 балів.
  • ПО роблять відповідні записи у Картці помічника організатора та Картах команд.
  • Після того, як всі команди пройшли відповідний етап ПО віддає Картку ПО Організатору

 

Звучить музика.

Виходять ведучі – Знайка і Незнайка.

Незнайка . День вам добрий.

Знайка . День вам гарний.

Незнайка . Ой, який він незвичайний.

Знайка . Бо прийшов вже на поріг новий навчальний рік.

Незнайка. Ювілейний рік!

Знайка. Рік новий навчальний!

Незнайка. Рік казковий .

Знайка. Тож приймайте привітання.

Незнайка. Будьте добрі та здорові.

Знайка. Тут і діти, і дорослі

Всі вони такі хороші

Незнайка. І красиві,милі,щирі

І веселі й жартівливі.

Знайка. Мабуть ,хочете багато знати.

А ще - танцювати, в ігри грати.

Діти .Хочемо.

Знайка. Ну тоді давайте всі разом підемо в країну Знань.

Шум, гуркіт . Вбігає Баба Яга.
Баба Яга. Що тут робиться? Чого це ви тут зібралися? Ти ба,та в них усмішки на обличчях? Вони ще й веселяться, не допущу, не дозволю ніякого свята,ніяких веселощів.

Незнайка. Та це ж Баба Яга?!

Баба Яга. Вона, вона сама,Бабуся Ягуся. Ви мене ніколи не запрошуєте на свято. От і довелося прийти не проханою.Не буде у вас свята. Слуго,мій Розбійнику,Агов!Ти чуєш мене (Влітає Розбійник,шум,гам,крик). Зв’яжи цих слухняних ведучих. Не люблю я слухняних. Спали їх на вогнищі (до дітей). Сьогодні я буду ведучою. Ох, я вам повеселюся. Хто добровільно перейде на мій бік, тому будуть поблажки. Оголошую набір до свого війська. О, мій вірний слуго,Розбійнику.

Розбійник. Я, Ваша величносте.

Баба Яга. Прочитай умови.

Розбійник. (читає) До розбійницького війська може вступити той, хто:

1. Вчиться на 12. Ой- ой, помилочка, пардон,тільки на 2.

2. Ні з ким не товаришує.

3. Великий підлабузник.

4. Не слухає батьків і вчителів.

5. Неактивний, недисциплінований,невдоволений стоїть перед нами.

Тільки ті учні можуть попасти до розбійницького війська, які пройдуть згадані вище умови. За власним підписом Баби Яги.

Баба Яга. Чули?Ну, хто перший, дітки?Ну, ну сміливіше, ми Вас приймемо дуже радо і Вам поганого нічого не зробимо,а всім ч-ч-ч- (загрожує).

Ми чекаємо. Що хочете сказати, що серед вас немає таких, які б були гідні записатися до війська розбійників під командуванням Баби Яги?

Розбійник. Їде! Їде! Ой, їде!

Баба Яга. Хто їде? Бовдуре!

Входить директорка школи. Баба Яга і Розбійник обходять її, роздивляються.

Баба Яга. Ти хто така? Чого сюди прийшла? Подумаєш, красуня! Бачили б мене в молодості!

Розбійник. Чого? Чого?Що, тебе зв’язати і спалити на вогні? У-у-у-у-у-у-у-у!

Директорка. Я – директор школи . Так не треба говорити. Я бачу, що Ви насправді не такі погані і злі, як вдаєте.

Баба Яга. Ой, ой, розжалобила! Зараз заплачу.

Розбійник. Нічого! Нічого говорити! Ось ми тобі зараз … ( погрожує ).

Директорка. Друзі мої!

Баба Яга. Які ми тобі друзі?

Розбійник. Знайшла друзів!

Директорка. Погляньте, які тут зібралися хлопчики і дівчатка, який у них гарний вигляд, а яка красива школа, музика…

Звучить пісня про школу. Дівчатка танцюють танець з повітряними кульками

Баба Яга. Ой-йой-йой! Що таке зі мною? Ноги не слухаються. Самі підгинаються, до танцю просяться.

Розбійник. І зі мною щось не те…

Баба Яга. Хотіла я перешкодити вашому святу, але ви мене так розвеселили, що я навіть подобрішала.

Розбійник. І я так ніби розтаяв.

Гладить себе по животі.

Баба Яга. Хочеться вам щось добре зробити. А що, Розбійнику, розкриємо таємницю.

Розбійник. Розкриємо! Розкриємо!

Директорка. Таємницю? Яку таємницю?

Баба Яга. У цей значущий день злі сили під керівництвом Чахлика Невмирущого вирішили перешкодити вашому святу. Вони перехопили гінця з країни Знань,який віз Вам карту вашого маршруту до цієї країни і забрали ключик, що відкриває ворота країни Знань.

Розбійник. Карту вони розірвали на шматочки, а ключик Чахлик Невмирущий забрав собі

Директорка. І що ж нам тепер робити?

Баба Яга. Не переймайтеся. Я жінка з досвідом. Всі шматочки карти я зібрала та сховала. Ось вони!( дістає зі своєї торбини). Треба їх скласти і ви зможете попасти до країни Знань.

Розбійник. А хто складе ?

Директорка. Право скласти маршрутну карту до країни Знань надається нашим восьмикласникам – Бітюкову Олексію та Єрохіній Діані.

Гра «Склади пазли»

Поки восьмикласники збирають пазли, всі виконують музичну гру - руханку

Директорка. Молодці, діти! Швидко виконали це завдання

Голос Чахлика Невмирущого. Ха- ха ха! Рано радуєтеся – я зачаклував карту. Ви не зможете її розшифрувати і ніколи не попадете у вашу країну Знань!

А якщо й трапиться таке чудо то Золотий ключик отримаєте,якщо принесете мені 5 ключиків – по одном від кожної команди. Але умова всі 5 повинні підійти до моєї скриньки , де я сховав золотий ключик від воріт до країни Знань Тільки тоді я віддам вам його. Хай щастить вам! Ха – ха ха!

Директорка.Діти, вам треба:

  • Розшифрувати назву кожної станції
  • Виконати на відмінно завдання на кожній станції, щоб отримати до 55 балів та обміняти їх на 5 однакових маленьких золотих ключика.

Знайка. Щоб робота принесла вам успіх,треба пам’ятати правила роботи в групі.

Правила роботи в групі

  • Працюйте дружно та завзято.
  • Прислухайтеся до порад товариша.
  • Допомагайте один одному.
  • Не галасуйте, не сваріться.

Незнайка. А утворити групи вам допоможуть повітряні кульки,які ви тримаєте у руках.

Кожна група має свій колір. Командирів груп ви зможете обрати за допомогою дитячих лічилок .

  • З групами працюють помічники організатора – по 1 з батьків класу.

Інструкція для помічників організатора

(далі – ПО)

  • ПО слідкують за дотриманням правил
  • ПО не мають права дати автоперехід швидше вказаного у завданнях часу.
  • ПО не мають права давати підказки і надавати допомогу командам.
  • За шум при виконанні завдання ПО штрафує команду на 5 балів.
  • ПО роблять відповідні записи у Картці помічника організатора та Картах команд.

Після того, як всі команди пройшли відповідний етап ПО віддає Картку ПО Організатору

Знайка. Будьте уважні і пам’ятайте,що на кожній станції ви можете знаходитися не більше 10 хвилин. Бали ви отримуєте за відповіді на питання.

Нагадую, на кожній станції ви можете набрати до 10 балів.Помічники організатора, отримайте маршрутні карти!
Маршрутна карта

З/п

Назва станції

Завдання

Оцінка

1.

Станція АнчизуМ
( Музична)

Разгадай музичні ребуси

 

2.

Станція АвороьлоК
(Кольорова)

Дай відповіді на кольорові запитання

 

Допоможи Веселому Пензлику

 

3.

Станція АвокзаК
(Казкова)
 

З якої казки цей герой?

 

Впізнай казку за малюнком

 

4.

Станція АнрутаретіЛ
( Літературна)

Виправ помилки Незнайка

 

Чи уважні ви читачі

 

5.

Станція АвокшаргІ
(Іграшкова)

Відгадай загадку

 

Чарівний мішечок

 

6.

Станція АвокуаН
(Наукова)

Ерудит

 

7.

Станція АнвитропС
(Спортивна)

Розшифруй піктограму

 

Зламаний телефон

 

Станція Музична

Керівнк станції – Весела нотка До

Легенда станції

Весела нотка До

Діти, мене звуть Весела нотка До

Добрий день, усіх вітаю
Рада бачити всіх вас.
А тепер скажіть, будь ласка,
Що чекає зараз вас?

Діти висловлюють свої думки.

Добрий день вітає вас.
Настає дозвілля час.

В музичну гру вирушим всі разом,
Перешкоди всі пройдемо.
А хто буде сумувати,
Із собою не візьмемо.
Любі діти, не зіваймо.
Добру гру починаймо.

  • Музичні танцювальні ігри ( проводяться 2 невеличкі гри, вони не оцінюються)

Весела нотка До

Діти, у свого татка – Нотного Стану – я не одна. В мене є ще 6 сестричок. Подивіться на наше сімейне фото. (Показує зображення нотного стану).

Можливо ви їх знаєте? Добре! Пригадаємо їхні імена!
( Всі співають нотну гаму .)

Весела нотка До

Мої сестрички не змогли всі приїхати до вас,але прислали вам музичні ребуси, де вони присутні всі. Вам треба їх усі правильно розгадати, тільки тод ви зможете отримати 5 балів за роботу на моїй станції.

  • Завдання « Разгадай музичні ребуси»

https://fc.naurok.com.ua/000ujf-8b9b/001.png

Відповіді: помідор, рейка, парасолька, місто, лялечка,фара, дорога, карета, фасоль,колядка, таксі.

коляска

https://fc.naurok.com.ua/000ujf-8b9b/005.jpghttps://fc.naurok.com.ua/000ujf-8b9b/004.gifдоля

 

 

 

 

 

редиска

Станція Кольорова

Керівник станції – Веселий пензлик

Легенда станції

Я радий Вас вітати. Я Веселий пензлик. Дуже люблю малювати.

Я малюю крапельки сонцем.

Краплі ранкові роси.

Намалюю веселку в віконці.

Хмаркою ріки заллю.

Будуть струмочки тремтіти,

Будуть літати птахи.

Роса на траві мерехтіти.

Такі будуть мрії мої.

Сьогодні я приніс вам кольрові запитання.

  • Завдання «Дай відповідь на кольорові запитання»

Який колір не відноситься до основних кольорів веселки?

а) Жовтогарячий;

б) Зелений;

в) Фіолетовий;

г) Рожевий.

Який колір виходить при змішуванні синього і червоного?

а) Коричневий;

б) Фіолетовий;

в) Зелений;

г) Блакитний.

Кільця якого кольору немає на олімпійському прапорі?

а) Блакитного;

б) Зеленого;

в) Коричневого;

г) Чорного.

 Якого кольору волосся у Мальвіни з «Золотого ключика»?

а) Золоті;

б) Рожеві;

в) Блакитні;

г) Зелені.

Військовослужбовці яких військ називають себе «блакитними беретами»?

а) Десантники;

б) Моряки;

в) Льотчики;

г) Танкісти.

Кільце якого кольору на олімпійському прапорі символізує Європу?

а) Жовтого;

б) Блакитного;

в) Червоного;

г) Зеленого;

Квіти якого з цих рослин не блакитного кольору?

а) Волошка;

б) Незабудка;

в) Жовтець;

г) Цикорій.

Який колір має фарба «індиго»?

а) Жовтий;

б) Червоний;

в) Синій;

г) Фіолетовий.
Який із цих кольорів не відноситься до теплих?

а) Жовтогарячий;

б) Жовтий;

в) Синій;

г) Коричневий.

Що у білого ведмедя чорне?

а) Вуха;

б) Хвіст;

в) Загривок;

г) Ніс.

(Подейкують навіть, що підкрадаючись до лежбища тюленів, білий ведмідь закриває чорний ніс лапою, щоб вони його не бачили.)

  • Завдання «Допоможи Веселому пензлику»

Веселий пензлик

Чахлик Невмирущий наказав мені намалювати ….. .Так трапилось, що в мене для цього немає голубої, рожевої та сірої фарби, а вдосталь синьої, червоної, чорної та білої фарби. Що робити?

Станція Іграшкова

Керівник станції – лялька Барбі

Легенда станції

Лялька Барбі

Доброго ранку,діти. Ви прибули на Іграшкову станцію. 
А чи знаєте ви, що іграшка споконвіку була невід’ємною складовою життя людини  в історичних музеях всього світу демонструють глиняні, металеві, дерев’яні іграшки різних часів та народностей, за ними вивчають культуру та побут людей.
     Основне призначення іграшки  бути забавою для дитини, одночасно розвивати інтелект та привчати до певних практичних дій (брязкальце для немовляти, зменшені  копії машин, побутових речей та приладів, інструментів, ляльки, іграшкові тваринки, тощо).

Сучасні іграшки мають різне призначення:

     Розвиваючі іграшки для дітей (різноманітні машинки, ляльки,лялькові меблі та посуд, іграшкові побутові прилади; набори іграшкових інструментів, електронні іграшки).
     Декоративні іграшки для прикраси житла (глиняні, фарфорові, металеві статуетки, кухонні іграшки-грілки, ляльки в оригінальному чи народному одязі, копії машин, літаків, кораблів, великі яскраві та пухнасті м’які іграшки, іграшки-саше,тощо).
     Колекційні іграшки ( будь які іграшки, що мають свою історію або виготовлені в обмежено невеликій кількості для колекцій, часто з дорогих матеріалів або відомими особами).
     Народні іграшки ( ляльки , маленькі предмети побуту, зображення тварин та птахів, виготовлені з природних підручних матеріалів, що склались історично для кожної народності).
     Ритуальні іграшки (часто народна іграшка несе ритуальне навантаження  оберіг  фігурки коней чи птахів, лялька-берегиня;
у східній культурі  різноманітні статуетки богів і тварин, підвіски; фігурки з воску використовують у містичних обрядах.
    Ляльки для театральних вистав  (пальчиковий театр, ляльки-рукавички, ляльки-маріонетки, тощо)
    Іграшки-сувеніри.
(Під  час пояснення продемонструвати учням іграшки ).

А я – лялька Барбі.

Перші Барбі або ж Барбара Міллісент Робертс – саме так звучить моє повне ім'я – з'явилася у США ще в 1959 році. Кажуть, мій образ позичили з німецьких коміксів. До вашої країни я попала аж в середині 80- х років ХХ сторіччя і зчинила фурор серед дівчат.

Я й сьогодні залишаюся найпопулярнішою іграшкою. Ця іграшка розкуповується з фантастичною швидкістю: близько 1,5 млн. штук на тиждень. Виходить, що в світі продається приблизно дві ляльки Барбі за секунду.

У мене теж є улюблені іграшки. Які? Дізнаєтесь, коли відгадаєте загадки.

  • Завдання «Відгадай загадки»


Я в барлозі взимку спав, 
Мед із вуликів збирав. 
Бант на шию пов'язали, 
І до іграшок поклали. 
Вайлуватий та м'який. 
Відгадай, хтоя такий? 
Відповідь на загадку:Плюшеве ведмежа.
Б'ють мене старі й малі,
І в повітрі, й на землі.
Та від цього не вмираю.
Тільки весело стрибаю. 
Відповідь на загадки 2-4:М'яч.
Сам пустий, голос густий, 
Дріб вибиває, дітей збирає. 
Відповідь на загадки 5-6:Барабан.
Балерина закружляла
На підлозі край стола,
Притомилася, упала
І в коробку спать лягла ... 
Відповідь на загадки 7-10:Дзиґа.
Я із гуми, надувна, 
Як повітря я легка, 
Міцно мотузок тримай
Та мене не відпускай!
Відповідь на загадку:Повітряна куля.
Замість справжньої дитини
Є у кожної дівчини. 
Її пестять, одягають, 
Спати ввечорі вкладають. 
І годують її смачно -
Дуже мамі вона вдячна! 
Відповідь на загадку:Лялька.
Про мене казка є відома, 
Я не люблю сидіти вдома, 
Пригоди ждуть мене завжди -
Я не боюсь вогню, води. 
Дисциплінований, слухняний, 
Це я - ... 
Відповідь на загадку:Солдатик олов'яний.
Коли квітень бере своє
І сонечко пригріває,
Я стрибаю через неї,
А вона - через мене.
Відповідь на загадку: Скакалка
Тримаюся я тільки на ходу,
А якщо стану - упаду!
Відповідь на загадку: Велосипед
Вона гарна і струнка, 
В неї густа грива!
Шкода, що не може мчатись,
Можна тільки погойдатись.
Відповідь на загадку: Конячка-качалка
Що за птах? Не синиця,
Не орел і не баклан.
Цей маленький птах
Називається ...
Відповідь на загадку: Волан
Вся дошка в квадратиках,
На них - повно солдатиків.
Нема патронів у солдат,
Але поставлять шах і мат.
Відповідь на загадку: Шахи
  

  • Завдання - гра « Чарівний мішечок»
  • Впізнати іграшку напомацьки у мішечку( Іграшок може бути до 10, всі вони мають бути невеличкого розміру.)

Станція Наукова

Керівник станції - Знайка.

Легенда станції

Знайка
Любі мої друзі! Я радий вітат вас! Ви потрапили на станцію Наукову. Вона дуже тісно пов’язана зі школою.

 

В очах ваших цікавість і тривога.

Повсюди море сонечка й тепла.

Найкраща в світі чарівна дорога 

Сьогодні вас до школи привела.

Ідіть сміливо! Це дорога в казку.

Я вас туди за руку поведу.

І подарую вам любов, тепло і ласку, 

На всі питання відповідь знайду, 

Автор: Надія Красоткіна

По драбинці знань йти завжди важко,
Але по драбинці знань крокуйте сміливо! 
Чудові зустрічі і добрі книжки 
Сходинками будуть на ній.
Ці сходинки на драбинці крутими будуть, 
Але вивірено точно заповітний маршрут, 
Щоб вас подружити з дивним дивом, 
Яке знанням звуть. 
Зараз вам треба від повісти на питання з різних шкільних предметів.
 

  • Завдання « Ерудит»
    1. Що важче: кілограм борошна чи кілограм заліза?
    2. Опівночі йшов дощ. Чи можна чекати сонячну погоду через

дві доби?

  1. Коли чапля стоїть на одній нозі, вона важить 3 кг. Скільки буде важити чапля, якщо вона стане на дві ноги?
  2. Одна сторона квадрата 5 см, а друга – на 2 см більша. Обчислити площу квадрата.(У квадрата всі сторони рівні)
  3. Я - вода по воді плаваю, і воду сковую? (крига)
  4. Найбільша річка України? (Дніпро)

7. Навколо якої зірки Сонячної системи обертаються 9 планет? (Сонце)

8. Яку назву має віконце на космічному кораблі? (ілюмінатор)

9. Як називається спецодяг космонавтів? (скафандр

10. Хто такі мариністи? (художники, які малюють море)

11. Дібрати антонім до слова зима (весна)
12. Дібрати синонім до слова мужній (хоробрий, мужній, відважний, сміливий)

13. Предмет, з яким можна іти на всі чотири сторони (компас).

14. Що не варто шукати в копиці сіна (голку).

15. Одна нога там? друга тут. Яка це гімнастична фігура? (шпагат).

16. Літальний апарат Вінні-Пуха (кулька).

17.  Герой, який посіяв гроші (Буратіно).

18. Гуде, не літає, пилок збирає (пилесмок).

19. На яких полях не росте трава (капелюх).

20. Коробка передач (телевізор).

21. Музичний твір на засипку (колискова).

22. На дереві сиділа зграйка горобців, стрілець вистрилів - один упав. Скільки залишилось горобців? ( один, той, що упав)

23. В яку бочку не можна налити води? ( диряву)

24. Одного батька і одної матері дитина, а нікому з них не син. (бо то донька)

25. Який острів каже, що він одяг? (Я – майка)

26. Якщо машина їде, яке в неї колесо не крутиться?( запасне)

27. Що дістане зубами потилицю? (гребінець)

28. Якою косою не можна косити?( дівочою)

28. Хто показує кожному його обличчя, бо не має власного?( дзеркало)

29. Як написати " м'ясо без кісток", щоб було чотири букви?(філе)

30. На небі одна, на землі немає, у баби дві, у дівки нема.(буква б)

Станція Спортивна

Керівник станції - Карлсон

Легенда станції

Привіт, друзі! Ви прийшли до Найспортивнішого чоловіка у всьому світі. Іншого такого немає! Я дуже люблю спорт. Я навіть оду йому присвятив!

О Спорт! Ти — мир!

Несеш ти радість, щастя й мир,
Немов ріка — весняні води.
Під покривалом твоїх крил
Племена дружать і народи.
На ґрунті дружби і змагань
Фонтаном б’ють джерела чисті.
І п’ють ту воду без вагань,
І немічні і мускулисті.
То ж на вустах твоє ім’я
У місті, в чумі і в наметі.
О Спорт! Ти — мир і надбання
Усіх народів на планеті!
(П’єр де Кубертен)

Я пропоную вам записатися до шкільної спортивної секції. Будете займатися спортом – будете здорові!

Нам відомо - це чудово,

Коли ти і ми здорові.

Тільки треба знати,

Як здоровим стати.

Є один рецепт у світі –

Він усім підходить дітям :

Якщо будем спорт любити,

Зможем років сто прожити !

Завжди корисно спортом займатися,
Берегти здоров`я, правильно харчуватися.
Ходити в басейн не просто купатися,
А загартовуватися і оздоровлюватися.
З ранку пробіжку робити неодмінно 
З гантелями в руках одночасно,
Адже це допомагає безсумнівно
Бути міцним, сильним, мегасучасними.
На брусах вечорами віджиматися -
Сталеві м`язи накачати намагатися,
Щоб, якщо вам доведеться роздягатися,
Допитливих поглядів перестати соромитися.
Не потрібно тіло навантажувати миттєво,
Намагайтеся вправлятися змінно
І сила набереться поступово -
Фігура стане просто офігенно. 
А поки я пропоную вам за піктограмами впізнати види спорту.

  • Завдання « Розшифруй піктограму»
    За піктограмами впізнати вид спортуhttps://fc.naurok.com.ua/000ujf-8b9b/006.jpg
  •  Завдання – гра «Зламаний телефон».https://fc.naurok.com.ua/000ujf-8b9b/007.jpg

Діти шикуються в рядок. Перший в ряду шепоче на вухо своєму сусідові якесь слово на спортивну тематику – той повторює це слово іншому пошепки і так далі. Останній називає почуте їм слово. Зазвичай назване слово викликає тільки сміх.... Але команда за кожне правильно передане слово отримує 1 бал.

Станція Казкова

Керівник станції – казкар.

Легенда станції

Казкар

Доброго дня, діти.

Я - Казкар,той , хто завжди запрошує вас в чарівний світ казки.

З давніх-давен прийшли до нас казки. Вони передавалися раніше з вуст в уста і були дос­тупні всім: і дорослим, і малим. Український народ завжди був багатий на талановитих опо­відачів. Саме від них позаписували визначні наші письменники і вчені тисячі і тисячі чудо­вих казок.

Казка  це дитинство людства і його муд­рість. Читайте і слухайте казки, легенди, пісні, прислів'я, приказки, притчі...

Творчість українського народу згуртовує ук­раїнців і водночас братає з іншими народами, бо в усьому світі цінуються закладені в казці чи пісні мораль, любов і повага до людини.

Казок на світі є багато.
І веселих , і сумних.
То ж чи можете ви, діти,
Прожити без них?

Не можете без казки ви у світі жити,
Бо казка вас вчить, як потрібно дружити,
Як зло подолати, як хитрих провчити.
Як чуйних і добрих, й сміливих любити.

Як добре, що казка усіх нас зібрала,
Дорослих і діток разом поєднала.
Гукайте іще нас з собою в мандрівку –
Ми знову прийдемо до вас на підтримку.

Казок чимало є на світі

І веселих, і сумних.

Хіба зможемо  прожити ми без них?

Казка стукає у двері привітаємо її.

І щоб  нам не говорили ми впізнаємо її.

  • Завдання « З якої казки цей герой?»
  • Сьогодні ми будемо згадувати дійових осіб із Казок.

Крихітне дівчатко, в квітці народилось.

Як зраділа жінка, серцем звеселилась.

Якось серед ночі, дівчинки не стало

Бо нахаба-жаба з ліжечка украла.

(Дюймовочка)

Боялася сонечка, дощику раділа

Жила собі в діда й баби

Мов лілея біла.

Коли Весна - красна прийшла

В ліс з дівчатами пішла

Через вогонь стрибала, хмаринкою стала. 
(Снігуронька)

На веселі іменини, він спустивсь на павутині,

До красуні господині.

І почав її терзати, а вона давай кричати,

Просить друзів виручати,

Але друзі всі злякались і сховались.

Тут ліхтарик заблищав, хтось а ворога напав.

Павутиння розрубав, Полонянку врятував.

Хто світив - ліхтарик. Хоробрий - комарик.

А хто ж та крикуха?

(Муха - Цокотуха)

Знайте, цього плутишку

Нікому не обдурити:

Людожера, немов мишку,

Примудрився проковтнути!

І шпори дзвенять у нього на ногах,

Скажіть мені, хто це?...

(Кіт у чоботях)

Він дружок звірятам, дітям,
Він живий, як я і ти,
Та таких на білім світі
Нам ніде більш не знайти.
Це тому, що він не пташка,
Не лисиця, не комашка,
Не котисько, не щеня,
Не бабак, не вовченя.
Він знімається в кіно
І відомий всім давно.
Упізнать його неважко,
Адже зветься…
(Чебурашка)

До школи прямує хлопчак дерев’яний,
Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
Як називається ця книжка?
А як зветься сам хлопчисько?
От підказка, друзі, вам:
Його дівчинка Мальвіна
Називала…
(Буратіно)

Ти впізнаєш вмить її

Одяг весь у попелі

Мачуха все лається

Сестри насміхаються.

(Попелюшка)

В’ється річка невеличка

Хлопчик у човні сидить.

З берега матуся кличе,

Щоб обідом пригостить.

І вгадать цього героя

Справа зовсім не складна.

Казка ця усім відома

Про кого вона?

( Про Івасика Телесика)

Ця брехуха — і рогата

І баньката, й бородата.

Обдурила свого діда,

Принесла в родину біди,

Хату в зайчика украла,

Жити в домі цьому стала.

(Коза-Дерез.)

Втік із мультику дивак.

Як це трапилося, як?

Дуже просто, наче птах,

Полетів собі на дах.

(Карлсон)

Жила я у гномів, ласкава та ніжна,

І пташок я слухала спів дивовижний,

Мов кров, мої губи , волосся – мов нічка,

А личко – як сніг… Мене звуть…

(Білосніжка)

В Італії він народився,

Родиною дуже гордився.

Він не просто цибулина,

Вірний друг це…

(Чіполіно)

Заморозить все навкруг —

Поле, річку, ліс та луг.

Не почує серце бід,

Герда лиш розтопить лід.

(Снігова Королева)

До прогулянок він ласий,

Є на мед чутливий нюх.

Зветься плюшевий ведмедик,

Всім відомо…

(Вінні Пух)

Це мандрівні артисти,

Жартівники й кадристи.

Відомі їх таланти:

Співаки тамузиканти.

Півень, кіт, осел, собака

Ніколи не знаютьстраху.

Хтож це?Відгадайте!

Відповідь швиденько дайте.

(Бременські музиканти)

  • Завдання «Впізнай казку за малюнком»
  • Презентація до завдання «Впізнай казку за малюнком»

Станція Літературна

Керівник Станції – Незнайка

Легенда станції

  • Я вас вітаю , діти! Сподіваюсь, ви мене всі знаєте. Так, я – Незнайка!

Радий нашій зустрічі на Літературній станції. Сьогодні я хочу з вами говорити про книги.

С.Михалков

В кожнім домі, в кожній хаті-
У містах і на селі,-
Хто навчився вже читати,
Має книжку на столі.
Дружба з книгою – це свято,
Не було б його у нас,
Ми не знали так багато
Про новий і давній час.

Книги дружать з дітворою,
Полюби їх у житті-
І улюблені герої
Будуть друзями в путі.

Останнім часом дуже подружився зі Знайкою. Він любить читати книжки, часто повторює фразу – «Книга – це джерело знань». Я з ним погоджуюсь і стараюсь більше читати книжок. Дуже мені подобаються казки.

У назвах прочитаних мною нещодавно козок я, як завжди, зробив помилки. «Відновіть» справжні назви казок і книг, змінивши в них всього лише по одній букві.https://fc.naurok.com.ua/000ujf-8b9b/008.gif

  • Завдання « Виправ помилки Незнайки»

«Шурочка Ряба», народна казка.
Курочка Ряба».)

«Кособок», народна казка.
(«Колобок».)

 Чадо лісове», російська народна казка.
(«Чудо лісове».)
«Кепка», народна казка.
Репка».)

«Кіса і Журавель», народна казка.
Ліса і Журавель».)

«Смоляний бачок», народна казка.
(«Смоляний бичок».)

«Кріт у чоботях», Ш. Перро.
(«Кіт у чоботях».)

«Свинопес», К. Х. Андерсен.
(«Свинопас».)

«Кусалонька», К. Х. Андерсен.
(«Русалонька».)

«Старий сом», К. Х. Андерсен.
(«Старий дом».)

«Маленький Чук», Ст. Гауф.
(«Маленький Мук».)

 «Ніжна королева», К. Х. Андерсен.
Сніжна королева».)
«Сопляча красуня», Ш. Перро.
(«Спляча красуня».)

 «Сівка-мурка», К. Д. Ушинський.
(«Сівка-бурка».)

«Федорина море», К. Чуковський.
(«Федорина роре».)

«Срібне коритце», П. Бажов.
(«Срібне допытце».)

«Господиня мідної нори», П. Бажов.
(«Господиня мідної гори».)

Незнайка

Діти! Хто багато книг читає, той багато дуже знає.

Книжка кожного навчить, як на світі треба жить.
Зараз ми дізнаємося, чи уважно ви читаєте книжки.

  • Завдання «Чи уважні ви читачі”.

На яку геометричну фігуру схожий колобок?     (Коло)
Яким по порядку вліз у рукавичку Ведмідь?   (Сьомим)
З якого посуду пригощав журавель лисичку ?   (Глечика)
 Що пік півник у казці “ Колосок”?   (Пиріжки)
Скільки звірів упіймав бичок?   (4)
На якому дереві заховався Телесик?   (Дуб)
Скільки діб летіла булава Котигорошка?   (12)

Як звали півника в казці « Колосок»? ( Голосисте горлечко )

В чий будиночок забралася Коза-Дереза? ( Зайчика )

Кому з героїв у скрутну хвилину допомогло гусеня ?(Івасику-Телесику )

Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею)

Кого зробив дід із соломи? (Бичка)

Хто бігав наввипередки з їжаком? (Заєць )

Кого купив дід на базарі за три копи? ( Козу-Дерезу)

Який казковий герой народився з горошини? (Котигорошко)

Яка тварина прикинулася неживою серед дороги? (Лисичка)

Хто викрав Івасика-Телесика? (Змія )

Хто прогнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? ( Рак)

Як звати зеленого чоловічка з довгою бородою, який живе у пеньку? (Ох)

Назвіть улюблене взуття діда з казки Коза-Дереза? (Червоні чоботи)

Кого в казці «Рукавичка» називали іклан? (Кабана)

Після проходження усіх станцій команди збираються на ганку школи. ПО передають маршрутні карти Бабі Язі. Директорка школи запрошує всіх присутніх до веселої музичної гри.

Після гри з’являється Чахлик Невмирущий.

Чахлик Невмирущий

Баба Яга передала мені лолоті ключики, які отримала кожна команда.

Зараз спробуємо відкрити мою скриню.

Бере ключики і ними відкриває усі замки.Скриня відкривається. В цей час непомітно підпалюється святковий феєрверк, звучать фанфари.

Чахлик Невмирущий дістає зі скрині великий золотий ключ і передає його дітям зі словами:

Молодці, діти! Ви працювали в командах злагоджено і дружно, показали відмінний результат, всі ключики підійшли до моєї скрині. Прийміть від мене цей ключик!

Ключик приймає президент шкільної дитячої республіки.

Чахлик Невмирущий

То ж прийміть ви на прощання,

Мої найкращі побажання.

Хай щастить вам діти всюди,

Хай ростуть з вас гарні люди.

Хай у школі вашій дзвенить тільки сміх,

Хай живе лиш радість, обминає гріх.

Хай не буде злого, тільки мир, добро ,

Вчителі шанують один одного,

Дирекція любить ввесь свій колектив,

Бо завжди і всюди лише він-актив.

Із роком новим навчальним я вітаю усіх

Довгих, хороших і благих у навчанні вам літ.

Діти відкривають золотим ключиком школу – ворота країни. Виходить завуч.

Завуч

Я – Антоніна Премудра. У країні Знань відповідаю за навчально – виховну роботу. Дозвольте мені зачитати перший наказ по країні Знань у 2018 – 2019 навчальному році.

Зачитує наказ № по країні Знань:

  • Розпочати новий 2018 – 2019 навчальний рік з веселими посмішками та гарним настроєм
  • Вручити нагороди за результатами конкурсів «Лелека» та « Весняний колосок»
  • Запросити всіх присутніх на майстер – клас з виготовлення квіток із повітряних кульок
  • Зібратися об 11.00 за солодким столом з посмішками та гарним настроєм

 

 

Завантаження...
docx
Додано
15 серпня 2018
Переглядів
1590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку