Квест з біології до Дня птахів

Про матеріал

Квест містить матеріал, який допоможе учням узагальнити знання про життя, різноманітність, екологічні групи птахів. В ході підготовки до квесту учні матимуть змогу проявити свої креативні здібності, а вході тесту зможуть розвинути логічне, екологічне мислення, навчитися працювати в групі, слухати думки інших. Матеріал до тесту є базовим. Кожен вчитель, залежно від віку та здібностей учасників, зможе доповнити чи змінити завдання, залежно від потреб та теми квесту.

Перегляд файлу

 

 

Квест до Дня птахів ( 1 квітня)

Тема. Птахи нашої місцевості

Мета. Ознайомити учасників із основними видами птахів нашої місцевості. Розвивати вміння розрізняти види птахів, формувати екологічне мислення, бережливе ставлення до птахів.

Обладнання: маршрутні листи, олівці, папір для малювання, ПК, записи голосів птахів, світлини птахів.

Додаткові умови квесту.

  1. Час виконання завдання - 5 хвилин
  2. Після того як час вичерпано, навіть якщо завдання не виконане, команда переходить на інший етап.

Учасники квесту: учні 6-8 класів ( команда з 4-5 чоловік)

 

 Хід квесту.

І. Організаційний момент.

   -  Команди вибираються раніше та визначаються назви, емблеми, девізи команд;

  -  Команди ознайомлюються з умовами квесту;

ІІ.  Ознайомлення з умовами квесту:

  1. Команди отримують маршрутні листи і одночасно починають рухатися за вказаними маршрутами. За кожне правильне виконання завдання команда отримує частину пазлу. Якщо за вказаний час команда завдання не виконала, частину пазлу не отримує, але переходить до на ступної станції. Переможцем виступає команда, яка найшвидше виконала всі завдання та повністю зібрала пазл.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       Маршрутний лист

 

 

 

 

   

 

 

 

  

 

 

 

Назви станцій:

Станція 1. «Пізнай птаха»

Станція 2. «Хто де живе?»

Станція 3. «Хто більший?»

Станція 4. «Хто як співає?»

Станція 5. «Екологічні групи птахів»

 

 

 

 

 

Станція 1. «Пізнай птаха»

Перейдіть за вказаним QR-кодом та виконайте вправу.

 

QR Code

Завдання для станій.

Станція 2. «Хто де живе?»

З’єднайте назву птаха та його місце проживання:

 ЧАПЛЯ

C:\Users\User\Desktop\Без названия.jpg

СТЕП

ЖАЙВОРОНОК

C:\Users\User\Desktop\300px-Lullula_arborea_(Ján_Svetlík).jpg

БОЛОТО

ЛАСТІВКАC:\Users\User\Desktop\Без названия (2).jpg

РІЧКА

КРИЖЕНЬ

C:\Users\User\Desktop\Без названия (1).jpg

ОСЕЛЯ

ЧАЙКА

C:\Users\User\Desktop\275px-Sturmmöwe_-_Auenlandschaft_Hohenrode_HA_222_Landkreis_Schaumburg.jpg

МОРЕ

 

 Станція 3. «Хто більший?»  Розташуйте птахів за збільшенням їх розмірів: синиця, голуб, чапля, орел, сорока, ластівка.

Станція 4. «Хто як співає?»

Запропонуйте учасникам на слух розрізнити спів птахів, що мешкають у вашій місцевості.

 

Станція 5. «Екологічні групи птахів»

Заповніть таблицю:

Назва птаха

Перелітні, осілі чи кочові птахи

Нагніздні чи виводкові

1

Синиця

 

 

2

Голуб

 

 

3

Фазан

 

 

4

Качка

 

 

5

Степовий орел

 

 

6

Жайворонок

 

 

7

Ластівка

 

 

 

 

 

                                                      

 

 

                                                          ПАЗЛ

 

 

https://puzzleit.ru/files/puzzles/209/208788/_original.jpg

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
2 березня 2020
Переглядів
1269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку