Квест "Зберемо Веселку"

Про матеріал
Це інтегрований квест, який має розважально-пізнавальний характер. Метою його є узагальнення знань учнів з естетично-оздоровчого циклу, розвивати критичне мислення, навички командної роботи. Це цікавий і незвичний вид розваг. Діти це дуже полюбляють, із задоволенням беруть участь у таких видах розваг.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Мета: узагальнити знання учнів з естетично – оздоровчих предметів; продемон-

          струвати єдність  шкільних наук, підвищити рухову активність учнів під час

          навчально-виховної діяльності, сприяти розвитку навичок командної роботи,

         формувати пізнавальний інтерес до шкільних предметів, розвивати критичне

         мислення учнів, швидкість реакції, навички орієнтування в незнайомих умовах.

 

 

 

Це інтегрований квест, до участі в ньому залучають учнів 1-4 класів, яких об’єднують в 2 команди .

    Квест має розважально-пізнавальний характер, тож нагороджувати учасників і оцінювати їхню діяльність відповідальний за  станцію повинен повітряною кулькою певного кольору.

 

Обладнання: маршрутні листи; повітряні кульки червоного, помаранчевого, жовтого, зеленого, блакитного, синього, фіолетового кольорів;

 

ПЕРЕБІГ  ЗАХОДУ

Правила гри

  1. Учасники кожної команди  одержують конверт з маршрутом.
  2. За кожну перемогу на кожній станції учні отримують одну повітряну кульку певного кольору веселки. ( наприклад на станції «  Спортивна»     - червону, на станції « Кулінарна» - помаранчеву….. ( відповідальний за станцію також підраховує кількість правильних відповідей і вказує їх в маршрутному листі)

  3.   Переможцем є та команда, яка швидше  збере всі кульки кольорів

        веселки і вишикується в відповідності з кольорами веселки (червоний,

        помаранчевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий).

 

    Учитель одночасно пояснює правила обом командам і дає кожній команді конверт із завданням.

    На кожному конверті написано: «Дорогі учні! Якщо ви любите творчість, пошук, дбаєте про власне здоров`я,  запрошуємо вас у захоплюючу подорож « Зберемо веселку». Маршрут мандрівки знаходиться у конверті. Під час гри вас чекатимуть загадки, які потрібно розгадати. Долаючи сходинку за сходинкою, ви будете наближатися до перемоги. Бажаємо успіху!»

    Далі маршрути команд розділяються, щоб учасники не скупчувалися й не заважали одне одному.

                                                                                                     

 

 

Перша зупинка - станція « Кулінарна»

Вузлувата і листата,

А доспіє – головата.

На нозі стоїть одній,

Сто сорочечок на ній.

(капуста )

 

Іван – біловбран

У сорочку білу вбрався,

Під землею він сховався

 

(часник)

 

Я – круглий пан,

Зелений жупан,

На сонці нагрівся

І розчервонівся.

 

(Помідор )

 

Вона червона і красива,

У ній живе велика сила.

А ще вона лікує зір!

Ти з`їж її – і перевір.

 

(морква)

 

Ішла пані із – за гір,

На собі несла сім шкір.

Як її ми роздягали,

То над нею всі ридали.

 

(цибуля)

 

Весну й літечко гуляв,

Соком свіжим наповняв.

Зараз стиглі грона маю,

Ними всіх я пригощаю.

Той , хто п`є смачний мій сік,

Не хворіє цілий рік.

(виноград)

 

Я з Руминії прийшла.

Звідти й назву принесла.

Наче шишка на ялині,

На міцній росту стеблині

(кукурудза)

 

Як гарбуз – товстенький,

Кольором зелененький,

А солодкий, наче мед.

Відгадаєш цей секрет?

 

(кавун)

 

На городі восени

Лежать жовті кабани,-

Прив`язані за хвости,

Щоб не надумали втекти.

 

(гарбузи)

 

Моє тіло під землею,

Кучерики – понад нею.

Любить мене кожна юшка.

Називаюсь я…

(петрушка)

 

 

Вибери ті овочі, з яких варять борщик.

 

Друга зупинка - станція  « Гігієна»

 

Чищу зубки кожен день

Дуже добре й швидко.

Мені в цьому допоможе

Моя зубна …

(щітка)

 

Як купатися ідеш

І мене також береш.

Я гладеньке й запашне,

Ти намилюєш мене.

Всі мікроби змило

Я – корисне…

(мило)

 

Коли миюсь чи вмиваюсь,

Потім ним я витираюсь.

Витирати сухо звик

Мій м`якесенький…

(рушник)

 

Будуть зубки здоровенькі –

Я почищу їх гарненько.

Візьму в руки зубну щітку.

Густу і пухнасту.

Що крім цього треба , діти?

Іще зубну …

(пасту)

 

Він по зачісках мастак,

Вас причеше гарно так,

Розчесав моє волосся.

Так давно вже повелося,

Що охайний молодець,

Той, хто має…

(гребінець)

 

Гумова Акулинка

Миє вправно спинку.

Поки вона гуляла,

Спина рожевою стала.

(мочалка)

 

Лежу в кишені і чекаю

Рев, бруднуль і плаксія.

Витру їм потоки сліз,

Не забуду і про ніс

 

(носова хустка)

 

Наче їжачок на вигляд,

 Та не просить їсти.

По одягу пробіжить –

Стане одяг чистим вмить.

(щітка для одягу)

 

Запитав орел в шуліки:

– Де дістати можна ліки?

Цей будинок недалеко,

Називається 

 

(аптека)

 

Хто людей з біди рятує

І хвороби всі лікує –

Призначає процедуру

І таблетки і мікстури

(лікар)

 

Третя зупинка – станція « Спортивна»

 

У якому виді спорту замість воріт - корзина?

 

(це  баскетбол)

 

У якому виді спорту відсутні фізичні навантаження, а виникає потреба розумового напруження?

 

(шахи, шашки)

 

Кулю шкіряну ганяють,

Лиш одну на полі мають!

По ногах не б’ють — це фол! Називають гру…

 

( футбол)

 

 

Бокс, хокей, бобслей, футбол,
Сноуборд і волейбол...
Стадіон, басейни, корт -
Об'єднало слово...

 

(спорт)

 

Без весла НЕ обійдешся, 
Якщо спортом тим займешся. 
А як заняття звуть, 
Де в човні до фінішу пливуть.   

 

(гребля)

 

Дві команди, як в футболі,

Та на крижаному полі,

І дорослих, і дітей

Позбирав на лід ...

 

( хокей)

 

З нетерпінням зиму ждуть,
Лід малюють — іскри йдуть!
Гострі та стрімкі вони.
Мають назву…

 

(ковзани)

 

Покатають нас вони, 
Але це не ковзани! 
Білі, чорні, сині, рижі... 
Дощечки ці звуться.. 

 

(лижі )

 

Сіла купа дітвори
І поїхала з гори…
Люблять їх усі малята.
Звуть візочок цей… 

(санчата)

 

 

Четверта зупинка – станція  « Художня»

 

Хвиля б’є у береги,
В небі – дивні батоги.
Сім веселих кольорів
Піднялось з-за берегів
То ж у кого їх аж сім
Чи відомо вам усім?

(веселка)

 

Намалювати можна нею

Будинки, хмари і поля.

Зелену затишну алею,

Високі гори і моря.

Зачарувати можна нею-

Така вона чудова й гарна!

Ти знаєш, як зовуть цю фею?

Її зовуть, звичайно…

 

(фарба)

 

Він для фарби — незамінний,

Бо художник він відмінний.

Розфарбує все, як треба,

І малюнок є вже в тебе  

 

(пензлик)

 

Ми на вернісаж прийшли,

Щось цікаве там знайшли,

То не птах і не людина,

А зовуть її...

 

(картина)

 

Сонце, небо, ляльку, м’ячик,

Вправно водить олівець

Наш художник молодець.

Він потрібен всім сьогодні,

Бо вам стане у пригоді,

Тут підкаже з казки гном,

Що потрібен вам...

 

(альбом)

 

Фрукти, овочі та ваза,

Кожен з вас побачить зразу

В чому річ і в чому суть,

Як картину цю зовуть?

(натюрморт)

 

Змалював Андрійко маму,

А малюнок вставив в раму

Цей малюнок, не секрет

Називається...

 

(портрет)

 

Невелика деревина,

Із графіту середина,

Всім потрібна, щоб писати

Щоб картини малювати

 

(олівець)

 

Бачим ліс, галяву ясну,

День безхмарний та прекрасний,

Захопило подих аж,

Як побачили...

(пейзаж)

 

 

П`ята зупинка -  станція  « Пізнайко»

 

Посміхнулись гарно губи,

Тридцять два – це в роті…

 

(зуби)

 

Відрізняти їжу звик

Помічник зубів…

 

(язик)

 

Сяє сонце  в зорях ночі…

Це все бачать наші …

 

 

(очі)

 

На обличчя він “ заліз ”

Між очима у нас …

 

(ніс)

 

У ній і думи і слова,

Місце мрій – це…

 

(голова)

 

Можуть створити звуки

Плескотом в долоні …

 

(руки)

 

Обійдуть усі дороги

Непосиди, наші …

 

(ноги)

 

Є в людини і у звіра,

Захищає тіло …

 

(шкіра)

 

Їжа потрапляє в ротик

І прямує у …

 

(животик)

 

Ношу їх багато років, а полічити не можу

 

(волосини)

 

 

Шоста зупинка  - станція « Народна медицина»

 

Сонечко в траві зійшло,

Усміхнулось, розцвіло.

Потім стало біле-біле

І за вітром полетіло.

 

(кульбаба)

 

Стоїть, коливається,

Головою величається,

А торкнеш – кусається

 

(кропива)

 

Полюбляє також кіт

Рослину цю духмяну.

А скуштує її – вмить

Стає трішки п`яний

 

( валер`яна)

 

 

Викупана в сонечку.

Стоїть собі донечка,

Бджоли сонячний медок

Дістають з її квіток.

 

( липа)

 

Стоїть дівка серед поля,

В чорні цятки біла льоля.

Довгі коси розпустила,

Їх заплести їй не сила

 

( береза)

 

Квітка ця на сонце схожа,

На олію вона гожа.

Жовті пелюсточки має,

Їх до сонця повертає

 

( соняшник)

 

Цвіту я запашним духмяним цвітом,

У затінку гілок сховаю літом.

Для захисту колючки маю,

Тому мене й не зачіпають.

 

( акація)

 

Листячко довгасте з жилками-нитками
Можеш ти прикласти до своєї рани.
Вздовж доріг, стежинок я люблю рости,
Скрізь мене побачиш, де крокуєш ти.

 

(подорожник)

 

«Любить-не любить», - ворожать дівчата.
Та не для цього мене треба рвати.
Протизапальну маю я дію.
Звуся ... і сонцю радію.

 

(ромашка )

 

Червона, солодка, пахуча, росте низько, до землі близько.

 (суниця )

 

 

Сьома зупинка – станція « Музична» 

 

Ой же гарно вона грає,
Кожне слово вимовляє,
Хоч і має три струни,
Та співочі всі вони.
Запитаймо у Всезнайка:
-Хто це? Що це?

 

(балалайка)

Український мандрівний сліпий музикант 17 – 19 століть.   

 

(кобзар)

Найменший смичковий інструмент. 

 (скрипка)

 

З якої дитячої опери взято цей уривок:                                                                            

,,Я лисичка, я сестричка, не сиджу без діла, я гусятка пасла, полювать

ходила’’?   

 

(о.  ,, Коза – Дереза’’ М. Лисенка)

Автори гімну України.

(муз. М. Вербицького

сл. П. Чубинського  )                                                                                                 

Я – ані скрипка, ані бас, сама із деревини,                                                                          

 Та звеселю й спечалю вас, коли мій спів полине.                                                                                                                                                              

 З моїх складів неважко скласти словечка,, сопка’’ й ,, спілка’’

Отож, назвіть мене, будь ласка, зовуся я

 

(сопілка)

Що за гість прийшов у дім?
Скільки ґудзиків на нім!
А почнеш їх натискати, –
Починає гість співати!

 

(баян)

Люблять мене, поважають,
Та б’ють мене, коли грають.

Бум-бум-бум, трам-там-там.
Що так грає? (Барабан)

(барабан)

Він пише музику для нас,
Мелодії грає,
Вірші покладе він на вальс.
Хто пісні складає? 

 

(композитор)

Графічне зображення музичного звука.    

(нота)

 

 

 

 

 

Це – червоний, жар неначе.

Це – оранжевий, гарячий.

Жовтий – як пшениця в полі.

Мов трава – зелений колір.

Голубий – як у краплині.

А наступний колір – синій.

Синій колір – ніби річка,

Фіолетовий – як нічка

 

 

 

Додаток

 

Маршрут команди

 

Назва станції

Місце проведення

Кількість балів

 

Підпис керівника

станції

 

« Кулінарна»

 

 

Шкільна їдальня

 

 

 

 

« Народна

медицина»

 

 

Шкільне подвіря (біля берізок)

 

 

 

« Пізнайко»

 

Шкільна бібліотека

 

 

 

 

«Музична »

 

 

Кабінет музики

 

 

 

 

«Спортивна»

 

 

Спортивна зала

 

 

 

 

« Гігієна»

 

Медичний кабінет

 

 

 

 

« Художня»

 

Кабінет інформатики

 

 

 

 

docx
Додано
22 квітня 2019
Переглядів
2141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку