Квест з математики для учнів 5 класу

Про матеріал
Мета: Розвиток логічного мислення, просторового уявлення, математичних навичок. Формування командного духу, вміння працювати разом. Поглиблення знань з математики у формі гри
Перегляд файлу

Квест з математики для учнів 5 класу

Тема: “Подорож у Математичну Країну”

Мета:

  • Розвиток логічного мислення, просторового уявлення, математичних навичок.
  • Формування командного духу, вміння працювати разом.
  • Поглиблення знань з математики у формі гри.

Підготовка:

  1. Локації:
    • Класна кімната або декілька зон у школі (кабінет, коридор, бібліотека).
  2. Матеріали:
    • Картки із завданнями.
    • Карта квесту (розділена на 4-5 станцій).
    • Секретні підказки, які учні отримуватимуть після кожного завдання.
    • Нагороди (дипломи, значки "Математичний детектив").

1. Вступ (5 хвилин)

  • Вчитель пояснює правила квесту:
    • У кожній локації на учнів чекає математичне завдання.
    • Після правильного розв'язання вони отримують підказку, де шукати наступну станцію.
    • Фінальне завдання відкриє скарб (наприклад, коробку з дипломами).

2. Станції квесту

Станція 1: “Числовий лабіринт”

  • Завдання: Відновити правильну послідовність чисел, розв’язавши приклади:
    42 - 8 = ?
    5 × 6 = ?
  • Підказка: правильні відповіді ведуть до координати наступної станції.

Станція 2: “Геометрична головоломка”

  • Завдання: На дошці фігури (трикутники, квадрати).
  • Завдання: Полічити всі трикутники або знайти суму сторін певної фігури.
  • Підказка: Відповідь вказує на наступне місце.

Станція 3: “Кодове слово”

  • Завдання: Розв’язати рівняння:
    3x + 5 = 14
  • Відповідь цифрою – ключ до розшифрування кодового слова.

Станція 4: “Розумні монетки”

  • Завдання: Визначити, скільки монет потрібно для здачі з 100 гривень, якщо куплено товар за 63 гривні.
  • Правильна відповідь відкриває фінальну підказку.

3. Фінальне завдання: Скриня знань

  • Розв’язавши останню загадку, учні отримують доступ до "скарбу":
    коробки з дипломами, значками та солодощами.

4. Підбиття підсумків (5-7 хвилин)

  • Обговорення емоцій, труднощів.
  • Вручення нагород.
  • Спільне фото на пам'ять.

Цей квест стане не лише цікавим розважальним заходом, а й зміцнить математичні знання учнів!

 

docx
Додано
30 січня
Переглядів
505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку