19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

Квест з інформатики для учнів 7-9 класів

Про матеріал
Квест з інформатики розрахований на учнів 7-9 класів. Квест (англійське “quest” - пошук) - один з основних жанрів ігор, що вимагають від гравців рішення розумових інтелектуальних завдань по темі квест-гри, нестандартне мислення і кмітливість. Квест спрямований на оволодіння навичками вирішення поставлених завдань, вміння швидко орієнтуватися в різних предметних областях, виховує прагнення до перемоги.
Перегляд файлу

Гра-квестз інформатики «ІНФОманія»

Мета квесту:

формувати  ключові компетентності:

- уміння вчитися – викликати інтерес до навчання, формувати почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати , мати власну думку, обґрунтовувати її, навички самоконтролю та самооцінки;

- соціальна – вчити налагоджувати взаємодію з іншими дітьми, працювати за правилами у команді, ціннісно ставитися до своєї особистості та до інших людей;

- громадянська – розвивати критичне мислення, навички приймати правильне рішення, виявляти громадянську позицію у ставленні до людей та самого себе;

- загальнокультурна – вчити толерантності, мовленнєвій культурі;

- інформаційно-комунікативна – вдосконалювати вміння добувати, осмислювати, аналізувати та використовувати інформацію з різних джерел, здійснювати комунікацію у групі та колективі;

формувати предметні компетентності:

- навчальна - поглибити знання дітей з інформатики, вчити правильно висловлюватись, аналізувати, узагальнювати, робити висновки;

- розвивальна -розвивати творчі задатки школярів, уяву, фантазію, мовлення, логічне мислення, увагу, спостережливість;

- виховна -виховувати наполегливість у досягненні мети, бережливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Обладнання: комп’ютери, проектор, дошка, картки із завданнями, конверти з завданнями, сундучок зі скарбом.

Програмне забезпечення: графічний редактор Paint”, мережа Інтернет.

Спрямованість: учні 7-9 класів.

 

Хід квесту

  1.                Організаційний момент.
  • Добрий день, шановні друзі, гості! Вітаю  всіх, хто сьогодні виявив бажання зіграти у квест!

Квест (англійське “quest” - пошук) - один з основних жанрів ігор, що вимагають від гравців рішення розумових інтелектуальних завдань по темі квест-гри, нестандартне мислення і кмітливість. Квест спрямований на оволодіння навичками вирішення поставлених завдань, вміння швидко орієнтуватися в різних предметних областях, виховує прагнення до перемоги.

Сьогодні будуть змагатися 3 команди по 5учасників. На кожній станції відповідальні видають конверти із завданнями.

  • Сідайте за парти і оберіть капітанів своїх команд (якщо не зможуть обрати, провести жеребкування). Придумайте назву своїй команді та девіз.
  1.            Сприймання та осмислення правил гри.

 -Квест, як відомо, - це командна гра-пригода і я сподіваюся, що ви будете сьогодні:

(К – кмітливими,

 В – веселими,

 Е – енергійними,

 С – старанними,

 Т – творчими).

Кожен, хто грає у квест, повинен виконувати такі правила.

- Усі ви повинні працювати разом і допомагати один одному у виконанні завдань, бо ви команда.

- Капітан відповідає за роботу команди.

-Завдання легко можна пройти за допомогою кмітливості  та спостережливості.

ІІІ Основна частина

-На вас чекають 7 станцій, а для того щоб вирішити на яку станцію відправиться спочатку треба розшифрувати назву цієї станції.

Учні отримують картки з шифром. (додаток 1)

Конверт 1. Треба розгадати ребус .

1 станція «Квадрат»

Учні отримують конверт з завданням.

Конверт 2. Треба розгадати ребуси(додаток 2). Після того, як всі ребуси будуть розгадані потрібно порахувати в словах літеру «а». Та скористатися формулою: кількість літер «а» / 3 -1 = ?. Треба шукати станцію з числом, яке отримали в результаті зі знаком додавання.

2 станція «10+»

Треба вирішити задачі з сірниками.

  1.               Квадрат із 12 сірниківЗаберіть 2 сірника так, щоб утворилося два нерівних квадрата.
  2. Перекладіть три сірника так, щоб утворилося три рівних квадрата.
  3. Перекладіть 4 сірника так, щоб утворилося 10 квадратів.

Стрілка

Перекладіть три сірника так, щоб стріла поміняла свій напрямок на протилежний.

 

 

 

Сірникова магіяЦя вражаюча головоломка доводить, що 6 – 6 = 2. На малюнку – 6 квадратів, складених із сімнадцяти сірників. Заберіть 6 сірників так, щоб залишилися тільки 2 квадратики.

 

Завдання з паличками ескімоМи розташували 24 сірника таким чином, що вони утворювали дев’ять квадратів. Заберіть чотири палички так, щоб залишилося всього 5 квадратів.

 

 

Після вирішення завдань, учасники отримують конверт з підказкою.

 

Конверт 3. Ярлик якого редактора зображено на         малюнку, таку станцію і шукайте.

3 станція «Графічна Paint»

Намалюйте за допомогою графічного редактора Paint чарівну Інформатику. Після виконаного завдання учні отримують конверт з підказкою.

Конверт 4. Наступна станція - рідна мова    C:\Users\Татьяна\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\iPhone logo.jpg

4 станція «ISO»

Hello, children!

You translate some English words Computer.

Mouse, folder, keyboard,

Laptop, screen, password

(Відповіді відайте вчителю і отримайте наступний пакет з завданнями)

Конверт 5. Дві мови ви вже зустріли на шляху до перемоги. Залишилося знайти ще одну - _ _ф_ _м_ _и_ _ у.

5 станція «Мова інформатична»

Вам треба впізнати відомі приказки та прислів’я, замасковані ІКТ-термінами.

Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш _________________________________

 

По ноутбуку зустрічають, по розуму проводжають.

______________________________________________________________

 

Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають.

______________________________________________________________

 

DOS - всьому початок __________________________________________

 

Біт байт береже _______________________________________________

 

Не все WINDOWS, що висить ___________________________________

Конверт 6. Знайдіть computer science teacher.

6 станція «Загадкова»


Може він порахувати,

Може він пісні співати, 

Малювати і писати,

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

Він багато чого може

І завжди нам допоможе!

(Комп’ютер )

Хто хоче щось запам'ятати –

В блокнот свій може записати.

Комп'ютер теж немов блокнот –

Не має з пам'яттю турбот.

А як називають комп'ютер-блокнот?

(Ноут-бук)

 


Конверт 7. Відчуйте себе хрещеною Попелюшки та знайдіть інструмент феї.

7 станція «Чарівна паличка»

Потрібно скласти романтичну розповідь, використавши всі слова.

Варіант 1. Зорі, центральний процесор, учні, телефон, підлога, їдальня, куртка, осінь, скутер,  троянди.

Варіант 2. Сонце, монітор, прибиральниця, стіна, коридор, сумка, автобус, гуси, лавка, пісня.

ІV Підведення підсумків.

Ось наш квест добіг кінця. Чи сподобалася Вам така гра? Що найбільше справило враження та запам’яталось?

Нагородження переможців.


Додаток 1

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

З

И

І

Ї

Й

К

Л

М

Н

О

П

Р

С

Т

У

Ф

Х

Ц

Ч

Ш

Щ

Ь



Ю

Я

 

 

 

 

 


Додаток 2

11

12

13

14

15

16

17

20

21

0

informacia

computer

reb6

reb5

klaviatura

1

22

2

3

4

7

8

9

1

3

2

4

5

6

 

docx
Додано
19 лютого
Переглядів
198
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку