Квест для 5класу
Тема: «Міркуй, фантазуй і твори…»
Мета: формувати ключові компетентності.
Спілкування державною мовою: грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас ділитися власними ідеями, думками, коментувати та оцінювати власну діяльність і діяльність інших;
Математична компетентність: усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного потенціалу держави, успішного вивчення інших дисциплін; застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для
виконання технологічних завдань у різних сферах діяльності, розуміти, використовувати і будувати прості математичні моделі для вирішення технологічних проблем.
Інформаційно-цифрова компетентність:діяти за алгоритмом та складати алгоритми; усвідомлення важливості ІКТ для ефективного розв’язування задач.
Ініціативність і підприємливість:генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення.
Уміння вчитися впродовж життя:допитливість, прагнення пізнавати нове, експериментувати, відвага і терплячість.
Соціальна та громадянська компетентності: вис
ловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи; працювати самостійно та в команді з іншими на результат, досягати компромісу.
План заходу
У проведенні квесту беруть участь учні 5-6 класів (окремо для кожної паралелі). Від кожного класу підібрана команда з 6 учнів. В команді обирається капітан команди, який представляє назву та емблему .
Учасники команд ознайомлюються з правилами проведення квесту та отримують маршрутні листи. На кожній станції правильність виконання завдань контролюють учні старших класів та виставляють бали у маршрутні листи. Тривалість квесту 40 хвилин.
Станція 1. «Інфолото»
Станція 2. «Технологічна»
Станція 3. «Хто шукає, той знаходить»
Станція 4. «Алгоритмічна»
Станція 5. «Тренінг мислення»
Станція 6. «Умілі ручки»
Проводиться підрахунок балів по маршрутних листах, визначаються місця за результатами змагань та команди нагороджуються грамотами (І, ІІ, ІІІ місця).
Додаток 1. Картки - лото
Додаток 2. Завдання на відповідність
Додаток 3. Кросворд
Додаток 4. Набір для головоломки з дерев’яних фігур
Додаток 5. Набір фігур для танграму, набір геометричних фігур для аплікації
Додаток 6. Картки-завдання «диво-слово»
Станція 3 «Хто шукає, той знаходить» 5 клас
Прочитайте слова, знайдіть зайве слово. Якою загальною назвою можна назвати решту слів.
метр кілометр кілограм сантиметр міліметр |
тонна центнер кілограм грам літр |
додавання віднімання дрібнення множення ділення |
сума множник різниця частка добуток |
Міри довжини |
Міри ваги |
Арифметичні дії |
Результати арифметичних дій |
Станція 3 «Хто шукає, той знаходить» 5в клас
Продовжіть ряд, допишіть одне слово, яке підходить за змістом.
1. |
Доба, година, хвилина… |
2. |
Тонна, кілограм, грам… |
3. |
Лінійка, косинець, циркуль… |
4. |
Гострий, тупий, прямий…. |
5. |
Арифметика, інформатика, алгебра… |
6. |
Клавіатура, мікрофон, миша… |
Додаток 7. Ребуси
Додаток 9. Картки-завдання «Гімнастика для розуму»
Станція 5 «Тренінг мислення» 5 клас
1. Що важче: кілограм заліза чи кілограм вати? (Однаково)
2. Семеро чекали на восьмого чотирнадцять хвилин. Скільки хвилин чекав кожен окремо? (14хвилин)
3. Яке каміння в морі? (мокре)
4. Скільки пар ніг у коня? (дві пари)
5. Як збільшити число 66 не виконуючи ніяких дій? (перевернути)
6. Під яким кущем ховається заєць від дощу? (під мокрим)
Станція 5 «Тренінг мислення» 6 клас
1. У якому місяці є число 28? (у кожному)
2. Двоє йшли – три цвяхи знайшли, слідом четверо підуть, чи багато цвяхів знайдуть? (жодного)
3. Стіл має 4 кути. Один кут спиляли. Скільки кутів залишилося? (5 кутів)
4. Один чоловік купив трьох кіз за три гривні. Запитується: по чому пішла кожна коза? (по дорозі)
5. У кімнаті горіло 10 свічок. Шість з них погасло. Скільки свічок залишилося? (6 залишилося)
6. На березі росло 20 груш. Подув сильний вітер і дванадцять груш упало. Скільки залишилося? (Жодної, на березі груші не ростуть)
Додаток 8. Картки- завдання «Отримай иалюнок»