Квест з інформатики для 2-4 класів

Про матеріал
Гра-квест з інформатики для учнів 2-4 класів. Архів містить всі необхідні матеріали для гри та сценарій.
Перегляд файлу
  1.     А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж, це …  (клавіатура)

 

  1.     Я показую об’єкти,

Фото-,  відеопроекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний … (монітор)

 

  1.     Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я …  (мишка)

 

  1.     Сотня клавіш, різні знаки 
    Спершу учні – небораки, 
    А тепер раз – два й готово 
    І відстукали вже слово. 
    Ось де пальцям фізкультура 
    І це все – ...  (клавіатура).

 

  1.     Скромний сірий колобок 
    Довгий, тонкий проводок 
    Зверху на коробці 
    Дві великі кнопки 
    В тебе є хороша книжка, 
    А в комп'ютера є ...  (мишка).

 

  1.     В блоці цім живе процессор

 Помічник він, не агрессор

 В ньому щось гуде, співає

 Одним оком нам моргає.

Головний він, знає толк,

А зовуть ...  (системний блок)

 

  1.     Ось я кнопку натискаю 
    І папір вже заправляю. 
    Він друкує без зупинки 
    Вірші, пісні і картинки 
    І швидкий він, наче спринтер 
    Відгадайте, що це -  ...  (принтер)

 

 

 

  1.     Може він порахувати,

Може ві пісні співати,

Малювати і писати,

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

Він багато чого може

І завжди нам допоможе!  (Комп’ютер )

 

  1.     Ця всесвітня мережа 
    Скільки знає – просто жах! 
    З нею вчись ти працювати – 
    Теж багато будеш знати.  (Інтернет) 

 

  1. Про нього знаємо ми нині: 
    З ним справу мають в медицині. 
    Біолог з ним теж справу має, 
    А комп'ютер від нього страждає.  (Вірус) 

 

  1. Хто ж нас не знає?

Хто ж нас не знає?

Ми гарно для діток співаєм.

Хай тупають ніжки, плещуть долоньки

Скажіть, діти, хором хто ми? (Колонки)

 

  1. Надрукую на папері

І малюнок, і слова.

Хочеш – чорні, кольорові.

Тільки б фарба ще була. (Принтер)

 

Перегляд файлу

Гра-квестз інформатики для 2-4 класів

 

Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатики, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.

Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати дітей до  розвитку навчально-пізнавальної активності  та встановити міжпредметні зв’язки між інформатикою та  іншими предметами

Очікувані результати:

  •             Збільшення активності та рухливості учнів
  •             Мотивація до вивчення теорії з предмету
  •             Формування навичок «командної гри» у процесі спільної діяльності;
  •             Підвищення загальної культури учнів.
  •             Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості, ІКТ-вмінь підвищить загальний рівень розвиненості школярів. 

Спрямованість: учні 2-4 класів.

Гра-квест

Учасники:  5 команди по 5 учасників

Відповідальні на станціях – вчителі-предметники, які на маршрутному листі виставляють бали.

Команда, яка набере найбільшу кількість балів, стає переможцем.

Хід гри

1. Команди збираються в кабінеті інформатики.

2. Привітальне слово вчителя інформатики, пояснення правил, завдань.

  3. Виконання гри.

1команда______________

 

  1. СТАРТ:     Де малюють і показують об’єкти, фото, відео проекти,

                    Мишки не ховаються по норах і не нишпорять в коморах,

                    І для всіх для вас це комп’ютерний ______

 

  1.  «Кімната художника»

    В графічному редакторі Paint намалювати малюнок.

   (На виконання завдання 4 хвилини)

 

Загадка1:  Відправляйтесь туди, де перша сходинки в шкільному житті?

 

  1. «Загадкова кімната»

Розгадування загадок.

Чим більше загадок розгадаете  за 3 хвилини, тим більше балів отримаєте.

 

Загадка 2:    Клас в якому діти навчаються четвертий рік?

 

  1. «Будинок архітектора»
    Скласти пазли.

Кожний складіть пазл  за 1 хвилину.

 

Загадка3:   Найбільша зала  в нашій школі, в перерву бігаєте всі, і шум і гам              стоїть завжди.

 

  1.  «Станція безпечна»

  Розкласти картки по техніці безпеки.

  Час виконання 1 хвилина.

 

Загадка4:       Ступеньку першу вже пройшли,

                      на другу дружньо перейшли!!

 

  1. «Englishstation»

     Hello, children!

     Translate some English words.

     COMPUTER,MOUSE,KEYBORD.

 

Загадка 5: За дерев’яними дверима  багато їх збирається, успіхами учнів діляться, оцінки там виставляються. Тож швиденько туди йди, і педагога там знайди.

 

  1. «Учительська »

Порахувати кількість уроків інформатики  у розкладі.

Час виконання 1 хвилина.

 

Загадка6: І звідки все це починалось , вертатись треба у цю мить. Зароблені  оцінки міняти на призи.


2команда______________

 

  1. СТАРТ:     Відправляйтесь туди, де перша сходинки в шкільному житті?

 

  1. «Загадкова кімната»

Розгадування загадок.

Чим більше загадок розгадаете  за 3 хвилини, тим більше балів отримаєте.

 

Загадка1:    Клас в якому діти навчаються четвертий рік?

 

  1. «Будинок архітектора»
    Скласти пазли.

Кожний складіть пазл  за 1 хвилину.

 

Загадка2:   Найбільша зала  в нашій школі, в перерву бігаєте всі, і шум і гам              стоїть завжди.

 

  1. «Станція безпечна»

  Розкласти картки по техніці безпеки.

  Час виконання 1 хвилина.

 

Загадка3:       Ступеньку першу вже пройшли,

                      на другу дружньо перейшли!!

 

  1. «Englishstation»

     Hello, children!

     Translate some English words.

     COMPUTER,MOUSE,KEYBORD.

 

Загадка 4: За дерев’яними дверима  багато їх збирається, успіхами учнів діляться, оцінки там виставляються. Тож швиденько туди йди, і педагога там знайди.

 

  1. «Учительська »

Порахувати кількість уроків інформатики  у розкладі.

Час виконання 1 хвилина.

 

Загадка5:     Де малюють і показують об’єкти, фото, відео проекти,

                    Мишки не ховаються по норах і не нишпорять в коморах,

                    І для всіх для вас це комп’ютерний ______

 

  1.  «Кімната художника»

    В графічному редакторі Paint намалювати малюнок.

   (На виконання завдання 4 хвилини)

 

Загадка6: І звідки все це починалось , вертатись треба у цю мить. Зароблені  оцінки міняти на призи.

 

3команда______________

 

1.СТАРТ:     Загадка:    Клас в якому діти навчаються четвертий рік?

       2.  «Будинок архітектора»
           Скласти пазли.

    Кожний складіть пазл  за 1 хвилину.

 

Загадка1:   Найбільша зала  в нашій школі, в перерву бігаєте всі, і шум і гам              стоїть завжди.

 

        3. «Станція безпечна»

  Розкласти картки по техніці безпеки.

  Час виконання 1 хвилина.

 

Загадка2:       Ступеньку першу вже пройшли,

                      на другу дружньо перейшли!!

4. «Englishstation»

     Hello, children!

     Translate some English words.

     COMPUTER,MOUSE,KEYBORD.

 

Загадка 3: За дерев’яними дверима  багато їх збирається, успіхами учнів діляться, оцінки там виставляються. Тож швиденько туди йди, і педагога там знайди.

5. «Учительська »

Порахувати кількість уроків інформатики  у розкладі.

Час виконання 1 хвилина.

 

      Загадка4:        Де малюють і показують об’єкти, фото, відео проекти,

                    Мишки не ховаються по норах і не нишпорять в коморах,

                    І для всіх для вас це комп’ютерний ______

 

  1.  «Кімната художника»

    В графічному редакторі Paint намалювати малюнок.

   (На виконання завдання 4 хвилини)

 

Загадка5:  Відправляйтесь туди, де перша сходинки в шкільному житті?

 

  1. «Загадкова кімната»

Розгадування загадок.

Чим більше загадок розгадаєте  за 3 хвилини, тим більше балів отримаєте.

 

Загадка6: І звідки все це починалось , вертатись треба у цю мить. Зароблені  оцінки міняти на призи.

 

 

 

 

  1. команда______________

 

  1. СТАРТ:     Найбільша зала  в нашій школі, в перерву бігаєте всі, і шум і гам              стоїть завжди.
  2. «Станція безпечна»

  Розкласти картки по техніці безпеки.

  Час виконання 1 хвилина.

 

Загадка1:       Ступеньку першу вже пройшли,

                      на другу дружньо перейшли!!

  1. «Englishstation»

     Hello, children!

     Translate some English words.

     COMPUTER,MOUSE,KEYBORD.

 

Загадка 2: За дерев’яними дверима  багато їх збирається, успіхами учнів діляться, оцінки там виставляються. Тож швиденько туди йди, і педагога там знайди.

  1. «Учительська »

Порахувати кількість уроків інформатики  у розкладі.

Час виконання 1 хвилина.

 

          Загадка3: Де малюють і показують об’єкти, фото, відео проекти,

                    Мишки не ховаються по норах і не нишпорять в коморах,

                    І для всіх для вас це комп’ютерний ______

 

  1.  «Кімната художника»

    В графічному редакторі Paint намалювати малюнок.

   (На виконання завдання 4 хвилини)

 

Загадка4:  Відправляйтесь туди, де перша сходинки в шкільному житті?

 

  1. «Загадкова кімната»

Розгадування загадок.

Чим більше загадок розгадаете  за 3 хвилини, тим більше балів отримаєте.

 

Загадка5:    Клас в якому діти навчаються четвертий рік?

 

  1. «Будинок архітектора»
    Скласти пазли.

Кожний складіть пазл  за 1 хвилину.

 

Загадка6: І звідки все це починалось , вертатись треба у цю мить. Зароблені  оцінки міняти на призи.


 

5команда______________

 

  1. СТАРТ:  Ступеньку першу вже пройшли,

                      на другу дружньо перейшли!!

  1. «Englishstation»

     Hello, children!

     Translate some English words.

 

     COMPUTER,  MOUSE,   KEYBORD.

 

Загадка 1: За дерев’яними дверима  багато їх збирається, успіхами учнів діляться, оцінки там виставляються. Тож швиденько туди йди, і педагога там знайди.

  1. «Учительська »

Порахувати кількість уроків інформатики  у розкладі.

Час виконання 1 хвилина.

 

          Загадка2:  Де малюють і показують об’єкти, фото, відео проекти,

                    Мишки не ховаються по норах і не нишпорять в коморах,

                    І для всіх для вас це комп’ютерний ______

 

  1.  «Кімната художника»

    В графічному редакторі Paint намалювати малюнок.

   (На виконання завдання 4 хвилини)

 

Загадка3:  Відправляйтесь туди, де перша сходинки в шкільному житті?

 

  1. «Загадкова кімната»

Розгадування загадок.

Чим більше загадок розгадаете  за 3 хвилини, тим більше балів отримаєте.

 

Загадка4:    Клас в якому діти навчаються четвертий рік?

 

  1. «Будинок архітектора»
    Скласти пазли.

Кожний складіть пазл  за 1 хвилину.

 

Загадка5:   Найбільша зала  в нашій школі, в перерву бігаєте всі, і шум і гам              стоїть завжди.

 

  1.  «Станція безпечна»

  Розкласти картки по техніці безпеки.

  Час виконання 1 хвилина.

 

Загадка6: І звідки все це починалось , вертатись треба у цю мить. Зароблені  оцінки міняти на призи.

 

.png
Перегляд файлу


 

 

Перегляд файлу

Станція

Оцінка

Підпис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Команда____________

Перегляд файлу

    COMPUTER
MOUSE

 KEYBORD

 

zip
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
3573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку