Квест містить матеріал, який допоможе учням узагальнити знання про життя, різноманітність, екологічні групи птахів. В ході підготовки до квесту учні матимуть змогу проявити свої креативні здібності, а вході тесту зможуть розвинути логічне, екологічне мислення, навчитися працювати в групі, слухати думки інших. Матеріал до тесту є базовим. Кожен вчитель, залежно від віку та здібностей учасників, зможе доповнити чи змінити завдання, залежно від потреб та теми квесту.
Квест до Дня птахів ( 1 квітня)
Тема. Птахи нашої місцевості
Мета. Ознайомити учасників із основними видами птахів нашої місцевості. Розвивати вміння розрізняти види птахів, формувати екологічне мислення, бережливе ставлення до птахів.
Обладнання: маршрутні листи, олівці, папір для малювання, ПК, записи голосів птахів, світлини птахів.
Додаткові умови квесту.
Учасники квесту: учні 6-8 класів ( команда з 4-5 чоловік)
Хід квесту.
І. Організаційний момент.
- Команди вибираються раніше та визначаються назви, емблеми, девізи команд;
- Команди ознайомлюються з умовами квесту;
ІІ. Ознайомлення з умовами квесту:
Маршрутний лист
Назви станцій:
Станція 1. «Пізнай птаха»
Станція 2. «Хто де живе?»
Станція 3. «Хто більший?»
Станція 4. «Хто як співає?»
Станція 5. «Екологічні групи птахів»
Станція 1. «Пізнай птаха»
Перейдіть за вказаним QR-кодом та виконайте вправу.
Завдання для станій.
Станція 2. «Хто де живе?»
З’єднайте назву птаха та його місце проживання:
ЧАПЛЯ
|
СТЕП |
ЖАЙВОРОНОК
|
БОЛОТО |
ЛАСТІВКА |
РІЧКА |
КРИЖЕНЬ
|
ОСЕЛЯ |
ЧАЙКА
|
МОРЕ |
Станція 3. «Хто більший?» Розташуйте птахів за збільшенням їх розмірів: синиця, голуб, чапля, орел, сорока, ластівка.
Станція 4. «Хто як співає?»
Запропонуйте учасникам на слух розрізнити спів птахів, що мешкають у вашій місцевості.
Станція 5. «Екологічні групи птахів»
Заповніть таблицю:
№ |
Назва птаха |
Перелітні, осілі чи кочові птахи |
Нагніздні чи виводкові |
1 |
Синиця |
|
|
2 |
Голуб |
|
|
3 |
Фазан |
|
|
4 |
Качка |
|
|
5 |
Степовий орел |
|
|
6 |
Жайворонок |
|
|
7 |
Ластівка |
|
|
ПАЗЛ