Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж, це … (клавіатура)
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний … (монітор)
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я … (мишка)
Помічник він, не агрессор
В ньому щось гуде, співає
Одним оком нам моргає.
Головний він, знає толк,
А зовуть ... (системний блок)
Може ві пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв’язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе! (Комп’ютер )
Хто ж нас не знає?
Ми гарно для діток співаєм.
Хай тупають ніжки, плещуть долоньки
Скажіть, діти, хором хто ми? (Колонки)
І малюнок, і слова.
Хочеш – чорні, кольорові.
Тільки б фарба ще була. (Принтер)
Гра-квестз інформатики для 2-4 класів
Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатики, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.
Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати дітей до розвитку навчально-пізнавальної активності та встановити міжпредметні зв’язки між інформатикою та іншими предметами
Очікувані результати:
Спрямованість: учні 2-4 класів.
Гра-квест
Учасники: 5 команди по 5 учасників
Відповідальні на станціях – вчителі-предметники, які на маршрутному листі виставляють бали.
Команда, яка набере найбільшу кількість балів, стає переможцем.
Хід гри
1. Команди збираються в кабінеті інформатики.
2. Привітальне слово вчителя інформатики, пояснення правил, завдань.
3. Виконання гри.
1команда______________
Мишки не ховаються по норах і не нишпорять в коморах,
І для всіх для вас це комп’ютерний ______
В графічному редакторі Paint намалювати малюнок.
(На виконання завдання 4 хвилини)
Загадка1: Відправляйтесь туди, де перша сходинки в шкільному житті?
Розгадування загадок.
Чим більше загадок розгадаете за 3 хвилини, тим більше балів отримаєте.
Загадка 2: Клас в якому діти навчаються четвертий рік?
Кожний складіть пазл за 1 хвилину.
Загадка3: Найбільша зала в нашій школі, в перерву бігаєте всі, і шум і гам стоїть завжди.
Розкласти картки по техніці безпеки.
Час виконання 1 хвилина.
Загадка4: Ступеньку першу вже пройшли,
на другу дружньо перейшли!!
Hello, children!
Translate some English words.
COMPUTER,MOUSE,KEYBORD.
Загадка 5: За дерев’яними дверима багато їх збирається, успіхами учнів діляться, оцінки там виставляються. Тож швиденько туди йди, і педагога там знайди.
Порахувати кількість уроків інформатики у розкладі.
Час виконання 1 хвилина.
Загадка6: І звідки все це починалось , вертатись треба у цю мить. Зароблені оцінки міняти на призи.
2команда______________
Розгадування загадок.
Чим більше загадок розгадаете за 3 хвилини, тим більше балів отримаєте.
Загадка1: Клас в якому діти навчаються четвертий рік?
Кожний складіть пазл за 1 хвилину.
Загадка2: Найбільша зала в нашій школі, в перерву бігаєте всі, і шум і гам стоїть завжди.
Розкласти картки по техніці безпеки.
Час виконання 1 хвилина.
Загадка3: Ступеньку першу вже пройшли,
на другу дружньо перейшли!!
Hello, children!
Translate some English words.
COMPUTER,MOUSE,KEYBORD.
Загадка 4: За дерев’яними дверима багато їх збирається, успіхами учнів діляться, оцінки там виставляються. Тож швиденько туди йди, і педагога там знайди.
Порахувати кількість уроків інформатики у розкладі.
Час виконання 1 хвилина.
Загадка5: Де малюють і показують об’єкти, фото, відео проекти,
Мишки не ховаються по норах і не нишпорять в коморах,
І для всіх для вас це комп’ютерний ______
В графічному редакторі Paint намалювати малюнок.
(На виконання завдання 4 хвилини)
Загадка6: І звідки все це починалось , вертатись треба у цю мить. Зароблені оцінки міняти на призи.
3команда______________
1.СТАРТ: Загадка: Клас в якому діти навчаються четвертий рік?
2. «Будинок архітектора»
Скласти пазли.
Кожний складіть пазл за 1 хвилину.
Загадка1: Найбільша зала в нашій школі, в перерву бігаєте всі, і шум і гам стоїть завжди.
3. «Станція безпечна»
Розкласти картки по техніці безпеки.
Час виконання 1 хвилина.
Загадка2: Ступеньку першу вже пройшли,
на другу дружньо перейшли!!
4. «Englishstation»
Hello, children!
Translate some English words.
COMPUTER,MOUSE,KEYBORD.
Загадка 3: За дерев’яними дверима багато їх збирається, успіхами учнів діляться, оцінки там виставляються. Тож швиденько туди йди, і педагога там знайди.
5. «Учительська »
Порахувати кількість уроків інформатики у розкладі.
Час виконання 1 хвилина.
Загадка4: Де малюють і показують об’єкти, фото, відео проекти,
Мишки не ховаються по норах і не нишпорять в коморах,
І для всіх для вас це комп’ютерний ______
В графічному редакторі Paint намалювати малюнок.
(На виконання завдання 4 хвилини)
Загадка5: Відправляйтесь туди, де перша сходинки в шкільному житті?
Розгадування загадок.
Чим більше загадок розгадаєте за 3 хвилини, тим більше балів отримаєте.
Загадка6: І звідки все це починалось , вертатись треба у цю мить. Зароблені оцінки міняти на призи.
Розкласти картки по техніці безпеки.
Час виконання 1 хвилина.
Загадка1: Ступеньку першу вже пройшли,
на другу дружньо перейшли!!
Hello, children!
Translate some English words.
COMPUTER,MOUSE,KEYBORD.
Загадка 2: За дерев’яними дверима багато їх збирається, успіхами учнів діляться, оцінки там виставляються. Тож швиденько туди йди, і педагога там знайди.
Порахувати кількість уроків інформатики у розкладі.
Час виконання 1 хвилина.
Загадка3: Де малюють і показують об’єкти, фото, відео проекти,
Мишки не ховаються по норах і не нишпорять в коморах,
І для всіх для вас це комп’ютерний ______
В графічному редакторі Paint намалювати малюнок.
(На виконання завдання 4 хвилини)
Загадка4: Відправляйтесь туди, де перша сходинки в шкільному житті?
Розгадування загадок.
Чим більше загадок розгадаете за 3 хвилини, тим більше балів отримаєте.
Загадка5: Клас в якому діти навчаються четвертий рік?
Кожний складіть пазл за 1 хвилину.
Загадка6: І звідки все це починалось , вертатись треба у цю мить. Зароблені оцінки міняти на призи.
5команда______________
на другу дружньо перейшли!!
Hello, children!
Translate some English words.
COMPUTER, MOUSE, KEYBORD.
Загадка 1: За дерев’яними дверима багато їх збирається, успіхами учнів діляться, оцінки там виставляються. Тож швиденько туди йди, і педагога там знайди.
Порахувати кількість уроків інформатики у розкладі.
Час виконання 1 хвилина.
Загадка2: Де малюють і показують об’єкти, фото, відео проекти,
Мишки не ховаються по норах і не нишпорять в коморах,
І для всіх для вас це комп’ютерний ______
В графічному редакторі Paint намалювати малюнок.
(На виконання завдання 4 хвилини)
Загадка3: Відправляйтесь туди, де перша сходинки в шкільному житті?
Розгадування загадок.
Чим більше загадок розгадаете за 3 хвилини, тим більше балів отримаєте.
Загадка4: Клас в якому діти навчаються четвертий рік?
Кожний складіть пазл за 1 хвилину.
Загадка5: Найбільша зала в нашій школі, в перерву бігаєте всі, і шум і гам стоїть завжди.
Розкласти картки по техніці безпеки.
Час виконання 1 хвилина.
Загадка6: І звідки все це починалось , вертатись треба у цю мить. Зароблені оцінки міняти на призи.
Станція |
Оцінка |
Підпис |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Команда____________
COMPUTER
MOUSE
KEYBORD